Am la Viano anvelope de vara 225/55R17 101W ( marime recomandata de producator) marca Fierstone, sau mai bine spus am avut.
Istoria e urmatoarea, anvelopele erau uzate undeva intre 3-4 mm, Cu masina asta parcurg putini kilometri(10,000-15.000km) anual asa ca am tras speranta sa le lungesc viata pana mai spre toamna.
Dar am reusit intr-un drum de aprox 1000km sa fac pana la 2 anvelope. Prima anvelopa a fost ceva normal in pieisaj, noroc ca oarecum inspirat in prima vulcanizare am reparat anvelopa cu un petic de camion pus nmai mult improvizat dar sa am acolo o rezrva la drum. Si cum paza buna trece primejdia rea, a venit a 2-a pana sau explozie ca in fractiune de secunda cauciucul era flenduri au iesit sarmele, o taietura cat o lama de cutit pe centru profilului, am inlocuit cu anvelopa reparata care nu m-a tinut decat pana in prima vulcanizare unde baietii au constatat o galma in profil si deja un manunchi de sarme iesite afara. Fara alta posibilitate de a ma deplasa am ales 2 anvelope sh cu profil mai rasarit undeva la 6 mm, Michelin pe deasupra(parca ma asteptau pe mine). .
Urmatorul traseu povestea se repeta mai aveam 2 Fierstone de bubuit de data asta pe axa fata, am facut un traseu la munte 600 km pe sens, ajuns la destinatie dupa ce a trebuit sa merg vre-o 10km pe drum de pamant gasesc a 2-a zi anvelopa pe pana (de acum mi se parea si normal astfel de situatii). Inlocuiesc cu rezerva, la drumul de intoarcere fiind sambata seara nu am mai gasit nici o vulcanizare deschisa, desigur pe la ora 20:00 tot pe un drum de tara bubuie alta iar eu fara rezerva. Numai datorita Providentei am gasit pe cineva care m-a dus cu rezerva spre o alta vulcanizare in Turda unde masina a primit, fix 2 anvelope Michelin second disponibile din nou ca prin minune. La vulcanizare am constat ca si ultimile 2 Fierstone-uri aveau sarmele iesite, pur si simplu au explodat in pietrele de pe drum.
Presiunea o tin la valori indicate de producator, nu eram incarcat cu suprasarcia. Inteleg ca la 4 mm nu mai sunt ca noi dar ca sa se sparga toate identic fara sa mai poata fi reparate ( cel mai probabil in pietrele de pe drumul) mi se pare cam mult.
As vrea sa stiu daca mai sunt istorii asemanatoare cu dimensiunea asta de anvelopa si la alti colegi? Si ce solutii a/ti avut pentru remediere?
Sa schimb dimensiunea jantei sa trec la 16" cu C=uri sau sa caut alta marca de anvelope?
Solutia provizorie cu Michelin-urile sh e de avarie si curios lucru au rezistat fara pana, le voi test pana schimb cu cele de iarna.
P.S. Si ca totul sa fie si mai frumos dupa penele astea si cricul masinii si-a dat obstescul sfarsit efectiv s/a retezat filetul de pe piulita.
Istoria e urmatoarea, anvelopele erau uzate undeva intre 3-4 mm, Cu masina asta parcurg putini kilometri(10,000-15.000km) anual asa ca am tras speranta sa le lungesc viata pana mai spre toamna.
Dar am reusit intr-un drum de aprox 1000km sa fac pana la 2 anvelope. Prima anvelopa a fost ceva normal in pieisaj, noroc ca oarecum inspirat in prima vulcanizare am reparat anvelopa cu un petic de camion pus nmai mult improvizat dar sa am acolo o rezrva la drum. Si cum paza buna trece primejdia rea, a venit a 2-a pana sau explozie ca in fractiune de secunda cauciucul era flenduri au iesit sarmele, o taietura cat o lama de cutit pe centru profilului, am inlocuit cu anvelopa reparata care nu m-a tinut decat pana in prima vulcanizare unde baietii au constatat o galma in profil si deja un manunchi de sarme iesite afara. Fara alta posibilitate de a ma deplasa am ales 2 anvelope sh cu profil mai rasarit undeva la 6 mm, Michelin pe deasupra(parca ma asteptau pe mine). .
Urmatorul traseu povestea se repeta mai aveam 2 Fierstone de bubuit de data asta pe axa fata, am facut un traseu la munte 600 km pe sens, ajuns la destinatie dupa ce a trebuit sa merg vre-o 10km pe drum de pamant gasesc a 2-a zi anvelopa pe pana (de acum mi se parea si normal astfel de situatii). Inlocuiesc cu rezerva, la drumul de intoarcere fiind sambata seara nu am mai gasit nici o vulcanizare deschisa, desigur pe la ora 20:00 tot pe un drum de tara bubuie alta iar eu fara rezerva. Numai datorita Providentei am gasit pe cineva care m-a dus cu rezerva spre o alta vulcanizare in Turda unde masina a primit, fix 2 anvelope Michelin second disponibile din nou ca prin minune. La vulcanizare am constat ca si ultimile 2 Fierstone-uri aveau sarmele iesite, pur si simplu au explodat in pietrele de pe drum.
Presiunea o tin la valori indicate de producator, nu eram incarcat cu suprasarcia. Inteleg ca la 4 mm nu mai sunt ca noi dar ca sa se sparga toate identic fara sa mai poata fi reparate ( cel mai probabil in pietrele de pe drumul) mi se pare cam mult.
As vrea sa stiu daca mai sunt istorii asemanatoare cu dimensiunea asta de anvelopa si la alti colegi? Si ce solutii a/ti avut pentru remediere?
Sa schimb dimensiunea jantei sa trec la 16" cu C=uri sau sa caut alta marca de anvelope?
Solutia provizorie cu Michelin-urile sh e de avarie si curios lucru au rezistat fara pana, le voi test pana schimb cu cele de iarna.
P.S. Si ca totul sa fie si mai frumos dupa penele astea si cricul masinii si-a dat obstescul sfarsit efectiv s/a retezat filetul de pe piulita.