Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cel mai fiabil benzinar Mercedes ?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cel mai fiabil benzinar Mercedes ?

    Vreau sa incercam sa repunem aspectul tehnic pe primul loc in forumul nostru, sa mai lasam cancan-urile putin deoparte.
    In sensul asta m-am gandit sa discutam despre motoarele pe benzina de la Mercedes strict din punctul de vedere al fiabilitatii. Nu consum, nu costuri nu altceva. Fiabilitate.
    Asadar intrebarea ar fi : Care credeti ca este cel mai fiabil benzinar Mercedes si de ce ? Va rog puneti pe masa argumente, experiente etc.
    Eu unul sint abia la primul benzinar, celelalte au fost diesel, asa ca nu pot emite o parere clara, dar banuiesc ca un V8 ar fi cel mai echilibrat ca si configuratie........pareri va rog cu exemple cat mai multe

    Cateva poze cu V6 si V8 pentru inspiratie:



    Last edited by VLADD; 12-07-2008, 19:25 PM.

  • #2
    Ca fiabilitate, ramin la motorul M110. Adica 280-ul de Cobra, W116, W126 si altele... S-a fabricat mai bine de 15 ani, multe sareau de jumatatea de milion fara reparatzii majore, nu a fost nici prea mare, nici prea mic iar intretzinerea se limita la K-Jetronic, care dupa nishte ani mai facea probleme. Dar, retzinetzi... dupa nishte ani... Nu zic aici ca motoarele de 8 nu au fost fiabile, dar comparind 8 in V cu motorul de 6, mintea mea il scoate cishtigator pe cel de 6. Iar faptul ca s-a produs nishte ani de zile fara modificari majore spune multe...

    Comment


    • #3
      Io zic ca motorul cu capac negru pus pe w123 si w201.......poate concura si 2.8 cu 2 axe,dar putzin probabil...

      Comment


      • #4
        De reproshat la motoarele negre:

        - majoritatea au gaze la carter... foarte putzine sint alea la care scotzi bushonul la ulei si e primavara pe acolo.
        - eterne probleme cu presiunea uleiului. Majoritatea stau sub 1 bar la cald, se shtie...

        Din punctul asta de vedere, M111 e net superior lui M102.

        Comment


        • #5
          280-ul e sfant,Dok are dreptate.

          Comment


          • #6
            M111 la rindul lui promite. Se fabrica, totushi, din 1993 incoace... Ramine de vazut cum se va comporta si peste inca 10 ani... M110 la 30 si ceva de ani am vazut inca in stare intacta, la un rulaj de peste 3 sute de mii, chiar si mai mult. Sa vedem si virsta cum ishi va spune cuvintul.

            Comment


            • #7
              Pentru cei ce nu stiu M111 este 2.000 benzina cu toate variantele sale....2.3 pe ML, cu kompressor , fara......C180.....etc.etc

              Comment


              • #8
                Vreo parere despre cele in 12 cilindrii ?


                Comment


                • #9
                  Da. Fortza, elasticitate, tot ce vrei... Dar nu si fiabilitate. Probleme cu racirea in general, pline de electronica cu un obicei foarte prost, pica in draci, probleme si mai mari cu instalatzia electrica de pe motor, adica matzaraia, plus multe altele care nu imi trec prin cap acum. Oricum, net inferior motorului de 8...

                  Comment


                  • #10
                    La V12 cand ai de schimbat electromotorul cred ca e mai ok sa dai motorul jos . Cunosc un roman care avea pe un bot un motor de 3000 de pe o cobra si cand sa dea electromotorul jos, dadea cu tot cu motor. COOL
                    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                    now - bicicleta !

                    0744 239 949

                    WEB
                    http://garajautodiag.blogspot.com

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sovieticool View Post
                      La V12 cand ai de schimbat electromotorul cred ca e mai ok sa dai motorul jos . Cunosc un roman care avea pe un bot un motor de 3000 de pe o cobra si cand sa dea electromotorul jos, dadea cu tot cu motor. COOL
                      Iese, da-l dracu... l-am dat afara pe dedesubt, doar ca nu ajunge doar o tubulara si un prelungitor. Asha patzesc aia care nu au scule adecvate...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by doktor4carz View Post
                        Iese, da-l dracu... l-am dat afara pe dedesubt, doar ca nu ajunge doar o tubulara si un prelungitor. Asha patzesc aia care nu au scule adecvate...
                        La care electromotor te referi ? De V12 ?

                        Sa-nteleg ca tata lor e V8-ul ? Care V8 l-ai vazut cu cei mai multi kilometri si cat avea ?

                        Comment


                        • #13
                          Din punctul meu de vedere, motorul M110 ramane cel mai fiabil benzinar fabricat vreodata de mercedes. Asa cum spunea si Dok, e cel mai logeviv motor ce a fost folosit de fabricant.Motoarele V8 au avut unele probleme la distributie si la chiulase, din cauza racirii mai defectuoase a ultimului rand de cilindri. Per total, mult mai fiabil e motorul in 6 cilindri.Il prefer in detrimentul unui V8 iar de V12 nici sa nu aud.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by vladruse View Post
                            La care electromotor te referi ? De V12 ?

                            Sa-nteleg ca tata lor e V8-ul ? Care V8 l-ai vazut cu cei mai multi kilometri si cat avea ?
                            Am eu un w124 v8 cu 521000 km la bord si merge excelent.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by vladruse View Post
                              La care electromotor te referi ? De V12 ?

                              Sa-nteleg ca tata lor e V8-ul ? Care V8 l-ai vazut cu cei mai multi kilometri si cat avea ?
                              Da... la motorul V12.

                              Motor 8 in V am mai vazut cu 4 sute de mii la bord sa mearga bine spre parfum... Dar de obicei nu bat jumatatea de milion.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF