Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Limuzine > Mercedes Benz S Klasse > Probleme tehnice - S Klasse

W221 compresorul airmatic porneste prea des ?

Probleme tehnice - S Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 01-26-2017, 18:56 PM   #1
MihaiSclass
Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Timisoara
Motorizare : 4000
Age: 30
Posts: 34
:
[Member]
Default W221 compresorul airmatic porneste prea des ?

Salut am un s class 2007 w221 320 cdi si am urmatoarea "problema" zic eu:
Compresorul porneste destul de des , adica de fiecare data cand depasesc viteza de 40km /h Il aud cum porneste pt ca am un suport rupt si se transmite vibratia in caroserie( o sa rezolva si asta cu suportul). Dar intrebarea mea este : e normal sa porneasca atat de des compresorul ? Masina nu se lasa jos nici daca sta 1 sapt pe loc .
De ce porneste asa des? Nu aud sa pierd aer pe undeva , compresorul si releul sunt montate noi recent pt ca cel vechi compresorul sa ars din aceiasi problema, pornea foarte des. Pe star nu imi indica nici o eroare . E normal sa porneasca des ? La voi cat de des porneste ? Ms
MihaiSclass is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2017, 19:25 PM   #2
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 28
Posts: 3,056
:
[V.I.P]
Default

Suportul cauta sa il schimbi cat mai repede costa chiar o nimica toata.Si nu, nu e mormal sa porneasca asa des.Ar trebui verificat cu amanuntul si vazut pe blocul de valve daca pernele sunt toate ok.Am inteles ca porneste cand ajungi la 40 km/h dar cat sta pornit?Si daca se opreste dupa un minut -doua cand reporneste iar?
__________________
Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 01-27-2017, 17:12 PM   #3
MihaiSclass
Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Timisoara
Motorizare : 4000
Age: 30
Posts: 34
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by broscutza2001 View Post
Suportul cauta sa il schimbi cat mai repede costa chiar o nimica toata.Si nu, nu e mormal sa porneasca asa des.Ar trebui verificat cu amanuntul si vazut pe blocul de valve daca pernele sunt toate ok.Am inteles ca porneste cand ajungi la 40 km/h dar cat sta pornit?Si daca se opreste dupa un minut -doua cand reporneste iar?
Pornit sta cam 7-10secunde . Am verificat pernele de aer cu spuma acolo sus unde intra furtunu ala alb in ele, la compresor am verificat, blocu de valve ala deasupra de compresor zici ? Ms
MihaiSclass is offline   Reply With Quote
Old 01-27-2017, 19:27 PM   #4
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 28
Posts: 3,056
:
[V.I.P]
Default

Da acela!Pe urma nu e indeajuns ca ai verificat doar unde intra tubul in perna si spui sigur ca pernele sunt ok...Daca au o microfisura?!?Pe urma nu ai spus dupa ce porneste prima data 10 secunde compresorul dupa cand sau de cate ori mai repprmeste?
__________________
Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 01-27-2017, 20:05 PM   #5
cl600
MBRetrofit
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : M270 CAMTRONIC
Age: 47
Posts: 3,144
:
[MBRetrofit]
Default

Probabil masina nu sta chiar drept, adica nu s-a mai facut demult o recalibrare/geometrie, etc.

Sau masina este setata pe 'ridicat' si dupa 40km/h sa se lase jos (asa trebuie sa faca ) si atunci nu se lasa perfect egal si compenseaza putin din butelie, compresorul porneste sa refaca presiunea din rezervor (butelie).

Si da, acolo sus unde intre furtunelul nu este perna, e doar un capac.

Perna e pe amortizor si pe vremea asta e f greu de diagnosticat.

Pe de alta parte, frigul influenteaza calculul presiunii de aer.
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34

www.mbretrofit.com


https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA



Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
cl600 is offline   Reply With Quote
Old 01-27-2017, 21:01 PM   #6
MihaiSclass
Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Timisoara
Motorizare : 4000
Age: 30
Posts: 34
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by broscutza2001 View Post
Da acela!Pe urma nu e indeajuns ca ai verificat doar unde intra tubul in perna si spui sigur ca pernele sunt ok...Daca au o microfisura?!?Pe urma nu ai spus dupa ce porneste prima data 10 secunde compresorul dupa cand sau de cate ori mai repprmeste?
De fiecare data cand depasesc 40km/h porneste . Si nu stiu cat sta pornit ca din cauza vitezei nu il mai aud.
MihaiSclass is offline   Reply With Quote
Old 01-27-2017, 21:06 PM   #7
MihaiSclass
Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Timisoara
Motorizare : 4000
Age: 30
Posts: 34
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by cl600 View Post
Probabil masina nu sta chiar drept, adica nu s-a mai facut demult o recalibrare/geometrie, etc.

Sau masina este setata pe 'ridicat' si dupa 40km/h sa se lase jos (asa trebuie sa faca ) si atunci nu se lasa perfect egal si compenseaza putin din butelie, compresorul porneste sa refaca presiunea din rezervor (butelie).

Si da, acolo sus unde intre furtunelul nu este perna, e doar un capac.

Perna e pe amortizor si pe vremea asta e f greu de diagnosticat.

Pe de alta parte, frigul influenteaza calculul presiunii de aer.
Sa ii fac o recalibrare cu STAR-ul ? Din buton nu e setat sa stea sus, te referi din star sa fie ridicata sus ? E posibil ? Masina sta normal, nu mai sus decat altele . Inclinata nu imi pare sa stea. Pe star nu imi da nici un fel de eroare.
Azi am rezolvat cu suportul de vine compresorul pe el l-am schimbat. Cum dau apacele alea jos din cap de la perne ? E mai posibil sa fie prob pe spate la perne sau pe fata ? Daca ar fi blocu de valve defect, mi-ar dat pe star eroarea ? Sau poate sa fie fizica eroarea nu electrica ? Ms mult de rasp
MihaiSclass is offline   Reply With Quote
Old 01-27-2017, 22:19 PM   #8
cl600
MBRetrofit
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : M270 CAMTRONIC
Age: 47
Posts: 3,144
:
[MBRetrofit]
Default

Eu cred ca iti faci prea multe probleme!

Daca nu o gasesti lasata dimineata de nici o parte, inseamna ca nu au nimic pernele, decat daca vre-una din ele este schimbata ( ne-originala - la fel fata/spate).

Daca masina sta drept pe teren drept ( distante egale roata-aripa), iar zic sa o lasi in pace.

Calibrarea se face cu Star impreuna cu un dispozitiv f scump ( nivela electronica Romess), 99% imposibil de facut in regim de amator.


Daca nu are eroare pe Star, e foarte bine, eventual poti verifica daca s-a facut update-ul de software pt Airmatic.

Apropo, capacele de la perne nu trebuie gadilate pt nici un motiv...

Pernele, de la varsta si mai ales de la uleiul scurs din amortizoarele imbatranite fac pori, mici crapaturi, undeva in partea cea mai de jos (unde se pliaza cand sunt coborate).
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34

www.mbretrofit.com


https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA



Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

Last edited by cl600; 01-27-2017 at 22:22 PM.
cl600 is offline   Reply With Quote
Old 01-28-2017, 20:28 PM   #9
MihaiSclass
Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Timisoara
Motorizare : 4000
Age: 30
Posts: 34
:
[Member]
Default

Am observat ceva :
Daca merg frumos, nu agresiv si nu dau tare in ea incat sa se rodice de bot , adica accelerati bruste, nu mai porneste compresorul chiar daca trec de 40km/h.
Cand o accelerez mai brusc si se ridica de bot , imd porneste si compresorul.. aer cred k totusi scapa pe undeva .. ceva pareri ? Multumesc .
MihaiSclass is offline   Reply With Quote
Old 01-28-2017, 23:37 PM   #10
cl600
MBRetrofit
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : M270 CAMTRONIC
Age: 47
Posts: 3,144
:
[MBRetrofit]
Default

Hai mai omule..se ridica de bot 320cdi...poate doar daca are amortizoarele slabe rau. La 63 sunt acelasi model...

Poti incerca un test de amortizoare daca nu au fost schimbate pana acum, poate sunt slabe si masina incearca sa compenseze din perne.

Sistemul Airmatic e destul de activ, lucreaza mai mereu.
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34

www.mbretrofit.com


https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA



Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
cl600 is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2017, 14:22 PM   #11
MihaiSclass
Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Timisoara
Motorizare : 4000
Age: 30
Posts: 34
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by cl600 View Post
Hai mai omule..se ridica de bot 320cdi...poate doar daca are amortizoarele slabe rau. La 63 sunt acelasi model...

Poti incerca un test de amortizoare daca nu au fost schimbate pana acum, poate sunt slabe si masina incearca sa compenseze din perne.

Sistemul Airmatic e destul de activ, lucreaza mai mereu.
Ok, o sa il las in pace atunci. Daca ma tine 2 ani un compresor e ok , am luat AMK nou cu 310€ . Ma bucur ca nu o gasesc pe burta dimineata 😂🙈
MihaiSclass is offline   Reply With Quote
Old 02-15-2017, 14:04 PM   #12
MihaiSclass
Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Timisoara
Motorizare : 4000
Age: 30
Posts: 34
:
[Member]
Default

Salut, revin cu problema mea cu airmaticul. Sunt sigur ca scapa pe undeva . Am parcat masina 3 zile la rand in acelasi loc si am masurat distanta de la aripa la mijlocul butucului.
Masina coboara 4 cm de seara de la ora 10 pana a2 zi la ora 13.
Culmea coboara cel mai mult dreapta spate , stanga fata. Nu inteleg cum.
Am schimbat oringurile de la blocul de valve si la fel face.
Am pus compresor nou, am resetat timpi de functionare al compresorului vechi si face la fel, merge destul de des, il aud sunt sigur 100%.
Am inteles ca exista un kit de reparati pt partea de sus a perini unde este valva aia. Posibil sa scape pe acolo? Unde gasesc sau cum se nuneste acel kit?
Nu as vrea sa se uzeze si compresorul asta nou. Multumesc baieti.
MihaiSclass is offline   Reply With Quote
Old 02-15-2017, 16:29 PM   #13
cl600
MBRetrofit
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : M270 CAMTRONIC
Age: 47
Posts: 3,144
:
[MBRetrofit]
Default

Care coboara mai mult sau mai repede dintre cele doua, trebuie schimbata ( perna - adica amortizorul complet).


Cand o perna se lasa, managementul masinii lasa cel putin inca una, pt ca masina sa nu ajunga sa intinda prea mult partea opusa...
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34

www.mbretrofit.com


https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA



Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
cl600 is offline   Reply With Quote
Old 02-15-2017, 19:48 PM   #14
MihaiSclass
Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Timisoara
Motorizare : 4000
Age: 30
Posts: 34
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by cl600 View Post
Care coboara mai mult sau mai repede dintre cele doua, trebuie schimbata ( perna - adica amortizorul complet).


Cand o perna se lasa, managementul masinii lasa cel putin inca una, pt ca masina sa nu ajunga sa intinda prea mult partea opusa...
Astea sunt dimensiunile masurate de mine :
Stanga fata: seara 39,5 dim 35,5

Dreapta fata: seara 36,5 dim 36cm

Stanga spate: seara 38 , dim 37 cm

Dreapta spate: seara 40 ,dim 36,5 cm

Cu STAR pot sa vad pe unde pierde ? Ce teste trebuie sa ac ? Ms
MihaiSclass is offline   Reply With Quote
Old 02-15-2017, 20:23 PM   #15
cl600
MBRetrofit
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : M270 CAMTRONIC
Age: 47
Posts: 3,144
:
[MBRetrofit]
Default

In 99% din cazuri w221 nu pierde pe la blocul de valve sau pe la conectorii din capatul pernelor.

Acestea, ca si perna se probeaza cu apa si sapun...cu un recipient de bucatarie se spray-eaza peste tot pe unde consideri si urmaresti daca bolboreste.

Mai simplu, cu putina rabdare si mai ales intr-un garaj drept si fara galagie, ooresti masina ridicata si plimbi urechea in dreptul pernelor.

Repet, daca cineva fara experienta a apucat sa joace prin setarile de nivel sau daca s-a schimbat vre-o perna ( bulgareasca, chinezeasca, etc) sau chiar vre-un amortizor Arnott, atunci diagnoza se complica rau.
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34

www.mbretrofit.com


https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA



Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
cl600 is offline   Reply With Quote
Old 02-16-2017, 20:59 PM   #16
MihaiSclass
Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Timisoara
Motorizare : 4000
Age: 30
Posts: 34
:
[Member]
Default

M-am gandit la o varianta, sa scot mufa care alimenteaza blocul de valve, sa scot releul care porneste compresorul si sa merg cateva minute asa fara si atunci vad ce parte se lasa , logic o sa se lase dupa ce se duce aerul din perna. Oare merge metoda ? ��
MihaiSclass is offline   Reply With Quote
Old 02-16-2017, 21:36 PM   #17
cl600
MBRetrofit
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : M270 CAMTRONIC
Age: 47
Posts: 3,144
:
[MBRetrofit]
Default

Poate dupa ce incerci recomandarile de mai sus, nu vad sensul scoaterii conductei.
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34

www.mbretrofit.com


https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA



Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
cl600 is offline   Reply With Quote
Old 02-18-2017, 13:53 PM   #18
MihaiSclass
Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Timisoara
Motorizare : 4000
Age: 30
Posts: 34
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by cl600 View Post
Poate dupa ce incerci recomandarile de mai sus, nu vad sensul scoaterii conductei.
Salut. Am incercat metoda cu ascultatul in liniste in garaj sau cu spuma de sapun, dar nu am gasit nimic niciunde.
Ieri m-am hotarat sa scot releul de la compresor,surpriza
Masina nu sa lasat nici macar 1cm peste noapte , si azi o sa merg toata ziua cu ea asa, fara releu. Sa vad daca se lasa jos sau nu. Revin cu rezultatul. Se pare ca nu are o pierdede fizica de aer, poate e o anomalie din soft dar nu inteleg de ce pornea compresorul atat de des daca pierdere de aer nu exista. Ceva pareri ? Multumesc
MihaiSclass is offline   Reply With Quote
Old 02-18-2017, 15:47 PM   #19
cl600
MBRetrofit
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : M270 CAMTRONIC
Age: 47
Posts: 3,144
:
[MBRetrofit]
Default

Sa nu mergi mult asa.
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34

www.mbretrofit.com


https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA



Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
cl600 is offline   Reply With Quote
Old 02-19-2017, 20:04 PM   #20
MihaiSclass
Member
 
Join Date: Dec 2013
Location: Timisoara
Motorizare : 4000
Age: 30
Posts: 34
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by cl600 View Post
Sa nu mergi mult asa.
Ok... Pfff imi mananca nervi si zilele masina asta . nu stiu ce sa ii mai fac...
MihaiSclass is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
airmatic, compresorul, des, porneste, prea, w221


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 03:40 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF