Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Opiniile voastre cu privire la A-Class

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Opiniile voastre cu privire la A-Class

    Am deschis acest topic, pentru ca nu de mult, am citit undeva ca multa lume nu considera A-Klasse un Mercedes adevarat.
    De ce? Argumentele lor sunt diverse, incepand cu faptul ca A-ul are tractiune fata (ceea ce e absolut inadmisibil pentru un Mercedes! <spun ei>), ori pentru ca frana de mana nu mai este....la picior, acolo unde ii era locul, ba ca ultimul model seamana cu Mitsubishi Colt modelul nou, ba ca motorizarile lasa de dorit (fiind singurul model produs dupa 1997 cu motor de 1400), si tot asa....
    Sunt insa si cativa placut surprinsi de acesta categorie, care spun ca nu se incadreaza din pct. de vedere al transmisiei si dimensiunilor in traditiile firmei, dar piata evolueaza si se cere raspuns pt orice model al concurentei, iar o transmisie spate nu-si are rostul la o asemenea masina. Desi Mercedes a fost pus in dificultate la acel test al elanului, a remediat fara sa cracneasca o hiba relevata de un test de care nu se tinea seama in standardele de siguranta la acea vreme.
    Parerea mea este insa ca, Mercedes a stiut intotdeauna cum sa vina in intampinarea tuturor necesitatilor oricarui om, creand astfel o vasta "paleta" pentru a alege. In cazul in care A-Klasse nu ar fi existat, sigur toti s-ar fi apucat sa dea cu pietre in Mercedes ca nu a fost in stare sa produca o masina care sa se adapteze la traficul din urbe (asta bineinteles in cazul in care nu luam in considerare Smart-ul).
    Trebuie tinut seama de asemenea si ca, producerea acestei clase a avut costuri enorme, pentru ca, a fost construit pe platforma proprie, Mercedes neavand de unde sa "fure" macar baza acesteia, fiind un model fara precedent.
    Iar daca stema Mercedes straluceste acolo, in fata, inseamna ca stie ea de ce. Pretul mi se pare chiar foarte accesibil, iar faptul ca nu o poti alerga ca pe un SLK este relativ. Fiecare model are proopria destinatie, la fel si aceasta categorie.

    Si acum, daca nu v-am plictisit de tot, astept si pareri de la voi.
    Das Neueste vom Erfinder des Autos. Die neue Mercedes-Benz.

  • #2
    E bine daca ne spui parerea ta, doar esti un specialist in domeniu, nu? Eu, care am mers o singura data cu un A-Klasse, nu ma pot exprima asa cum ai face-o tu in ceea ce priveste masina asta.
    Oricum, nu cred ca esti foarte incantat, nu?
    Das Neueste vom Erfinder des Autos. Die neue Mercedes-Benz.

    Comment


    • #3
      Si eu am auzit lume cu probleme, chiar am citit undeva de unul care avea un A 170 si avea probleme mari la cutia automata, i se bloca toata ziua, si in mers, si la stationare.
      Dar, totusi, e cel mai ieftin Mercedes....(bine ca de banii aia imi iau un E sau un C din 91-92 si nu ma doare capul, nu?)
      Cat despre Smart, la ce caricatura de masina pare cel putin la prima vedere, nici nu ai asteptari prea mari de la ea, si cand colo, te lasa mut.
      Anyway, masina o fi sub asteptarile multora, dar.....eu sincer mi-as lua. Cateva luni macar. Sa vad eu cum e.
      Das Neueste vom Erfinder des Autos. Die neue Mercedes-Benz.

      Comment


      • #4
        salut , eu sunt un membru nou pasionat si el de marca Mercedes Benz. Refritor la A klasse pot sa va spun ca este printre cele mai stabile masini la clasa ei, de siguranta nu mai poate fi vorba... are in standard o multime de echipari care sunt optionale la alte marci. Singurul incovenient as spune ca este zgomotul motoarelor CDI si pretulo care dupa parerea mea este un pic cam mare, in rets este o masina deosebita...

        Comment


        • #5
          E klasse...haideti sa ma refer la E klasse incepand din 2002. Din pacate la acest capitol Mercedes Benz a pierdut enorm din prestigiul ei din punct de vedere al calitatii si fiabilitatii. Se stie ca E-ul a avut nenumarate probleme incepand din 2002, 2003 si chiar 2004, probleme la partea electrica, la calculatoare si chiar la cutiile de viteza....pe vremea cand eram vanzator Mercedes Benz stiu cazuri concrete de acest gen. Noua generate E Klasse este net superioara din toate punctele de vedere, DAR imaginea negativa creata in trecut are efecte directe legate de numarul de unitati vandute. Trebuie sa recunosc ca BMW seria 5 si A6 au cam intrecur E-ul actual, dar eu sunt optimist cand ma uit la pozele noului e care va aprea in 2009....

          Comment


          • #6
            Originally posted by mitica View Post
            salut , eu sunt un membru nou pasionat si el de marca Mercedes Benz. Refritor la A klasse pot sa va spun ca este printre cele mai stabile masini la clasa ei, de siguranta nu mai poate fi vorba... are in standard o multime de echipari care sunt optionale la alte marci. Singurul incovenient as spune ca este zgomotul motoarelor CDI si pretulo care dupa parerea mea este un pic cam mare, in rets este o masina deosebita...
            E stabil ca are ESP,poate ati uitat cand l-au facut francezii sa zboare...
            | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

            Comment


            • #7
              Tot timpul am considerat atat a class cat si smartul o gluma a celor de la MB.Ceva de genul...noi facem numa masini mari...i-a sa vedem ce iese daca l-e taiem botul si portbagajul? Si a iesit a class...
              este un model foarte instabil.Am mers cu unul pe transfagarasan si pe un drum virajat cel mai sigur pentru tine e sa conduci foarte incet...
              Am fost oripilat de stabilitatea masini...Poate nu a fost gandita sa alergi cu ea pe drumuri virajate si mai sportiv.Sau poate targetul produsului sunt cei care merg normal fara sa forteze masina..

              Comment


              • #8
                Sa fim seriosi... o masina are nevoie de stabilitate chiar daca conduci ca o bunicuta. asta cu targetul nu-i o scuza.

                Comment


                • #9
                  A Klasse

                  Mai fratilor hai sa ne intelegem , asta e opinia voastra dar masinuta asta mica fara bot si fara portbagaj este una din cele mai stabile la clasa ei. e un pic mai inalta datorita coneptului sandwich dar asta nu i pericliteaza stabilitatea. Am condus un A 180 CDI si stiu ce vorbesc...e o masina jos palaria

                  Comment


                  • #10
                    Dragul meu...
                    In primul rand e o diferenta in a te plimba putin prin oras cu masina unui prieten si e altceva cand faci antrenament cu ea..
                    Nu numai eu iti spun asta ci si tembelii aia de suedezi care au inventat testul elanului si pe care inca de la inceput A class l-a picat cu brio.
                    Din cate imi amintesc atunci a fost un super tam-tam cu cei de la MB care nu au vrut initial sa recunoasca problema.Dupa aceea au montat pe toate modelele esp in idea de a diminua tendinta masini de a se rasturna.
                    Cat despre faptul ca e cea mai sigura din clasa ei ..da la crash test.
                    Eu nu am spus ca e instabila pe un drum zilnic prin oras...nicidecum.Dar e pe departe considerat o masina sigura pe un drum virajat.Acolo il conduci la fel ca si prin oras, incet , fara tangaje, fara gaz la blana si trepte schimbate la limita..
                    Last edited by stefan; 07-02-2007, 22:20 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by stefan View Post
                      Dragul meu...
                      In primul rand e o diferenta in a te plimba putin prin oras cu masina unui prieten si e altceva cand faci antrenament cu ea..
                      Nu numai eu iti spun asta ci si tembelii aia de suedezi care au inventat testul elanului si pe care inca de la inceput A class l-a picat cu brio.
                      Din cate imi amintesc atunci a fost un super tam-tam cu cei de la MB care nu au vrut initial sa recunoasca problema.Dupa aceea au montat pe toate modelele esp in idea de a diminua tendinta masini de a se rasturna.
                      Cat despre faptul ca e cea mai sigura din clasa ei ..da la crash test.
                      Eu nu am spus ca e instabila pe un drum zilnic prin oras...nicidecum.Dar e pe departe considerat o masina sigura pe un drum virajat.Acolo il conduci la fel ca si prin oras, incet , fara tangaje, fara gaz la blana si trepte schimbate la limita..
                      Ok daca i sa o luam ca si masina de raliu nu e cea mai reusita. am condus a Klasse vreo 4.ooo de km si are un comportament rutier excelent chiar daca mergi blana si sta in curbe super, datorita ESP-ului, in cee ce priveste vechea generatie de A klasse ai dreptate a avut ceva probleme de stabilitate...dar la asta nou germanii astia cu steaua in frunte au recuperat mult de tot. ce ma deranjeaza pe mine la A Klasse este directia si treptele de viteza care sunt prea lungi de exemplu la a 180 CDI. asa ca pentru masina de strada si la banii astia merita....

                      Comment


                      • #12
                        o impresie

                        Am un A classe 1,7 CDI de ceva timp.Ai dreptate in ceea ce priveste faza cu trecutul tirurilor, se simte la viteze mari.Mult mai putin ca la logan dar se simte.
                        Am luat-o mai mult pentru ca merg 90% din timp in oras.
                        Cva - Mamaia dus intors s-a comportat bine, consum decent, 5,3 l/% la incarcare aproape de maxim, viteza maxima atinsa pe A2 140 km/h si mai mergea, inscriere in curbe destul de buna, pozitie de condus buna, loc in spate ca in autobuz .
                        Enervant zgomotul diesel mercedes ,am glumit si acum serios
                        -ASR-ul la demaraj , cand o calci sa te bagi in intersectii cu ceva pietris sau cribrula nintrata inca in asfalt, intra si duce la oprirea motorului, am fost nevoit sa-l decuplez in bucuresti, unde se lucreaza masiv .
                        -scrumiera prost pozitionata si f. mica.
                        -butoanele pt. geamuri el. pe mijloc, cu toate ca te obisnuiesti.
                        -demaraj ce mi-se pare cam greoi fata de benzina cu care eram obisnuit, poate si din cauza ASR.
                        Acum pentru doktor4carz am o intrebare: Ce parere are despre motorul 170 CDI de pe A classe, ce trebuie avut grija la el, ceva specific???
                        Am cele 2 DVD-uri de reparatie mercedes ce contin cred toata gama mercedes inclusiv smart, mi-a gasit configuratia masinii dupa seria sasiului.
                        Si pentru cei interesati un site unde veti gasi inclusiv cum a fost vandut de nou A classe, cu ce dotari :http://www.detali.ru/cat/oem_mb1.asp...1681091J823924 , eu l-am accesat pentru ca nu aveam polita spate la portbagaj si nu credeam proprietara ca asa l-a luat din olanda.Intradevar conform seriei de sasiu asa s-a vandut fara polita.

                        Comment


                        • #13
                          ma batea gindul acum 3 ani sa iau o A170 CDI,AUTOMATA,bine ca m-am calmat.dpdv al mecanicii-plastice ingramadite.Anul trecut vroiam B200CDI,AUTOMATA,vroiam sa ma bag la rate,bine ca m-am calmat.Gasisem w210,2.0 KOMPRESSOR SAU ASPIRATA,una la 3500 euri alta la 3000,m-am calmat si de ele-ideea e ca atunci cind se strica electronica numai sa afli ce s-a ars trebuie sa intri la reprezentanta,apoi......ca sa pricepi un mod de a vedea masinile trebuie sa te bagi pe sub ele....altfel spus progresul nu sta in beculete multe si plastic peste chiuloasa sa nu se mai auda zgomotul la diesel...ideea e ca raminem putini,fosile vii, cei care gindesc asa...

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by DMIHNEA View Post
                            altfel spus progresul nu sta in beculete multe si plastic peste chiuloasa sa nu se mai auda zgomotul la diesel.
                            Bine zis ! multi producatori incearca sa camufleze masinile proaste sub scaunele de piele, navigatii, si alte balarii. Nu sunt antiprogres dar mi-ar placea o masina din care sa inteleg ceva.

                            Comment


                            • #15
                              profit sa scriu ca nefasta-mea doarme,am mers cu a170 ceva timp -traiam cu o rominca de aici,ani in urma si ea avea cotetul asta.Parca motorul de pe restyling-cel de 95 cai e mai vioi,in rest plastice multe inauntru zgomotoase,dar tinuta e sub orice critica.In perioada aia aveam E200 berlina,2.0-16v usor modificat-centralina modificata,bujii de 30 euro/buc,filtru kn,evacuare completa sport...si punctul de forta AMORTIZOARE BILSTEIN sport B6(compromis optim sunt tari dar se pun cu arcurile originale)Cind treceam pe A170 era caruta greu de mers pe curbe mai ales...Apoi modificind centralina la un nene,am pirlit-o...a urmat internarea la MB,si masina sostitutiva A200,EDIZIONE HAKKINEN(suspensie AMG,motor benzina preparat,rautacioasa foc)asta statea pe curbe dar te dureau rinichii....cred ca daca treci de pe Dacie pe un A-Klasse ti se pare traznet...........de gustibus....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF