Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Motor M111940

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor M111940

    Am achizitionat o tigaie coupe, Mercedes 200 CE/1994, cu motor M111940.
    1. Prima problema ar fi ca la 80 grade temperatura apei, cade presiunea uleiului la 0, fara sa se aprinda vreun bec sau altceva.
    Am crezut ca e senzorul de presiune ulei, ca asa am patit la alta masina cu acelasi tip de motor.
    Aici apare problema : actualul motor NU ARE senzor de presiune ulei.

    Cine transmite presiunea la ceasuri ? Sa stiu ce schimb intai.

    2. Sta aprins becul de la SRS .

    3. Se aprinde cateodata si becul de la ABS .

    4. Compresorul de Aer conditionat nu cupleaza cand apas butonul - clima automata.

    Vreun releu, siguranta de verificat ptr pct 2,3 si 4 ?

    Multumesc

  • #2
    Poze cu tipul de motor.- se vede lipsa senzorului de presiune ulei

    There was no oil pressure sensor in the M111 engine (!)
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Am schimbat uleiul acum, dar nicio schimbare. Cand se incalzeste motorul la 80 grade, cade presiunea in 0 la relanti.
      Am umplut cu aer instalatia de aer conditionat sa vad daca pierde presiune .... si a pornit compresorul. Maine vad daca tine presiunea si bag freon.

      Porneste greu la cald/rece. Am citit posturile referitoare la asa ceva, si am dedus ca poate fi supapa de presiune din capul rampei sau clapeta de acceleratie??
      Am verificat vacumurile ptr ca oscileaza cateodata relantiul, si nu am gasit neetanseitati. Am sa cumpar un aparat de vacum, ca la service costa cat aparatul sa constate pierderile.

      Comment


      • #4
        Si crezi ca ceasul de presiune ulei din bord afiseaza doar ce a aflat din zvonurile de sub capota ? Senzor de presiune exista, doar ca nu l-ai gasit. Si daca nu este pe carcasa filtrului de ulei, ca la dieselele din aceasta generatie, atunci este undeva pe blocul motor.




        Dragos

        Comment


        • #5
          La postul 2 am bagat o poza de pe net, care era impreuna cu citatul in engleza.
          Mecanicul care desface multe modele de astea, mi-a spus la fel .
          Azi am schimbat uleiul si am stat sub motor si nu am gasit nicio sonda decat cea de nivel.
          Culmea e ca la celalalt motor M111 am schimbat cu mana mea senzorul care era ascuns bine pe blocul motor.
          Am incercuit cu rosu dopul unde trebuia sa fie senzorul de presiune - cel de pe net a inlocuit motorul lui cu asta de tip M111, si arata unde punea senzorul .

          Comment


          • #6
            Am uitat sa pun poza.
            Attached Files

            Comment


            • #7


              La postul 25 am schimbat sonda care acum nu o mai gasesc chiar daca e acelasi tip de motor.

              Comment


              • #8
                Salutare,verifica in partea dreapta a motorului,sub galeria de evacuare,la unele acolo e sonda de presiune ulei

                Comment


                • #9
                  Originally posted by panzer View Post
                  Salutare,verifica in partea dreapta a motorului,sub galeria de evacuare,la unele acolo e sonda de presiune ulei
                  BINGO !
                  In spatele alternatorului, pe blocul motor pe dreapta e mizeria de sonda.
                  Multumesc.

                  Comment


                  • #10
                    Dar nu uita să pui poza, să ne edificăm!
                    Poate ajuta pe mulți...
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by altho View Post
                      BINGO !
                      In spatele alternatorului, pe blocul motor pe dreapta e mizeria de sonda.
                      Multumesc.
                      Poza aproximativa a locului - se vede firul care intra in sonda.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by altho View Post
                        Am achizitionat o tigaie coupe, Mercedes 200 CE/1994, cu motor M111940.
                        1. Prima problema ar fi ca la 80 grade temperatura apei, cade presiunea uleiului la 0, fara sa se aprinda vreun bec sau altceva.
                        Am crezut ca e senzorul de presiune ulei, ca asa am patit la alta masina cu acelasi tip de motor.
                        Aici apare problema : actualul motor NU ARE senzor de presiune ulei.

                        Cine transmite presiunea la ceasuri ? Sa stiu ce schimb intai.

                        2. Sta aprins becul de la SRS .

                        3. Se aprinde cateodata si becul de la ABS .

                        4. Compresorul de Aer conditionat nu cupleaza cand apas butonul - clima automata.

                        Vreun releu, siguranta de verificat ptr pct 2,3 si 4 ?

                        Multumesc
                        Ramane de rezolvat problema SRS - e vreun releu undeva ?
                        ABS se aprinde /stinge cand vrea el. Cine il comanda ?

                        Azi verific daca tine presiune in instalatia de AC, sa scap si eu mai ieftin.

                        Comment


                        • #13
                          Salutare,la SRS verifici prima data in partea pasagerului dreapta sub presuri ai un plastic in care trebuie sa ai o mufa rosie sa fie cuplata ,apoi verifici siguranta din tablou,la ABS releul de comanda e in spatele bateriei langa calculator, e cel cu o siguranta de 15 A in cap ,din ce zici tu e posibil un contact imperfect......spor

                          Comment


                          • #14
                            Am dat cu spray de contact si s-au stins momentan.
                            Multumesc.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by altho View Post
                              Poza aproximativa a locului - se vede firul care intra in sonda.
                              Am schimbat sonda, - foto clara cu locatia.

                              Apropo de ABS - in spatele unitatii ABS de pe aripa stanga, intra un manunchi de fire - coapte si neizolate. Sigur dau la masa cateodata, asa ca am inceput sa desfac firele pana la mufele aferente.
                              Nu stiu cum functiona masina, bine ca nu am luat foc.
                              Am desfacut jumate de instalatie si am inceput sa schimb firele cu unele noi.
                              Vad eu daca mai porneste dupa operatie.
                              Attached Files
                              Last edited by altho; 06-19-2017, 09:06 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF