Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Discutii generale > My Car Mercedes-Benz

My Car Mercedes-Benz Prezentare a modelului Mercedes pe care il conducem

Mercedes W211/S211 280cdi

My Car Mercedes-Benz


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 01-25-2018, 16:23 PM   #1
rmg
Junior Member
 
Join Date: Jan 2018
Location: Bucuresti
Motorizare : 280 CDI
Posts: 20
:
[Junior Member]
Default Mercedes W211/S211 280cdi

Hai sa traiti!

Acum cateva zile m-am pricopsit cu noua mea achizitie, un break din 2005, cutie automata 7 G tronic.
Nu am mai avut Mercedes pana acum si am stat sa ma gandesc ce masina sa-mi iau. De fel imi plac BMW-urile, nu toate, anumite modele.
Am cautat inainte sa-mi iau un E39 break 525 sau 530, insa sunt foarte multe cu rugina pe ele. E60/E61 nu am vrut din cauza interiorului absolut monstruos de urat si atunci m-am gandit la Mertz.
Am vrut neaparat sa fie break, sa aiba cutie automata, xenon de fabrica, tempomat si parktronic. Restul au fost bonus (piele, navi, trapa, scaune dinamice, hayon automat, Keyless Go). Motorul nu a fost prima optiune, mi-ar fi placut un 220cdi din cauza impozitului sau daca tot platesc impozit de 3000cc ar fi mers 320cdi.
Abia ce am adus-o de cateva zile.

Consum la drum intins 7.6-7.7 pe bord, real la pompa plin-plin 7.8. In oras la 23km/h media cam 11.5-11.7%. Nu e rau, nu ma vait. Ma asteptam sa fie pe acolo, am mai avut 2buc 525d manuale si le stiu consumul la 6 cilindri.

Trebuie sa o pregatesc pentru RAR, are ceva zgomote la gropi mici pe fata stanga-dreapta (pe care evident le-am auzit de cand am intrat in Romania, in rest nu prea). Parca si pe spate se aude ceva insa pana nu o urc pe o rampa sa trag de ea nu voi sti ce are.
Mai are blocat suportul de pahare, da sa iasa dar nu iese. Se ridica doar un pic, gen 4-5mm. De blocat se blocheaza pe pozitia de jos dar nu vrea sa iasa.
Un buton lipsa pe usa din dreapta de la comanda tetierei si o mica stersatura pe aripa dreapta fata.
Mai am o chestie: masina e dotata cu keyless go insa daca incerc sa deschid masina de pe manerele de la usi nu merge, doar din telecomanda. Butonul de pornire e ok. Nu merge nici sa deschid nici sa inchid din butoanele de pe usi. Am incercat toate variantele: sa trag de maner si sa apas pe buton, sa apas doar pe buton, sa trag doar de maner, nimic. O fi vreo functie neactivata sau pur si simplu sunt ciufuliti toti senzorii de pe manere.

In rest masina merge bine, totul functional pe ea. Cutia schimba foarte bine, motorul suna foarte silentios.

Mi-ar placea sa aflu intrarile in service si dotarile pe ea pe baza VIN-ului. Daca este vreun coleg amabil sa ma ajute sa-mi dea aici sau pe privat un mesaj. De asemenea as pune un Star pe ea sa vad ce si cum sta la capitolul erori. Asa pe bord nu are nimic. Tzipa de bateriile de la telecomenzi ca sunt descarcate insa s-a rezolvat odata cu schimbarea lor.

Sper ca am spus destule despre masina si mai sper sa aiba grija de mine si de buzunarul meu. Spor la toata lumea!
Attached Images
File Type: jpg $_3.jpg (57.4 KB, 195 views)
File Type: jpg $_3 (2).jpg (59.8 KB, 200 views)
rmg is offline   Reply With Quote
Old 01-25-2018, 21:24 PM   #2
Crazyady
Senior Member
 
Crazyady's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : W203 C200 Kompressor 1.8 163 cp pachet sport
Posts: 1,090
:
[Senior Member]
Default

Bun venit pe forum! Foarte frumoasa masina!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Crazyady is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2018, 13:50 PM   #3
rmg
Junior Member
 
Join Date: Jan 2018
Location: Bucuresti
Motorizare : 280 CDI
Posts: 20
:
[Junior Member]
Default

Am gasit ceva date despre dotarile masinii, decodand pe net un VIN:

E 280 CDI
Engine 642920 40 003959
Transmission 722902 00 088457
Order Number 0 5 292 76129
Order Location FACTORY SALES
Interior AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - GRAY (848A)
Paint 1 TEALLITE BLUE -METALLIC (353U)
Release Date 2005-03-22
Delivery Date 2005-04-05
Code Description
003 MANUAL DATE-CONTROLLED VEHICLE
102 CONTROL PRODUCTION TEST 2
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
292L FACTORY SALES
293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
301 ASHTRAY PACKAGE
309 CUP HOLDER
353U TEALLITE BLUE -METALLIC
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
36N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
388 PHONE MOBILE, MTUS-SYSTEM
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
428 STEERING WHEEL SHIFT BUTTONS/GEARSHIFT PADDLES
433 LEFT DRIVING DYNAMICS SEAT
434 RIGHT DRIVING DYNAMICS SEAT
474 PARTICLE FILTER
486 SPORTS SUSPENSION
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
550 TRAILER COUPLING
573 CHILD SEAT MOUNTING, ISOFIX IN REAR
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
615 BI-XENON HEADLICHT W.ACTVIE CURVELIGHT RIGHT-DRIVE
633 LA 17" 5 SPOKE DESIGN WITH WIDE TIRES
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
732 WOOD VERSION,BIRD'S EYE MAPLE BLACK/ANTHRACITE
806 YEAR OF MODIFICATION
810 SOUND SYSTEM
840 DARK TINTED GLASS
840A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
848A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - GRAY
872 REAR SEAT BENCH HEATING LEFT UND RIGHT
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
889 KEYLESS - GO
890 AUTOMATIC REAR-END DOOR
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
911 MAJOR ASSEMBLIES FOR SPECIAL TEST VEHICLES
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
942 LOAD COMPARTMENT PACKAGE
943 AUTOMATICALLY EXTENDABLE MAIN LOADING FLOOR
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
981 TUEV INDIV. ACCEPTANCE, DOMESTIC, W/O COC PAPERS
A24 JOINT FLANGE, 4-ARM 120
A29 J - VALVE BODY ASSEMBLY VGS 1 (550 NM)
F211 SERIES PRODUCTION 211
FS COMBI - VEHICLE
G902 TRANSMISSION CODE VERSION 02
GA AUTOMATIC TRANSMISSION
HA REAR AXLE
J52 ADDITIONAL CODE FOR DAMPING MAT
L LEFT-HAND STEERING
M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M013 ENGINE REDUCED PERFORMANCE
M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER
M642 V6 DIESEL ENGINE OM642
N03 DISCHARGE AFTER TOP COAT
N07 DISCHARGE BODYSHELL Z3
N27 EXCHG. NOT ALLOWED,BODY/ORDER AS OF BODYSH. W/ PA1
U16 STOWAGE TANK BEHIND REAR SEAT BACKREST
U18 AUTOMATIC CHILD SEAT RECOGNITATION (AKSE)
VL FRONT AXLE HALF, LEFT
VR FRONT AXLE HALF, RIGHT
Record T Text
NACHTRAG 1
ZU 991, 911, N03:
BEARBEITER: HAMANN LPP TEL. 81770
----------------------------------------------
BR211 PRESSETESTWAGEN
-----------------------------------------------
%RB ROHBAUSEITIG IST AUF ENGE TOLERANZEN (PASSUNGEN
UND SPALTMAßE) ZU ACHTEN, RB-AUDIT DURCHFÜHREN.
ANSPRECHPARTNER: BE/RB2 H. SCHIEBEL T.84176
%OF LACKIERUNG SERIENMÄßIG
AN DER KAROSSERIE MUSS EIN LACKAUDIT DURCHGE-
FÜHRT WERDEN. (STEUERCODE: N03)
%MO DAS FZG. ERHÄLT EINEN LEISTUNGSGEPRÜFTEN
%W10 MOTOR.
MOTOR IST VOM WERK 10 GESONDERT GEKENNZEICHNET
(PROD.NR.) ANZULIEFERN.
%MO ZUSÄTZLICH MÜSSEN FOLGENDE TEILE VERBAUT WERDEN
VLIES AUF UNTERBODENVERKLEIDUNG VOM C219
A 219 682 01 11 ABDAEMPFUNG UNTERBAU VO IN LI
A 219 682 02 11 ABDAEMPFUNG UNTERBAU VO IN RE
A 219 682 03 11 ABDAEMPFUNG UNTERBAU VO AU LI
A 219 682 04 11 ABDAEMPFUNG UNTERBAU VO AU RE
ABDÄMPFUNG AUF HAUPTBODEN VOM C219
A 219 682 01 01 ABDAEMPFUNG HAUPTBODEN LI VO AU
A 219 682 02 01 ABDAEMPFUNG HAUPTBODEN RE VO AU
A 219 682 03 01 ABDAEMPFUNG HAUPTBODEN LI HI IN
A 219 682 04 01 ABDAEMPFUNG HAUPTBODEN RE HI IN

Nu am inteles ultima parte, or fi ceva dotari speciale. De asemenea am vazut "M013 ENGINE REDUCED PERFORMANCE", o fi diferenta intre E280 si E320? Adica sa fie acelasi motor insa unul sa aiba noxe mai mici pe anumite piete, fiind mai putin puternic?
Si mai este suspensia sport, poate cineva sa-mi spuna cu ce e diferita de cea standard? Va trebui la comandarea pieselor pt suspensie sa le specific ca e vorba de cea sport? Sar'na!

PS: am vazut pe niste forumuri din Anglia ca ai putea seta ceva din Star pentru a anula M013? Adicatelea sa-l faci 320 din 280.

Last edited by rmg; 01-26-2018 at 13:53 PM.
rmg is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2018, 19:18 PM   #4
Crazyady
Senior Member
 
Crazyady's Avatar
 
Join Date: Mar 2015
Location: Bucuresti
Motorizare : W203 C200 Kompressor 1.8 163 cp pachet sport
Posts: 1,090
:
[Senior Member]
Default

Spuspensia sport vine cu alte amortizoare si arcuri fata de cea standard. Arcurile se identifica dupa cele 3 puncte colorate de pe ele.
Orice vanzator de piese auto daca foloseste un program de piese si cauta dupa seria masinii ii vor iesi codurile de amortizoare, supensie etc... sport pentru masina ta.
Si eu am pachet sport pe C200k si, inclusiv caseta de directie este diferita, franele sunt mai bune si toba are un alt sunet fata de standard.
Pentru decodarea dupa seria masinii completa, cauta topicul de decodare pe forum, sunt cativa colegi care iti raspund destul de repede acolo.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Crazyady is offline   Reply With Quote
Old 01-27-2018, 19:37 PM   #5
Flax1000
Senior Member
 
Flax1000's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Location: jud.Arad
Motorizare : W211 E270
Posts: 171
:
[Senior Member]
Default

Frumoasa masina si cu dotari bune.
S-o folosesti sanatos si sa ai parte de drumuri bune.
Imi plac dotarile, foarte multe optiuni bune.
Pfff...ce sa mai zic, sunt incantat de masina ta :-)

Nu stiu daca-i contrar regulilor forumului, dar as vrea sa stiu cat ai dat pe ea?
Flax1000 is offline   Reply With Quote
Old 01-28-2018, 19:04 PM   #6
rmg
Junior Member
 
Join Date: Jan 2018
Location: Bucuresti
Motorizare : 280 CDI
Posts: 20
:
[Junior Member]
Default

4000E in Germania, plus costurile de rigoare de adus masina acasa. O sa ma duca cu tot cu inmatriculat aici vreo 5000E, estimez eu. Cam asta e pretul lor acum pe afara. Insa eu am vanat o masina cu anumite dotari si nu m-am grabit. Si pt ca am luat-o direct de la privat am mai scutit niste bani.

E posibil sa ma pregatesc de o revizie la alternator, regulator de incarcare sau baterie. Azi am dat drumul la ambele scaune incalzite si-mi dadea un mesaj ca a oprit dotarile de confort pt protectia bateriei. Am masurat la baterie incarcarea si sta pe la 12,5V, deci nu incarca ca lumea.
Banuiesc puntile de diode de la alternator, pt ca daca erau regulatorul ma gandesc ca era mort de tot. Bateria pare ca e ok, tine curentul de pe o noapte pe alta. Daca era moarta, m-ar fi lasat.
Caut pe forum un coleg cu service, sa vedem daca se poate uita la ea.
rmg is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2018, 00:54 AM   #7
Sharky
Senior Member
 
Join Date: Jun 2012
Location: Cluj
Motorizare : MB E240
Posts: 758
:
[Senior Member]
Default

mesajul e normal. Probabil bateria e obosita.
In prima faza o poti incarca.

IN rest eu cred ca alternatorul e ok, altfel aveai deja eroare.
MAsoara tensiune din meniul secret, indicatia e corecta.
bateria mica nu e relevanta aia in general e deconectata.
Sharky is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2018, 13:08 PM   #8
rmg
Junior Member
 
Join Date: Jan 2018
Location: Bucuresti
Motorizare : 280 CDI
Posts: 20
:
[Junior Member]
Default

Incarcarea bateriei a fost prima treaba pe care am facut-o.
Azi am intrat in meniul ala in care pot vedea voltajul si arata 12,9-13, cu clima ON si ajunge pe la 12,7 daca dau drumul la incalzirea in ambele scaune.
Nu ma deranjeaza sa cumpar baterie, e consumabil si cred ca si are ceva ani asta de pe masina. Insa nu as cumpara bateria pana nu sunt sigur ca regulatorul de tensiune si alternatorul sunt ok.
O sa merg la un electrician sa verifice incarcarea la iesirea din alternator si la iesirea din regulator. Stie cineva unde e regulatorul de tensiune la OM642?
rmg is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2018, 14:04 PM   #9
Sharky
Senior Member
 
Join Date: Jun 2012
Location: Cluj
Motorizare : MB E240
Posts: 758
:
[Senior Member]
Default

Cam nasoala treaba. Face asa indiferent de turatie?
Scaunele nu papa mult, ventilatorul si dezaburirea luneta manca mult, dar dupa cum povestesti e clar ceva dus.

Ai verificat cablurile? Nu cumva pierzi tensiune pe ele?
Cel putin la a mea tensiunea abia scade cu 0.1V de la nici un consumator la toti porniti.
LA tine clar e o problema.

Apropos, vezi ca eu dupa ce mi-am incarcat bateria pe redresor si am fortat egalizarea intre celule, alternatorul nu vroia sa mai incarce prea mult.
De la 14.2V cat a aratat dupa pornire a scazut destul de repede la 13.6V. Si mentinea constant 13.6V ca asa vroia el, indiferent de consumatori.
zic asta doar ca sa nu te sperie comportamentul, dar la tine clar ai alta problema.

Bafta cu rezolvarea, deja depaseste nivelul forumului, trebuie sa puna cineva mana sa testeze/rezolve.

Last edited by Sharky; 01-29-2018 at 14:08 PM.
Sharky is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2018, 16:12 PM   #10
grizzlee
Senior Member
 
Join Date: Mar 2008
Location: Cluj/Timisoara/Resita
Motorizare : 220 CDI
Age: 37
Posts: 422
:
[Senior Member]
Default

Poate s-au dus carbunii de la alternator. Daca erau diodele cred nu mai incarca defel. Cred ca trebuie sa dai jos alternatorul. Partea buna e ca o sa schimbi cu ocazia asta si cureaua
grizzlee is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2018, 18:46 PM   #11
rmg
Junior Member
 
Join Date: Jan 2018
Location: Bucuresti
Motorizare : 280 CDI
Posts: 20
:
[Junior Member]
Default

Am cautat toata ziua pe afara informatii suplimentare despre "Battery protection convenience functions temporarily unavailable" si gasesc numai informatii ambigue.
Unii zic chiar ca ar fi fost un recall pe tema asta in perioada respectiva. Am gasit si ca s-ar reseta sau reconfigura BCM-ul pentru a incarca corect.
O sa duc masina la un tester Star si cu ocazia asta o sa aflu daca trebuie ceva reinitializat si eventual daca sunt alte mesaje de eroare stocate pe masina.
Daca era mai cald dadeam eu jos alternatorul si-l duceam la verificat, eventual schimbam pe el regulatorul de tensiune (am vazut ca e prins de carcasa alternatorului), asa o sa incerc sa-l masor pe masina.
rmg is offline   Reply With Quote
Old 01-29-2018, 22:23 PM   #12
cl600
Specialist 7G-Tronic
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : CDI
Age: 46
Posts: 3,018
:
[Specialist 7G-Tronic]
Default

La 642 și nu numai, calculatorul motor monitorizează și comanda alternatorul.

BCM monitorizează funcțiile Convenience și dacă ECU motor sesizează că ceva nu e in regula, obliga BCM-ul sa dea comenzi către SAM-uri, calculatoare uși, clima, etc sa întrerupă consumul.
Daca după întreruperea acestora, ECU motor tot nu obține rezultatele estimate, atunci cu siguranță va emite un cod de defect legat de alternator.

Regulatorul alternatorului se afla direct pe alternator și e destul de greu de verificat cat da unul și cat da celălalt.

De cele mai multe ori, după demontarea releului se pot observa ușor starea cărbunilor și mai ales starea platoului rotorului pe care calcă cărbunii.
__________________
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34

www.mbretrofit.com


https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA


Whatsapp 0731 362 861


Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
cl600 is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2018, 00:04 AM   #13
rmg
Junior Member
 
Join Date: Jan 2018
Location: Bucuresti
Motorizare : 280 CDI
Posts: 20
:
[Junior Member]
Default

Un sfat de unde s-o apuc? O diagnoza Star m-ar ajuta sa aflu mai multe?

Asta seara am mers cu afisajul voltajului pe ecran, sa vad cum se comporta. Cand am plecat de la munca arata 11,9 si la pornire scade in 9V aproape. Dupa aia sta pe la 12,9-13V la ralanti si scade usor pana la un min. de 12.3-12.4V. In mers sta pe a 12.8-13V, clima, farurile pornite. Nu am mai incercat sa dau drumul la scaune ca sigur scadea si mai mult.
rmg is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2018, 11:38 AM   #14
Sharky
Senior Member
 
Join Date: Jun 2012
Location: Cluj
Motorizare : MB E240
Posts: 758
:
[Senior Member]
Default

Stii cum e, daca dai jos alternatorul nu e mare lucru sa incepi sa verifici diodele.
La fel si releul daca e ok, la ochi.

Dupa cum am scris, e bine sa dai drumul la consumatori sa vezi cat cade in sarcina si daca ai cum sa verifici caderea de tensiune pe cabluri, macar cat sa le elimini din ecuatie.
Iei un voltmetru si masori tensiune intre borna de - si caroserie, diverse puncte de masa.
Idem pt +. Evident ar trebui sa ai zero.
Sharky is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2018, 12:11 PM   #15
rmg
Junior Member
 
Join Date: Jan 2018
Location: Bucuresti
Motorizare : 280 CDI
Posts: 20
:
[Junior Member]
Default

Azi am mers cu 13,2-13,4V in bord, fara faruri aprinse. Nu prea are logica, ma mai gandesc si la cuplajul ala electromagnetic de pe fulia alternatorului, poate nu o cupla complet?!
Oricum ar fi trebuie si baterie, acum la 4-5gr peste noapte are 11,9V. Cred ca acum porneste mai mult pt ca e ditamai dihania de 100Ah si reuseste sa dea motorul peste cap, altfel nu pornea in veci cu atat de putin curent.
rmg is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2018, 13:32 PM   #16
Sharky
Senior Member
 
Join Date: Jun 2012
Location: Cluj
Motorizare : MB E240
Posts: 758
:
[Senior Member]
Default

11.9V are si a mea cand masori din meniul secret si pun contactul.
A pornit si cu 10.9V, iarna trecuta la -15C. Asa ca nu te grabi.
Rezolva alternatorul, bateria o tii pana crapa.

In primul rand masina trage vreo 10-20A chiar daca ai toate stinse. A mea cum pun contactul imi urca curentul la 20A. Am scris pe topicul meu pe undeva.
Sa crezi ca tu ca mercedesul e cuminte, suge la curent din baterie cu nemiluita.
Ia masoara tu mai bine ce tensiune ai cu toti consumatorii opriti, apoi porneste faza lunga, dezaburirea si ventilatia pe maxim.

Variatia cu turatia ai? Daca nu ai, as zice ca regulatorul e ok, ar fi diode sau cabluri/contacte, dupa mine, dar repet. Cablurile se pot masura cu voltmetru, vezi daca ai tensiune pe ele de la un capat la altul. Diodele ...e prea complicat, ori stii, ori nu e de explicat aici.
Tre pusa mana, nu mai merge cu povesti.
Sharky is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2018, 13:45 PM   #17
rmg
Junior Member
 
Join Date: Jan 2018
Location: Bucuresti
Motorizare : 280 CDI
Posts: 20
:
[Junior Member]
Default

Multam pentru interes si raspunsuri!
Puntea de diode e clar ca se masoara doar cu alternatorul jos, sa vezi daca e vreuna intepata. Mi-e scarba de demontat alternatorul ca dupa aia e simplu, am unde sa-l duc pt masurare si verificare.
O sa ma duc maine sa scanez masina cu ajutorul unui coleg de pe forum si dupa aia poate o duc la un electrician, sa arunce un ochi.
rmg is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2018, 15:27 PM   #18
wert
Member
 
wert's Avatar
 
Join Date: Jun 2013
Location: Bucuresti
Motorizare : 3.0 V6
Posts: 36
:
[Member]
Default

Quote:
Originally Posted by rmg View Post
Mai am o chestie: masina e dotata cu keyless go insa daca incerc sa deschid masina de pe manerele de la usi nu merge, doar din telecomanda. Butonul de pornire e ok. Nu merge nici sa deschid nici sa inchid din butoanele de pe usi. Am incercat toate variantele: sa trag de maner si sa apas pe buton, sa apas doar pe buton, sa trag doar de maner, nimic. O fi vreo functie neactivata sau pur si simplu sunt ciufuliti toti senzorii de pe manere.
Poate este dezactivata functia keyless entry (vezi finalul prezentarii): https://www.youtube.com/watch?v=8BUD__zEtyA
__________________
[city]: Silver Smart ForTwo Coupe MHD | Pulse | Navi | Leather

[open roads]: Designo Selenite Magno Grey AMG C43 4matic | AMG Ride Control | AMG Performance Exhaust/Seats/Steering wheel | LED ILS | Command online | HUD | 360-degree camera | Driving assist plus | Keyless-go comfort | Webasto | Panoramic sunroof | Burmester Surround
wert is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2018, 18:55 PM   #19
rmg
Junior Member
 
Join Date: Jan 2018
Location: Bucuresti
Motorizare : 280 CDI
Posts: 20
:
[Junior Member]
Default

O sa incerc sa vedem chestia cu apasatul de 2 ori.
Am cumparat un DVD de pe net cu hartile 2018 insa nu-l incarca, sta ca prostul in "Navigation software is loading". O fi porcarie DVD-ul sau trebuie sa-l las mai mult. L-am lasat vreo 10-15min si nimic, cel vechi il incarca in 30sec.
Am reusit sa scot suportul de pahare si sa-l deblochez insa pare ca nu-l impinge nimic in sus, trebuie sa trag eu de el. Dar tot e bine, ca pot sa-l scot si sa-l folosesc intr-un fel sau altul. O sa cumpar unul nou, e vreo 50USD pe afara.
rmg is offline   Reply With Quote
Old 01-30-2018, 20:24 PM   #20
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 27
Posts: 2,973
:
[V.I.P]
Default

Poti gasi mult mai ieftin suportul pe ebay daca ai rabdare sa stai la panda.
__________________
Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.
broscutza2001 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
280cdi, mercedes, w211 or s211


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 11:10 AM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF