Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 Junior

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W124 Junior

    Acum câteva zile ziceam aici http://www.clubmercedes.ro/showpost....&postcount=447 următoarele:
    După ce Fricike (W201) ne-a părăsit, a apărut în familie un alt ”copil” cu stea în frunte, care poartă numerele ce le avea Fricike, și pe care le-am reținut...
    Băiatul cel mic și-a adunat banii lui, și ca să nu sară departe așchia, s-a hotărât ca pe lângă Dacia 1300 să se lege la cap și cu un W124.
    Mai încolo îi voi face prezentarea cuvenită...

    ... și puneam și câteva poze
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

  • #2
    VIN-ul fierului a fost decodat de către colegul Florin_WES:

    VIN WDB1241331B090055
    Baumuster 124133
    Sales name 300 D TURBO
    Order number 0 9 531 28537 (Destination: France)
    Delivery date 1989-09
    PAINT1 172
    Interior color 261
    Engine 603960 12 023449
    Gearbox 722357 03 288236

    Lights units HELLA
    Wipers BOSCH 891002

    172 ANTHRACITE GREY MET.
    240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
    260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
    261 ELIMINATION OF MODEL DESIGNATION V12
    261A LEATHER BLACK
    280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
    430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
    440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
    532 AUTOMATIC ANTENNA WITHOUT RADIO SET
    543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
    570 FOLDING ARMREST, FRONT
    588 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL AND ELECTRIC WINDOW
    593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF
    614 COURTESY LAMPS FOR FRONT AND REAR DOORS
    630 ECE - WARNING TRIANGLE
    640 15-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
    812 REAR-MOUNTED LOUDSPEAKER
    826 VEHICLES FOR FRANCE, ADDITIONAL PARTS

    Mașina a fost recarosată, datele de mai sus fiind valabile deci doar pentru caroserie, motorul fiind doidieselul OM601.911 de 75CP, cuplat cu o cutie de viteze manuală în 5 rapoarte.

    Se pare că, caroseria a fost destul de bine încărcată cu opționale, timpul și nepăsarea proprietarilor anteriori făcând însă ca cele mai multe dintre acestea să funcționeze defectuos sau deloc.

    Marele avantaj este că mașina a fost revopsită integral anul trecut, și în afară de capota portbagajului (care are vopseaua crăpată), această operațiune a fost executată cu simțul răspunderii, neputând fi observată urmă de rugină. Acest aspect a fost cel hotărâtor la achiziționarea mașinii. Targetul era un W124 doidiesel fără trapă, până-n 2500EU. Eu zic că acest target a fost chiar depășit având în vedere că fierul a fost adjudecat cu 1350EU, diferența de până la 2500 lăsând loc destul pentru a completa/repara reperele lipsă/nefuncționale.

    Cele de mai sus fiind puse în balanță, am bătut palma și am pornit către casă, băiatul în față cu Dacia, iar eu după el cu noua achiziție.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      S-o stăpânească sănătos!
      Regulament general Club Mercedes.

      Comment


      • #4
        ... și cum la noi nimic nu poa' să meargă ca unsă, după ce am parcurs în cea mai mare liniște și confort distanța dintre Baia Mare și Bistrița fără nici cel mai mic semnal de probleme, după ce am făcut dreapta către Reghin, mașina s-a oprit încetișor, motorul nemai primind motorină...
        Nu vreau să lungesc povestea că n-are rost să dezvolt cum am încercat sâmbătă seara (cu trusa mare dusă de acasă, în ideea că poate pățim ceva cu Dacia) între două sate pe frig și întuneric să desfund conductele și să readuc motorul la viață, știind clar care e problema... Poate dacă aveam și compresorul la mine, reușeam... dar nu l-am avut...
        Așa că, după vreo 2 ceasuri de chinuială, m-am lăsat păgubaș și am acceptat oferta unui om de omenie, să mă ia cu platforma. Dl. Florin (să-i dea D-zeu sănătate cu carul) era în drum către casă, dar văzându-mă pe marginea drumului cu capota ridicată și asistat cu becul telefonului de către ficior, înghețați bine amândoi, s-a oferit să-și sacrifice programul cu familia și să se întoarcă cu o platformă.
        Attached Files
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          După ce eram acasă, a fost totul foarte ușor: desfundat conducte, curățat filtrul din rezervor, schimbat furtunașele de la injectoare, și motorul toarce iarăși ca în momentul în care ne-am întâlnit...
          Attached Files
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #6
            Am uitat să precizez mai sus că în prețul mașinii au intrat: un set de jante cu cauciucurile de iarnă pe ele, un modul de vacuum, 2 relee de bujii, 2 triple, u set de plăcuțe noi de frână, un alternator, un electromotor... și un set de capace de roți la Dacia 1300

            Acum, să luăm la rând ce trebuie reparat sau înlocuit:
            - prioritar vom schimba toate cele 4 amortizoarele, activitate planificată pentru săptămâna viitoare. Tot atunci se va face și schimbul de ulei (+filtre), deși după spusele fostului proprietar ar fi la ”jumătatea drumului”, dar cu ocazia vizitării atelierului, vom bifa preventiv și oloiul, mai ales că vreau să-i bag Metabond, așa cum fac de câțiva ani cu restul mașinilor.
            - vânez 2 faruri, dar sunt al dreq de greu de găsit unele în stare bună spre excelent, și la prețuri omenești. Cel din dreapta are oglinda îngălbenită, iar cel din stânga are o clemă ruptă.
            - nu avea montat compresorul și radiatorul de AC, și nici după o oră de căutări prin pivnița fostului stăpân nu le-am găsit (dar a meritat cotrobăiala, rezultatul fiind piesele amintite în prima frază). La nici o săptămână după cumpărarea mașinii a și dat norocul peste mine și am reușit să fac rost de compresor (cu suport cu tot!), radiator, uscător și furtune.
            - scaunele din față trebuie înlocuite. Cred că va fi cea mai grea încercare de a găsi unele în stare bună. Nu m-aș supăra dacă cu un drum aș găsi încălzite... Bancheta se prezintă în stare excepțională.
            - turometrul nu e legat la alternator. Se rezolvă.
            - afișorul senzorului de temperatură exterioară indică aiurea și doar când vrea el. Am prin gunoaie vreo 2 displayuri...
            - tempomatul a fost canibalizat, dar ar fi ceva șanse de a-l reractiva, însă stau în cumpănă: merită așa ceva la un motor de 2000?
            - tetierele din spate nu vor să se culce din buton. Trebuie investigat sistemul de vacuum.
            - nu are antena electrică automată, ci una fixă. Scormonim după una originală.
            - are parasolare iluminate, dar cel de la șofer are un contact imperfect. Îl vom perfecționa.
            - ceva becuri arse prin bord. Se vor înlocui.
            - nu se aprind luminile de curtoazie din uși, la deschiderea acestora. Suspectez întrerupătoarele din uși, deoarece nici plafoniera nu se aprinde ”din uși”, dar altfel luminează.
            - din cele 4 geamuri electrice, nu funcționa cel din dreapta-față și cel din stânga-spate. După ce am rotit câteva butoane de geamuri avute tot așa prin gunoaie, cel din față și-a dat drumul. Celălalt nu reacționează nici la butonul din ușă. Trebuie să dau jos tapițeria ușii...
            - lipsește trăgaciul de deschidere din masca capotei.
            - lipsesc 2 tampoane de ridicare a mașinii cu elevatorul.
            - comutatorul lămpilor de marșarier are firele tăiate, ergo nu are cum să ajungă curentul la lămpi

            Toată iarna avem vreme să adunăm piesele lipsă, ideea fiind ca în primăvară (când se mai încălzește afară, să se poată lucra confortabil) să tragem hoitul pe dreapta și să rezolvăm toate problemele înșirate mai sus.

            Până atunci, mașina va circula zilnic, sperăm că fără evenimente neplăcute.
            Attached Files
            Last edited by Levi; 12-12-2017, 15:55 PM.
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #7
              Originally posted by Florin_WES View Post
              S-o stăpânească sănătos!
              Mulțumim!
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #8
                Sa o stapaniti sanatosi!!
                Să știi să lupți când vrei să ai.
                Să nu regreți când pierzi sau dai

                Comment


                • #9
                  Sa se plimbe sanatosi impreuna, fara evenimente neplacute! Cred c-or sa devina de nedespartit...
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Felicitări pentru mașină si mai ales, felicitări pentru juniorul tău, care împărtășește aceeasi pasiune cu tine. E ceva mai rar întâlnit la tineri. Sunt convins că bucuria si satisfacția ta sunt de neinlocuit. Bravo juniorului si mai ales bravo ție, pentru că mare parte din merit este al tău.
                    Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                    Comment


                    • #11
                      Felicitari ! Cu siguranta a ajuns pe maini bune !
                      Stefan

                      Comment


                      • #12
                        Mulțumesc, dragi colegi!
                        Originally posted by Levi View Post
                        ce trebuie reparat sau înlocuit:
                        - vânez 2 faruri
                        - lipsesc 2 tampoane de ridicare a mașinii cu elevatorul.
                        O pereche de faruri Bosch și 3 (!) tampoane sunt pe drum!
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Levi View Post
                          ...Targetul era un W124 doidiesel fără trapă, până-n 2500EU...
                          Felicitari pentru achizitie si in mod special juniorului pentru ca a adunat acei bani. Asta spune ceva si despre el dar in mod special despre parintii lui.
                          Cred ca a citit topicul nostru legat de cat e normal sa coste un smart-phone
                          Intr-o generatie in care de banii aia un tanar isi aranja freza, barba si-i mai ramanea de o pereche de blugi, tanarul promite mult .

                          Legat de masina...motorul mi se pare perfect pentru a "raci" sangele fierbinte al unui tanar sofer. Eu l-am avut pe cand "aveam doar 18 ani" si pot sa zic ca am devenit sofer stand pe acest diesel.

                          Multi km fara probleme majore va doresc.
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #14
                            Felicitari si sa isi faca treaba alaturi de voi!


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Turometrul...

                              Originally posted by Levi View Post
                              Am uitat să precizez mai sus că în prețul mașinii au intrat: un set de jante cu cauciucurile de iarnă pe ele, un modul de vacuum, 2 relee de bujii, 2 triple, u set de plăcuțe noi de frână, un alternator, un electromotor... și un set de capace de roți la Dacia 1300

                              Acum, să luăm la rând ce trebuie reparat sau înlocuit:
                              - prioritar vom schimba toate cele 4 amortizoarele, activitate planificată pentru săptămâna viitoare. Tot atunci se va face și schimbul de ulei (+filtre), deși după spusele fostului proprietar ar fi la ”jumătatea drumului”, dar cu ocazia vizitării atelierului, vom bifa preventiv și oloiul, mai ales că vreau să-i bag Metabond, așa cum fac de câțiva ani cu restul mașinilor.
                              - vânez 2 faruri, dar sunt al dreq de greu de găsit unele în stare bună spre excelent, și la prețuri omenești. Cel din dreapta are oglinda îngălbenită, iar cel din stânga are o clemă ruptă.
                              - nu avea montat compresorul și radiatorul de AC, și nici după o oră de căutări prin pivnița fostului stăpân nu le-am găsit (dar a meritat cotrobăiala, rezultatul fiind piesele amintite în prima frază). La nici o săptămână după cumpărarea mașinii a și dat norocul peste mine și am reușit să fac rost de compresor (cu suport cu tot!), radiator, uscător și furtune.
                              - scaunele din față trebuie înlocuite. Cred că va fi cea mai grea încercare de a găsi unele în stare bună. Nu m-aș supăra dacă cu un drum aș găsi încălzite... Bancheta se prezintă în stare excepțională.
                              - turometrul nu e legat la alternator. Se rezolvă.
                              - afișorul senzorului de temperatură exterioară indică aiurea și doar când vrea el. Am prin gunoaie vreo 2 displayuri...
                              - tempomatul a fost canibalizat, dar ar fi ceva șanse de a-l reractiva, însă stau în cumpănă: merită așa ceva la un motor de 2000?
                              - tetierele din spate nu vor să se culce din buton. Trebuie investigat sistemul de vacuum.
                              - nu are antena electrică automată, ci una fixă. Scormonim după una originală.
                              - are parasolare iluminate, dar cel de la șofer are un contact imperfect. Îl vom perfecționa.
                              - ceva becuri arse prin bord. Se vor înlocui.
                              - nu se aprind luminile de curtoazie din uși, la deschiderea acestora. Suspectez întrerupătoarele din uși, deoarece nici plafoniera nu se aprinde ”din uși”, dar altfel luminează.
                              - din cele 4 geamuri electrice, nu funcționa cel din dreapta-față și cel din stânga-spate. După ce am rotit câteva butoane de geamuri avute tot așa prin gunoaie, cel din față și-a dat drumul. Celălalt nu reacționează nici la butonul din ușă. Trebuie să dau jos tapițeria ușii...
                              - lipsește trăgaciul de deschidere din masca capotei.
                              - lipsesc 2 tampoane de ridicare a mașinii cu elevatorul.
                              - comutatorul lămpilor de marșarier are firele tăiate, ergo nu are cum să ajungă curentul la lămpi

                              Toată iarna avem vreme să adunăm piesele lipsă, ideea fiind ca în primăvară (când se mai încălzește afară, să se poată lucra confortabil) să tragem hoitul pe dreapta și să rezolvăm toate problemele înșirate mai sus.

                              Până atunci, mașina va circula zilnic, sperăm că fără evenimente neplăcute.


                              Turometru are senzor care citeste direct dupa volanta la w124... Turometrul la w124 diesel are legatura si cu a.c.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF