Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sigurante A160 1598

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sigurante A160 1598

    Buna seara tuturor,

    Conduc de curand un A160 manual, cutie manuala 5 trepte an 2000 septembrie. De curand a aparut din nou martorul rosu in bord ( temperatura lichidului de racire este prea inalta). Este a 2-a cand mi se arde siguranta de la racire ( e de 40 culoare portocalie)

    Ce sa fie, termocupla, ventilatorul de racire?

    Ma poate ajuta cineva cu un raspuns pentru rezolvarea acestei probleme?

    P.s Am citit si postul anterior legat de sigurante la a140

    Multumesc,

    Marc
    Last edited by marc21; 08-05-2017, 20:09 PM.

  • #2
    Salut!
    Sa inteleg ca e vorba de siguranta nr.3.
    Masina nu are termocupla, are doar un senzor de temperatura in functie de datele caruia ECU trimite informatii catre un modul care comanda ventilatorul. Senzorul nu are cum sa-ti arda siguranta.
    As verifica in primul rand:
    1.Ventilator blocat/gripat(se invarte greu), ia curent mare
    2. Modul defect
    Modulul arata cam asa:
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Poi desface modulul din imaginea postata de Laur si msoar cei trei condensatori(1leu/bucata la electronice)...doi sunt pentru treptele ventilatorului i unu pentru clima...asta daca ai habar de putina electronica,daca nu fa proba cu un alt modul(au acelasi cod cele benzinare de 1.4 si 1.6)...la dezmembrri modulul costa cca 100lei


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Tapatalk-ul mamii lui...nu posteaz corect ce scriu eu ...poti desface modulul...si masoara cei trei condensatori...


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Nu mai folosi diacritice, ca nu le inghite!
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Buna ziua,

            Am verificat dpdv mecanic ventilatoul si nu pare sa fie intepenit, se misca usor daca il rotesc cu mana. Am inlocuit siguranta doar din curiozitate sa vad daca porneste ventilatorul. O sa contactez un electrician la service.

            P.S Domnule Laur am atasat cu o poza cu panoul de sigurante, si sigurata arsa. Am incercat sa caut modulatorul dar, fiind toate inghesuite ( motorul pe verticala )nu am reusit sa dau de el. Multumesc frumos pentru raspunsuri!

            Comment


            • #7
              Daca modulatorul ala e in fata radiatorului...la mine nu e. Cum e posibil?

              Comment


              • #8
                Sigurante A160 1598

                Modulul se afla in fata radiatoarelor... cand deschizi capota se vede in dreapta ta.mai pune o data fotografia,fisierul e corupt....poi testa ventilatorul pe direct,la baterie


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Dacă scoți mufa de la modul n-ar trebui s-o ia ventilatorul blană? Parcă așa citisem undeva, ca să preîntâmpine încălzirea excesivă ECU pornește ventilatorul la maxim în caz că rămâne fără semnal de la modul.
                  Văd că ești din Sibiu, am un icarsoft portabil. Dacă treci cu ea îi putem face o scanare, poate găsim ceva.
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by marc21 View Post
                    P.S Domnule Laur am atasat cu o poza cu panoul de sigurante, si sigurata arsa. Am incercat sa caut modulatorul dar, fiind toate inghesuite ( motorul pe verticala )nu am reusit sa dau de el. Multumesc frumos pentru raspunsuri!
                    Salut
                    Dupa ce pregatisem ditamai textul cu ce anume sa verifici, am mai incercat inca odata sa deschid fotografia postata de tine si am reusit...
                    Problema se schimba! Siguranta aia pe care esti tu cu degetele pe ea e siguranta cu nr. 48 "Pre glow control module Diesel"!
                    Avand in vedere ca tu ai o benzinara acolo nu ar trebui sa ai siguranta!
                    Presupun ca aia e o siguranta schimbata la repezeala si uitata pe-acolo de proprietarul anterior. Siguranta pentru ventilator este siguranta cu nr. 3, a scris si colegu' LauLaur mai sus.
                    Avand in vedere cele prezentate mai sus, mizez pe un termostat blocat pe inchis care nu lasa apa sa circule prin instalatia de racire. Totusi cand ti-a aparut martorul, ventilatorul ar fi trebuit sa se invarta destul de tare!
                    Te rugam sa revii cu mai multe detalii...
                    W168 or nothing!

                    Comment


                    • #11
                      Sau să aibă o hibă și să nu se învârtă deloc. Și la mers prin oraș nu are cum să se răcească suficient radiatorul, de unde problema.

                      Un termostat blocat pe închis ar trebui să fie ușor de depistat. Furtunele de la radiator ar trebui să fie reci.

                      @Initiator ai grijă pe unde pui mâinile că frige ca dracu.ȘI nu bagi degetele la ventilator cu motorul pornit.
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • #12
                        Salutare,

                        Domnule Gruia daca nu rezolv problema zilele astea putem sa stam la o poveste sa vedem daca dam de problema.

                        Cezar, nu cred ca siguranta aia e de la Diesel avand in vede ca mai aveam o rezerva identica in panoul de sigurante. Legat de detalii, eu cat am circulat cu masina ventilatorul nu a mers (din cate stiu la o masina normala se aude un zgomot puternic cand merge ventilatorul). Am schimbat azi de dimineata siguranta si vad ca pana acum nu s-a ars si nici nu a mai aparut martorul in bord.
                        Cat despre termostat nu ma pot pronunta daca e functional sau nu pana nu verific vetilatorul.

                        Multumesc frumos pentru raspunsuri! O sa revin cu un update zilele urmatoare.

                        Va doresc o seara frumoasa!

                        P.S Daca dai click drapta pe imagine si selectezi sa sa deschida in fereastra noua, ar trebui sa mearga.

                        Comment


                        • #13
                          Vezi că-s doar utilizator de AK nu mecanic sau ceva, nu te aștepta la prea multe

                          Ventilatorul n-are nici o treabă din ce știu cu termostatul. Totuși am văzut că de obicei ventilatorul pornește cu clima.

                          Dacă e blocat pe închis ar trebui ca să poți ține mâna pe furtunul gros ce merge sus în radiator. Dar d-aia am zis să ai grijă pe acolo cam circulă apă la 80+ grade în condiții normale. Te frigi de nu-i adevărat.
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by marc21 View Post
                            Cezar, nu cred ca siguranta aia e de la Diesel avand in vede ca mai aveam o rezerva identica in panoul de sigurante.
                            Iti garantez eu ca daca ai benzinara, acolo NU ai soclu pentru a infinge siguranta. Pur si simplu o "bagi in gol"... Iti atasez o poza facuta la tabloul meu.
                            20706227_1493623700697057_1493466850_o.jpg
                            Ca sa te convingi, poti citi mai multe aici si aici.


                            Originally posted by marc21 View Post
                            Legat de detalii, eu cat am circulat cu masina ventilatorul nu a mers (din cate stiu la o masina normala se aude un zgomot puternic cand merge ventilatorul).
                            Ca sa auzi ventilatorul ala mergand trebuie sa fie la o turatie destul de mare... Eu l-am auzit atunci cand mi s-a rupt cureaua de la accesorii iar temperatura apei de la motor ajunsese destul de sus insa nu mi se aprinsese si martorul. De asemenea cand AC e pornit si ai presiune in instalatie ventilatorul are o turatie destul de mare. In rest si la mine se invarte destul de slab, dar se invarte.


                            Originally posted by marc21 View Post
                            Cat despre termostat nu ma pot pronunta daca e functional sau nu pana nu verific vetilatorul.
                            Ventilatorul il verifici deconectand mufa de pe senzorul de temperatura al apei situat pe termostat si pornesti motorul. In momentul in care ai pornit motorul, ventilatorul ar trebui sa porneasca la turatie maxima pentru protectia motorului. Eu asa am testat. Pentru localizarea senzorului citeste aici sectiunea Coolant Temperature Sensor.
                            W168 or nothing!

                            Comment


                            • #15
                              @Gruiarew
                              Dacă scoți mufa de la modul n-ar trebui s-o ia ventilatorul blană?
                              O ia coaja nu blana! Adica deloc!
                              Parcă așa citisem undeva, ca să preîntâmpine încălzirea excesivă ECU pornește ventilatorul la maxim în caz că rămâne fără semnal de la modul.
                              Ecu da comanda modulului sa pornesca morisca pe treapta mare daca nu are info de la senzorul de temperatura al motorului.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF