Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Slk 230 k

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Slk 230 k

    Va salut.
    Doresc de mult sa achizitionez un SLK 230 kompressor. Este vb despre 170, evident.
    Am vazut ca sunt motorizari in functie de ani, 193 si respectiv 197 hp. Cat de diferite sunt motoarele? Care este mai fiabil?
    Ce probleme au aceste modele de masini?
    LA ce ar trebui sa fiu atent, in momentul achizitionarii? Am gasit o batranica din 2000 dar foarte interesanta, ca si aspect.

  • #2
    Mai exista si motorizarea de 2.0 cu 192 cai, pe modelele non-facelift.cu ansamblul motor-cutie nu ai ce probleme sa intampini daca iei o masina cat de cat ok.asigura-te ca decapotarea functioneaza corect.recomand cutie manuala.facelift e 6+1, cele vechi 5+1.probleme nu prea au in rest masinile astea..

    Comment


    • #3
      Multumesc pt. raspuns.
      Am aflat si diferenta dintre motoare, unul cu Euro 3 iar celalalt cu Euro 4.
      SLK 200 de 192 nu prea am vazut la vanzare.
      As putea, intr-o oarecare masura sa aleg si o automata avand in vedere ca lucrez pentru o firma care se ocupa cu reparatia cva-urilor dar prefer si eu manuala.
      Sistemul de decapotare este unul cu probleme, in general?

      Comment


      • #4
        Originally posted by taz-slk View Post
        Multumesc pt. raspuns.
        Am aflat si diferenta dintre motoare, unul cu Euro 3 iar celalalt cu Euro 4.
        SLK 200 de 192 nu prea am vazut la vanzare.
        As putea, intr-o oarecare masura sa aleg si o automata avand in vedere ca lucrez pentru o firma care se ocupa cu reparatia cva-urilor dar prefer si eu manuala.
        Sistemul de decapotare este unul cu probleme, in general?
        Căuta pe You tube,,Wheelers dealers" este un episod cu un SLK si ai sa vezi care-i treaba cu decapotarea si cu alte bube(electrice ,compresor)

        Comment


        • #5
          Da, stiu emisiunea. Nu este concludenta acea emisiune, zic eu. Nu cred ca toti au avut probleme cu releul sau cu pompa. Am gasit si un 192 caluti. O sa vad, oricum, clar o sa fie un SLK in curand.
          Multumesc pt raspunsuri.

          Comment


          • #6
            Cel cu facelift e euro 3, cel vechi euro 2.destul de mare taxa raportata la valoarea masinii.

            Comment


            • #7
              Evident. Sper intr-o abrogare a acestei taxe. Totusi, pe mobile, la cele mai multe dintre anunturi, au trecuta si norma. Am vazut ca motorul de 197 hp este trecut acolo ca fiind euro 4 iar cel de 193 hp este euro 3. Este gresit?

              Comment


              • #8
                Nu stiu sa iti spun sigur, dar stiu ca la a mea este Euro 3.Nu cred ca faceau 2.0 Euro 3 si 2.3 Euro 4.Iar la 2.3 cred ca este mai mare taxa..avand si emisii mai mari de CO2, cel mai bine te interesezi direct la ei, ca sa nu ai surprize daca ai de gand sa iei 2.3.Cam la ce suma se invarte bugetul?Am vazut si pe la noi unele OK la 3500, cam asa.

                Comment


                • #9
                  Pe acolo sunt si eu, undeva pe la 3000.
                  2.3 sunt euro 3 si euro 4, din ce-am reusit eu sa gasesc si din ce am citit pe web.
                  Emisiile de CO2 sunt: 2.3 (193 hp) - 220 g/kg, respectiv 2.3 (197 hp) - 233 g/kg.
                  In functie de data primei inmatriculari, incepe taxa de pe la 600 si se duce pana la cat vor ei, oricum, mult mai mult decat costa masina in sine .

                  Comment


                  • #10
                    Va salut din nou. Am gasit un slk 200, cel de 192 caluti. Singura problema a masinii, din cate imi dau seama, este prezenta martorului SRS aprins in bord, permanent. In afara de cea mai urata situatie, ce ar mai putea fi?
                    (situatie urata insemnand un accident si o reparatie de mantuiala)

                    Comment


                    • #11
                      In cazul unui accident ai toate sansele sa nu declanseze aerbegurile. Din cate stiu eu poate cantarul scaunului din dreapta sa fie defect si atunci ti se aprinde martorul in bord. O diagnoza cu STAR-ul i-ti va spune exact ce o doare.
                      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                      Onorez comenzi si in Bucuresti
                      Tel. 0736375626 Marian

                      Comment


                      • #12
                        N-o stiam pe asta, multumesc de informatie.
                        Am starul dar sa il iau dupa mine pana la Alba...
                        Singura chestie nasoala e distanta si fapul ca nu am drum pe acolo deloc.
                        E bine de stiut si faza cu acel cantar.

                        Comment


                        • #13
                          Mai vin cu o intrebare. Trecerea de la modelul non facelift la facelift, ce implica? Adica, stiu ce. Bara, faruri, grile. Ideea este urmatoarea. Stie cineva daca trebuie schimbat si altceva? Bara fata de facelift se potriveste pe prinderea de non? Aripile par identice, exceptand faptul ca la non, semnaul este-n aripa iar la facelift nu apare acolo, fiind pe carcasa oglinzii.

                          Comment


                          • #14
                            Sunt mai multe diferente..volanul, stopurile, motoare.cat despre bara presupun ca se poate adapta..dar si masca mi se pare ca e alta.sunt diferente minore dar..se vad

                            Comment


                            • #15
                              Intr-adevar, sunt si cele mentionate de tine insa eu ma gandeam strict la partea frontala, bara, faruri si grila.
                              Oricum, sunt inca in cautare pt ca ce am vazut pana acum, arata si functioneaza execrabil, desi nu sunt dispus sa ofer f mult, deci, nici pretentiile nu sunt exagerate.
                              Pe al tau l-as lua ieri, daca mi l-as putea permite.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF