Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Siguranta bec xenon stanga

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Siguranta bec xenon stanga

    Buna ziua
    Am o problema. Becul xenon de pe partea stanga nu arde. cate odata mai clipeste.
    Am cumparat alt bec ( nou) si tot nu arde. M-am gandit ca ar putea sa fie de vina comanda becului (droserul) . Dar am zis sa verific. Am luat droserul dreapra si l-am pus in stanga , fara sa-l pun in far. Am pus becul si tot nimic. Am incercat sa masor tensiunea de pe fir (12V) dar nu arata nimic instrumentul de masura ( sunt 3 fire si am tot facut permutari cu instrumentul de masura)
    Deci eu zic ca nu primeste curent. Ar putea fi siguranta sau intrerupt firul.
    Poate cineva sa-mi spuna unde se afla siguranta pentru xenonul din stanga?
    Multumesc in avans pentru posibilele sfaturi.
    PS - este un E270cdi W211

  • #2
    Din cate stiu este o singura siguranta pentru becurile xenon.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Da, am aflat si eu.
      Dar am o mare nelamurire. Pe becul xenon se afla o piesa care se cheama "control unit xenon ignition part left" cod A0028202526 . Vezi poza "Capture"
      Am crezut ca asta este unitatea de alimentare a Xenonului. Ulterior am aflat ca mai este o piesa "Xenon control unit" cod A0028202326 vezi poza "thumb"
      Deci probabil asta e dus. Mi sa spus de la dezmembrari ca acesta face tensiune mare de mii de volti. Ce nu inteleg, alimentarea piesei control ignition se face pe 3 conductori cu sectiunea maxim 1mm ne ecranati... Eu credeam ca acesta face tensiunea mare...
      Acum, intrebarea este , daca piesa din poza thumb este defecta, unde se afla si cum pot ajunge la ea? Ca sa dau farul jos, se demonteaza bara din fata?
      Mersi
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Si culmea, am descoperit ca mai este o unitate de comanda numita "Luminous power module" cu codul A0038206026

        Nu stiu unde sa merg.. Va trebui sa dea jos bara in service sa se poata vedea aceste module
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Sunt montate sub far mai exact prinse cu suruburi de "burta" lui direct in mufa.
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #6
            Originally posted by broscutza2001 View Post
            Sunt montate sub far mai exact prinse cu suruburi de "burta" lui direct in mufa.
            Si asta presupune demontarea farului care se face numai dand jos bara?

            Comment


            • #7
              Cam da...

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Zeus View Post
                Cam da...
                GHinion...

                Si inca ceva.. pe firele astea 3 de culoare verde poate veni la piesa A0028202526 aflata pe becul xenon , tensiunea inalta de mii de V de la cele 2 unitati de control cod A0028202326 respectiv A0038206026 ?
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Igniterul din fundu' becului e responsabil cu voltajul ala. Daca zici ca le-ai interschimbat, inseamna ca a decedat balastul din far.
                  Nu strica si o curatare a mufelor, daca ai masa nasoala, face figuri cand incearca sa se aprinda.
                  Oricum, scoate farul afara, ca altfel nu ai ce face.

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Zeus View Post
                    Igniterul din fundu' becului e responsabil cu voltajul ala. Daca zici ca le-ai interschimbat, inseamna ca a decedat balastul din far.
                    Nu strica si o curatare a mufelor, daca ai masa nasoala, face figuri cand incearca sa se aprinda.
                    Oricum, scoate farul afara, ca altfel nu ai ce face.
                    Totul sa intamplat dupa ce am fost cu masina la vopsit bara fata ( nu a fost accidentata ci avea niste desprinderi de vopsea)
                    Posibil sa nu fi pus bine mufele... ???
                    Daca tensiunea mare o da piesa de pe bec, ce rol au celelalte doua module? ( "Xenon control unit" cod A0028202326 si "Luminous power module"cod A0038206026)
                    Care este asa numitul balastru?

                    Comment


                    • #11
                      Se numeste "balast", acesta iti ridica tensiunea. Daca dai un search pe google gasesti toata schema de functionare a xenonului. Daca ai avut bec xenon aftermarket montat, iti poate arde balastul daca este de o calitate indoielnica (chinezesc). Colegul cl600 a pus mai demult o poza cu un balast oem stricat din cauza unui xenon chinezesc.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Crazyady View Post
                        Daca ai avut bec xenon aftermarket montat, iti poate arde balastul daca este de o calitate indoielnica (chinezesc). Colegul cl600 a pus mai demult o poza cu un balast oem stricat din cauza unui xenon chinezesc.
                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        am OSRAM night breaker unlimited xenarc

                        Originally posted by Crazyady View Post
                        Se numeste "balast", acesta iti ridica tensiunea. Daca dai un search pe google gasesti toata schema de functionare a xenonului.
                        Pai tot nu ma lamurit nimeni. Din toate cele 3 module descrise care este balastrul, si daca ridicarea tensiunii nu se face de piesa de pe bec, nu inteleg cum poate fi alimentat cu 3 fire subtiri ne ecranate.
                        Care este rolul fiecareia?

                        Comment


                        • #13
                          Eu nu pricep ce vrei de fapt. Ca sa intelegi cum functioneaza sistemul, exista goagal. Ca sa repari deranjul, scoate farul, verifica mufele si schimba modulele intre ele.
                          Asta inseamna ca scoti si celalalt far, ca sa ai de unde lua ce-ti trebuie

                          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Zeus View Post
                            Eu nu pricep ce vrei de fapt. Ca sa intelegi cum functioneaza sistemul, exista goagal. Ca sa repari deranjul, scoate farul, verifica mufele si schimba modulele intre ele.
                            Asta inseamna ca scoti si celalalt far, ca sa ai de unde lua ce-ti trebuie
                            Credeam ca e evident...
                            Sa scot farul trebuie sa merg la un service. Se da jos bara si numai dupa aia pot sa scot farul. Dupa ce la service dau jos bara si constata defectul... am 2 solutii. Ori las masina in service poate si o saptamana pana gasesc din dezmembrari si la un pret acceptabil, ori monteaza bara la loc si dupa ce comand piesa alta distractie si bani... din nou demontare bara.
                            Acum, daca nu stiu ce piese sunt... pot cauta in avans despre toate cele trei, ca atunci cand stiu sigur , pot sa cumpar imediat .. ( evident la cel mai bun pret gasit)
                            Si apropo.. pe goacal caut de 3 zile si nici un tutorial nu se refera la tipul de masina si tipul de xenon D2S... asa am aflat cum arata cele 3 unitati, dar acolo apareau niste fire groase ecranate...
                            Last edited by ambra0; 07-21-2017, 20:45 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Uite 2 link-uri despre cum se demonteaza bara fata la W211. Este destul de simplu, dar dureaza.




                              Dupa aceea este simplu sa scoti farul si sa faci proba cu balasturile.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF