Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Socuri la schimbare treapta de viteza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut,
    La mine socurile sunt in toate treptele, de cand am masina am tot studiat fenomenul si nu i-am gasit solutionare, ideea este ca se simte ca si cum asi avea un cuplu pe cutie mai mare de cat normalul masinii, socurile se simt daca schimb din 1-a in a 2-a trecut de 2000 ture etc, se simtca si cum intreg motorul-cardan-diferential merg inainte si inapoi(nu pot exprima in cuvinte cum se simte), si aceste socuri se simt doar cand las ambreajul brusc, daca las ambreajul o idee mai incet este foarte ok, daca las ambreajul brusc si accelerez in blana nu se mai simte efectul de (inainte-inapoi a ansamblului motor) sa spun asa ci se simte un soc relativ nu prea pronuntat, nu este un sunet de metal!

    Ok sunt sigur ca nu prea ati inteles dar eu am verificat, cardan-cutie-rulment intermediar cardan, grup, bucse directie fata spate, suporti motor tot trenul de rulare si nu am descoperit nici o problema in acest sens, cu cine am discutat mi-a spus ca este normal la diesel datorita cuplului mai mare sa resimti acele socuri, dar m-am uitat pe o schema si am vazut ca sub motor defapt intre suport motor stanga si sasiu exista un amortizor, dar doar pentru motoare mai mari din cate am inteles din schema, nu era trecut si 2000 diesel, pe sasiu nu am locul de prindere al acelui amortizor si am concluzionat ca nu trebuie sa aibe, exista asa ceva, acest amortizor???????

    De 2 ani masina am invatat sa o conduc mai bland din ambreaj si pana acum merge impecabil, cutia masinii este pentru motorul meu dupa serie la fel si grupul, deci acestea se exclud din ecuatie.

    ps am verificat si amortizorul pompei de motorina este ok, in a 4-a dupa cum spunea un coleg mai sus daca iau piciorul brusc si accelerez totul este normal, fara socuri fara nimic!!..

    Comment


    • #17
      Originally posted by entty View Post
      Salut,
      La mine socurile sunt in toate treptele, de cand am masina am tot studiat fenomenul si nu i-am gasit solutionare, ideea este ca se simte ca si cum asi avea un cuplu pe cutie mai mare de cat normalul masinii, socurile se simt daca schimb din 1-a in a 2-a trecut de 2000 ture etc, se simtca si cum intreg motorul-cardan-diferential merg inainte si inapoi(nu pot exprima in cuvinte cum se simte), si aceste socuri se simt doar cand las ambreajul brusc, daca las ambreajul o idee mai incet este foarte ok, daca las ambreajul brusc si accelerez in blana nu se mai simte efectul de (inainte-inapoi a ansamblului motor) sa spun asa ci se simte un soc relativ nu prea pronuntat, nu este un sunet de metal!

      Ok sunt sigur ca nu prea ati inteles dar eu am verificat, cardan-cutie-rulment intermediar cardan, grup, bucse directie fata spate, suporti motor tot trenul de rulare si nu am descoperit nici o problema in acest sens, cu cine am discutat mi-a spus ca este normal la diesel datorita cuplului mai mare sa resimti acele socuri, dar m-am uitat pe o schema si am vazut ca sub motor defapt intre suport motor stanga si sasiu exista un amortizor, dar doar pentru motoare mai mari din cate am inteles din schema, nu era trecut si 2000 diesel, pe sasiu nu am locul de prindere al acelui amortizor si am concluzionat ca nu trebuie sa aibe, exista asa ceva, acest amortizor???????

      De 2 ani masina am invatat sa o conduc mai bland din ambreaj si pana acum merge impecabil, cutia masinii este pentru motorul meu dupa serie la fel si grupul, deci acestea se exclud din ecuatie.

      ps am verificat si amortizorul pompei de motorina este ok, in a 4-a dupa cum spunea un coleg mai sus daca iau piciorul brusc si accelerez totul este normal, fara socuri fara nimic!!..
      Exact ... trecut de 2000 de ture se simt socurile puternic... Maine va anuntz daca rezolvarea vine prin inlocuirea bucselor de care ziceam mai sus . O sa fac si cateva poze si mai discutam .. Bafta !

      Comment


      • #18
        Salutare,

        ma numar si eu printre cei "fericiti" . A venit timpul sa schimb si eu flansa, stie sa imi spuna cineva cu precizie cat e distanta intre gauri la modelul w202, Esprit, 90kw, cutie manula, fara clima, motor m11920?
        Am inteles ca sunt de 3 feluri, cu 70, 80 si 90 mm intre gauri.Mi-as lua de pe ebay si vreau sa stiu sigur ceea am nevoie.

        Multumesc
        1994...Mercedes Benz...w202, c180
        Dragoste la prima vedere...

        http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

        Comment


        • #19
          Originally posted by spurlos View Post
          Vezi te rog ce rezolvi si eventual pune o poza cu bucsele problema(sa vad ce sa-i zic la mecanic). Ma ti la curent cu ce rezolvi.
          Numa bine.
          Salutare . Astazi am fost din nou la service pentru rezolvarea problemei cu socurile. Vestile sunt bune. Socurile au disparut in proportie de 80 %. Atasez cateva poze cu locul cu pricina . Se desface surubul de la jug fara prea mari probleme, se scoate o saiba mare metalica care are deasupra ei un cauciuc imbatranit si scopt exact cum am avut eu ). Se taie la aceeasi dimensiune un cauciuc ceva mai bun si se adauga peste saiba metalica si peste vecheiul cauciuc ( eu am facut-o dintr-un cauciuc vechi de la un kart , asta am gasit la indemana). se strang suruburile din nou. Vei observa ca jugul se apropie mai mult de sasiu, ceea ce e si normal. Mult succes in rezolvarea problemei. La mine se mai simt foarte slab socurile insa trebuie sa verific tampoanele la motor. Bafta multa ! Sper sa rezolvati si voi cei care aveti aceeasi problema. Astept raspunsuri daca reusiti sa rezolvati.

          Comment


          • #20
            Multam fain de poze, asa altfel se vede ce ai lucrat pe acolo. Si io ma bag sa le repar, poate chiar cu mana mea. Sa inteleg ca ai facut un fel de garnituri, dar cam cat de groase sunt asa ca idee.
            Numa bine.

            Comment


            • #21
              @nykolas06 foarte tare, daca astea sunt simptomele si le rezolv si eu in acest fel iti trimit prin curier un bax de bere !!

              Respect.

              Comment


              • #22
                Poti sa le faci tu singur, cat sunt de mari undeva la 0,7 cm . Saptamana asta le dau jos sa le schimb cu un cauciuc mai bun sau ceva pentru ca a inceput sa scartaie ca o carutza cand se balanseaza masina. O sa caut un alt fel de cauciuc si sa le inlocuiesc. Te tin la curent. Oricum problema de acolo este . Spor

                Comment


                • #23
                  Originally posted by entty View Post
                  @nykolas06 foarte tare, daca astea sunt simptomele si le rezolv si eu in acest fel iti trimit prin curier un bax de bere !!

                  Respect.
                  ) . Buna asta . Bafta eu zic ca o rezolvi

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by spurlos View Post
                    Salutare. w202 c200 diesel 1995, are ceva socuri cand schimb vitezele si las pedela de ambreiaj mai brusc. Daca accelerez in timp ce am calcata si pedela de ambreiaj schimba frumos fara smanceli. Stie careva ce poate fi?
                    Multumesc.
                    Problema s-a rezolvat prin schimbarea kitului ambreiaj (LUK), inclusiv rulmentul priza directa. Cost 1300 lei manopera inclusa.

                    Comment


                    • #25
                      Salut ,
                      Intervin si eu cu o parere in speranta ca sfatul meu va feri alti posesori de MB sa mai faca cheltuieli suplimentare.
                      Spun acest lucru intrucat sunt posesorul unui w203 si in urma cu ceva vreme am avut aceias problema cu tampoanele de punte spate care erau uzate si necesitau inlocuirea lor .
                      Bineinteles ca nu am facut acest lucru ci am mers la service auto unde mi-au facut o chesie provizorie ca niste garnituri de cauciuc la tampoane . Rezultatul; uzura bucsi bascula foarte mare - cost aprox. 700 ron.
                      Acum, din imaginile de mai sus inteleg ca este vorba de bucsile de la punte de spate .
                      Chestia cu garnitura (mansonul) de cauciuc este de preferat sa fie ceva provizoriu pentru ca o data cu trecerea timpului riscati sa deteriorati din cauza socurilor : busci bascula, tampon grup, bucsi tendoane etc.
                      Tampoanele de punte de spate sunt in numar de 4 si sunt de doua feluri :
                      - tampon punte spate OEM (spre fata) - A124 350 03 41 - necesar 2 buc
                      - tampon punte spate OEM (spre spate) - A202 350 34 08 - necesar 2 buc
                      Pe original cred ca sunt foarte scumpe dar pe producator acestea variaza intre 100-200 buc in functie de calitate .
                      Am atasat si o imagine cu o punte de spate, tampoane de fata / spate.
                      Mult succes in rezolvarea problemelor .
                      O seara placuta.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        Baietzi, din punctul meu de vedere sa-i dea Dumnezeu sanatate la @Nikolas, mare dreptate a avut cu acele garnituri de cauciuc, am efectuat si eu astazi operatiunea (30 min) si pot spune cu mana pe inima ca acele smucituri au disparut spun eu in proportie de 80-90 %, este o treaba banala la care nu m-am gandit ! si cand stau si ma gandesc ce investitii urma sa fac pentru a scapa de acele smucituri, mai jos las pozele sa vorbeasca....! Urmeaza in vara sa schimb cu totul bucsile mici de pe punte sa fiu sigur ca nu voi mai avea probleme in viitor, deci garniturile se pun doar la bucsile mici de pe punte unde cele originale s-au tocit, celelalte 2 bucsi mari de pe punte au alt sistem fara garnituri de cauciuc, au doar saibele mari.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          Pt cine mai doreste inlocuirea doar a inelului de cauciuc prezentat mai sus.
                          Dimensiuni:
                          Diámetru exterior [mm] : 60
                          ▪ Diámetru interior [mm] : 13
                          ▪ Grosime [mm] : 7

                          Coduri pe original(aici costa vreo 4 euro lemforder)

                          METZGER :

                          WM-G 488

                          MEYLE :

                          014 035 0072

                          SWAG :

                          10 90 6668

                          VEMO :

                          V30-1402
                          LEMFÖRDER : 30837 01

                          BILSTEIN : 06668

                          BOGE :

                          88-663-A

                          MERCEDES-BENZ :

                          168 352 06 46 - 201 352 10 46 - 202 352 04 46 - A 168 352 06 46 - A 201 352 10 46 - A 202 352 04 46
                          Se potrivesc la urmatoarele modele :

                          Afectación de vehículos :

                          MERCEDES-BENZ

                          190 (201), 2.0 105cv, 2.0 i 122cv, 2.0 D 75cv, 2.5 D Turbo 90cv, 2.3 i 136cv, Evolution II 2.5 i 235cv, 2.5 i 195cv, 2.6 i 160cv
                          C124 W124 Coupe 200-320, 230 CE 2.3 i 132cv
                          Classe A (W168), A140 1.4 i Sensonic 82cv, A160 1.6 i Sensonic 102cv, A 160 CDI 1.7 CDI 75cv, A 160 CDI 1.7 CDI Sensonic 75cv, A 170 CDI 1.7 CDI 90cv, A 210 2.1 i 140cv
                          Classe A (W168) Family, A140 Family 1.4 i 82cv, A160 Family 1.6 i 102cv, A 190 Family 1.9 i 125cv
                          Classe C (202) Berline (W202), C200 2.0 i 136cv, C200 CDI 2.2 CDI 102cv, C200D 2.0 D 88cv, C220 2.2 i 150cv, C220D 2.2 D 95cv, C230 2.3 i 150cv, C250TD 2.5 TD 150cv, C280 2.8 i 193cv
                          Classe C (202) Break (T202), C180 1.8 i 122cv, C180 2.0 i 129cv, C200 2.0 i 136cv, C200 2.2 CDI 102cv, C200D 2.0 D 88cv, C220D 2.2 D 95cv, C240 2.4 i V6 170cv, C240 2.6 i V6 170cv, C250 TD 2.5 150cv, C280 2.8 i 193cv, C43 AMG 4.3 i V8 306cv
                          Classe C (203) Berlina (W203), C200 Kompressor 2.0 i 163cv, C200CGI Kompressor 1.8 CGI 170cv, C220CDI 2.1 CDI 143cv, C240 2.6 i V6 170cv, C270CDI 2.7 CDI 170cv, C30CDI AMG 3.0 CDI 231cv, C320 3.2 i V6 218cv
                          Classe C (203) Break (T203), C180 Kompressor 1.8 i 143cv, C180 Kompressor 1.8 i Sequentronic 143cv, C200 Kompressor 1.8 i 163cv, C200 Kompressor 1.8 i Sequentronic 163cv, C200 CDI 2.1 CDI 116cv, C200 CGI Kompressor 1.8 CGI 170cv, C230 Kompressor 1.8 i 192cv, C240 2.6 i V6 170cv
                          Classe C (203) Coupé (C203), C180 Kompressor 1.8 i 143cv, C200 Kompressor 1.8 i 163cv, C220 CDI 2.1 CDI 143cv, C320 3.2 i V6 218cv
                          Classe C (203) Facelift Berline (W203), C220 CDI 2.1 CDI 150cv, C270CDI 2.7 CDI 170cv
                          Classe C (203) Facelift Break (T203), C180 Kompressor 1.8 i 143cv, C200 Kompressor 1.8 i 163cv, C200 Kompressor 1.8 i Sequentronic 163cv, C220 CDI 2.1 CDI 150cv, C220 CGI 1.8 CGI 170cv, C220 CGI 1.8 CGI Sequentronic 170cv, C230 2.5 i 204cv
                          Classe C (203) Facelift Coupé (C203), C180 Kompressor 1.8 i 143cv, C180 Kompressor 1.8 i Sequentronic 143cv , C200CDI 2.1 CDI 122cv, C320 3.2 i V6 218cv, C350 3.5 i V6 272cv
                          Classe E (210) break (T210), E200 Kompressor 2.0 i 163cv, E220 2.1 CDI 143cv, E230 2.3 i 150cv, E240 2.4 i 170cv
                          Classe E Berlina (124), E250DL 2.5 D 113cv, E280L 2.8 i 193cv
                          Classe E Break (124), E200T 2.0 i 136cv, E320T 3.2 i 220cv
                          Classe E Cabriolet (124), E200 2.0 i 136cv, E220 2.2 i 150cv
                          Classe E Coupé (124), E220 2.2 i 150cv, E320 3.2 i 220cv
                          CLK Classe Cabriolet (208), 200K 2.0 i 163cv, 200K 2.0 i 192cv, 230K 2.3 i 193cv, 230K 2.3 i 197cv
                          CLK Classe Coupé (208), 200 2.0 i 136cv, 200K 2.0 i 192cv, 230K 2.3 i 197cv, 55 AMG 5.4 i 347cv
                          SLK (170), 200 2.0 i Cabriolet 136cv, 230K 2.3 i Cabriolet 193cv
                          T124 W124 Break 200-320, 200TE 2.0 i 136cv, 200TE 2.0 i 118cv, 300TD 3.0 D 136cv
                          W124 Berlina 200-500, 230E 2.3 i 132cv, 260E 2.6 i 166cv, 260E 2.6 i Limusina 166cv, 300D 3.0 D 136cv, 300D 3.0 TD Turbo 147cv

                          Sper sa va fie de folos.
                          Last edited by gmihai24; 02-02-2013, 14:30 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Salutare, si eu am avut si mai am problema asemanatoare doar ca daca plecam de pe loc si nu-i dadeam destula turatie imi batea ceva tare pe spate....am schimbat si flansa de pe cardan si tot degeaba, acuma vreau sa-i schimb bucsaraia inclusiv cele de pe jug...si socurile alea pot fi si de la tampoanele din cutie..

                            Comment


                            • #29
                              Acelasi balans il am si eu de aproape 2 ani si abia acum cateva zile am dat comanda de piese, sper sa imi ajunga mai ca sa pot incepe a le monta, ca de vineri pana luni sunt liber.
                              Daca tot era oferta + discount de 10% la fiecare comanda(cumpar de ceva timp piese de la ei) mi-am permis sa o rasfat un pic:
                              -4 amortizoare
                              -bucsile de prindere a jugului spate
                              -bucsi bascule fata-spate
                              -bucsi de prindere grup
                              -suport (amortizorul de cauciuc) cutie de viteze
                              -toate bratele de pe puntea spate(fara bascula ca ale mele sunt bune)
                              -filtru benzina, ulei, aer, aer habitaclu
                              -furtunas cotit admisie gaze ulei motor
                              -termostat(al meu era perfet functional, dar ca sa imi iasa din cap ca e vechi)
                              -depozit antigel( am schimbat furtunul dintre termostat si depozit reusind sa ii fac o fisura la motonache )
                              -antigel
                              -lichid de frana
                              -bucsi bara torsiune fata
                              -amortizor bara de directie
                              -bara de directie
                              -bucsa si bratul scurt de ajutaj bara de directie(sau cum lo fi botezat mumasa)
                              -bucsile de la timonerie cutie de viteza
                              -cureaua de accesorii + amortizorul de vibratii
                              S-au cumparat in trei transe unele din ele sunt deja montate mai putin tot ce tine de trenul de rulare.
                              Cost total vreo 650 euro si ca bonus glume de la nevastamea ca m-am insurat cu masina
                              O sa pun pozele si detaliile pe aria masinii dar mai tarziu ca nu prea am timp si nici nu au venit restul de piese.

                              Am deviat de la subiect.
                              Balansul vine de la amortizorul de cauciuc cutie + bucsile jugului. Acum dupa cauza si cantitate vibratie/balans, poate nu toti aveti uzura mare sau poate unii au schimbat deja cate ceva din plaja de piese in cauza.
                              Bafta si km fara reparatii.

                              Comment


                              • #30
                                Salutare tuturor! Eu 5 ani de zile m-am chinuit cu aceste smuncituri si multi, multi nervi pierduti, astazi le am schimbat (cost 41 ron si 15 min lucru), smunciturile au disparut!!! Va multumesc din suflet.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF