Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Esp mercedes W169

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Esp mercedes W169

    Salut baietii se aprinde ESP in bord si masina nu mai merge peste 125 km/h daca opresc contactul in mers uneori dispare si masina merge normal! Care sa fie problema?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  • #2
    Adriane, de ce opresti contactul in mers? Sa nu spui ca scoti si cheia din contact cand mergi cu 125Km/h.
    Problemele pot fi nenumarate. Incerc sa amintesc vreo cateva din memorie: sigurante arse, relee nefunctionale, switch pedala frana, senzor pozitie pedala de acceleratie+senzor pozitie clapeta de acceleratie (cred ca diversi senzori care au legatura cu managementul motorului aprind si martorul ”check engine”), senzor unghi volan, senzor acceleratie laterala, senzori viteza roti(ar trebui sa se aprinda in bord si ABS), dimensiuni anvelope diferite, presiune roti, geometrie roti, calculator ESP, acumulator necorespunzator. N-as vrea sa crezi ca ti-am spus in mod indirect ca ar trebui sa schimbi jumatate din masina...deci ai nevoie de diagnoza profesionala.
    Pot sa stiu daca masina trage intr-o parte pe drum drept?
    No malfunction

    Comment


    • #3
      Masina merge ok! Nu trage stanga sau dreapta! Cheia clar nu o scot cand opresc motorul doar iau si punz contactul si dispare! Am observat ca volanul nu se poate regla doar sus si jos sa il imping in spate sau sa il trag in fata nu merge! Cand se aprinde ESP masina nu mai merge peste 120 se limiteaza cand nu e aprins merge ok!


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Pai si daca iei contactul cat tine? Banuiesc ca pana isi face calculatorul ESP check-ul. La mine (la primul W169) se auzea la plecarea de pe loc ca un parait. Cred ca, atunci cand ESP-ul isi face verificarea, se aude grupul de electrovalve. La mine aparea acelasi mesaj in bord ca si la tine. Din pacate nu l-am dus la un tester STAR sa vad ce eroare avea. Nu imi aduc aminte daca era limitata la 120Km/h dar, la masina asta totul e legat in lant...ESP-ul poate limita turatia maxima atunci cand e o problema. La mine mergea sa reglez volanul atat in inaltime cat si in adancime. Cred ca e nevoie de tester STAR care poate vedea erorile din sistemul ESP.
        No malfunction

        Comment


        • #5
          Pot sa stiu daca masina trage intr-o parte pe drum drept?[/QUOTE]

          Salut si Craciun fericit tututror! Apropo georgealinel ce defect are daca trage intr-o parte la drum drept??? parca am simtomul asta la W168....

          Comment


          • #6

            @gambler
            Geometrie incorecta!
            Last edited by LauLaur; 12-25-2017, 20:29 PM.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #7
              Masina mea nu trage merge tot ok! Doar cand apare esp nu mai trage se limiteaza la 120!


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Gambler, ai cumva ESP-ul aprins in bord?
                Masina poate sa traga intr-o parte din multe motive: geometrie roti, anvelope de dimensiuni diferite sau uzate aiurea, presiune roti, sasiu stramb din cauza unui accident, un etrier blocat, etc. ESP-ul are posibilitatea de a frana sau defrana independent rotile prin modulul acela cu pompa si electrovalve...banuiesc ca ii spune modul BAS-ESP. Acest modul conlucreaza cu Engine Control Unit si se foloseste de senzorii de viteza ai rotilor, senzorul unghiului volanului, senzorul de acceleratie laterala YAW si alti senzori. Daca sistemul primeste informatii eronate de la senzori(de exemplu nu sunt calibrati corect), el poate interveni cu scopul de a scoate soferul dintr-o situatie dificila. Normal ar fi ca ESP-ul sa intervina in situatii extreme, incercand de a corecta traiectoria masinii. Ceea ce vreau sa spun in concluzie, este ca sistemul poate frana aiurea o roata daca nu e calibrat. Bine, banuiesc ca interventia ar trebui sa fie scurta ca timp dar poate sunt si cazuri cand aplica o franare usoara pe timp mai indelungat.
                No malfunction

                Comment


                • #9
                  Doar atât scrie? Esp faulty? Cã am pãțit-o și eu dar la mine urla și ceva de stopurile de frânã. Și de asemenea era limitatã la 120 și ceva.

                  La mine a fost simplu schimbat contactul de la pedala de frânã. Merge 150+ acum. Mai mult nu i-am dat cã era ud pe A1.
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by LauLaur View Post

                    @gambler
                    Geometrie incorecta!
                    Nu trage tot timpul,cateodata simt in volan ca ar trage in dreapta .

                    Nu cred ca ar fi geometria asta-i unghiul de fuga,nu??? nu am uzura la cauciucuri.

                    Am ramas cu simtomul asta dupa rezolvarea ESP-BAS,am avut spira defecta(rupta de mine ). eeee si daca dau in gropane mi se aprinde ESP-BAS dar dupa ce repornesc masina revine la normal. Cand am schimbat placutele frana mecanicul mi-a zis ca, capul de bara din stanga are putin joc dar mai merge pana la primavara sa revin atunci,asa mi-a zis el

                    Comment


                    • #11
                      [QUOTE=georgealinel;432770]Gambler, ai cumva ESP-ul aprins in bord?
                      Masina poate sa traga intr-o parte din multe motive: geometrie roti, anvelope de dimensiuni diferite sau uzate aiurea, presiune roti, sasiu stramb din cauza unui accident, un etrier blocat, etc. ESP-ul are posibilitatea de a frana sau defrana independent rotile prin modulul acela cu pompa si electrovalve...banuiesc ca ii spune modul BAS-ESP. Acest modul conlucreaza cu Engine Control Unit si se foloseste de senzorii de viteza ai rotilor, senzorul unghiului volanului, senzorul de acceleratie laterala YAW si alti senzori. Daca sistemul primeste informatii eronate de la senzori(de exemplu nu sunt calibrati corect), el poate interveni cu scopul de a scoate soferul dintr-o situatie dificila. Normal ar fi ca ESP-ul sa intervina in situatii extreme, incercand de a corecta traiectoria masinii. Ceea ce vreau sa spun in concluzie, este ca sistemul poate frana aiurea o roata daca nu e calibrat. Bine, banuiesc ca interventia ar trebui sa fie scurta ca timp dar poate sunt si cazuri cand aplica o franare usoara pe timp mai indelungat.[/QUOT

                      Un pistonas de la etrier a fost blocat dar in stanga sa chinuit mecanicul vreo 1 ora sa mi-l deblocheze ,a dat o gaura in etrier in partea din spatele pistonasului si la batut afara ca era stramb ,la indreptat si la pus la loc si ia bagat vazelina .....

                      Comment


                      • #12
                        Serios, a dat gaura in etrier? Si a astupat-o dupa ce a scos pistonul? Cum a indreptat pistonul? Mai bine puneai un etrier cu piston noi. Verifica sa nu piarda lichid de frana...si sa nu traga aer in instalatie. Spira de volan cum ai reparat-o? Daca zici ca se aprinde ESP cand dai intr-o groapa, e clar, nu mai e ca din fabrica. Recomand sa pui spira buna si sa ti-o calibreze un specialist cu tester dedicat...si etrier cu piston care nu au fost gaurite sau indreptate cu ciocanul. Pistonul ala s-ar putea bloca din nou. Scoaterea aerului din instalatia de franare trebuie facuta tot de un specialist. Ce sa-i faci? A-class-ul asta vrea perfectiune.
                        Adriane, asculta de sfatul lui gruiarew, inspecteaza switch-ul de la pedala de frana...colegul a facut un topic cu switch-ul.
                        Last edited by georgealinel; 12-26-2017, 17:28 PM. Reason: Raspund si lui Adrian
                        No malfunction

                        Comment


                        • #13
                          Gambler verifica si rotile din spate sa nu fie vreouna infranata. E un mecanism de reglare a franei de mana pe fiecare roata. Accesul la mecanism se face printr-o gaura de prezon, cu ajutorul unei surubelnite se invarte o rotita astfel incat sa nu fie infranata roata cand frana de mana e in jos.
                          No malfunction

                          Comment


                          • #14
                            Omul are W168. Ce zici tu e W169. Pentru frâne mergeţi vă rog la service. Cum dracu a dat gaură în el l-a îndreptat şi l-a pus înapoi cu vaselină???
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by gruiarew View Post
                              Omul are W168. Ce zici tu e W169. Pentru frâne mergeþi vã rog la service. Cum dracu a dat gaurã în el l-a îndreptat ºi l-a pus înapoi cu vaselinã???
                              Cu burghiul a dat gaura ,acolo nu are treaba cu aerul pistonasi aceia nu sunt actionati cu aer au o garnitura (arculet) de cauciuc . de ce sa pun etrier nou??? In etrier a dat gaura nu in pistonas ca ala are circumferinta unul surub de 15.....

                              Apropo la service am fost ,este mecanic de vreo 25-30 ani...este foarte bun dar ma mir ca sa chinuit atata cu etrierul pentru ca sta rau cu rabdarea normal trebuia prin caldura sa-l scoata ,dar a vrut el sa rupa vreo 3 burghie)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF