Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > SUV-uri/monovolume/camioane/altele > Smart

Smart Discutii despre cel mai mic membru al familiei

Incalzitor motorina -rezistenta incalzire motorina online

Smart


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 01-26-2017, 15:10 PM   #1
mottofreee
Junior Member
 
Join Date: Jan 2017
Location: Cluj Napoca
Motorizare : 2,9 CDI
Posts: 7
:
[Junior Member]
Default Incalzitor motorina -rezistenta incalzire motorina online

Am construit o rezistenta de incalzire din care motorina ar iesi cu temperatura de 50...70C , testele/masuratorile s-au facut cu apa (54C) ;apa are temperatura specifica mult mai mare decat a motorinelor ,ceva de x2 si in concluzie ,la acelasi debit motorina va atinge o temperatura mai mare.
Motorina daca intra preincalzita in pompa de inalte reproduce conditiile de vara ,vara cand Smartul CDI merge bine . Iarna se cam vaita pana se incalzeste dar si dupa aceea se mai zice ceva (la temperaturi sub -5C) ...
Sunetele generate de curele cand motorul e rece e o problema de intretinere ,se schimba curelele / fulie / intinzator (daca e cazul) , curelele se inlocuiesc conform programului de revizie .
Incalzitorul de motorina e unul online inserat deasupra motorului si actionat prin intermediul unui termocontact care la 8C se deschide .
Problema cea mare sunt termometrele masinii : senzorul temperatura aer admisie , senzorul temperatura aer ambient ,senzorul temperatura lichid de racire ,senzorul temperatura motorina .
Senzorul temperatura aer ambient cred ca are rol pur informativ al soferului si furnizeaza info EDG (calculatorul de injectie) ca poate porni incalzitorul auxiliar.
Senzorul de aer admisie se poate pacali prin montarea de jaluzele / perdea in fata radiatorului intercooler .
Senzorul lichidului de racire da informatie EDG cand sa dea enable la releul de bujii si sa opreasca incalzitorul auxiliar.
Cu senzorul temperatura carburant e marea problema deoarece e instalat chiar la iesirea din rezervor a motorinei ; binenteles ca dupa un timp motorina va fi calduta dar pana atunci EDG regleaza avansul dupa temperatura de iesire a motorinei si motorul va functiona ca atare - adica va primi motorina calda si avansul va fi reglat pt motorina rece .
De fapt functionarea corecta a motorului e scopul ...
E acelasi tip de senzor cu cel al lichidului de racire , se poate instala undeva mai aproape de rezistenta de incalzire motorina - inaintea rezistentei e tot acelasi lucru (+munca in zadar) , dupa motorina e prea calda (tot munca in zadar reamplasarea) .
Pareri despre cum se poate rezolva problema senzorului de motorina?
mottofreee is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2017, 16:07 PM   #2
Crazyady
Senior Member
 
Crazyady's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : W203 C200 Kompressor 1.8 163 cp pachet sport
Posts: 1,012
:
[Senior Member]
Default

Care este de fapt problema smartului cdi iarna? De ce atatea modificari?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Crazyady is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2017, 17:13 PM   #3
mottofreee
Junior Member
 
Join Date: Jan 2017
Location: Cluj Napoca
Motorizare : 2,9 CDI
Posts: 7
:
[Junior Member]
Default

Incalzire deficitara .
mottofreee is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2017, 18:07 PM   #4
mottofreee
Junior Member
 
Join Date: Jan 2017
Location: Cluj Napoca
Motorizare : 2,9 CDI
Posts: 7
:
[Junior Member]
Default

Incalzire deficitara .
smartul ca fiu demn de daimler si nu accepta usor nici o modificare . Deci o modificare facuta trebuie optimizata prin alta modificare pt a avea efect ; motorul e creatia celor de la Mercedes dar caietul de sarcini a fost impus de Swatch. A iesit ceva bun (daca din '98 se tot fabrica) dar atipic . Sta el pe 4 roti dar incepand cu faptul ca nu are roata de rezerva si cric terminand cu faptul ca numai MB Star se stie la Smart (restul zic ele ca se stiu dar e o pierdere de vreme daca le folosesti) ; si ar mai fi multe de zis. Pe partea de omologare nu se poate cu : carlig remorcare ,instalatie GPL ,scaun copil mic.
Carlig remorcare - ca nu prevede producatorul asa ceva ;instalatie GPL - ca nu se poate monta decat in porbagaj si blocheaza accesul la motor ;scaun copil ca nu se poate pe locurile din fata (alte scaune nu are). Din spusele batrinilor ca nu te lasa 'afara' pt ca rotile sunt prinse in trei prezoane ... si trebuie sa suporti si mitocaniile soferilor care unii nu pot sa realizeze de ce trebuie sa te deplasezi incet pt ca nu au mers niciodata cu un Smart pe ploie/zapada/polei. Uneori nu ai nevoie de frana de mana ,oricat de bune cauciucuri ai avea .
Smartul CDI se remarca printr-o buna economie de combustibil . In oras e masina perfecta cu conditia sa ofere acelasi comfort ,ori daca motorul se incalzeste cat de repede posibil ai si acel comfort . Daca nu ,te imbraci gros si pastrezi o carpa la indemana .
acestea sut considerentele pt atatea modificari .
Pareri despre cum se poate rezolva senzorul de temperatura combustibil?
mottofreee is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2017, 20:34 PM   #5
cl600
Specialist 7G-Tronic
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : CDI
Age: 46
Posts: 2,883
:
[Specialist 7G-Tronic]
Default

Folosesti des Google Translate?

Daca senzorul original este montat la ''íesireá' din rezervor, incearca sa il muti la 'íntrarea' care nu poate fi departe...astfel cea mai mare parte din motorina incalzita...va ajunge prin retur direct in rezervor.
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34

www.mbretrofit.com


https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA


Whatsapp 0731 362 861


Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

Last edited by cl600; 01-26-2017 at 22:44 PM.
cl600 is online now   Reply With Quote
Old 01-29-2017, 19:57 PM   #6
mottofreee
Junior Member
 
Join Date: Jan 2017
Location: Cluj Napoca
Motorizare : 2,9 CDI
Posts: 7
:
[Junior Member]
Default

O idee excelenta.
Trebuie decat sa schimb turul cu returul dar din motive de constructie ,neamtul a prevazut locas turnat pt senzor pe tur ,numai conductele le pot schimba intre ele ...
Asa arata rezervorul https://www.pieseauto.ro/rezervoare-...l#&gid=1&pid=1 iar gaura din mijloc e pentru pompa+litrometru+senzor .
Asa arata rezervorul la locul lui ,adica cam ce trebuie pt a ajunge la senzor ;canadianul a avut alta problema ...
http://clubsmartcar.com/index.php?/t...&_fromLogout=1
mottofreee is offline   Reply With Quote
Old 01-31-2017, 12:31 PM   #7
mottofreee
Junior Member
 
Join Date: Jan 2017
Location: Cluj Napoca
Motorizare : 2,9 CDI
Posts: 7
:
[Junior Member]
Default

Motorina se incalzeste oricum in sistemul de injectie iar EDG are un tabel pt asta .Ramane sa pun pur si simplu rezistenta in functiune si sa optimizez functionarea motorului .
Acum trei luni si mai bine am mers cu benzina 70km si a tusit/supraincalzit motorul dar acum functioneaza cum a functionat si inainte ,bineinteles ca am golit rezervorul pana la uscat de benzina .
La un moment dat m-am intrebat ce caut eu aici cu Smartul deoarece e un site dedicat Mercedes iar Smart este Smart nu Mercedes . O analogie cum ca Skoda e Volkswagen sau Seat e VW mai mult Audi e WV , Dacia e Renault sau asa mai departe - intradevar fac parte din aceleasi grupuri industriale dar sunt grupuri nu branduri .
Posesori de Smart au o filozofie de viata putin diferita de a posesorilor de Mercedes ,faza materiala se exclude deoarece A klasse cu Smart 44 se pot foarte bine compara si am cunoscut posesori de Smart de la tinere fete pana la manager de multinationala .
mottofreee is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
incalzire, incalzitor, motorina, online, rezistenta


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 22:10 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF