Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Coupeuri si roadstere > Mercedes Benz SLK Klasse > Sfaturi la achizitie - SLK Klasse

SLK 200 sau 230 din Germania, sau Romania, sau Italia?

Sfaturi la achizitie - SLK Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-10-2016, 03:04 AM   #1
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 40
Posts: 65
:
[Member]
Default SLK 200 sau 230 din Germania, sau Romania, sau Italia?

Salut,
O sa fie un post mai lung, rog seriozitate la raspuns.

Doresc si argumente la opiniile voastre, multumesc.

Experienta din trecut:
Dacie 1300 din 1982.
Opel Vectra A 2.0 benzina din 1995.
Hyundai Tucson 2.0 benzina cu GPL din 2006.
Matiz 2006.

Problema cu Dacia a fost ca nu a tras la deal, nicicum cu 4 persoane.
De aceea am luat unul, care credeam ca are motorizare maxima, si full extra ( la vremea aia), pe Vectra.
Avind motor 2.0, greutate de vreo 1100kg trage foarte bine, incomparabil cu Dacie. La oras daca apas acceleratia ( si apas desigur) nu ajunge 10L, mia luat si 14 din benzina - cum am condus eu cu viteza 1 si 2 : cu viteza in 2 merge cu 110km/h!!!
Am luat un SUV mai nou, mai comod, unde nu trebuie "sa stau jos" cin urc in masina, e comod, e super, dar merge ca melcul, fata de Vectra. Cu ala nu pot sa depasesc camioane la 90km\h unde cu Vectra pot, indiferent la ce viteza bag: in a 2 sau in 3-a.
E pe GPL, in oras costurile cu consumul e ca la Matiz, care e pe benzina!
Doar ca Tucsonul nu prea e usor sa parchezi, iar cu Matizul gasesti loc peste tot. Matizul porneste la semafoare foarte rapid, si accelereaza pina 60km\h acceptabil! - dar dupa aia...sau cind vede o rampa de 8%...

M-am gndit ca un SLK cu GPL ar rezolva problema:
- cu GPL chiar daca consuma 15L in oras e ok ( la mine o sa consume 20L, stiti si voi de ce) Fac cam 400 km lunar in oras.
- are 2 locuri, e masina scurta, deci poti parca cu el, e mai lat ca Matiz, dar nu-i lung ca un tren.
- afara pot sa depasesc ca si cu Vectra ( sau mai bine) si nu-i ca melcul. Daca am GPL la roata de rezerva la portbagaj cit loc am ajunge unde ma duc lunar 450 km.

Nu ma intereseaza sunetul tare, subwoofer ect. Nu irosesc locul de portbagaj ptr asa ceva.

Doresc sa am o masinuta din R170 timp de 5 ani, pe care dupa aia vind la fier vechi, nu ma deranjeaza. Dar sa mearga 5 ani. Poate ar fi mai economic sa iau modelul R171, dar nu cred ca doresc sa aloc atit buget.

Este un tabel aici: https://en.wikipedia.org/wiki/Merced...LK-Class_(R170)

Models and specifications[edit]
Model Years Engine Power 0–100 km/h (62 mph) Top Speed
SLK200 1997–2004 2.0L M111.946 L4 102 kW (136 hp) 9.3 seconds 208 km/h (129 mph)
SLK200K 1997–2000* 2.0L M111.943 L4 143 kW (192 hp) 6.8 seconds 236 km/h (147 mph)
2001–2004 2.0L M111.958 L4 122 kW (163 hp) 7.4 seconds 223 km/h (138 mph)
SLK230K 1996–2000 2.3L M111.973 L4 144 kW (193 hp) 6.9 seconds 231 km/h (143 mph)
2001–2004 2.3L M111.983 L4 147 kW (197 hp) 6.8 seconds 240 km/h (148 mph)
SLK320 2001–2004 3.2L M112.947 V6 162 kW (218 hp) 6.5 seconds 250**/276‡ km/h (155/171 mph)

SLK 200K cu 192 CP au fost cacute ptr Italia, Portugalia, Grecia ect, dar in afara Germaniei. "*Exported only to Portugal, Italy, Turkey and Greece."
Eu vad ca are acceasi motor ca si celalatele, dar kompresorul are debit mai mare? -cumva e fortat mai tare.

La modelul 230 tot cu ajutorul compresorului ajunge la 193 cp in fine, dar e facut si pentu Germania.

Ceeace e interesant ca in anii 1996-2000 modelele sint cu Euro2, iar la 2003-2004 sint cu Euro4.
Deci taxa de inmatriculare la SLK 230 variaza de la 1000 euro pina la 500 euro. Si doresc sa sie pe numele meu masina, nu pe unul din Bulgaria.
Varianta de 320 e putin scump pentru mine sau nu am gasit oferta buna. Ma tenteaza, ca aia cupa cum vad la grafice trage la 3000 rotatii mai bine, si nu depinde de compressor ( motor V6). Insa are impozit considerabil mai mare pe durata de 5 ani decit unul de 230. RCA-ul nu stiu cit o fii.

Aer conditionat doresc, e foarte util vara, nu totdeaua doresc sa fie decapotat ( peste 130km/h ) trebuie hard top-ul.
Doresc cu cutie automata: m-am sauturat sa tot schimb viteze in oras, iar la depasiri sa bad din viteza 5 in a 2 -a. Sa faca cutia automata, chiar daca consuma +1L / 1000km

Ideal doresc sa aloc 2000 euro ptr cumparare a unui model fara rugina, si fara defecte majore
500 euro ptr timbru
800 euro GPL.

Vad oferte in romania destul de suspecte si sint prea multe tepe, nu stiu daca o sa ma tenteze sa iau o masina mai ieftina aici decit din Germania...
Din Germania trebuie sa mai adaug si transportul de 500 euro.

Cred ca daca vreau sa tin 5 ani ar trebuii sa aleg aia de Euro 4, poate schimba si ei modul de impozitare in aceasta perioada...
Pare interesant indexul la oglinda ( modelul 2003-2004) macar vad si eu ca am folosit pe index la depasire ( mai uit )
Nu prea gasesc oferte sub 5000 euro, vad ca cei care scriu ca are masina in starea buna cer pe la 6000-8000 euro.
Iar de la 7000 incepe varianta de 320, mai vad si eu cite o oferta suspecta sub 5000 fara TUV, sau ceva probleme.


La olx vad ceva smecherii, care eu probleme cu actele ca le vind mai ieftin, sau cu volan e dreapta, dar m-am interesat si la acest model nu e usor sa se mute volanul la stinga ( pentru 300 euro)

Ce sugerati si de ce?

SLK 200 cu 192 CP de undeva din Gracia, Italia, Portugalia?
SLK 230, anii 1996-2000, cu Euro 2, la 3000 euro din Germania?
SLK 230 anii 2001-2004, cu Euro 4, la 4000 euro din Germania?
SLK 320, anii 2001-2004, cu euro 4, la 6000 euro?
Sau risc o teapa din Romania? - nu schimba uleiul din timp + ... vinde ca nu vrea sa repare...la 2000 euro?

Impozit:
2000 cmc : 180 ron, RCA 636 ron -am peste 30 ani (la RCA) - e economic, dar trage destul de bine pe la deal de 8%, pot sa fac depasiri acolo ???
2300 cmc: 828 ron, RCA 800 ron? ( 5 ani: 4140 + 4000 = 8200 ron, acceptabil)
3200 cmc 4628 ron, RCA ??? - 5 ani: aici ma doare:5000 euro impozit pe 5 ani, mai bine 5000 euro ptr reparatii, sau riscul cu Bulgaria?

Daca incerc sa caut asa:
- Motor pina 2600 cm ( din cauza impozitului)
- 2 scaune
- 170 CP
- "retractable hard top"
- sub 6000 euro
nu prea am altceva decit pe sk 200-230.

Trebuie top-ul metalic, si cabrio.

Cum e cu rugina?
- merita sa dau cu 1000 sau chiar 2000 euro sa gasesc un model csre nu are sa are acoperit rugina sau mai bine una ieftina cu rugina vizibila?

Last edited by matheszabi; 06-10-2016 at 03:08 AM.
matheszabi is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2016, 15:18 PM   #2
morpheus
Organizator de intalniri
 
morpheus's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.0
Posts: 645
:
[Organizator de intalniri]
Default

Salut!
Hmmm.. sa inteleg ca bugetul tau este de 2000 euro? Ma indoiesc ca vei gasi un R170 in stare buna la pretul ala.

Masinile astea daca au fost cat de cat ingrijite sunt construite sa reziste, nu stie multa lume chestiunea asta, desi sunt din cea mai neagra istorie a fiabilitatii Mercedes, intamplator, SLK-ul, pt ca a fost proiectat inainte de fuziunea cu Chrysler, e facut bine si rezista si mai e una la fel de tzapana, te las pe tine sa deduci care e, tot prin 2000 si un pic a inceput sa fie fabricata.
Recunosc ca n-as vrea sa intru in fineturi de-astea in ce priveste masina, dar iti sugerez sa cauti una buna, adica nu cred ca la 2000 euro gasesti ceva care sa tina 5 ani fara sa tot repari si cand o sa incepi sa repari... o sa iti aduci aminte de ce zic eu aici.

De tras, trage excelent, are cuplu 230NM..., in cea mai amarata varianta cu compresor, deci sigur depasesti in panta de 8%.
Nu ti-as recomanda automata, pentru ca este extrem de lenta. Initial R170 era exclusiv cu o cutie in 5 trepte automata dar si-au dat repede seama ca pierd teren serios in fata concurentei si au renuntat. Din ce am citit se pare ca cutia nu se intelegea bine cu masina, poate la SLK32AMG care are putere enorma, dar in rest nu e o optiune OK.

Diferenta de catalogare euro vine de la faptul ca au vrut sa fie conform normelor euro si motorul M111 fiind vechi, doar reducand puterea au reusit sa o faca E4. Dar exista kit de fulie pt ele si creste puterea la peste 220HP

In ce priveste modelul urmator, R171, ascutitoarea cum ii mai spune ei, desi motorul e mai puternic dpdv al cailor putere, pierde enorm la cuplu, aici vorbesc despre modelele SLK 180/200/230K. Nu discutam de V8-uri sau alte chestii care sunt din alte filme, evident un SLK 55 AMG o sa te lase masca, dar esti pregatit sa dai 8000 lei impozit pe an si vreo 500 euro RCA? Daca da, bingo! Asta e masina! Daca nu, intre r170 200k si r171 200k eu as alege r170 200 kompressor, putere la fel sau mai mare, depinde de an, cuplu cu vreo 100nm mai mult, taxe rezonabile, sasiu excelent, etc.

Stii bine cred, ca indiferent de unde cumperi o masina exista un risc, e riscant chiar si-atunci cand cunosti proprietarul bine, poate iti e si prieten, tot se pot intampla necazuri. Depinde de fiecare cat e dispus la compromis in situatia asta. Mie imi place sa stiu exact ce cumpar, adica sa nu fiu mintit. Cred ca asta sa urmaresti si tu.

Eu as lua un R170 despre care proprietarul sa-mi poata spuna sincer ce a facut, ce probleme sunt, cu ce fel de piese si unde a reparat, ce inseamna pentru el o revizie, adica cineva care cunoaste masina din dotare si stie ce face. Sunt sumedenie de insi complet dezinteresati de masinile lor fie ele MB sau altceva. Baga combustibil si pace voua. As zice ca SLK-ul nu e pentru astfel de proprietari.
__________________
Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "╬npotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"
morpheus is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2016, 15:21 PM   #3
morpheus
Organizator de intalniri
 
morpheus's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.0
Posts: 645
:
[Organizator de intalniri]
Default

Si as putea sa ma fi inselat, vad in final ca de fapt cauti ceva in max 6000.
In 6000 sa te incadrezi cu toate taxele sau doar masina?
__________________
Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "╬npotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"
morpheus is offline   Reply With Quote
Old 06-12-2016, 19:00 PM   #4
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 40
Posts: 65
:
[Member]
Default

Salut Morpheus,
Multumesc de raspuns si opinii.

Iata un SLK 200 la 1350 euro
slk_1350.jpg
Doar ca ... ultimul numar rosu, nu se mai poate scoate, nu declara la finante sa nu platesca 180 ron / an si disctrug valoarea masinii de la 2000-2500 euro la 1000 euro...

Cel cu 1700 euro c-am aceeasi poveste, dar are Lambo doors si e inscris.
slk1700.ng.jpg
Deci ori numerele astea ori numrele de bulgarie dar nu pe numele meu.

Masina e o raritate: e rosu imperial
SLK_2900.png
E culoare foarte rara si tocmai asta imi place.
Au fost fabricate citeva modele in 1998 SLK 200, fara compressor, cu 136 CP... asta ar fi 230.
Desi am intrebat cu actele cind am vrut sa ma duc sa cumpar, pai e pe alt nume, mai sint citiva intermediari prin lanti si nu se poate inmatricula pe numele meu.
- iarasi au facut o economie de 836 ron / an sa nu declare la finante...distrugind valoarea masinii.

Este unul in Bucuresti care se pare ca are actele corecte, masina scos din circulatie, dar cere un preti, de parca ar fi o masina noua, nu una de 18 ani:
slk_7500.jpg
Pai mai bine iau una care e ieftin incepe sa vada rugina si dau la revopsit cu 1300 euro ...sa fie 2000 euro cu antifonarea tot tot, dar aia necesita transport pe trailer, ca nu are numere...

Cindva o sa vina si pe la noi taxa, impozitul pe poluare, nu numai la inmatriculare. Daca nimeresc in perioada in care e la mine masina am zecimat valoarea instant. De asta doresc sa fie modelul de 2000 Aprilie, sau cind a fost editia de Facelift fiindca de atunci e Euro 4 si nu Euro 2!

Azi am citit intr-un forum ca cutiile automate la astea schimba lent, foarte lent, la modelul mAi nou sau dupa aia schimba foarte rapid, dar aia necesita alt buget. Desi mi-ar placea sa am cutie automata, care schimba ca manual e destul de bine, dar trebuie sa schimb criteriul de cautare.

Am observat ca la nemti o masina cu cutie automate, AC, tempomat, anul 2001 incepe pe la 5000 euro, daca nu are rugina, mai sint si cei care incerc 10.000 dar nu eu sint ala care o sa dea lor atita bani.


Se pare ca la 3500 euro in Romania nu prea gasesc cu taxa platita nerecuperata, actlele in regula, la zi, la stare acceptabila. Desigur oferte sint dar pare un timp pierdut sa fericit actele, ca tocmai lipseste ceva, ba e pierdut CIV-ul ba lipseste Brief-ul mare... asa ca se pare ca mai trebuie sa adun baniti si sa largesc bugetul ptr versiune de baza ( benzina )

Last edited by matheszabi; 06-12-2016 at 19:09 PM.
matheszabi is offline   Reply With Quote
Old 06-12-2016, 19:24 PM   #5
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 40
Posts: 65
:
[Member]
Default

SLK_171_9000.jpg

E rosu, automatic, si ori de la seria asta ori de la urmatoare merge rapid schimbatorul.

E economic.. (( 1800 cmc doar
Impozit + RCA mic - aia-i bun

Si interiorul nu-i piele! De asta a-si avea nevoie ( dorinta sotiei) - iarasi e rar.

Nici ni dse pune intrebare pe care sa iau: pe asta sau pe ala de R170 care cere 7500 ( si da cu 6500 ).

9000+ achizitie
500 drum dus-intors
1239 taxa poluare
100 inmatriculare
50 impozit
200 RCA
-----------------
10989 il am pe numele meu si pot sa-l testez daca e chiar bun si merita sa tin sa bag GPL sau mai bine sa-l dau mai departe

Azi nu am 11k euro, poate pot sa fac rost de un inprumut, insa va fi o masina de 11k euro, si nu de 3500. C-am altfel trebuie sa am grija, alfel ma simt daca ma loveste unul cu RCA de City, care nu plateste ca e in insolventa, samd.


In 6000 doresc sa am un R170, preferabil 230 transcris pe numele meu + taxa timbru + impozit + RCA + GPL omologat, scris in Talon + reparatii de consumabile: ulei + filtru + bucse + .. schimbate ( c-am 800 euro reparatii).

Acuma la R170 trebuie sa ma orientez la cele cu cutie manuala

Last edited by matheszabi; 06-12-2016 at 19:29 PM.
matheszabi is offline   Reply With Quote
Old 06-13-2016, 09:47 AM   #6
morpheus
Organizator de intalniri
 
morpheus's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.0
Posts: 645
:
[Organizator de intalniri]
Default

Din pacate pozele sunt foarte mici si nu pot sa vad nimic concludent
Nu imi dau seama de starea masinilor.

Fugi cat de tare poti de masinile alea, fara acte, cu acte lipsa, etc. Din moment ce o cumperi pentru tine, ia-ti o masina in regula, fara surprize prezente sau viitoare.

Rugina in general nu e o problema daca au fost intretinute, daca nu, zonele cele mai predispuse sunt aripile fata si zona capotei deasupra ochelarilor farurilor. Capota se repara usor, aripile... depinde de stare.

Din pacate la 3500 euro in Romania sau in Germania, nu vei gasi un SLK R170 asa cum iti doresti. Vezi si tu ca n-ai gasit ceva rezonabil.

Care-i ala de 6500 ? Recunosc ca nu ma prind...

Pe de alta parte, hai sa ne intalnim, daca esti din Bucuresti, sa-ti arat masina mea, sa discutam si daca iti place, poate cine stie, ma convingi sa ti-o vand :P, putin probabil, dar macar sa vezi cum arata un SLK la 51.000 km intr-o stare decenta. Probabil ce-ti doresti si tu.
__________________
Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "╬npotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"
morpheus is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2016, 03:54 AM   #7
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 40
Posts: 65
:
[Member]
Default

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...9&pageNumber=1

Pe asta se vinde cu 6500 euro. Fara numere valide ect )

Stau la Cluj.

51k km nu-mi zice absolut nimic, si complet nu inteleg lumea de ce e innebunita dupa kilometrii putini.

Tata a facut cu Dacia 1300 pe la vremuri 100.000 km sau mai mult. Nu avea probleme.
Eu am facut 10k km si am distrus. Nu se poate distruge o masina in 10k km? - sa nu-mi zica nimeni, ca stiu un exemplu...

Alt exemplu. Am luat pe Vectra cu 180k sau cu 190k km - nu mai stiu.

In afara de rugina...nu are nimic grav. E uzat moral si interior, ca e din 1995.
Technic motorul, schimbatorul, frinele merg perfect, nu consuma ulei, nu pierde apa. Nu vad deosebirea de o masina din 1995 cu 15k km si una de 195k km. Ba nici la 300k km, mai ales ca kilometrii se pot da inapoi destul de usor ptr cei care sit innebuniti dupa kilometrii.
Parerea mea e:
- sa schimbi uleiul la timp: chiar si cel mai napsa ulei, dar schimba la 10k km si nu la 50k sau 100k... Daca nu permiti 100 ron cu cel mai ieftin ulei + filtru la 10k km ceva nu-i in regula...

De aici nu pot sa inteleg de ce abuzeaza de "scaparea impozitului" de 180 ron / an la un SLK 200 si o distrug valoarea masini cu actele in neregula si pierd 2000 euro, la SLK 230 e pe la 850 ron impozitul : nici 200 euro si nu pierzi 2000... E non sense ptr mine.

@Morpheus
SLK -ul tau ce motor are?
Ce culoare?
Ce schimbator?
Tempomat?
AC?


Aripa: http://www.pieseauto.ro/aripa-fata/m...297671971.html
+ vopsit + ...
matheszabi is offline   Reply With Quote
Old 06-19-2016, 04:06 AM   #8
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 40
Posts: 65
:
[Member]
Default

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...r=1&fnai=prev#

Pare rosu...

3000 achizitia
600 dum dus-intors
1000 timbru, ca e euro 3 si nu 4...
400 RCA + impozit + talon
-----
5000 inscris pe numele meu (pe benzina)
+1000 GPL

Last edited by matheszabi; 06-19-2016 at 04:13 AM.
matheszabi is offline   Reply With Quote
Old 06-20-2016, 09:42 AM   #9
morpheus
Organizator de intalniri
 
morpheus's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.0
Posts: 645
:
[Organizator de intalniri]
Default

Al meu e 200 Kompressor/2002 Motor M111 163cp euro iv.
Argintiu
Manual 6 trepte
DA
DA
+Xenon de fabrica.

Da, pare rosu
__________________
Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "╬npotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"
morpheus is offline   Reply With Quote
Old 06-20-2016, 14:22 PM   #10
playfair
Senior Member
 
Join Date: Mar 2016
Location: bucuresti
Motorizare : S203 1,8 l
Posts: 138
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by matheszabi View Post
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...r=1&fnai=prev#

Pare rosu...

3000 achizitia
600 dum dus-intors
1000 timbru, ca e euro 3 si nu 4...
400 RCA + impozit + talon
-----
5000 inscris pe numele meu (pe benzina)
+1000 GPL
calculatorul ANAF zice ca taxa e aproape 2000 Euro asa ca vezi sa nu te pacalesti cu cheltuielile.
playfair is offline   Reply With Quote
Old 06-23-2016, 10:47 AM   #11
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 40
Posts: 65
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by morpheus View Post
Al meu e 200 Kompressor/2002 Motor M111 163cp euro iv.
Argintiu
Manual 6 trepte
DA
DA
+Xenon de fabrica.

Da, pare rosu

200, cu 163 cp, pe 1300 kg...
Doresc 197 CP pe 1350 kg...

Multumesc ptrr oferta
matheszabi is offline   Reply With Quote
Old 06-23-2016, 10:53 AM   #12
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 40
Posts: 65
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by playfair View Post
calculatorul ANAF zice ca taxa e aproape 2000 Euro asa ca vezi sa nu te pacalesti cu cheltuielile.
Capture.png

Da, 1771, din cauza lui Euro 3.
Multumesc pentru avertizare! Nu stiu ce am calculat, dar a iesit 500/1000 euro.

Am auzit ca cei de la RAR bag la unele masini Euro 3, la care in Germania are Euro 4.

Din ce cauza? - ca nu dau spaga? Norma in RO nu e aceeasi cit in DE?

Daca instalez un GPL pot sa inbunatatesc si sa scot Euro4 din Euro 3?

Last edited by matheszabi; 06-23-2016 at 10:55 AM.
matheszabi is offline   Reply With Quote
Old 06-23-2016, 11:05 AM   #13
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 40
Posts: 65
:
[Member]
Default Trebuie euro 4

Neaparat Euro 4 trebuie: 590 e taxa
euro4.png

diferenta de 1200 euro intre euro 3 si euro 4
matheszabi is offline   Reply With Quote
Old 06-23-2016, 11:21 AM   #14
playfair
Senior Member
 
Join Date: Mar 2016
Location: bucuresti
Motorizare : S203 1,8 l
Posts: 138
:
[Senior Member]
Default

Multi nemti pun in anunturi Euro 4 dar de fapt e D4. Urmareste in anunturi, daca apare Euro 4 "nachgerustet", atunci e o imbunatatire aftermarket a clasei de poluare a motorului (au ei niste norme, reglementari alte alea) ca sa poata sa obtina "grune plakette" si sa poata merge cu masina in anumite zone ale oraselor lor. Cel mai bine il intrebi pe vanzator clar ce scrie in "zulassunbecheinigung". Google e mai destept ca mine si te poate lamuri mai bine. Iar pentru norma euro RAR-ul o sa ia in considerare doar ce scrie in actul masinii desi parca citisem undeva ca s-a reusit, in urma unei comunicari cu Mercedes, sa se ia in considerare D4 ca fiind echivalent cu Euro 4.

Last edited by playfair; 06-23-2016 at 11:25 AM.
playfair is offline   Reply With Quote
Old 06-23-2016, 11:51 AM   #15
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 40
Posts: 65
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by playfair View Post
Multi nemti pun in anunturi Euro 4 dar de fapt e D4. Urmareste in anunturi, daca apare Euro 4 "nachgerustet", atunci e o imbunatatire aftermarket a clasei de poluare a motorului (au ei niste norme, reglementari alte alea) ca sa poata sa obtina "grune plakette" si sa poata merge cu masina in anumite zone ale oraselor lor. Cel mai bine il intrebi pe vanzator clar ce scrie in "zulassunbecheinigung". Google e mai destept ca mine si te poate lamuri mai bine. Iar pentru norma euro RAR-ul o sa ia in considerare doar ce scrie in actul masinii desi parca citisem undeva ca s-a reusit, in urma unei comunicari cu Mercedes, sa se ia in considerare D4 ca fiind echivalent cu Euro 4.
Multumesc, nu am stiut. E foarte valoros informatia.
Pe "zulassunbecheinigung" poti sa corectezi te rog, ca Google nu da nimica ptr aia. Multumesc.
matheszabi is offline   Reply With Quote
Old 06-23-2016, 12:56 PM   #16
playfair
Senior Member
 
Join Date: Mar 2016
Location: bucuresti
Motorizare : S203 1,8 l
Posts: 138
:
[Senior Member]
Default

Scuze, zulassungsbescheinigung. Talonul e Teil 1 si CIV e Teil 2. In talon te intereseaza rubrica nr. 14

Last edited by playfair; 06-23-2016 at 13:00 PM.
playfair is offline   Reply With Quote
Old 06-23-2016, 13:00 PM   #17
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 40
Posts: 65
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by playfair View Post
Scuze, zulassungsbescheinigung. Talonul e Teil 1 si CIV e Teil 2
Multumesc.

Brief mic si mare ce este? Credeam ca ala e talonul ( mic) + CIV ( mare)
matheszabi is offline   Reply With Quote
Old 06-23-2016, 13:06 PM   #18
playfair
Senior Member
 
Join Date: Mar 2016
Location: bucuresti
Motorizare : S203 1,8 l
Posts: 138
:
[Senior Member]
Default

Diverse denumiri. Fahrzeugbrief. Sau fahrzeugschein.
playfair is offline   Reply With Quote
Old 07-14-2016, 01:33 AM   #19
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 40
Posts: 65
:
[Member]
Default

In Romania e posibil sa gasiti oferta cu taxa platita nerecuperata si relativ ieftin tinind cont de costuri de transport.
Din pacate e foarte posibil a nu a fost intretinuta masina cum trebuie, si o sa apara defectele ascunse ulterior.

La o alta masina filtrul de GPL nu a fost schimbat niciodata de exemplu. Uleiul la motor cine stie cind, samd. E posibil sa fie oferta aberanta care contine si sentimentele vinzatorului fata de masina, mai ales daca e putin intretinuta. Diferenta de preti poate fi chiar tripla!
matheszabi is offline   Reply With Quote
Old 07-14-2016, 01:52 AM   #20
matheszabi
Member
 
Join Date: Jun 2016
Location: Cluj, Romania
Motorizare : 2.3 Kompressor
Age: 40
Posts: 65
:
[Member]
Default

Am gasit una ce cautam: SLK 230 rosu, sub 3500 euro, cu acte in regula, taxa platita, euro4, ...
Desigur trebuie ceva repararii, sper sa ajunga 1000 euro.
Daca vreu complet revopsit e 1300 euro.
GPL e 3500 ron.

Deci e in buget.

In viteza a 4 a pe la 2500 rotatii trage pe rampa - in Carpati- de numai, doar vad cei de la banda 1 cum sint parcati - e fantastic. E ceeace cautam demult.

In oras: pornire la stopuri viteza 1 apoi 2 apoi 6 ca e deja la 90km/h in citeva secunde.

Decapotat la 170km/h e tare zgomotos, pina 140 km/h mai merge. Doar autostrada fara limitare de viteza imi trebuie

E bun si limitatorul de viteza electric. Am setat la 139 km/h si am sperat ca nu mai trebuie sa dau 500 ron iarasi ptr bugetari + ca o sa am 4 luni permis suspensa (3 +1 luna cadou) daca ma prind cu peste 180, desigur ca am testat masina si merge cu mai mult de 200 km/h, ca un Logan la 130, insa la o autostrada din Romania cu denivelari, gropi, ajunge...

Limitatorul se poate seta si la 39km/h si la 59... e tare util la tablite de 30 si la oras cind stii ca prin apropriere e radar

Last edited by matheszabi; 07-14-2016 at 02:00 AM.
matheszabi is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
200, 230, din, germania, italia, romania, sau, slk


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 18:05 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF