Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sonda lambda

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by LauLaur View Post
    Am vazut acum si Bosch sub 200 ron.
    Probabil ai vazut sonda de pe epiesa.ro Adica asta:
    Sonda Lambda BOSCH 0 258 006 436 1 buc 199 lei.
    Are aceiasi poza pe care ai postat-o. Din pacate, dupa ce-am facut comanda, am fost sunat si mi s-a spus ca Bosch nu mai produce cu mufa aia. Or sa dea o comanda, dar probabil va fi la alti bani. Sa vedem si cat...
    In concluzie, nu tot ce se posteaza e si real!
    Tu de unde ai cumparat?
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • #32
      Da, de pe site-ul respectiv am luat informatiile.
      Chiar daca site-ul nu-i actualizat si pica varianta Bosch, urmatoarea varianta ar fi Delphi la 252 ron.
      Eu am luat sonda, acum trei ani, cerand o oferta de pret unei societati din Piatra Neamt.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #33
        Buna seara. Am si eu o sonda lambda care am ignorat.o cativa ani dar as vrea sa o schimb totusi. De ce probleme se face raspunzatoare aceasta pe langa consum marit?


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #34
          Laur poti sa faci reclama ca nu-mi aduc aminte sa fie interzisa, se schimba usor sonda? stiu ca telescpapele se schimba usor daca ai contractor de arcuri ....nu am , da o sa-mi fac!
          Si la buburuza mea sonda si bujiile sunt urmatoarea achizitie , depinde consumul de cele doua !

          Comment


          • #35
            Da, se schimba relativ usor. Daca ai un elevator sau rampa, tot ce trebuie sa faci e sa o deconectezi din mufa si sa o desfiletezi de pe catalizator cu o fixa de 22 parca. Un pic de rabdare la mufa, e pozitionata cam inghesuit.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #36


              Marian (mastermario...) am sa-ti dau o bere!
              As arata o bujie de A140 montata in fabrica in 1998, dupa 143444 km!
              Attached Files
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • #37
                Cam asa aratau si ale mele cand le-am schimbat. Electrodul central a ajuns triunghi... .
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #38
                  Idem.
                  In prezent am beru identice.
                  Bosch si Beru echipeaza din fabrica masinile.
                  Dupa cod ale tale sunt Bosch.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #39
                    Laur, mersi mult, am gasit sonda ca a ta cu 160 lei , bujii bosch cu 17 lei bucata , stiu ca e inghesuta dar am acces la ea , m-am uitat speciat cand am schmbat capatul de bara si bieleta antiruliu.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by flavyus1987 View Post
                      Idem.
                      In prezent am beru identice.
                      Bosch si Beru echipeaza din fabrica masinile.
                      Dupa cod ale tale sunt Bosch.
                      Da, Flaviu.
                      Erau Bosch, mi s-a spus ca de prima echipare. De asemenea, ca nu a mai umblat nimeni la ele. Asa ca-m avut curajul sa spun c-au o gramada de km...
                      I-am dat si in goarna in viteza a 4-a (4000 ture constant vreo 5-10 km). Cred c-am curatat catalizatorul.
                      Ca si prima impresie, masina se infige si are zvac! De consum, inca nu am curaj sa spun nimic, ca nu am facut plinul. Dupa asta ma mai gandesc cu sonda... Sa vedem cum se comporta...
                      Tot Beru am pus. 3 electrozi. 26 si ceva lei la Autokarma.
                      Chiar imi place masinuta asta!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by LauLaur View Post
                        Salut!
                        Azi am rezolvat si problema amortizoarelor. Mi-a luat ceva timp dar am facut economie(cam 200 ron). Nu se schimba greu. Mi-ar fi placut sa am si ceva fotografii pentru cei interesati dar am fost presat de timp si de o ploaie sacaitoare. Astept sa vad cum se comporta maine la drum.Cine are nevoie de informatii il ajut cu cea mai mare placere.
                        Salutari si numai bine !!
                        Se pot scoate amortizoarele cu tot cu flanse fara a comprima arcurile? (adica se relaxeaza suficient arcul prin scoaterea rotii). Asa as dori pentru ca nu am prese de arcuri si prefer sa faca altcineva operatiunea cu comprimarea arcurilor.

                        Comment


                        • #42
                          Salut!
                          Off topic:
                          Ansamblul arc-amortizor-flansa se poate scoate ca un "intreg". Nu ai nevoie de prese.
                          Daca vrei sa schimbi amortizor, arc sau flansa/rulment, ai nevoie de prese pentru a comprima arcurile. Poti risca sa desfaci piulita din capul amortizoarelor, dar se pot produce accidente. In momentul cand arcul se decomprima brusc, iti va arunca cheia din mana, flansa, piulita, etc.. Eu sunt patit . In plus de asta la montaj nu vei avea cu ce sa comprimi arcul pentru a prinde piulita in capul amortizorului.
                          Presele sunt chiar simplu de facut!
                          Numai bine!
                          Last edited by LauLaur; 05-03-2014, 09:38 AM.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #43
                            Daca tot s-a "deturnat" topicul... Eu am schimbat amortizoare+arcuri. Acum, la anumite damburi/denivelari am un sunet ca de arc, un "tiiiiiing" care se aude din spate. Stie cumva, cineva, de la ce ar putea fi vorba? Mentionez ca-mi lipsesc perechile de "bucsi punte spate, spre spate/spre fata"... sa fie asta motivul?
                            proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

                            Comment


                            • #44
                              De unde ai luat sonda la pretul asta?

                              Comment


                              • #45
                                Petrica sebi de unde ai luat sonda la pretul ala asa mic?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF