Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme frane: apasat tare pedala frana A170

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme frane: apasat tare pedala frana A170

    Salut tuturor,

    Sunt nou pe forum, tocmai am achizitionat un A Klasse A170 CDI din 2004.

    Are o problema (zic eu) in sensul ca trebuie sa apesi foarte tare pedala de frana ca sa prinda frana.

    Pe mine (care mai inteleg cate una alta tehnic) ma duce cu gandul la lipsa vacuum.

    Va rog daca se poate sa-mi dati niste sfaturi de unde sa incep cu verificarile. Am de gand oricum sa o duc si in service dar nu chiar acum.

    Nu stiu daca pompa de vacuum e electrica sau mecanica la acest model. (daca e electrica as putea verifica siguranta).
    Orice sfat sau comentariu e binevenit.

  • #2
    Verifica "Y"-ul de pompa, este in compartimentul motor, in dreptul soferului, cum te uiti la motor.

    Comment


    • #3
      Sau scoti furtunul care intra in servofrana si vezi daca are vacuum pe el(pe loc cu motor pornit). Daca are, problema vine de la servofrana. Se aud zgomote( fasait) la apasarea pedalei de frana?
      Totusi, nu sunt sigur ca am inteles corect...Pedala se apasa foarte greu sau se apasa usor si tine foarte putin?
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Multumesc de sugestii.

        Pedala se apasa usor la inceput, apoi pe la jumatea cursei sa zic, parca apas pe o minge (usor elastica), de aici incepe sa prinda frana (pana aici nimic) dar trebuie sa apas mai ferm. (cand ma mut in masina mea koreana benzinara la prima frana tind sa dau cu nasul in parbriz).

        Zgomote, fasait nu se aud. O sa verific ce mi-ati zis.

        Comment


        • #5
          Pare problema de placheti/discuri/saboti/etrieri.
          Ai schimbat placutele de curand?

          Comment


          • #6
            Am scos Y-ul acela de la servofrana si vreau sa va zic ca are vacuum foarte slab ( abia se lipeste pielea de pe deget - foarte slab - nici vorba sa fasaie cu Y-ul scos ).
            Deci la momentul acesta banuiesc ca nu are vacuum suficient si asta ar explica de ce merge asa greu deci practic vacuumul ma ajuta foarte putin si trebuie sa imping eu mai tare in pedala ca sa se infraneze.
            Poate cineva sa-mi confirme daca la ei cu Y-ul scos fasaie ? adica asa tare sa fie vacuumul in mod normal ?

            Cu motorul pornit si capul sub capota nu se aude nici un fasait nimic, dar si mototul diesel este galagios deci si daca ar fi nu cred ca as auzi.

            Ceva idei despre unde sa verific pierderi ceva? Am de gand s-o duc intr-un service saptamana viitoare pentru problema asta cu franele. Oricum, zic eu, posibil sa ma fi apropiat de sursa problemei (vacuum slab) cu ajutorul vostru.
            N-am schimbnat nimic la ea ca e recent adusa, iar proprietarul anterior (in Germania) i-a facut verificarea in aprilie 2016 si a iesit ok.

            Pompa de vacuum e electrica sau mecanica ? Dupa ce m-am documentat putin pe net despre A Klasse am depistat ca aceasta e modelul 168 (sau W168).

            Comment


            • #7
              Mai citeste pe aici:
              Lofty's Homepage, Mercedes 'A' Class, Components, Brake's Brake switch defects, Hand brake, ESP/ABS detectors, location function

              Comment


              • #8
                Vacuum-ul e produs de motor.Nu o sa auzi in veci un furtun de vacuum fisurat la diesel, e prea galagios.urmãrește furtunasele ca au prostul obicei sa se frece de alte elemente.foloseste putin silicon sa ajuti etansarile.Verifica si racordul din tulba de servo.Lichidul e la nivel?
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #9
                  Lichidul e la nivel. Mai investighez.

                  Comment


                  • #10
                    Aceeasi problema cu franele o am si eu la buburuza.
                    Am schimbat placute, saboti, lichid de frana si am aerisit circuitul => nici o imbunatatire!
                    Franeaza la fel cum franau vechile dacii 1310.

                    Trimis de pe al meu GT-N7100 folosind Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Bine ca mi-ati adus aminte de frana.
                      Lau_C mare noroc ai ca ai diesel. Problema asta cu fasaitul e controversata. Unii zic ca e normal sa fasie la apasarea pedalei, altii zic ca nu e normal pentru ca e inceputul sfarsitului servofranei si, in timp, o sa fasie in continuu. Asta ar insemna ca trage aer fals.
                      La a mea, de exemplu, 1.7 benzina, fasaie si cand apas pedala si cand eliberez pedala. Nu-mi dau seama daca fasaie in continuu fiindca e zgomotul motorului, dar e posibil sa fasaie mai incet. Drept urmare a acestui ”aer fals”, senzorul MAP vede o presiune aiurea in admisie si probabil amestecul aer-benzina nu e cel care ar trebui sa fie. Mi-aduc aminte ca un nene mi-a pus testerul pe masina mai demult si mi-a zis ca presiunea la relanti era de vreo 750. N-am intrebat daca erau mbar sau mmHg dar banuiesc ca mbar...si spunea nenea asta ca nu e buna presiunea. Un alt nene care mi-a pus tester-ul zicea ca am presiune mica in servofrana. La mine frana e cam tare. Cert este ca am mers 30000km cu masina asa si inca nu am murit. Nu am avut chef sa stau sa analizez cum e cu presiunea absoluta, probabil trebuie sa ma bag in legea lui Bernoulli, tuburi Venturi, etc dar problema este ca puterea motorului e scazuta, consumul mare si, colac peste pupaza, sunt momente cand nu intra sau nu iese din viteza. Am observat ca exista o relatie intre neputinta de a baga sau scoate din viteza in functie de vacuumul pe care il face motorul...adica, daca vad ca nu intra sau nu iese am mai multe solutii: accelerez si astfel se creeaza mai mult vacuum...sau apas pe pedala de frana mai tare si asta se pare ca face bine la maneta de viteza. Concluzia mea este ca incarcarea pe motor are influenta asupra cutiei de viteze. Probabil ca la mine ECU este dat rau peste cap. Am vazut in acest topic un loc bun pentru a ne plange si, cum mie imi place sa ma plang, am sarit si eu. Lau_C, probabil la motorul diesel nu prea ii pasa cat aer ii dai, de aceea am zis ca ai mare noroc. Masina mea, care e pe benzina, e varza saraca de ea. Apropo, scaderea puterii motorului la mine a aparut dupa prima vizita la reprezentanta MB...la ambele masini, ca eu sunt la al doilea W169. Stiu ca e un forum separat unde poti sa critici reprezentantele dar eu o fac oriunde am ocazia. Si, ca sa nu ma mai ascund dupa deget, am boala pe Tiriac Auto(cel mai tare), pe Autoklass si Casa Auto. Mai sunt si alte reprezentante dar nu am avut de a face cu ele.
                      No malfunction

                      Comment


                      • #12
                        @Lau_C
                        Salut!
                        Asa fac toate, in prima etapa ai impresia ca nu franeaza si pe masura ce apasarea pedalei e mai ferma se accentueaza franarea. Daca apesi frana intr-o situatie de urgenta franeaza eficient din prima etapa. Din discutiile avute cu alti posesori de A-uri am inteles ca ar fi ok asa...
                        Mi-aduc aminte ca nici la RAR n-a zis nimeni nimic de rau cat a fost masina pe standul de franare.Dar nu strica verificarea ce-ai inceput-o.

                        Comment


                        • #13
                          Salut!
                          @ Flavyus1987
                          Motoarele diesel au pompa de vacuum, electrica sau mecanica.
                          @Lau_C
                          1.7 CDI are pompa de vacuum mecanica si arata cam in halul asta
                          Nu ma intreba unde se afla, sunt posesor de benzinar, dar se poate identifica dupa imagine...
                          Asa cum ti-a spus si colegul mai sus, verifica vizual integritatea furtunelor de vacuum.
                          Acum, usurinta cu care se apasa frana si eficacitatea, comparativ cu alte masini, e ceva destul de relativ, depinzand de starea intregului sistem de franare(servo,discuri, placute, lichid)
                          La mine(benzinar), daca mangai doar pedala, franeaza lin. Daca apas ferm si brusc ajung cu capul in parbriz. N-am avut niciodata senzatia ca asta ar fi o problema, chiar daca am condus si alte masini.
                          Spun toate astea pentru ca, probabil, chiar exista o problema si din fata monitorului doar pe descriere verbala, e greu sa identificam. Si nici nu trebuie sa o lasi asa, bazandu-te pe "asa fac toate", cel putin pana cand nu esti ferm convins.
                          Poate un coleg cu diesel e destul de amabil incat sa-ti spuna cum se simte "la mana" vacuumul la intrarea in servofrana, in cazul lui. Poti face o comparatie...
                          Toate cele bune!
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            Da, asa e LauLaur, si eu pe benzinara mea koreana daca apas frana se apasa lin si se franeaza apoi daca apas mai tare te da in nas, pe asta (A Klasse) pana la jumate (deci toata zona unde ar trebui sa franeze lin) nu se intampla nimic. Sotia zice ca e ok cu frana (masina am luat-o pentrru ea). Oricum eu sunt 100% sigur ca ceva nu e cum trebuie si nu o las asa. O s-o duc la reprezentanta mercedes la Autoklass, daca ei imi zic ca asa face domne toate o las in pace (dar nu cred) - stiu ca o sa ma arda la pret dar e vorba de frane .... Va tin la curent cu ce se mai intampla.

                            Comment


                            • #15
                              Senzatia pe care o ai tu am avut-o eu dupa ce am schimbat toti plachetii, pe fata si pe spate.
                              Abia acum dupa cca.100 km franeaza ca inainte.
                              Totusi inainte de a merge la reprezentanta fa-i un test de frane la un service itp.
                              Plachetii astia noi, datorita eliminarii azbestului din procesul de fabricatie, se ajusteaza greu pe vechile discuri, uneori deloc si este nevoie sa schimbi fabricantul.
                              Fara test de frane nu faci nimic.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF