Salut.
Am cumparat un A160 benzina din 2004 cu cutie de viteze automata.
In anunt scria ca masina are probleme cu cutia si ca e in F-mode.
A fost adusa pe platforma, si cand a fost urcata pe platforma nu era in F.
Dupa ce am mers cu ea aproximativ 500m, a intrat in fault si nu mai mergea decat in R.
Am dat jos motorul si am umblat in cutie, unde am inlocuit K1.
Am pus motorul pe masina, pornit, si cutia scotea o trancaneala in R si D.
Dat iar jos motorul, desfacut cutia, si constatat ca trebuie schimbata si pompa de ulei din ea, pentru ca la montaj s-au rupt 2 bucatele de metal de la pompa de ulei, bucatele recuperate.
Pus iar motorul, pornit, avarie motor in bord, sters eroarea.
Cutia, cand se selecteaza R sau D, incepe sa bazaie, si smunceste.
Am mers 25 km, si cand sa schimbe a 5-a, a intrat iar in fault.
Oprit motor, pornit, F-ul disparuse, am mers iar putin, si cand sa dea a 5-a, iar in fault. Iar oprit motor, iar pornit, iar mers, iar fault, de data asta cu avarie motor in bord.
Codurile de eroare date: P0700, P1892, P1893.
Am sters codurile, si am facut o masurare cu testerul pe valve.
Cu motorul oprit, la toate indica 8%.
Cu motorul pornit, una din ele (2/5/R) indica 98% in P, iar in R a coborat la 64%.
Am luat de pe alta cutie valvele si le-am montat, am iesit in proba, si acelasi lucru, cand sa schimbe a 5-a, fault... Am oprit motorul, pornit, si si-a revenit.
Aceleasi smuncituri la selectarea R sau D, acelasi bazait din cutie.
Mai am un A160 la care problema a fost tot K1 spart, numai ca s-a montat cutia pe alt motor si a fost pusa pe masina, motorul aruncand apa din el.
La cuplarea in R sau D nu smunceste si nu bazaie cutia.
Sa dau jos blocul de valve de pe ala cu tot cu ECU si sa-l pun pe al meu si sa vad ce se intampla???
Sa dau jos PCB-ul de la selectorul cutiei de viteze si sa vad ce e cu el???
Cineva spune ca e posibil ca o bucatica de metal de la pompa sa fi infundat un canal sau o bila, si de asta sa faca presiune mare de ulei, si sa intre in avarie... Altul a spus ca e din calculatorul cutiei, trebuie dat jos si desfacut si vazut ce e in el, e posibil sa fi intrat ulei sau sa fie lipiturile deteriorate.
Pareri, idei??? (In afara de 2 litri de benzina si un chibrit...)
Am cumparat un A160 benzina din 2004 cu cutie de viteze automata.
In anunt scria ca masina are probleme cu cutia si ca e in F-mode.
A fost adusa pe platforma, si cand a fost urcata pe platforma nu era in F.
Dupa ce am mers cu ea aproximativ 500m, a intrat in fault si nu mai mergea decat in R.
Am dat jos motorul si am umblat in cutie, unde am inlocuit K1.
Am pus motorul pe masina, pornit, si cutia scotea o trancaneala in R si D.
Dat iar jos motorul, desfacut cutia, si constatat ca trebuie schimbata si pompa de ulei din ea, pentru ca la montaj s-au rupt 2 bucatele de metal de la pompa de ulei, bucatele recuperate.
Pus iar motorul, pornit, avarie motor in bord, sters eroarea.
Cutia, cand se selecteaza R sau D, incepe sa bazaie, si smunceste.
Am mers 25 km, si cand sa schimbe a 5-a, a intrat iar in fault.
Oprit motor, pornit, F-ul disparuse, am mers iar putin, si cand sa dea a 5-a, iar in fault. Iar oprit motor, iar pornit, iar mers, iar fault, de data asta cu avarie motor in bord.
Codurile de eroare date: P0700, P1892, P1893.
Am sters codurile, si am facut o masurare cu testerul pe valve.
Cu motorul oprit, la toate indica 8%.
Cu motorul pornit, una din ele (2/5/R) indica 98% in P, iar in R a coborat la 64%.
Am luat de pe alta cutie valvele si le-am montat, am iesit in proba, si acelasi lucru, cand sa schimbe a 5-a, fault... Am oprit motorul, pornit, si si-a revenit.
Aceleasi smuncituri la selectarea R sau D, acelasi bazait din cutie.
Mai am un A160 la care problema a fost tot K1 spart, numai ca s-a montat cutia pe alt motor si a fost pusa pe masina, motorul aruncand apa din el.
La cuplarea in R sau D nu smunceste si nu bazaie cutia.
Sa dau jos blocul de valve de pe ala cu tot cu ECU si sa-l pun pe al meu si sa vad ce se intampla???
Sa dau jos PCB-ul de la selectorul cutiei de viteze si sa vad ce e cu el???
Cineva spune ca e posibil ca o bucatica de metal de la pompa sa fi infundat un canal sau o bila, si de asta sa faca presiune mare de ulei, si sa intre in avarie... Altul a spus ca e din calculatorul cutiei, trebuie dat jos si desfacut si vazut ce e in el, e posibil sa fi intrat ulei sau sa fie lipiturile deteriorate.
Pareri, idei??? (In afara de 2 litri de benzina si un chibrit...)
Comment