Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sprinter 313

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca mergeti la tester si gasiti: P 1403 sau P1470 si sinteti prin zona, va rezolv.

    Comment


    • #17
      Am si eu o intrebare , cat costa un calculator pentru un sprinter 313cdi ca tocmai sa dus? Problema este ca nu mai porneste subit oriat as da la automat . Mia dat unu calculatoru jos mia luat 300e ca cina mi la facut si dupa 2 zile iar na pornit masina (

      Comment


      • #18
        Se repara!!!!!!!!

        Va costa 4 milioane reparatia calculatorului pe care deja il aveti. Sau 350-400e sa va trimit alt calculator.
        (Nu sinteti singurul caz cu care ma confrunt)
        Originally posted by cristian_me21 View Post
        Am si eu o intrebare , cat costa un calculator pentru un sprinter 313cdi ca tocmai sa dus? Problema este ca nu mai porneste subit oriat as da la automat . Mia dat unu calculatoru jos mia luat 300e ca cina mi la facut si dupa 2 zile iar na pornit masina (

        Comment


        • #19
          buna seara,imi puteti spune si mie ce cod de piesa are termostatul de sprinter 311,an fabricatie 2000 si cam cat costa?si inca ceva :stie cineva unde se leaga firul albastru care iese din tahograf (e vorba de firul care da impuls la tahograf ca se misca masina si ce viteza are).

          Comment


          • #20
            Codul de piesa la termostat este A 1112000915
            Originally posted by bosulhary View Post
            buna seara,imi puteti spune si mie ce cod de piesa are termostatul de sprinter 311,an fabricatie 2000 si cam cat costa?si inca ceva :stie cineva unde se leaga firul albastru care iese din tahograf (e vorba de firul care da impuls la tahograf ca se misca masina si ce viteza are).

            Comment


            • #21
              Originally posted by cristian_me21 View Post
              Din cate stiu eu acel cerc inconjurat de 3 liniute este de la "frana cardanica" asa mia spus cineva care conduce camion si se aprinde pe senzor cand e frig afara si vreme aiurea . Zic asta ca si la mine se tot aprinde cand e rece rau si se stinge cand se imbunatateste vremea este un sistem pt masinile care transporta marfa pt a avea frana de motor mai eficienta.
              Sprinterul nu are retarder sau intarder. Poate la aia te refereai frana cardanica.

              Comment


              • #22
                oprire motor

                Salut
                Problema de care vb(oprire motorului dupa 3000 de ture),se datoreaza infundarii unei site ,care este pe conducta de alimentare.(inainte de intrarea motorinei in rampa injectoarelor)
                Daca vb cu un mecanic,ar trebui sa stie unde sa umble..
                Eu am venit din Franta cu problema asta si crede ma ca am pornit o de cateva sute de ori pana am ajuns acasa..
                Am sunat mecanicul...mi a spus despre ce este vb si am venit asa pana acasa..
                Initial nu se oprea intotdeauna cand treceam peste 3000 de ture,dar incet,incet a inceput sa faca din ce in ce mai rau..pana cand de fiecare data cand depaseam 290-3000 de ture ,motorul se oprea.
                Dureaza 5 min sa o curete,daca este ff murdara nu mai merge curatata si atunci trebuie schimbata si am auzit ca e destul de scumpa.
                Motivul pentru care apare acest defect este:
                -nu se schimba filtrele la timp
                -motorina proasta
                -cineva a umblat pe la chiulasa sau la capacul de la culbutori si cand a montat inapoi piesele...nu le a curatat.
                o zi buna

                Comment


                • #23
                  Bonjour mon frer.
                  Cind te hotaresti sa nu mai ai probleme cu masinna ma anunti.

                  Apres, tu peux returner en france et verifier mon travaille, la bas, chez ton mecano. Donne moi un cout fill.

                  Originally posted by mikidone View Post
                  Salut
                  Problema de care vb(oprire motorului dupa 3000 de ture),se datoreaza infundarii unei site ,care este pe conducta de alimentare.(inainte de intrarea motorinei in rampa injectoarelor)
                  Daca vb cu un mecanic,ar trebui sa stie unde sa umble..
                  Eu am venit din Franta cu problema asta si crede ma ca am pornit o de cateva sute de ori pana am ajuns acasa..
                  Am sunat mecanicul...mi a spus despre ce este vb si am venit asa pana acasa..
                  Initial nu se oprea intotdeauna cand treceam peste 3000 de ture,dar incet,incet a inceput sa faca din ce in ce mai rau..pana cand de fiecare data cand depaseam 290-3000 de ture ,motorul se oprea.
                  Dureaza 5 min sa o curete,daca este ff murdara nu mai merge curatata si atunci trebuie schimbata si am auzit ca e destul de scumpa.
                  Motivul pentru care apare acest defect este:
                  -nu se schimba filtrele la timp
                  -motorina proasta
                  -cineva a umblat pe la chiulasa sau la capacul de la culbutori si cand a montat inapoi piesele...nu le a curatat.
                  o zi buna

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                    Bonjour mon frer.
                    Cind te hotaresti sa nu mai ai probleme cu masinna ma anunti.

                    Apres, tu peux returner en france et verifier mon travaille, la bas, chez ton mecano. Donne moi un cout fill.

                    .................
                    [[[[comerciant
                    Junior Member

                    Join Date: Aug 2009
                    Location: Iasi
                    Motorizare : 2300D
                    Posts: 4
                    :
                    [Junior Member]

                    Default Sprinter 313
                    Imi poate spune cineva de ce la un Sprinter 313 din 2005 daca il turez brusc in mers peste 3000 ture apoi iau piciorul de pe acceleratie mi se opreste motorul aprinzandumi se martorul EDC, apoi dau la cheie si porneste. Si alta problema este aceea ca uneori mi se aprinde martorul (un cerc inconjurat pe laterale de cate 3 liniute), iar acum sta aprins mai tot timpul. Si inca ceva, mi se incalzeste foarte greu motorul, cel putin asa imi arata in bord si da foarte putina caldura, am pus mana pe furtunele care duc la calorifer si sunt calde, dar nu foarte.....oare e termostatul dus?

                    Va multumesc]]]]




                    Postarea mea era un raspuns catre 'comerciant'...eu am rezolvat problema atunci cand am ajuns acasa.
                    multumesc oricum.

                    Comment


                    • #25
                      sprinter 411 cdi

                      am cumparat sprinter 411cdi
                      care a avut problema la o supapa cu arcul rupt pe admisie
                      toate bune sa schimbat arcul la supapa merge bine dar se aude un fisit de aer la acceleratie si nu depistam deloc
                      galeriea sa topit datorita admisiei pt ca a avut arcul rupt
                      a intrat gaze de evacuare pe admisie si a topit galeriea de admisie find de plastic
                      cu timpul am observat ca la radiator imi da apa afara la furtunasul de la buson
                      si presiunea pe furtune creste si tin furtunele foarte tari cel care intra in chiuloasa
                      problema este ca nu ridica apa nu mia depasit 80 de grade in rest merge bine
                      am lasat busonul sa scoata gazelle din radiator
                      acest simtom este fisura in chiuloasa cred ca nu are rost sa mai schimb garniture si sa inlocuiesc alta chiuloasa
                      am comandat o presa de extras injectoare pt sprinter a costat 59 euro
                      dupa care am cumparat garniture de CHIULOASA Marca== victor reinz==se zice ca este ce amai buna a costat 150 ron +seibile de la injectoare pt etansare 5 ron
                      am cumparat o chiuloasa indentica secand la care am urmarit codul scris de sub chiuloasa mam uitat cu lantern pe partea cu filtrul de ulei se citeste codu
                      apoi operatiunea cea mai grea este la axele cu came la culbutori trebuie scos fiecare culbutor in parte desfacut si suflat cu aer pt ca sa ieasa tot uleiul din el apoi curatat boboc toti compesatori sunt multi si ea timp si se desfac greu
                      daca nu ii goliti de ulei vor tine supapele descise
                      Ei au rolul de a se regla automat jocul hidraulic ,ei se incarca cu ulei si nu se mai golesc decit manual desfacuti

                      operatiunea schimbare chiuloasa
                      1 presa scos si exras injectorul din chiuloasa
                      2 injectoare au esit usor cu mina
                      dar la inj 1 si 4 am tras cu presa bine de lam scos
                      se desface partea electronica apoi se lasa apasat de seaiba care se elibereaza o sigurata sa aveti magnetul linga ea cind o indepartati de pe ax apoi se scoate se scoate un fel de seaiba gen forma flore se scoate o seaiba apoi arcul mare si arcul mic se ea din trusa un imbus cu gaura in el care desface acel tinburusi cu tot cu reductive DUPA DESFACERE ATENTIE LA TIMBURUS SI O BILA E CIT GROSIMEA LA UN AC SE LIPESTE PE TIMBURUSI CIND RIDICATI
                      Odata scose si puse bine se ea presa se fileteaza in interuorul injectorului si se extrage simplu
                      http://www.youtube.com/watch?v=1AoO0ufbGFg apoi operatiunea montare

                      ATENTIE foarte curat se ficseaza bila apoi timburusul care se pune cu tot cu seibile si se stringe foarte bine cu imbusul cu gaura ATENTIE eu am strins in mina si supriza MOTORUL IN TURATIE SE OPREA BRUC SI PORNEA LA AUTOMAT LA SFERT IN TURATIE SE OPREA 2500 AM STRINS BINE SI MERGE BRIC
                      ==============
                      scoate capacul culbutori
                      se pune la punct la semen si se demonteaza chiuloasa
                      LA MONTAREA LA PUNCT SEMNE DISTRIBUTIE SA AVETI GRIJA SA BLOCATI CU UN SURUB DE M 6 PINIONUL IN LAACASUL SPECIAL
                      APOI PATINA LANTULUI INTINZATORUL SA FIE DESFACUTA PUNERA LA PUNCT SI STRINGEREA PATINEI DISTRIBUTIEI SE SCOATE SURUBUL CU CARE AM BLOCAT AXA CU CAME SE INVIRTE DE 3 SAU 4 ORI LA MINA MOTORUL SE PUNE LA SEMN SI URMARITI SA FIE LA BLOCAJ SURUB PE GAURA SI SEMNUL VIBROCHEN ECAZCT LA LINI SEMN CU PATINA INTINSA STRINSA DUPA CE ATI INV
                      SE STRINGE CHIULOASA
                      SE PUNE AXELE CU CAME CU COMPESATORI GOLITI SI SPALATI FARA GRAM DE ULEI
                      SEMNELE MAI SUS AM ZIS
                      montarea si verificarea garniturilor etc
                      va porni ma greu un pic pina se va aerisi
                      atentie nu lasati rampa desfacuta la conducte totul strins sa se creze presiune in rampa
                      ok toate bune
                      porneste la sfert
                      Cind am plecat in probe SUPRIZA in 2500 de ture motorul sa oprit
                      brus si aprinde edc parca am loat contactul si am dat la automat a pornit la sfert
                      dar daca turam in 2500 se opera motoru
                      problema care mia dat de cap totusi nam gasit nimic pe net
                      am stat si mam gindit
                      pt ca la injectore cind am desfacut partea electronica si cu imbusul am tras tare si cind am strins am strins IN mina
                      \AM DESFACUT EAR PARTEA ELECTRONICA AM SCOS SIGURAT CELE 2 ARCURI AM BAGAT IMBUSUL CEL CU GAURA DIN TRUSA SI AM STRINS BINE CEEA CE ERA CAM SLAB
                      APOI MONTAT TOT SI STRINS
                      SI A URMAT PROBA SE TURA SI NUMAI SE OPREA ASA CA UN MIC AJUTOR PT CEI CARE PATESC A\STA

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by vis77 View Post
                        am cumparat sprinter 411cdi
                        care a avut problema la o supapa cu arcul rupt pe admisie
                        toate bune sa schimbat arcul la supapa merge bine dar se aude un fisit de aer la acceleratie si nu depistam deloc
                        galeriea sa topit datorita admisiei pt ca a avut arcul rupt
                        a intrat gaze de evacuare pe admisie si a topit galeriea de admisie find de plastic
                        cu timpul am observat ca la radiator imi da apa afara la furtunasul de la buson
                        si presiunea pe furtune creste si tin furtunele foarte tari cel care intra in chiuloasa
                        problema este ca nu ridica apa nu mia depasit 80 de grade in rest merge bine
                        am lasat busonul sa scoata gazelle din radiator
                        acest simtom este fisura in chiuloasa cred ca nu are rost sa mai schimb garniture si sa inlocuiesc alta chiuloasa
                        am comandat o presa de extras injectoare pt sprinter a costat 59 euro
                        dupa care am cumparat garniture de CHIULOASA Marca== victor reinz==se zice ca este ce amai buna a costat 150 ron +seibile de la injectoare pt etansare 5 ron
                        am cumparat o chiuloasa indentica secand la care am urmarit codul scris de sub chiuloasa mam uitat cu lantern pe partea cu filtrul de ulei se citeste codu
                        apoi operatiunea cea mai grea este la axele cu came la culbutori trebuie scos fiecare culbutor in parte desfacut si suflat cu aer pt ca sa ieasa tot uleiul din el apoi curatat boboc toti compesatori sunt multi si ea timp si se desfac greu
                        daca nu ii goliti de ulei vor tine supapele descise
                        Ei au rolul de a se regla automat jocul hidraulic ,ei se incarca cu ulei si nu se mai golesc decit manual desfacuti

                        operatiunea schimbare chiuloasa
                        1 presa scos si exras injectorul din chiuloasa
                        2 injectoare au esit usor cu mina
                        dar la inj 1 si 4 am tras cu presa bine de lam scos
                        se desface partea electronica apoi se lasa apasat de seaiba care se elibereaza o sigurata sa aveti magnetul linga ea cind o indepartati de pe ax apoi se scoate se scoate un fel de seaiba gen forma flore se scoate o seaiba apoi arcul mare si arcul mic se ea din trusa un imbus cu gaura in el care desface acel tinburusi cu tot cu reductive DUPA DESFACERE ATENTIE LA TIMBURUS SI O BILA E CIT GROSIMEA LA UN AC SE LIPESTE PE TIMBURUSI CIND RIDICATI
                        Odata scose si puse bine se ea presa se fileteaza in interuorul injectorului si se extrage simplu
                        http://www.youtube.com/watch?v=1AoO0ufbGFg apoi operatiunea montare

                        ATENTIE foarte curat se ficseaza bila apoi timburusul care se pune cu tot cu seibile si se stringe foarte bine cu imbusul cu gaura ATENTIE eu am strins in mina si supriza MOTORUL IN TURATIE SE OPREA BRUC SI PORNEA LA AUTOMAT LA SFERT IN TURATIE SE OPREA 2500 AM STRINS BINE SI MERGE BRIC
                        ==============
                        scoate capacul culbutori
                        se pune la punct la semen si se demonteaza chiuloasa
                        LA MONTAREA LA PUNCT SEMNE DISTRIBUTIE SA AVETI GRIJA SA BLOCATI CU UN SURUB DE M 6 PINIONUL IN LAACASUL SPECIAL
                        APOI PATINA LANTULUI INTINZATORUL SA FIE DESFACUTA PUNERA LA PUNCT SI STRINGEREA PATINEI DISTRIBUTIEI SE SCOATE SURUBUL CU CARE AM BLOCAT AXA CU CAME SE INVIRTE DE 3 SAU 4 ORI LA MINA MOTORUL SE PUNE LA SEMN SI URMARITI SA FIE LA BLOCAJ SURUB PE GAURA SI SEMNUL VIBROCHEN ECAZCT LA LINI SEMN CU PATINA INTINSA STRINSA DUPA CE ATI INV
                        SE STRINGE CHIULOASA
                        SE PUNE AXELE CU CAME CU COMPESATORI GOLITI SI SPALATI FARA GRAM DE ULEI
                        SEMNELE MAI SUS AM ZIS
                        montarea si verificarea garniturilor etc
                        va porni ma greu un pic pina se va aerisi
                        atentie nu lasati rampa desfacuta la conducte totul strins sa se creze presiune in rampa
                        ok toate bune
                        porneste la sfert
                        Cind am plecat in probe SUPRIZA in 2500 de ture motorul sa oprit
                        brus si aprinde edc parca am loat contactul si am dat la automat a pornit la sfert
                        dar daca turam in 2500 se opera motoru
                        problema care mia dat de cap totusi nam gasit nimic pe net
                        am stat si mam gindit
                        pt ca la injectore cind am desfacut partea electronica si cu imbusul am tras tare si cind am strins am strins IN mina
                        \AM DESFACUT EAR PARTEA ELECTRONICA AM SCOS SIGURAT CELE 2 ARCURI AM BAGAT IMBUSUL CEL CU GAURA DIN TRUSA SI AM STRINS BINE CEEA CE ERA CAM SLAB
                        APOI MONTAT TOT SI STRINS
                        SI A URMAT PROBA SE TURA SI NUMAI SE OPREA ASA CA UN MIC AJUTOR PT CEI CARE PATESC A\STA
                        Era mai bine daca era scris in limba romana!
                        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                        Comment


                        • #27
                          Wow, poate candida cu "succesuri" la cel mai bun prim post pe acest forum !!!!Cred ca pana si cimpanzeii ar intelege cum "se pune axele la loc" !!!! ))))
                          PS: nu e cu rautate,dar chiar nu ma pot abtine,asa ceva rar mai vezi....Stima.
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • #28
                            @vis77: laudabila intentia de a aduce informatie, INSA pe acest forum se posteaza intr-un mod mai "special", cel putin comparativ cu alte forumuri. Adica se respecta limba romana, citeste, spre edificare, regulile de postare. Ulterior, enjoy the place!
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #29
                              ceva pareri de un sprinter cu 580k din 2011 merita cumparata?

                              Comment


                              • #30
                                ambreiaj sprinter 411 COD produs NOU Luk
                                ambreaje cod 624 3182 09 LuK
                                AMBREAJ ADINCIME 12 atentie sunt de 2 tipuri
                                COD DISC lUk ---324 0255 10 --cu grosime ferodou masurata 10 mm produs nou
                                placa presiune mercedes sprinter adancime12
                                COD placa presiune ---124 0355 10

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF