Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211: Automat sau Manual?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W211: Automat sau Manual?

    Salut,

    De curand m-am hotarat sa schimb actuala masina ( Focus 2 Facelift 1.6 Tdci) si sa fac un pas inainte catre Mercedes. Ma gandesc la un W211 facelift (2007-2008) cu motorul de 1.8 Kompressor - E200 K ( nu mai vreau diesel, nu neaparat ca cel curent mi-ar fi facut probleme mari, dar comparand cu masina anterioara, prefer benzina - chestiune de feeling plus ca merg cam 20.000 km/an deci sunt la limita cu costurile, ce dau in plus pe piese si revizii la diesel dau pe combustibil in partea cealalta).

    Ma uit dupa echiparea Elegance (pe considerente de suspensii mai moi si jante pe 16 - fac des drumuri lungi si DN-urile/E-urile de la noi nu sunt intr-o conditie minunata, mai ales prin nordul tarii), nu am incredere deloc in piata autohtona, pe site-urile din Germania am vazut ca pe la 12000 EUR se invarte un exemplar bine ingrijit, cu istoric si rulaj in jur de 100.000 km care sa nu fie de la arabi/turci.

    Nu ma pot hotari insa ce sa aleg, intre 5G-Tronic si manuala in 6 trepte.. Nu am mai condus automata pana acum, nu am nici o problema in a mesteca prin schimbator , vad cateva probleme (mari din pct meu de vedere) totusi cu automata:
    - Lipsa vitezei a 6-a ( sa fiu sincer, si la actuala o caut, circul mai mult extraurban si la viteze care ar cere o treapta in plus)
    - Emisii mai mari la modelul cu cutia automata ( sare pragul de 200 g/km) => timbru de mediu mai scump ( si-asa va fi o cheltuiala mare la Euro 4)
    - Consum mai mare ( cutie de generatie mai veche, schimba si mai greu din cate am citit)
    Daca a condus cineva ambele modele ( automat si manual) astept cateva pareri si sfaturi ( si in legatura cu achizitia in sine, mai dureaza vreo 2-3 luni pana o voi face, dar deja ma gandesc doar la asta )
    Last edited by dkmg; 04-19-2016, 08:58 AM.

  • #2
    Buna ziua !



    Vorbesc din punctul de vedere al unei persoane care are in jur de cinci milioane de kilometri facuti pe roti de cauciuc, plus ca proprietar sau conducator auto pe masini care au cutii cu trei pana la doisprezece trepte...


    Numarul de trepte nu are nimic de-a face cu turatia la care lucreaza un motor. Unicul lucru care conteaza cand e vorba de turatie este raportul de demultiplicare al ultimei trepte coroborat cu raportul transmisiei finale (raportul din grup). Poti avea o cutie cu mai multe trepte combinata cu un grup scurt (de forta) sau o cutie cu mai putine trepte combinata cu un grup lung (de fuga). In oricare din situatii, tot combinatia intre raportul ultimei trepte si cel al grupului da rezultatul final. Binenteles, la acelasi diametru total al rotii.


    Pe moment scriu de pe telefon din zona Kaiserslautern, unde stau cu succes in trafic in pofida celor 12 trepte ale cutiei. Mai tarziu, cand las telefonul in favoarea laptop-ului, o sa ma apuc de cautat rapoartele din cutia manuala in sase trepte si cele din grupul unul 211. Cele din automata in cinci trepte le am.




    Dragos

    Comment


    • #3
      Multumesc mult pt info. Chiar m-ar interesa acele rapoarte, deoarece nu cred ca se apropie (dar e doar o banuiala) cele 2 cutii ca turatie la functionare in treapta superioara ( 5 respectiv 6) la o viteza de sa zicem 150 km/h. Ar insemna o a 5-a prea lunga pt modelul automat si un demaraj greoi, m-ar mira sa o fi gandit asa, dar cine stie?.. Vedem dupa cifre.

      Comment


      • #4
        De rapoarte nu am cunostiinta dar ca si posesor de E200 Kompressor w211 automat iti pot spune ca la fix 140 pe ceas acul turometrului sta la 3000 de ture.Eu pe a mea am si gpl dar am facut deja 2 drumuri Romania-Italia dus si intors si media a fost de 8% si vorbim de luna august unde te coci la propriu de soare si de masina sa tras putin si din cauza ca a fost incarcata.Mie personal imi place mai mult automata.
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          Ok, storcand ceva fizica din mine, impulsionat de colegul Heavy D., avem asa:
          CUTIE MANUALA
          Number of gears:
          6
          Gear ratios (overall):
          I 4.459 (13.69)
          II 2.614 (8.02)
          III 1.723 (5.29)
          IV 1.245 (3.82)
          V 1 (3.07)
          VI 0.838 (2.57)
          R 4.062
          Final drive ratio std: 3.07

          CUTIE AUTO
          Number of gears:
          5
          Gear ratios (overall):
          I 3.951 (13.67)
          II 2.423 (8.38)
          III 1.486 (5.14)
          IV 1 (3.46)
          V 0.833 (2.88)
          R 3.147
          Final drive ratio std: 3.46

          Dupa calcule herculeene ( folosind un site direct pt asa ceva, ca mai are omul si de lucru ) si luand diametrul standard al rotii de 25,7 inchi - valabil si pt 205/60 R16 si pt cauciucurile de R17)

          rezulta:
          manual
          V - 100 km/h 2400 RPM - 140 km/h 3500 RPM
          VI - 100 km/h 2018 RPM - 140 km/h 3000 RPM
          auto
          V - 100 km/h 2261 RPM - 140 km/h 3278 RPM

          Ei, crezandu-l pe cuvant pe colegul broscutza2001, care are cutie automata, corijez si eu rezultatul meu cu abaterea ce a iesit (care este data aproape sigur de abaterea vitezometrului, ce la 140 km/h da probabil cu vreo 10km/h mai mult - la 130 km/h da exact 3041 RPM pt cutie auto, treapta V, cu calculul de mai sus) si rezulta 2714 RPM intr-a 6-a la 140 km/h (pe bord) pt cutia manuala. Acuma ma duc sa-mi dau cu ceva in cap, ca nu-s mult mai castigat, tot opinii conteaza poate mai mult de la cei care au condus (si de la mine, daca as avea ocazia, dar n-o intrevad prea curand)
          Last edited by dkmg; 04-19-2016, 13:19 PM.

          Comment


          • #6
            Am un amic cu masina asta pre facelift (2004) si motorizarea de 1.8 cu compresor plus cutie manuala in sase trepte. L-am sunat si l-am intrebat, si zicea ca la 120km/h in treapta a sasea are exact 2700rpm. Nu stiu cat te ajuta informatia asta, dar macar e un punct de reper in comparatie cu celelalte date de pana acum.




            Dragos

            Comment


            • #7
              Azi nu am avut unde sa urc la 140 dar maine dimineata daca nu prind trafic promit poza cu pricina.Si da eu am spus ceea ce arata acul acuma cat o fi de eronat nu stiu sa zic nu am comparat cu un gps spre exemplu.Eu personal ma multumesc asa cum este ea si pe benzina si pe gaz.
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #8
                confirm si eu. 160kmph ~4mii ture, 80 la ora aproape 2mii.
                E240 din 2003.
                Probabil sunt mai multe variante.
                Nu e nevoie sa urci in ture. Iei la o viteza arbitrara si de acolo e regula de 3 simpla.

                Comment


                • #9
                  Buna seara !





                  Am un feedback de la alt amic cu W211 facelift si motorizarea de 1.8 Kompressor de 184HP. Masina asta are cutie automata, si la 55km/h in ultima treapta are 1400rpm. Asta inseamna ca la 110km/h ar avea 2800rpm, la 165km/h ar avea 4200rpm.






                  Dragos

                  Comment


                  • #10
                    Eu ca si posesor de w 211 ,probata si manuala si automatica prefer automata e alt confort....in schimb e loterie sa prinzi una buna cu schimburile de ulei facute la timp acum eu cred ca la 100000km nu ar trebui sa ai probleme

                    Comment


                    • #11
                      Asta e avantajul motoarelor pe benzina. Le gasesti si la rulaje f mici daca esti dispus sa suplimentezi putin bugetul. 12-13 k Eur sunt bani la care lumea pe la noi deja se uita la W212 200 sau 220 cdi, asamblate din bucati sau rulate peste 300k km (vezi Autovit- olx). Din pct meu de vedere, e o alegere gresita pt ca efectul rulajului asupra unei masini este mult mai mare decat cel al timpului ( tatal meu are un Mondeo Ghia 2.0 benzina din '98 cu doar 140k km, luata prin 2002 parca , masina a cerut doar consumabile si 2 brate la suspensia fata, merge perfect), e o chestiune de educare a pietei, la noi inca e frenezia dupa diesel cu multi km la pret mic. Dau mult mai mult pe piese la un diesel rulat zdravan decat pe benzina la o masina intretinuta cu rulaj mic.
                      Revenind ontopic: multumesc pt sfaturi, pana una alta, cred ca o sa merg pe automata, deoarece vad ca sunt mult mai multe pe piata si am o paleta mai larga din care sa aleg.
                      Last edited by dkmg; 04-21-2016, 09:19 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Îmi spun si eu pãrerea, ca proaspãt posesor de E 200 kompressor pe W 211 facelift cutie manuala.

                        Cutiea automata - nu-i poate nimeni combate confortul, mai ales la mersul prin oras. In schimb consumul este, cu siguranta mai mare, iar daca nu-i cunosti istoricul real poti avea costuri mari de repaaratie in caz de defecte - se discuta de peste 1500 E pentru convertizor.

                        Cutia manuala - vei continua sa schimbi vitezele cu pedale de ambreiaj rigide, dar nu prea ai ce sa repari decat schimbul ambreiajului, aproximativ 700 E cu tot cu volanta. Totodatã sta bine la consum si detalliez:

                        - Germania, Austria si Ungaria - doar autostrada - 6,2% pe computerul de bord si 6,67% de la plin la plin;

                        - România (Arad - Bucuresti) 6,6 pe computerul de bord si 7 de la plin la plin.

                        Nu exagerez cu consumul, am fost singur in masina si am mers, in principiu, cu 110 km/h, acolo unde drumul a permis.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc. Masina nu o iau sa o fatai prea tare prin oras si daca imi pasa asa de mult de consum, ma uitam la diesel. Consider ca in general, costurile de intretinere ale unei masini ( in special una din aceasta gama) egaleaza sau depasesc consumul (ma refer la intretinere semiobsesiva, cu revizii la 10-15 mii km si verificari de dragul de-a verifica ) imi place sa imi tin masinile in stare f buna); tinand cont in plus ca pretul combustibilului este oarecum esalonat ( in rate, nu tot odata), nu e factorul decisiv pt mine la achizitie, plus ca la o viteza de 110 km/h sunt sigur ca si automata face consum bun, dar nu e o viteza cu care sa merg decat daca nu imi permit mai mult conditiile meteo/ de drum.

                          Cat despre cealalta situatie, oare discutam despre convertizor ca o piesa la fel de 'consumabila' ca ambreiajul pt cutiile manuale?
                          (Nu ma pricep prea bine la automate, nu stiu daca se schimba uzual)
                          Last edited by dkmg; 05-03-2016, 10:04 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Un convertor de cuplu nou pentru aceasta cutie bate undeva intre 250 si 350 Euro. O reparatie completa de cutie plus convertor nou plus manopera montare/demontare se cam apropie de 1500 Euro.



                            Dragos

                            Comment


                            • #15
                              Nui doar 350 de euro.Detaliez aici:
                              Convertizor original reparat de MB cu garantie 829 euro in Italia
                              Convertizor original absolut nou 1245 euro in Italia
                              Reparatia convertizorului meu in Polonia 500 euro pret cerut tot in Italia
                              In Bucuresti mi sa cerut 1000 euro pentru:demontare cutie viteze trimis si reparat convertizorul meu in Germania, remontat tot la loc si duc eu 15 litri de ulei original, filtru, garnitura baie ulei, suruburi noi baie ulei, priza care m-au costat 240 euro noi pe original in Italia.Nu am facut inca operatia pandesc eventual un pret bun sau o ocazie pentru convertizor.
                              P.s: masina in speta w211 1.8 kompressor cumparata la 150000 km certificati dar nu s-a schimbat niciodata uleiul in cutie.
                              Last edited by broscutza2001; 05-03-2016, 12:53 PM.
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF