Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lumini de ceata in bara

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lumini de ceata in bara

    Salut!
    S-a gandit cineva sa puna in bara w168 nonfacelift proiectoare?
    Eu simt din ce in ce mai mult nevoia de lumini de ceata, dupa cateva drumuri "orbesti", cand ma rugam sa gasesc un tir sa ma tin dupa el... Cei 5 sau 10W de pe luminile de ceata din far sunt fix..., plus ca bat mult in lateral si prea putin in fata(circa 2m).
    Nu sunt adeptul kitsch-urilor, fitelor, mofturilor...cat mai practic si cu folos. Si cu asta vreau sa spun ca nu DRL ma intereseaza.
    Din ce am gasit eu, ca si forma s-ar potrivi cele de pe w164 sau w211, adica astea:
    Acu' ramane de vazut ce dimensiuni au, pt ca locasul din bara are 11/6.4 cm la suprafata(locasul e conic spre interior). Pot fi utile cele cu lupa in defavoarea celor clare?
    Toate cele bune!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

  • #2
    Originally posted by LauLaur View Post
    Salut!
    S-a gandit cineva sa puna in bara w168 nonfacelift proiectoare?
    Eu simt din ce in ce mai mult nevoia de lumini de ceata, dupa cateva drumuri "orbesti", cand ma rugam sa gasesc un tir sa ma tin dupa el... Cei 5 sau 10W de pe luminile de ceata din far sunt fix..., plus ca bat mult in lateral si prea putin in fata(circa 2m).
    Nu sunt adeptul kitsch-urilor, fitelor, mofturilor...cat mai practic si cu folos. Si cu asta vreau sa spun ca nu DRL ma intereseaza.
    Din ce am gasit eu, ca si forma s-ar potrivi cele de pe w164 sau w211, adica astea:
    Acu' ramane de vazut ce dimensiuni au, pt ca locasul din bara are 11/6.4 cm la suprafata(locasul e conic spre interior). Pot fi utile cele cu lupa in defavoarea celor clare?
    Toate cele bune!

    Salutare,

    Eu m-am gandit, si eu simt nevoia de mai multa lumina si am incercat o omologare pe xenon, dar nu am reusit, asa ca a ramas varianta asta, numai ca am gasit doar pe la 300 lei/buc mi se pare cam mult totusi. Daca gasesti ceva mai accesibil e binevenit. Dezmembrari iti zic ca nu am gasit deocamdata.

    Comment


    • #3
      Chiar nu mă aşteptam să văd aşa ceva din partea ta. Te rog frumos nu fă mizerii d-astea.

      Pe ceaţă ai H1 ce e de 55W. Dar construcţia farului e făcută în aşa fel încât să împrăştie cât mai mult în lateral. D-aia are găoacea vieţii. Pentru văzut înainte ai faza scurtă şi cea de drum. Sau eşti şi tu ca ăia de pe facebook ce-şi iau becuri scumpe pe scurtă şi merg cu ceaţa să nu le uzeze? Ceaţa nu-i ca să vezi în faţă, e făcut ca să fii văzut (să împăştie cât mai mult, d-aia te rupe la ochi când îs folosite şi nu-i ceaţă) şi să bată cât mai jos şi în lateral.

      Dacă zici că nu vezi în faţă şi trebuie să stai după tir (eu fac asta tot timpul, doar din cauza celor care fac căcaturi ca cel descris de tine mai sus, sau ghiolbanii care nu ştiu ce rost are roata aia de lângă comutatorul de lumini şi-mi fac zi în cabină, de pot citi) aş zice să verifici oglinda farurilor şi sticla să nu fie mătuită. Dacă te nemulţumeşte becul în sine recomand Osram Silverlight (mai e şi Nightbreaker-ul dar ăla e prea tare şi ţine maxim un an). Şi musai să fie reglate cum trebuie.

      Dacă nicicare din astea nu dau roade, recomand un control la ochi.

      Pun pariu că ştiai toate astea. Şi faptul că orice modificare la lampadare aduce după sine o vizită la RAR, dacă te prinde nenea cu chipiul.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #4
        N-o iau personal cu toate ca altul in locul meu ar face-o...
        Pe langa faptul ca esti un mare necunoscator al modelului w168(chiar daca l-ai avut), ai lacune mari si in ceea ce priveste folosirea luminilor de ceata, vad. Mi-ar fi usor si mie sa-ti spun ca esti unul din aceia care nu stiu decat ce-i aia cheie si volan, dar n-am facut-o. Totusi, e frumos sa ascunzi toate astea comparandu-ma pe mine cu cocalari si recomandandu-mi control oftalmologic.
        Acu' hai sa le luam la rand...:
        Pe ceaţă ai H1 ce e de 55W
        Una din "mizeriile" facute in astia aproape 8 ani, a fost sa schimb doua randuri de faruri: faruri cu sticla clara din dezmembrari si apoi faruri noi tot cu sticla clara.Si nu m-a oprit nenea cu chipiul sa-mi ia talonul!
        Prima "mizerie" pe care ai facut-o a fost sa scrii fara sa sti. E tardiv acum si poate nu te mai intereseaza, dar farurile cu sticla clara(alea de facelift, daca nu sti despre ce vorbesc) au proiectoarele facute din a doua faza a unui bec H4- aia de duce becul de la 55 la 60W.
        Pentru văzut înainte ai faza scurtă şi cea de drum.
        A doua "mizerie", cum dracu recomanzi tu cuiva sa mearga pe ceata cu faza lunga sau scurta? Esti incepator? Sa ne lamurim si cu asta...
        Niciodata sa nu mergi cu faza de drum pe ceata, o sa luminezi ceata si vei produce un "zid de lumina" in fata ta. De-asta multe masini sunt echipate sau pre-echipate(vezi locasurile in bara) cu lumini de ceata. Luminile de ceata sunt montate jos, sa lumineze doar drumul, oferind o buna vizibilitate.
        Ceaţa nu-i ca să vezi în faţă, e făcut ca să fii văzut
        Alta "mizerie"! Ba da, "ceata" e facuta sa vezi! Pentru a te face vizibil ai pe spate o lumina puternica, rosie. Astea le gasesti scrise in legislatie. Dar ca sa nu-ti obosesti ochii, ca deh, e ocupat oftalmologul cu mine, le-am scris aici.
        doar din cauza celor care fac căcaturi ca cel descris de tine mai sus
        Bun, dam pagina... Poti sa-mi explici si mie de ce au facut nemtii "cacaturile" alea in bara, sau poti sa-mi explici de ce bara AMG vine echipata stock cu "cacaturi" din astea de vreau sa pun eu? Cu siguranta nu poti....
        Ma intreb, A200-le de-l ai are cacaturi de-astea in bara??
        orice modificare la lampadare aduce după sine o vizită la RAR
        Daca sti ce-i aia "modificare" (scrie si asta pe undeva) nu te opreste nimeni. Am avut pe Dacie proiectoare si i-am facut si RAR cu ele. Mai repede te opreste cand folosesti aiurea luminile sau cand ai becuri colorate.
        Si un sfat inainte sa inchei: Gandeste inainte sa scrii!
        Toate cele bune si drumuri fara ceata!
        Last edited by LauLaur; 01-22-2018, 23:51 PM.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          N-o lua că nu aia a fost intenţia. Dar sunt tot mai mulţi în trafic cu lumini montate d-amboulea de te orbesc.

          Poţi să mă prosteşti cât vrei, dar W168 modelul pe care l-am avut şi pe care-l ai (pre 2001, non facelift) vine cu H1 pe ceaţă. Acum că i-ai schimbat şi pus faruri de facelift e altceva, n-ai zis niciunde. În orice caz nu ai 5 sau 10W pe ceaţă, ai ori H1 ori H4 care şi ăla e tot pe la 55W, că alţii le folosesc pe lungă / scurtă.

          Supără-te sau nu, eu am fost la doctor, că am probleme cu adaptarea lumină - întuneric. Dacă-mi bagi ştearţul în ochi, o vreme nu mai văd nimic. Mi s-o recomandat să conduc noaptea doar dacă trebuie. E mult mai bine să ştii ce hibe ai decât să te opreşti în pom sau şanţ.

          Eu am priceput că vrei să-ţi pui d-alea de ceaţă în bară să le faci să bată mai sus că nu vezi cu cele stock cu care a venit maşina. Că bat slab şi doar 2m în faţă. Îs făcute de inginerul neamţ după nişte teste şi calcule. Cu tot respectul nu cred că eşti mai capabil ca ei.

          Şi n-are a face lampa din spate "ca să fii văzut" din faţă. Că nu mergi cu spatele pe drum. Nu zice nimic în legislaţie de obligativitatea luminiilor de ceaţă pe faţă. Multe maşini nu au aşa ceva.

          A200-le a venit stock aşa, tot în urma unor măsurători şi calcule. Nu ştiu ce ai făcut tu la RAR dar orice modificare a sistemului de iluminare trebuie reomologată. Bara de pe maşina ta nu a fost gândită cu proiectoare de ceaţă în ea.

          Şi gândeşte-te şi tu că ceea ce scrii se poate interpreta. Faci ce vrei pe maşina ta, poţi să-i pui nocturnă de stadion. Dar gândeşte-te că nu mergi pe câmp unde eşti numai tu şi nu deranjezi pe nimeni. Si faza cu cocalarul era întrebare nu afirmaţie. E o diferenţă mare între "Eşti prost!" (abordarea ta) şi "Eşti prost?".
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #6
            N-o lua că nu aia a fost intenţia. Dar sunt tot mai mulţi în trafic cu lumini montate d-amboulea de te orbesc.
            Am inteles ce ai spus, nu te mai eschiva!
            În orice caz nu ai 5 sau 10W pe ceaţă, ai ori H1 ori H4 care şi ăla e tot pe la 55W
            Sigur? Tu nu vrei sa intelegi, sau ...? Ti-am mai explicat odata, vad ca insisti cu prostiile.
            Prima treapta pe comutatorul de lumini- pozitiile, tragi de buton- lumini de ceata. Adica se aprinde a doua faza din becul H4, bec de 60/55w. Matematica ta ce-ti spune?
            Eu am priceput că vrei să-ţi pui d-alea de ceaţă în bară să le faci să bată mai sus că nu vezi cu cele stock cu care a venit maşina. Că bat slab şi doar 2m în faţă.
            Bag de seama ca ai vadite probleme cognitive! Mai citeste odata postul de inceput, nu stiu unde ai vazut tu scris de mine asa ceva.
            Şi n-are a face lampa din spate "ca să fii văzut" din faţă. Că nu mergi cu spatele pe drum. Nu zice nimic în legislaţie de obligativitatea luminiilor de ceaţă pe faţă. Multe maşini nu au aşa ceva.
            Aceeasi concluzie ca mai sus...A pomenit careva de obligativitate? Ti-am explicat la ce sunt folosite proiectoarele- sa vezi in fata. Ti-am explicat si la ce e buna lampa aia rosie de pe spate-sa fii vizibil. Din spate trebuie sa te faci vizibil, nu din fata! In fata trebuie sa vezi ca sa poti inainta. Ca pe contrasens teoretic nu vine nimeni, in schimb din spate vine, ca nu esti singur pe drum. In fine, nu stau acum sa-ti explic ce trebuia sa sti cand ai terminat scoala de soferi. Pune mana si citeste, documenteaza-te, e grav.
            Cu tot respectul...
            E sublim, dar lipseste cu desavarsire...
            Si faza cu cocalarul era întrebare nu afirmaţie.
            Era o intrebare retorica, nu te obosi sa-mi desenezi ca am priceput!
            Criticile mele, poate dure, m-ar bucura sa fie constructive!
            Acelasi sfat: Gandeste de doua ori inainte sa scrii!
            Inchei aici OFFTOPIC.
            Cine e interesat de idee poate sa-si spuna parerea obiectiv, sunt numai ochi!
            Last edited by LauLaur; 01-23-2018, 19:39 PM.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Interesant topic

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #8
                Și eu îl susțin pe LaurLaur...
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Ar fi fost mai interesant dacă în locul unor păreri personale şi a afirmatiilor de "eşti mare necunoscător" "ai vădite probleme cognitive" etc, să fi venit cu nişte lucruri care pot demostra ceea ce susţii.

                  În fine, facem şi teoria becului, că a pompei de benzină am făcut-o în alt topic. H4-le are acelaşi principiu cu "bunicul" R2 de pe Dacie şi cu HB2-ul. Din ce a înţeles H4-le nu e road-legal peste ocean, de aceea a părut HB2-ul (e un H4 construit mult mai strict).

                  Fiecare filament e separat, unul pentru faza lungă unul pentru faza scurtă. De obicei ambele funcţionează separat. Când se porneşte faza lungă se întrerupe cel de pe scurtă şi invers. Aşa e la Logan şi la vechea Dacie (R2-ul). Cel de faza scurtă e cel cu oglindă (cel din vârf).

                  Nu ştiu exact care e schema de legare în farul de W168 facelift că n-am avut, dar cred că filamentul pentru faza lungă e folosit în continuare pentru faza lungă şi cel pentru faza scurtă pentru ceaţă. De asemenea nu ştiu dacă din construcţie pot lumina ambele în acelaşi timp (teoretic e posibil dar e cam tâmpenie să mergi şi cu ceaţa şi cu faza lungă, plus ai un consul de 115W în locaşul acela de far, posibil prea mult pentru disiparea căldurii). Pe farurile standard de W168 prefacelift se pot aprinde toate, fiecare e bec separat, de 55W în locaşul lui.

                  Ceea ce scrie pe bec 60/55 îs puterile celor două filamente 60 respectiv 55. Se folosesc pe Logan, e stupid să zici că scurta e de 55 şi mai ai 5W în plus pentru faza lungă, până la 60. Becuri de 5W sunt cele de poziţie de pe faţă. Nu ai cum să obţii lumina de fază lungă cu aşa ceva în plus. Nu se face nici o matematică, se iau valorile ca atare.

                  Deci când tragi de buton se aprind la cele prefacelift două becuri H1 de 55W pe faţă fiecare. Şi la cele facelift presupun că filamentul de fază scurtă din becul H4, (e în vârf şi lumina e direcţională), deci tot 55W/bec. Că se stinge sau nu când se aprinde faza lungă nu mai ştiu. Probabil pe facelift se sting dar dacă montezi farurile de facelift pe cea non-facelift să nu ai protecţia asta şi posibil să topeşti farul.De aceea îs contra modificărilor de genul.

                  Ce-am încercat eu să zic e să nu le ţigăniţi. Tuning românesc cu becuri şi proiectoare în plus, roţi mai mari şi de diferite mărimi dacă se poate faţă / spate, nu e altceva decât cocălăreală. Poliţia oricum dă amenzi doar pentru viteză iar ITP-ul "se rezolvă". Suntem o naţie de deştepţi, de aceea suntem unde suntem.

                  N-am ce face cu becul de H4 că n-am pe ce să-l montez. Dar dacă trebuie când ajung acasă la sat scot R2-ul din Dacie şi-l măsor, apoi ne apucăm să facem şi fizică, dacă trebuie.

                  Nişte linkuri pentru cine are chef de citit:

                  Find the right lamp for your car with the OSRAM Lamp Replacement Guide. Choose your vehicle, the lamp position and find compatible products.

                  Learn the different headlight bulb types and bulb fittings. Using this guide, you will be able to find all the information you need about your car bulbs.



                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • #10
                    Ce-am încercat eu să zic e să nu le ţigăniţi. Tuning românesc cu becuri şi proiectoare în plus, roţi mai mari şi de diferite mărimi dacă se poate faţă / spate, nu e altceva decât cocălăreală.... Suntem o naţie de deştepţi, de aceea suntem unde suntem.
                    Nimeni nu a tiganit nimic si nici nu s-a discutat de tuning autohton. Astea sunt fabulatiile tale, similare cu cateva exemple din postarile tale trecute. Sa ma ierti dar s-a vorbit clar de utilitate in detrimentul kitsch-urilor, fitelor, mofturilor.
                    Inteleg, eu, ca vreau proiectoare de ceata in gaurile din bara, fac tiganeli si sunt cocalar. Un caz izolat sa spunem... Dar inginerii de la Mercedes, tot cocalari si ei?
                    Afla ca multe modele Mercedes vin din fabrica cu roti de diferite dimensiuni fata/spate. Si asta poate sa o confirme aproape tot forumul.
                    Vad ca n-ai mai pomenit de menirea luminilor de ceata din bara si spate. Inseamna ca ai inteles si asta nu poate decat sa ma bucure, suntem pe subiect. Restul e can-can!
                    Si daca nu m-am tinut de cuvant si am postat iar OFF, revin la subiect cu o poza cu proiectoarele OEM . Pacat ca merg doar cu bara AMG...
                    Reperul 65.
                    Le cautam si pe celelalte...
                    Last edited by LauLaur; 01-24-2018, 20:20 PM.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      E bine, ajungem la un numitor comun.

                      Ăla e AMG. Aşa a venit din fabrică. N-avem nicicare AMG. Că unele au roţi diferite (smart-ul de ex.) aia e iar din fabrică. Chestii făcute pe calcule / teste. Nu cum o făcut unul pe acilea o pus mai mari pe spate pe W168 şi era disperat că-l limitează ESP-ul.

                      Dacă-i pui bară de AMG (mă gândesc că vine cu aceleaşi sistem de prinderi, caroseria în mare e la fel), jos pălăria. Dacă tai bara stock de A160, îi dai găuri şi-i montezi proiectoare de pe altceva (w164 sau w211), e cocălăreală şi e ilegal, că dacă te duci să-i faci omologare individuală sigur nu treci. Ori te superi ori nu.

                      Vezi aici: http://www.scoalarutiera.ro/curs-leg...zare-luminoasa art 114 lit c. http://www.scoalarutiera.ro/blog/sfa...-de-ceata.html

                      De aceea am zis că cele de ceaţă nu-s făcute pentru văzut în faţă. Eşti obligat prin lege să ai lumina de întâlnire. Deci nu mergi doar cu ceaţa. Dacă s-o fi schimbat ceva între timp, nu ştiu, n-am găsit nimic mai nou referitor la asta. Dar nu-i văd rostul luminii de ceaţă să bată în faţă când deja ai două faze diferite (lungă / scurtă) pentru treaba asta. Logic că nu mergi cu lunga pe ceaţă, dar lumina de ceaţă e prin construcţie făcută să bată în lateral, să vezi mai bine marginile drumului.

                      Pe W168 ceaţa nu e în bară pe spate ci în stop. Cu aia de poziţie iar două filamente pe bec unul de 21W şi unul de 4-5W parcă. Deci 21/5 sau 21/4 Nu se face nici o matematică sunt puterile nominale.

                      Ia-ţi un Osram nightbreaker, acum am văzut că au scos şi varianta "laser". E tot halogen şi e 100% legal. Nightbreaker-ul ăla vechi, prima versiune m-a ţinut mai bine de un an pe scurtă pe Corsa, pe W168 era prea tare, am făcut "downgrade" la silverlight. E 85 lei perechea la emag parcă. Nu-l foloseşti zilnic o să ţină o vreme bună. Ceva mai bun în materie de becuri nu cred că este.
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • #12
                        Dacă tai bara stock de A160, îi dai găuri şi-i montezi proiectoare
                        Cine dracu' a zis ca taie sau da gauri? Ai in bara, nu gauri, ai locasuri speciale, frumos turnate odata cu bara si doua capace prinse cu cateva cleme pe dos. Pentru ce crezi ca sunt alea? De fitza? Sau ai uitat deja cum arata bara de w168? Uite: Unde dai gauri, unde tai? Ha?
                        De aceea am zis că cele de ceaţă nu-s făcute pentru văzut în faţă. Eşti obligat prin lege să ai lumina de întâlnire. Deci nu mergi doar cu ceaţa. Dacă s-o fi schimbat ceva între timp, nu ştiu, n-am găsit nimic mai nou referitor la asta. Dar nu-i văd rostul luminii de ceaţă să bată în faţă când deja ai două faze diferite (lungă / scurtă) pentru treaba asta. Logic că nu mergi cu lunga pe ceaţă, dar lumina de ceaţă e prin construcţie făcută să bată în lateral, să vezi mai bine
                        Frate, ori esti chinez ori eu vorbesc limba turca... Intelegi tot pe dos! Cred ca vorbesc si scriu destul de corect romaneste! Cine a spus ca mergi doar cu ceata? Citeaza-mi cuvintele cu care am spus asta! Daca ai citit linkul ala ma gandeam ca ai inteles ceva. Pe cine ai vazut tu mergand doar cu pozitiile si cu proiectoarele de ceata aprinse? Imi dau seama ca tu nu ai mers niciodata pe ceata, dar ceata din aia s-o tai felii si s-o intinzi pe paine. Ceata din aia de vezi la cativa metrii in fata cu faza scurta iar cu faza lunga ..., zid in fata ta. Pe ceata asta stai tu zgait cu ochii pe marginea drumului si da-i inainte cand in fata nu vezi nimic. Eh, pentru cazuri din astea s-au inventat proiectoarele de ceata in bara, sa lumineze asfaltul inaintea ta, sa vezi pe unde mergi, nu sa te uiti pe margine. Si stim bine ca ceata nu sta lipita de asfalt, astfel ca luminile montate la 20 cm de sol te duc intreg acasa si nici nu orbesc pe nimeni(ca doar nu le pui sa lumineze cerul). Eu nu-ti doresc sa conduci in conditii de-astea nici 5 km. Si cu asta am incheiat...Ramai la parerile tale oricare ar fi, imi "racesc gura de pomana", ne invartim in cerc cu discutia asta.
                        De becuri n-am nevoie, farurile isi fac treaba noaptea, chiar si pe ploaie(daca sti la ce ma refer).
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Cum nu-s proiectoare de ceaţă pentru bara stock de W168 ai nevoie de ceva adaptări. Dopuri/nedopuri, cleme/necleme nu a fost gândită să-i pui proiectoare. D-aia am zis că tai şi dai găuri.

                          Dacă vii cândva în Sibiu (cam ai ce vedea pe aici) dă o tură seara / noaptea în oraş sau împrejurimi şi ai să te cruceşti de ce vezi în trafic. Una din trei maşini are probleme cu luminile, sau şoferul e idiot. Ai să vezi prin oraş cu faza lungă ziua, cu DRL-ul noaptea, cu ceaţa când nu-i ceaţă, fără nici un bec noaptea sau pe ceaţă şi tot felul de combinaţii de proiectoare, becuri arse, lumini de frână sau mers înapoi aprinse tot timpul de vine să-ţi iei praştie şi să dai după ei.


                          Scrii corect dar eşti coerent mai ceva ca mine.

                          Originally posted by LauLaur View Post
                          Salut!

                          Eu simt din ce in ce mai mult nevoia de lumini de ceata, dupa cateva drumuri "orbesti", cand ma rugam sa gasesc un tir sa ma tin dupa el... Cei 5 sau 10W de pe luminile de ceata din far sunt fix..., plus ca bat mult in lateral si prea putin in fata(circa 2m).

                          Cu o chestie îs de acord. Hai s-o lăsăm moartă. Drumuri bune!
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #14
                            La W169 comutatorul luminilor de ceata are pozitii diferite pentru fata si spate. Trebuie sa fie vreo legatura si prin panoul de sigurante. Unde mai pui ca are si optiunea ca la deschiderea usilor din telecomanda sa se aprinda luminile de ceata din fata...ceea ce imi spune ca toata povestea asta trece si printr-un calculator. Apoi, daca masina nu are preinstalate din fabrica macar cablurile, trebuie sa fie o adevarata inginerie sa te apuci sa-i pui. Bine, eu sunt paralel cu electronica dar pe Laur il vad in stare sa-si monteze asa ceva pe W 168-ul lui.
                            Am furat o poza de pe site-ul asta: http://www.expression.be/products/products-a-w168.htm#
                            Zice ca sunt optionale farurile de ceata.
                            Attached Files
                            Last edited by georgealinel; 01-26-2018, 01:44 AM. Reason: Am uitat ceva
                            No malfunction

                            Comment


                            • #15
                              Așa e la orice mașină faza cu comutatorul. Se aprind separat față / spate.

                              Ce zici tu cu aprinsul becurilor când o descui e extraopțiune, îi zice light & sight. M-am mirat și eu prima dată că nu știam ce are. W169 e alt animal față de W168. Uite cum e la versiunea mai nouă: https://www.youtube.com/watch?v=m50keX3kN00 Frumoasă în draci. Pe mine însă mă disperă tableta aia din mijlocul bordului
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF