Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Coupeuri si roadstere > Mercedes Benz SLK Klasse > Sfaturi la achizitie - SLK Klasse

SLK 200 sau 230 din Germania, sau Romania, sau Italia?

Sfaturi la achizitie - SLK Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 07-20-2016, 21:05 PM   #21
Serban8333
Member
 
Join Date: Dec 2015
Location: bucuresti
Motorizare : 2.0
Posts: 41
:
[Member]
Default

Nu ne prezinti masinuta? Ai cumparat-o deja? Deci zici ca se poate merge decapotata si pe la 100km/h?

Last edited by Florin_WES; 09-25-2017 at 13:48 PM. Reason: Respectă regulile generale de postare!
Serban8333 is offline   Reply With Quote
Old 07-26-2016, 00:19 AM   #22
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 40
Posts: 65
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Serban8333 View Post
nu ne prezinti masinuta? ai cumparat-o deja?deci zici ca se poate merge decapotata si pe la 100km/h?

E una rosie, de 230.
Decapotat sint fortat sa conduc lent. Pe ala 80 km/ h e comod, daca daua jos si geamurille laterale atunci c-am 50-60km/h piana e comod.

Cu geamurile inchise e altceva. Pe la 200 incepe sa sune.
Pe o autostraduta unde unii merg cu 100-150 km si eu ma aproprii de ele cu 220 nu prea simt siguranta. Viteza relativa intre benzi e 50-100 si poate unul gindeste ceva si tocmai vrea sa treaca pe banda.aia unde zbor. Nu prea recomand.

Daca mai e sa incerc motorul si masina am sa fac unde nu e absolut nimeni in fata a mea pe o distanta de 2 km macar! Limitatorul chiar ma limitat la 250. In spate am vazut ca sint urmarit. Asa ca am incetinit daca e politia... a fost un BMW )

Nu demult am constatat ca sint multi soferi care la o depasirea unuii camion indexeaza si daca pot sa faca manevra de depasira pina cind masina din fata o lovesc o si fac. Au uitat sa se uite in oglinda retrovizoare daca mai zboara vreun avion, pasare eventual o masina daca deja tocmai o depasesc si provoaca accident: inteucit ei es tocmai in fata mea si o sa ma lovesca in partea dreapta fata proiectind pe mone 8n santi pe partea stinga e nasol situatia. Daca mai traiesc pot sa-l dau in judecata pe ei dar chiar si la 120 pe ora masona se face praf. Centura deja nu te mai protejeaza. Alea sint proiectate la teste de 50km/h, nu la 150.

Sint putin dezamagit: am comandat o bucata de plastic si e 242 ron (capac galerie admisie) si acel plastic nu-i asa de mare.

Faruri originale Bosch 200 euro.

Scrumiera - dinndezmembrari - 150 ron. Cea mai neserioase oferte am gasit la dezmembrari. Citeodata cer peste pretul unui nou din magazin...



In fine, masina e tocmai ceace vroiam:
- cabrio cu plafon metalic so nu pinza.
-2 locuri, scurt, relativ usor de parcata ( fata de un SUV)
- are destula putere sa traga si pe rampa. - daca dau 2500-3000 turatie. si nu ama astept la 1000-1500. 200 cp aaproape
- din nviteza 3-4 -dind turatie- pot sa depasesc camioane aproape cum vreau ( rapid)
- a fost sub 5000 euro ( sub 3500 pentru invidiosi) cu acte in regula cu taxa platita fara rugina si fara sa trebuie sa dau 3000 euro ptr reparatii. Cam 500-700 euro sa sie in stare extrem de buna + 700 revopsitul, daca doresc. Tot pe la 5000 o sa se invirte dar unii cer 8000 pe ceace vreau eu - plus nu prea e rosu, plus rominul prefera slk 200 si nu 230...
matheszabi is offline   Reply With Quote
Old 07-26-2016, 00:28 AM   #23
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 40
Posts: 65
:
[Member]
Default

Sport
Lux
K - ceva cuvind german cu semnificatia: scurt.

Fata de celalte masini e clar diferanta de anumite elemente componente de calitate.

Deocamdata nu o sa cumpar varianta noua la 50.000 euro , doar sa am un statut sau ce...
La 5000 euro sa iei o masina din 2001 e alta chestie. Nu pentru toata lumea place.

Decapotat e mic portbagajul , e doar 100 si citeva litrii. Insa fiiind vara - ca de aia e decapotat a fost de ajuns pentru a face vacanta cu sotia: o geant mai mare + 2 genti mai mici + bax de apa 0.5 L + ...
Nu nea trebuit cizme si haine groase. Pentru 2-4 sa perrecem la hotel + plaja / spa e de ajuns, nu trebuie toate dulaporile din camera mea si a ei.

Afara PENTRU MINE ia pe la 9%-10% -ma astept ca in oras sa fie pe la 18-20 litrii daca pentru altii e 7 afara si 14 in oras - nu ma intrebati la ce turatie folosesc motorul ca consuma atit
matheszabi is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2017, 23:23 PM   #24
Serban8333
Member
 
Join Date: Dec 2015
Location: bucuresti
Motorizare : 2.0
Posts: 41
:
[Member]
Default

Noutati? impresii noi? Este modelul din 2001?

Last edited by Florin_WES; 09-25-2017 at 13:51 PM. Reason: Reguli generale de postare.
Serban8333 is offline   Reply With Quote
Old 09-24-2017, 01:43 AM   #25
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 40
Posts: 65
:
[Member]
Default

Am gasit o poza, chiar la ultimele momente dupa restaurare.
Pe partea nevestei la picior lipseste ultima bucata de plastic sa-l pun la loc, atunci a facut poza.

Nu mi-a placut interiorul, pentru ca invelisul pe plastic acea vopsea cauciucata era deja copt si dadea o senzatie e murdar. Daca frecam, atunci dadea in jos mult. Asa ca l-am dat eu jos, si am pus rosu, fiindca im-i place si am vazut ca la modele interioare a fost.

Eu sint foarte multumit de masinuta.

De performantele sale, de utilitatea sa. Nu prea e recomandat, si se atinge scutul foarte usor, dar am mers pe drumuri neasfaltate, forestiere, care erau plate. Am dat seama ca masin e prea jos, si nu prea e bine sa umblu pe acolo pina nu dau jos masca din fata.

Totusi nu este o masina "supercar" pina aici eram convins ca este!

Venind din Bucuresti unul a fost mai politicos, cand a vazut ca si la 180-190km\h sint la nici 10m de el, si a tras la dreapta - altii...nu. Ei au voie sa se duca si cu 120 km\h la oricare banda asa ca aleg banda din stanga...

Am simtit ca degeaba apas acceleratia pina la fund nu sare masinuta peste 170. Trage, accelereaza, dar nu asa de repede ( cum la 90). Daca ar fi fost ala de 32AMG, cu cei 354 CP in loc de 197CP ar fi pe placul meu. Sau... in curand nici cu asta si nici cu ala nu o sa am carnet, am eu un sentimet din asta

Ceeace lipseste si este in urmatorul model:
- butoanele de la volan. As-i merita soarta, daca la viteza aia ochi mei nu pe drum sint si pe ceilalti participant in trafic ci in alte zone, gen butonul telefonuluo, butonul radioului ... Am vazut pe ebay un fel fel telecomanda, pe care se poate monta pe volan. Poate ar fi o alternativa, dar radioul e prea veche ptr telecomenzi. O data, la inceperea restaurarii / curatarii interioare am vrut sa schimb, dar scoate un sunet impecabil. Cu mult mai bun decit noile aparate "de marca" care se vand "de la" 400 euro in sus! - candva a fost f scump. Asa ca am luat a 3 lea modulator FM, de data asta mai de calitate si acum am MP3 player , cu un fel de telecomanda, dar nu pe volan. - desi a-si putea sa-l lipesc.

- cauciucuri noi, de performanta cea mai buna, de vara trebuia sa-l iau, pentru ca la o curba cu o raza foarte mica, unde deobicei tampitii se duc numai peste 30, eu am reusit sa derapez, si sa-l lovesc bordura la 90km/h cu cauciucuri de iarna. Pai cind e caldura nu mai are aderenta alea de iarna...
In rest: o masina inalta are sansa foarte mare de a rostogolii in situatia asta. - daca derapezi lateral, apoi intailnesti bordura inalta. Cu asta nu era problema nici aia.

In rest e fantastic. Pacat ca legisatia din RO nu permita sa pun in scaunul de dreapta un scaun de copil, asadar poate o sa fiu nevoit sa-l vand ca o sa ies cu bebe, doar nu las acasa.

Modul cabrio am ami amintit ca e placut pina 60 cu geamurile trase jos, pina 100 cu geamurile sus. La 130 deja zgomot de vant. Dar daca sint singur in masina, nu conteaza zgomotul.

Peste tot gasesc o portiune de autostrada unde merg prea tare, ori gasesc o rampa, ori o serpentina ori trebuie sa depasesc+franez nu mai pot sa scot acel minim de sub 7l /100km, pe care mi-a dat la o testare ( in mod coupe desigur)

Acum in cabrio , la viteze de autostrazi , Carparti, ect 8.8L / 100 a fost masurat la 960 km. E perfect ptr mine. Ah da... cand pe autostrade este o denivelare, si iti pun o tablita de 80 in loc sa repare, si tu te duci cu 180 o sa sara una mare masinuta. La mine sa ars becul de pozitie scurta ( 10.50 ron)

In oras, depinde in general e pe la 14ori 15 cu AC, dar cand ma distrez tare e 17, mai mult nu am reusit sa-l urc nicicum. Chiar nu ma duc zeci de kilometrii in viteza 1, mai schimb si in a dousa sa pot trece de 50km/h

Ah un eveniment neplacut se poate remedia:
Unde este imbinatia de plafun si parbriz, daca cumva picura acolo ploaia, si mai ales doar pe o parte, foarte probabil sasiul nu este "crorect" este indoit, a fostr lovit. Am trait cu acest sentiment, ca e o masina lovita, ca a facut o reparatie de caliate le el de aa a fost ieftin.
Dar mi-a deranjat ca la o parte e prea jos aripa, asa ca am schimbat arcurile din fata.
La una dintre ele era rupt o jumatate e spira, doar o jumate!
- asta o fost cauza ca nu s-a putut regla unghiul de fuga corect!
- asta a fost cazuza, cind in cand nu a inchis bine plafonul si a picurat inauntru.
Arcul ala necesita o scula mai speciala, noi am confectionat una, dar mai multe service m-a refuzat ca nu au scula. Alta ma refuzat ca nu am luat arcul de la ei...fara scula lor e greu, alte nu se potrivesc.
In loc de 1-2 ore chinuiesti 6-14 sau mai mult, daca reusesti! -dar arcurile se schimba in 10 ani poate.

Chiar a-si repara ceva la ea, dar nu am ce!
Attached Images
File Type: jpg 20170530_181819.jpg (142.2 KB, 48 views)

Last edited by matheszabi; 09-24-2017 at 01:49 AM.
matheszabi is offline   Reply With Quote
Old 09-24-2017, 02:23 AM   #26
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 40
Posts: 65
:
[Member]
Default

Niste escursii.

Daca ari si si SUV, ca asta Click the image to open in full size. ar fi excelent.
Iar cu 4 locuri si 4x4 ar fi IDEAL. Chiar!

- stie cineva un model de SUV / teren: cabrio , cu hard top, decapotabil electric, 4x4, diff blocabil, avaind acceleratie 0-100 6-7 secunde?
Attached Images
File Type: jpg 20170709_173828.jpg (205.5 KB, 48 views)
File Type: jpg 20170827_173030.jpg (219.4 KB, 48 views)
File Type: jpg 20170709_160136.jpg (227.2 KB, 48 views)
File Type: jpg 20170709_170357.jpg (288.5 KB, 30 views)

Last edited by matheszabi; 09-24-2017 at 02:32 AM.
matheszabi is offline   Reply With Quote
Old 09-24-2017, 20:35 PM   #27
Sharky
Senior Member
 
Join Date: Jun 2012
Location: Cluj
Motorizare : MB E240
Posts: 999
:
[Senior Member]
Default

Faina masina ti-ai luat! Felicitari!
Sharky is offline   Reply With Quote
Old 09-25-2017, 13:57 PM   #28
Florin_WES
Mercedes-AMG
 
Join Date: Jun 2008
Location: Xanten/Craiova
Motorizare : M157 AMG
Age: 32
Posts: 1,289
:
[Mercedes-AMG]
Default

Prezentarea o poți face la secțiunea My Car Mercedes-Benz.

Baftă!
__________________
Regulament general Club Mercedes.
Florin_WES is offline   Reply With Quote
Old 09-30-2018, 15:38 PM   #29
13 Todesengel
Senior Member
 
13 Todesengel's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : 3200
Posts: 386
:
[Senior Member]
Default

Nu vrei scaunele si fetele mele de u si? Eu doresc interior complet negru .
__________________
Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

bergen_b13empfang@yahoo.de

Last edited by 13 Todesengel; 09-30-2018 at 15:42 PM.
13 Todesengel is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
200, 230, din, germania, italia, romania, sau, slk


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 17:04 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF