Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme dupã înlocuirea acumulatorului

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme dupã înlocuirea acumulatorului

    Ieri dimineațã m-am apucat sã schimb acumulatorul, cel vechi dând semne cã i sa cedeze, -apoi+. Dupã ce am pus bateria nouã am pornit dar merge foarte neregulat, nu se tureaza deloc. Am procedat astfel: dupã prima pornire am așteptat câteva minute sã se adapteze clapeta de accelerație, am virat stânga dreapta maxim, am învãțat geamurile sã își faca cursa. Am mai dat o cheie si cu chiu cu vai am plecat la drum cu gândul cã își revine. Nu a fost așa. Nu se tureaza deloc! Ba chiar își ia un pic de turație când ridic piciorul de pe accelerație. Am încercat și cu o altã clapeta de accelerație dar același lucru. Ce anume își mai pierde parametrii în afara de clapeta, la scoaterea bornelor? Ceva se întâmplã când le scot, am mai patit-o dar și-a revenit. Da si rateuri in admisie, parcã nu s-ar alimenta! Benzinã are. Orice sfat poate fi de ajutor. Mulțumesc!

  • #2
    Ciudat, de obicei nu se intampla nimic la schimatea acumulatorului. L-am schimbat si eu in februarie cred pe cel original Mercedes Varta care a cedat dupa 9 ani si jumatate. Am pus acumulatorul nou si a pornit fara probleme.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Nu stiu ce naiba are, nu se mai tureaza deloc, merge neregulat in 2-300 ture!

      Comment


      • #4
        Nu cred ca de vina acumulatorul.Eu am schimbat amindoua baterii {cea mica si cea mare} si nu a fost nici o problema .

        Comment


        • #5
          Ai scris mai sus ca ai asteptat cateva minute sa se adapteze clapeta, pe contact cu motorul oprit, ar fi o varianta.

          Dar mai degraba masina avea ceva probleme si inainte sa schimbi bateria.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Originally posted by sv90gmr View Post
            Nu cred ca de vina acumulatorul.Eu am schimbat amindoua baterii {cea mica si cea mare} si nu a fost nici o problema .
            Cum adicã amândouã bateriile?

            Comment


            • #7
              Originally posted by cl600 View Post
              Ai scris mai sus ca ai asteptat cateva minute sa se adapteze clapeta, pe contact cu motorul oprit, ar fi o varianta.

              Dar mai degraba masina avea ceva probleme si inainte sa schimbi bateria.
              Am așteptat sã se adapteze si cu contactul pus, degeaba, cred cã e o problemã undeva, pe tester nu da.

              Comment


              • #8
                Exista multe modele de "E". Poate dai ceva detalii, an, model, gaz si in special despre ce nu da pe tester, ce tester, etc.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  E200k, 1999, 137kw, tester star, nu da erori importante,

                  Comment


                  • #10
                    Dupã jumãtate de an de chinuri, pãreri și bani bãgați aiurea în mașinã, azi am mers la un mecanic recomandat de mai multi. Abia am ajuns la el cu mașina, in sensul cã nu se tureaza deloc și da rateuri in admisie. Nu îmi mai merge nici gazul la ea de vina fiind un senzor de presiune. Am mers cu ea pe benzina, cu 20km/h, atât am reușit. Acest mecanic i-a dat un verdict sigur: CHIULOASA, trebuie data jos și vãzutã, supape, scaune, etc... Cam din ce mi-a explicat el tind sa il cred. Pe gaz, când mergea, mergea binișor, însã pe benzina nu mai vrea deloc. Voi ce pãrere aveți? Sa merg la el sa îmi desfacã motorul? M-a programat sãptãmâna viitoare! Precizez cã probleme cu chiuloasa am mai avut, in sensul cã a fost planata o datã, iar anul asta am înlocuit o supapa spartã. Aștept sfaturi și pãreri! Mulțumesc!

                    Comment


                    • #11
                      Cred ca e mai usorsa verifici compresia inainte de a desface motorul.

                      Comment


                      • #12
                        Stiu, compresia e verificata! În jur de 10 bari pe fiecare piston.

                        Comment


                        • #13
                          Daca compresia e cam la fel la fiecare cilindru care ar fi logica sa fie o supapa defecta ,un scaun etc ?. Apoi eu am inteles ca problemele au aparut dupa schimbarea acumulatorului. Nu cred ca asta ar fi sursa problemelor .Mersul neregulat al motorului poate fi cauzat si de o aprindere defectuasa,bujii,bobine,fise,distributie,vacuum.

                          Comment


                          • #14
                            Ideea e ca mergea pe gaz (acum am un senzor maf de gaz defect), schimbat bujii, bobine...pompa de benzina.....cand o calc moare motorul, nu se tureaza deloc si da rateuri.

                            Comment


                            • #15
                              @marius81
                              La ce senzor maf faci referire? Exista un singur senzor.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF