Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sonda lambda

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Salut!
    Problema ta nu cred ca e cauzata de sonda lambda, mai degraba pare sa fie o problema a cutiei automate.. Cel mai corect lucru este sa faci o diagnoza cu STAR. Ai si alte alternative in afara de reprezentanta: http://www.clubmercedes.ro/diagnoza-...t12086p10.html . Ai numar de telefon in topic.
    Toate cele bune!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #62
      Multumesc, voi face o testare la Dl Marian atunci, am citit numai de bine pe forum de el.

      Comment


      • #63
        Buna ziua tuturor. Din desenul afisat pe aceasta pagina sunt doua sonde lambda. 350 si 360. Care este sonda de reglaj si care de diagnoza ? Ar trebui schimate amindoua sau doar una. La mine nu apare cu probleme nici una, dar numarul de km imi spun ca ar fi bine sa schimb si sonda de reglaj si filtrul de benzina. Ce sugestie imi dati pentru filtrul de benzina pentru a class 140 din 1998 cu cel putin 150.000 km pe ceas. Multumesc.

        Comment


        • #64
          Originally posted by SSpe00 View Post
          Buna ziua tuturor. Din desenul afisat pe aceasta pagina sunt doua sonde lambda. 350 si 360. Care este sonda de reglaj si care de diagnoza ? Ar trebui schimate amindoua sau doar una. La mine nu apare cu probleme nici una, dar numarul de km imi spun ca ar fi bine sa schimb si sonda de reglaj si filtrul de benzina. Ce sugestie imi dati pentru filtrul de benzina pentru a class 140 din 1998 cu cel putin 150.000 km pe ceas. Multumesc.
          1. Functie de masina poti avea doar o sonda, la intrarea in catalizator. Ca sa sti ce trebuie schimbat ti-ar trebui o diagnoza. Orice eroare din sonda este inregistrata. La masinile noastre (a mea e la fel) avem o singura sonda. Dar... verifica.
          De regula sonda incepe sa faca probleme dupa 150.000 km. Verifica insa intai. In manual am inteles ca scrie ca trebuie schimbata la 170.000 km. Eu am avut erori in sonda, dar ca si prim pas am schimbat bujiile intai. Consumul mi-a scazut, iar motorul suna altfel. Inca nu am reusit sa mai verific existenta erorilor date de sonda...
          2. Ptr. filtrul de benzina eu am mers pe MAN, ca majoritatea celor de aici. Nu am nimic de reprosat.
          Bafta
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #65
            Miltumesc pentru informatie. Ce sonda lambda sa ii pun ? Ceva de calitate.

            Comment


            • #66
              Originala este Bosch, dupa cunostintele mele. De ce nu mergi tot pe una Bosch? Daca "sapi" bine internetul gasesti la preturi multumitoare.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #67
                Salutare. Recent am facut si o diagnoza, si mi-a iesit eroarea P0130.
                err.jpg
                Precizez ca masina merge bine, motorul nu are nimic...
                A incercat cineva de pe forum varianta de testare a sondei lambda prezentata de colegul moisedan?
                Originally posted by moisedan View Post
                Inainte de a trage concluzia ca este defecta ar fi bine sa masori cu un ohmetru intre pinii 18 si 5 de pe mufa de la calculator sa ai 8-10 ohmi (deconecteaza bateria daca faci asta). Daca nu ai verifica cablurile (conectorul de langa sonda). Dupa aceea poti sa o schimbi.
                As vrea totusi s-o verific inainte de a o inlocui... Multumesc anticipat!
                W168 or nothing!

                Comment


                • #68
                  Am fost la diagnoza Star pentru o alta problema si mi-a zis ca e pe duca sonda lambda.
                  Sonda lambda, amestec bogat-asta era eroarea.

                  Consumul il am excelent la drum intins. Constant la drum intins(DN,autostrada,munte-combinate) scot 5.7-5.9 cu 4 oameni in masina.
                  Pe autostrada la 90-100 km/h am facut consumul pe 92 km si mi=a consumat 4.74.
                  In Bucuresti cred ca papa 10 cand e aglomerat.
                  Credeam ca sonda asta influenteaza consumul. Se poate mai bine de atat?

                  Cateodata la prima pornire se balbaie si oscileaza turometrul sus-jos vreo 5 secunde.
                  Asta e singura buba. Si da, atunci cand se balbaie miroase la esapament a benzina nearsa. Treaba asta se intampla rar, cam o data la doua saptamani.(Exclus debitmetru pentru ca l-am desfacut si lamelele inauntru sunt ca noi, intacte si nici nu am erori pe artea asta)

                  Ma puteti ajuta si pe mine cu codul piesei va rog frumos? Daca se poate si un loc de unde sa o iau mai ieftn ar fi super. Are o singura sonda pentru ca am vazut-o cand am lucrat pe sub masina.
                  Vin masina WDB1680311J229610

                  Comment


                  • #69
                    Каталоги оригинальных автозапчастей
                    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                    Urmează: Dacia 1300 '74

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by Nedved View Post
                      Cateodata la prima pornire se balbaie si oscileaza turometrul sus-jos vreo 5 secunde.
                      Asta e singura buba. Si da, atunci cand se balbaie miroase la esapament a benzina nearsa. Treaba asta se intampla rar, cam o data la doua saptamani.(Exclus debitmetru pentru ca l-am desfacut si lamelele inauntru sunt ca noi, intacte si nici nu am erori pe artea asta)
                      Eu inca n-am schimbat sonda... Si la mine cateodata la pornire oscileaza turometrul sus jos... De asemenea la prima pornire am miros de benzina nearsa, dar am inteles ca si alti colegi au aceeasi problema si e normal. M-am hotarat sa n-o mai caut prea mult in c*r.
                      W168 or nothing!

                      Comment


                      • #71
                        Salutare tuturor.
                        Stie cineva daca la schimbarea sondei lambda trebuie facute ceva adaptari la mufa, mai exact reasezarea/schimbarea pinilor de pe mufa sau e doar plug&play...? La alte modele de masina sigur trebuie... Nu stiu si la modelul w168... Ati "operat" asa ceva...?
                        W168 or nothing!

                        Comment


                        • #72
                          Cezar, dacă iei exact sonda care trebuie, ce anume re-așezări de pini sunt necesari? Nu înțeleg. Trebuie adaptată sau?

                          Mirosul ăla poate să fie și din cauza catalizatorului care e pe ducă.
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by gruiarew View Post
                            Cezar, dacă iei exact sonda care trebuie, ce anume re-așezări de pini sunt necesari? Nu înțeleg. Trebuie adaptată sau?
                            Pai... Pentru a lua sonda care trebuie, sonda OEM Mercedes, trebuie sa scoti undeva la peste 900 de lei, si sigur e plug&play... Daca cumperi ceva aftermarket, cred ca trebuie facute ceva modificari la fire, pentru ca este posibil sa o ai degeaba pe masina si sa nu-ti lucreze. Din aceasta cauza am intrebat...
                            W168 or nothing!

                            Comment


                            • #74
                              Salut,
                              Pentru un A140 /2000/173000 km
                              La diagnoza cu Star a reiesit eroare pe sonda lambda inainte de catalizator,pe langa eroare in casuta unde ar trebui sa arate ce valoare citeste sonda la mine arata "0", deci defecta , presupun?! Am gasit la 60 eur Delphi si 88 eur Bosch , cred ca o sa merg pe Delphi , dar m-am bagat sub masina sa vad pe unde vine si am observat ca sunt 2 sonde una nu foarte departe de cealalta.
                              Citind pe aici tot nu m-am lamurit care anume sa o schimb ?
                              Ceva sfaturi pentru schimbarea ei, ex. cand toba este calda/fierbinte sau rece , trebuie pus ceva pe filet?
                              Mersi

                              Comment


                              • #75
                                Salut!
                                Daca nu iti arata nicio valoare in timp real, e moarta. Era bine totusi daca aveai si codul de eroare...
                                Prima sonda se schimba, sonda de reglaj,prima dinspre galeria de evacuare. Iti recomand sa o schimbi cand catalizatorul e rece, altfel te frigi la maini. Nu trebuie pus nimic pe filet, are un inel de etansare ca bujiile. Iti trebuie o cheie fixa de 22.
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF