Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

S203 C200 CDI - problema aerisire frane

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S203 C200 CDI - problema aerisire frane

    Salut!

    In prima parte a lunii ianuarie (2018) am observat la 203-ul ce il conduce viitoarea nevasta ca pedala de frana nu mai performeaza cum ar trebui. Am condus masina incet pana la garaj si am observat la momentul gararii ca pe partea stanga spate "plange" sistemul de franare.
    Am dat jos roata stanga spate si cu o lanterna am inspectat atent zona. Fix la imbinarea furtunului de la etrier cu conducta de metal am vazut ca e umed.
    M-am pus sa curat cu o carpa si am observat o fisura longitudinala de aprox 3-4mm pe conducta.
    Dupa vreo 5 minute de gandire am luat hotararea ca e timpul sa fac un schimb complet de frane si anume:
    1. Demontat etrieri, sablat etrieri, vopsit etrieri in camp electrostatic, montat pistonase, garnituri si aerisitoare noi
    2. Discuri noi fata spate
    3. Placute noi pe fata cu senzor uzura si placute noi pe spate
    4. Kit saboti frana de mana
    5. Talerii de fixare saboti (ai mei erau ruginiti sever, de aici lipsa de frana de mana, sabotii atarnau efectiv in tamburul discului)
    6. Rulmenti noi pe puntea spate, fiindca daca vrei sa schimbi talerii de fixare saboti nu poti scapa fara sa pui si rulmenti noi.

    Am schimbat piesele vechi cu cele noi, am montat tot, am urcat masina pe platforma si am dus-o la service ca sa monteze conductele noi pe spate (aici nu am mai putut sa fac eu lucrarea deoarece necesita coborat rezervorul lucru ce eu nu am putut sa fac).

    Am stat cu masina in service 3 saptamani, dupa aceste 3 saptamani m-am enervat si am luat masina de acolo fiindca n-au fost capabili sa-si incheie misiunea cu succes pana la capat.

    M-am bucurat totusi ca mi-au schimbat conductele pe spate si mi-au reglat frana de mana

    Acum sa ajung la problema pt care am zis sa scriu acest topic
    -> nu am frane aproape deloc si anume, puntea fata franeaza slab iar pe spate deloc. Pedala este moale si merge pana in podea.
    Am crezut ca nu au facut aerisirea corect asa ca am facut si eu o aerisire, dreapta spate, stanga fata, stanga spate, dreapta fata. La fiecare etrier vine lichid, nu este nici o scapare nicaieri. Sistemul nu pierde deloc lichid.
    Nu e nici o eroare pe sistemul de ABS, ESP, BAS.
    Tulumba de aer de la servo frana nu are scurgeri si nu scoate sunete.

    A mai intampinat cineva o astfel de problema?
    4 wheelers:
    2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
    2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
    2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
    2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
    2 wheelers:
    2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
    2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

  • #2
    Buna ziua !



    Ai in continuare aer in sistem. Daca un sistem de franare nu curge, nu inseamna ca nu poate trage aer pe undeva. Cateva observatii:



    - un etrier nu este considerat reparat doar prin sablare si vopsire. Inainte de a monta noul piston sau cel vechi curatat si verificat la concentricitate, alezajul din corpul etrierului se curata si el si se verifica si acesta la concentricitate. Garnituri noi, asta e clar, dar si burdufele anti-praf (mizerii) sunt la fel de importante. Si despre astea n-am citit nimic, nici despre furtune de frana noi...


    - talerii sunt niste monede de origine germanica din trecut, deci banuiesc ca te referi la talere. Rulmentii nu au nimic de-a face cu talerele, acestia fiind in butuc, iar talerele sunt prinse in patru suruburi de asa-zisa port-fuzeta. Sunt de acord ca rugina poate face ca aceste suruburi sa nu se desfaca prea usor sau sa se rupa. In plus, daca nu dai jos butucul, suruburile astea sunt mai greu accesibile si noul taler nu se poate monta decat cu mici sacrificii nu chiar profesionale, dar suportabile oarecum. De exemplu, vechiul taler este praf si poate fi taiat cu flexul sau rugina deja l-a facut foarte creponabil si-l poti rupe cu mana.


    Sacrificiul ala de care vorbeam presupune ca odata chestiile vechi demontate si suprafetele curatate, noul taler poate fi despicat in zona decupajului pentru etrier, trecut peste butuc, prins in pozitie cu cele patru suruburi (noi) si sudat in doua - trei hafturi. Si gata.



    Taler taiat.png Taler in curs de montare.jpg

    Taler montat.jpg Taler sudat.jpg



    Oricum, un set de rulmenti noi nu e rau deloc, mai ales daca nu stii istoria masinii. Si treaba cu rulmentii se face pe ambele parti...


    - aerisirea nu se face pe diagonala, ci incepand cu cea mai indepartata roata de pompa centrala. Nu e chiar asa grav si nici exagerat de important, dar totusi. Si ar fi fost frumos sa schimbi tot lichidul de frana cu aceasta ocazie.


    - in cazul extrem, aerisirea se face si la modulul de ABS, iar daca s-a demontat pompa centrala si s-a umblat in ea, aceasta se va pre-aerisi pe banc, in menghina, inainte de a fi montata pe servo-ul ei.


    - tulumba aia nu e de aer, ci de vacuum. E bine ca nu are scapari, unele sunete sunt acceptabile.






    Dragos

    Comment


    • #3
      Tin sa multumesc pentru un raspuns specific! Comentariile mele mai jos.

      Originally posted by Heavy D. View Post
      Buna ziua !



      Ai in continuare aer in sistem. Daca un sistem de franare nu curge, nu inseamna ca nu poate trage aer pe undeva. Cateva observatii:



      - un etrier nu este considerat reparat doar prin sablare si vopsire. Inainte de a monta noul piston sau cel vechi curatat si verificat la concentricitate, alezajul din corpul etrierului se curata si el si se verifica si acesta la concentricitate. Garnituri noi, asta e clar, dar si burdufele anti-praf (mizerii) sunt la fel de importante. Si despre astea n-am citit nimic, nici despre furtune de frana noi...
      Cilindrii etrierilor in care isi fac viata pistonasele arata foarte bine fara urme de zgarieturi ale peretilor. Verificat pt concentricitate? Sunt sincer, n-am executat aceasta masuratoare din 2 motive - 1 nu am avut cu ce, 2 nu am avut scurgeri pe langa pistonasele vechi cu garniturile vechi. Etrierii au fost doar ruginiti nu deformati.
      Kitul de reparatie a unui etrier contine semeringul de la pistonas, pistonas nou, semering anti praf si aerisitor cu capison nou.
      Da, am montat si furtune noi de la etrieri pana la conducte, nu sunt adeptul unei operatiuni pe jumatate facute, mai ales daca vine vorba de frane.



      - talerii sunt niste monede de origine germanica din trecut, deci banuiesc ca te referi la talere. Rulmentii nu au nimic de-a face cu talerele, acestia fiind in butuc, iar talerele sunt prinse in patru suruburi de asa-zisa port-fuzeta. Sunt de acord ca rugina poate face ca aceste suruburi sa nu se desfaca prea usor sau sa se rupa. In plus, daca nu dai jos butucul, suruburile astea sunt mai greu accesibile si noul taler nu se poate monta decat cu mici sacrificii nu chiar profesionale, dar suportabile oarecum. De exemplu, vechiul taler este praf si poate fi taiat cu flexul sau rugina deja l-a facut foarte creponabil si-l poti rupe cu mana.

      Sacrificiul ala de care vorbeam presupune ca odata chestiile vechi demontate si suprafetele curatate, noul taler poate fi despicat in zona decupajului pentru etrier, trecut peste butuc, prins in pozitie cu cele patru suruburi (noi) si sudat in doua - trei hafturi. Si gata.

      Multumesc frumos pt corectie. Da, ma refeream la talere. Nu, nu sunt de acord cu metoda dvs de instalare a noilor talere. Eu am preferat sa scot butucul chiar daca am putut rupe cu mana vechiul taler pe fiecare parte. Dupa ce am scos butucul am curatat de rugina port fuzeta, am montat rulmenti noi in fiecare parte, si mai departe restul pieselor.
      Pe parcursul "filmarilor" nici un surub intepenit n-a murit si n-a patit nimic )


      [ATTACH]137546[/ATTACH] [ATTACH]137547[/ATTACH]

      [ATTACH]137548[/ATTACH] [ATTACH]137549[/ATTACH]



      Oricum, un set de rulmenti noi nu e rau deloc, mai ales daca nu stii istoria masinii. Si treaba cu rulmentii se face pe ambele parti...

      Rulmentii s-au schimbat pe ambele parti, marca lor este SKF.

      - aerisirea nu se face pe diagonala, ci incepand cu cea mai indepartata roata de pompa centrala. Nu e chiar asa grav si nici exagerat de important, dar totusi. Si ar fi fost frumos sa schimbi tot lichidul de frana cu aceasta ocazie.

      Exista masini care necesita aerisire pe diagonala dreapta spate-stanga fata, stanga spate-dreapta fata, in schimb am aflat ca la C-Klass W203/S203 sistemul de franare nu se aeriseste in diagonala ci dreapta spate cu stanga spate, dreapta fata cu stanga fata - conform AutoData si Mercedes WIS.
      Lichidul de frana este nou, la demontare extrierilor s-a pierdut foarte mult lichid.



      - in cazul extrem, aerisirea se face si la modulul de ABS, iar daca s-a demontat pompa centrala si s-a umblat in ea, aceasta se va pre-aerisi pe banc, in menghina, inainte de a fi montata pe servo-ul ei.


      - tulumba aia nu e de aer, ci de vacuum. E bine ca nu are scapari, unele sunete sunt acceptabile.
      Ma bucur ca in cele din urma mesajul ce l-am transmis s-a inteles chiar daca terminologia folosita nu s-a ridicat la standardele dvs.






      Dragos
      Multumesc tare frumos pt ajutorul acordat. Am sa mai incerc inca odata aerisirea sistemului de franare incepand cu pompa ABS.
      Din ce stiu eu "mecanicii" de la service ce mi-au montat conductele de frana pe spate n-au demontat pompa centrala de frane.
      4 wheelers:
      2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
      2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
      2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
      2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
      2 wheelers:
      2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
      2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

      Comment


      • #4
        Daca cineva o sa citeasca acest thread in viitor si are nevoie sa afle cum se face aerisirea la pompa centrala de frana pe banc aici poate gasi un video demonstrativ.
        Two methods on how to properly bench bleed a master cylinder
        4 wheelers:
        2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
        2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
        2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
        2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
        2 wheelers:
        2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
        2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

        Comment


        • #5
          Salut!

          Am rezolvat problema. Etrierii pe spate erau montati cu aerisitoarele in jos.

          Tot timpu aerisitoarele trebuie sa fie orientate catre partea de sus.

          Rog un moderator sa inchida topicul.
          4 wheelers:
          2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
          2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
          2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
          2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
          2 wheelers:
          2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
          2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

          Comment


          • #6
            Buni mecanici...

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF