Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Proaspat posesor de 316 CDI, cu mici nelamuriri

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Proaspat posesor de 316 CDI, cu mici nelamuriri

    De cateva ore, sunt proaspatul posesor al unui MB 316 CDI, an 2000, 314.000 km ( imi place sa cred ca sunt REALI ), cutie de viteze manuala, A/C , sirocol, tempomat, scaun incalzit cu multiple reglaje, geamuri si oglinzi electrice si incalzite , zic eu, intr-o stare buna spre foarte buna.
    Doar ca, ori nu stiu eu sa caut (???) ori nu gasesc, am nelamuriri legate de cateva aspecte cu privire la acest model.
    1.Ce ulei imi recomandati pt. motor( ce specificatii sa aiba, vascozitate, etc), ce cantitate, ce fel de filtru ( o marca anume ? )
    2. Ce fel de antigel si ce cantitate ?
    3. Ce fel de acumulator ( masina nu avea montat acumulator ), ce fel de amperaj si ce producator ?
    4. Ce trebuie inlocuit atunci cand cumperi o astfel de masina, mai exact, care sunt consumabilele care trebuiesc inlocuite ? Sincer, doresc sa le inlocuiesc toate, sa am un T zero, de unde incep.
    5. Tipul asta de motor cate curele are ? Tot cautand pe net, am gasit curea distributie si curea transmisie cu caneluri ? Ce face una si ce face cealalta ?
    Azi m-am uitat sub capota si in afara de cureaua de accesorii, nu am mai vazut nicio curea.
    6. La maneta de tempomat , am vazut ca are 4 pozitii: sus/ jos, dar si fata spate. Vechiul proprietar nu stie ce se intampla cand actionezi maneta fata-spate. Si acum va intreb: face ceva ? Ca eu nu am vazut/ simtit nimic schimbat.
    7. La butoanele de actionare A/C, mai sunt niste insemne, asemanatoare cu cele de la sirocol,butonul de A/C fiind , sa zicem la ora 12. Iar la ora 3 6 9 sunt alte insemne, pe care nu le descifrez/ inteleg.
    9. Care este plaja de turatii in care ar trebui mentinut un astfel de motor ? Precizez ca am avut doar benzinare si motociclete :-)
    10. Ce fel de carlig, mai exact model, potriveste pe acest tip de masina, tinand cont ca bara spate are si TREAPTA ?

    Ca probleme la masina, ar fi:
    * crucea cardanica, care nu stiu ce specificatii trebuie sa aiba si cam la ce pret este o astfel de cruce ( am gasit pe net la ~ 70 ron, dar n stiu daca este piesa de care am nevoie ).
    * Ar mai fi carcasa ventilator aeroterma, care e fisurata, motiv pt care nici nu baga aer cu putere in habitaclu.
    * xenonul pe faza scurta, care nu stiu cat e de legal. Nu are lupa in far, motiv pt care va intreb: e legal, am voie sa circul cu el ?
    * frana de picior, care pe prima treime din cursa, parca nu face mai nimc, plus ca nu e ferma. Nu merge pana in podea, doar ca nu se simte ca fiind ferma, cum e la Mondeo, de exemplu.

    Acestea ar fi deocamdata, si cum se va face lumina, am sa postez cateva poze mai amanuntite.

    O seara buna !
    Attached Files

  • #2
    Felicitari, cat priveste km reali ai masinii....ma abtin,nu zic ca nu dar...mai citeste si tu pe aici sa vezi cati km reali au aceste utilaje
    1-2 citeste si tu pe aici ca ai sa gasesti tot ce te intereseaza
    3 bateria trebuie sa fie de minim 100 amperi, cat priveste dimensiunile trebuie sa fie pentru Sprinter
    4 inlocuiesti ce ai nevoie si ce trebuie,altfel daca nu ai ce face cu banii poti sa schimbi totul ca sa ai un punct zero
    5 ai curea deaccesorii,daca e sa o schimbi mergi pe contitech, si 2 role,de preferat Ina, plus un intinzator curea cu rola,tot Ina.Distributia e pe lant si la 300000 km reali , nu trebuie sa umbli la ea.
    6 tragi de maneta in sus sa stabilesti o viteza de mers,eventual sa accelerezi, tragi de maneta in jos sa reduci viteza,tragi de maneta la tine sa pui masina la ultima viteza cu care ai mers pe pilot,impingi de maneta spre bord sa dezactivezi pilotul.Intra in funciune de la 30 km/h in sus,sa stii...
    7 butonul de sus e de ac,cel din mijloc porneste sirocoul cand motorul este pornit iar cel de zos Rest,functioneaza cu motorul oprit si merge caldura pe treapta intai de ventilatie inca 30 minute dupa ce te opresti
    9 ( ca pe 8 l-ai mancat ) e bine sa tii motorul peste 2000 de ture ca altfel omori turbina, cu schimb la 2500-3000 in functie de necesitati
    10 carlig de remorcare pentru Sprinter cu treapta la spate, asa ceri la magazin
    In rest,crucea cardanica se schimba doar la un atelier specializat,sunt in Bucuresti, altfel acasa nu ai nici o sansa pentru ca trebuie reglata pe banc,xenonul poti sa il pui dar sa iti iei si o lada frigorifica sa bagi carnea ce o sa o primesti pe drum , masina cu becuri bune vede destul de bine,mai putin soferul poate, cat priveste frana o sa te obisnuiesti cu ea...
    Apropo,daca tot am scris atata imi permit sa te intreb:ce vrei tu sa faci cu aceasta caruta,la ce vrei sa o folosesti ??? (no ofence,asa zic eu la masini nu am nimic cu a ta ) Stima.
    Last edited by Cristi Nazarov; 08-21-2015, 15:18 PM.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      Salut Cristi. Ca prim fapt, doresc sa stii ca te-am sunat, pe nr de Orange, cu doua ore inainte sa cumpar masina. Am citit pe acest forum, majoritatea mesajelor postate de tine.
      In al doilea rand, masina asta (caruta :-) )am cumparat-o pt ca , Toyota Hilux pe care am vrut sa o cumpar avea prea multe defecte pe dedesupt...carda, diferentiale, telescop directie si alte cateva nimicuri, erau varza. Si daca amramas cu banii in buzunar, am zis sa iau ceva....o alta moto de teren sau, acest Sprinter. Si sincer iti spun, ca deocamdata, nu regret ca am ales acest motor.
      Acum, ce vreau sa fac cu ea ? Pai, simplu. Daca masina asta imi aduce un venit lunar de min. 600-700 de euro, pe langa veniturile mele stabile, deja existente, am sa o tin, pt facut bani cu ea. Daca e prea mare osteneala, ocupandu-ma doar de transport, si raman cu o nimica toata, am sa o tin, doar pt a-mi transporta bunuri personale de la apartament la casa si pt a-mi transporta viitoarea motocicleta enduro.
      E prea frumoasa si ingrijita, pt a o vinde. Cat despre kilometri, am spus ca imi PLACE sa cred ca sunt reali....vorba ta, cu totii stim care e treaba cu kilometri.

      Merita sa risc sa pun carlig din dezmembrari/ moldoveni ( ca ei se pare ca sunt tata Sprinterelor si a pieselor de Sprintere) sau sa pun unul nou ? Nou, in Cluj, cu treapta e 725 lei.
      Carligul, il pun deocamdata, doar pt ca IMI PLACE cum arata cu carlig, eu am doar categ. A si B, nu am E-ul.

      Ieri i-am facut schimbul de filtre si ulei.620 roni
      Xenoanele le avea montate, dar azi am sa-mi cumpar 2 becuri ''normale'' si am sa renunt la xenon.
      De tempomat, m-am cam prins cum functioneaza. Intr-adevar, sub 2000-2200 rpm, nu merg cu ea.
      Acumulator i-am pus Varta Silver 100Ah, 830 A curent de pornire la rece. 530 lei
      Mai imi trebuie anvelope de iarna, si citisem ca postasesi pe undeva de ceva Bridgestone, dar nu retin modelul. Si am sa iau si jante, de la prietenii de peste Carpati. :-)
      Frana de picior, si-a dat drumul, in sensul ca prinde mai OK. Masina a stat in curtea omului de cateva luni de zile.( nu avea RCA, ITP etc)
      Va salut si sa ne vedem sanatosi in trafic.
      P.S Multumesc pt raspuns

      Comment


      • #4
        Poze

        Mai multe poze intr-un post, nu pot uploada.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Numarul de Orange e doar atunci cand sunt in tara,pe cel de Vodafone raspund oricand si oricui indiferent unde ma aflu !!!!
          Felicitari pentru "caruta" sa te tina macar cat Stela mea, ca vad ca sunt cam surori la dotari..
          Cu transportul e cu dute-vino, daca nu tii la pret si te multumesti cu "ceva euroi" nu faci decat sa muncesti degeaba si sa bagi bani in masina,pe care daca nu o conduci tu si pui sofer.....e cu cantec....
          Mai cauta pe net,e o firma din Pitesti si te ajunge carligul cu tot cu transport 550 lei,parca asa am dat eu la cealalta masina.Si e nou !!!
          Anvelope Bridgestone nu se mai fac in Japonia ci doar in Turcia asa ca eu am trecut cu rezultate bune la Toyo H9, de iarna facute tot in Japonia,la pret bun si se descurca bine...
          In rest,sanatate si asfalt sub roti !!! Stima.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #6
            Soferul voi fi doar...eu

            Comment


            • #7
              Cum stiu ce fel de cruce cardanica am nevoie, pt ca , la magazin mi s-au oferit 2 tipuri de cruci ?
              Asta in ideea ca nu dau jos crucea, sa merg cu ea in mana....de 75 si 88 mm, parca.
              Am comandat cureaua de accesorii, 75 lei (Contitech), dar nu am comandat rolele. Trebuiesc inlocuite deodata ? De exemplu, kitul meu nu are multi km, dar am zis sa o am cureaua sub bancheta, cu mine.

              Comment


              • #8
                Of,tu nu intelegi romaneste?????
                Nu cumpara nici o cruce cardanica ca nu ai ce face cu ea,cat despre a o da jos pe a ta ia-ti gandul .Crucea cardanica la Sprinter nu e cum stii tu ca la Dacia Papuc, cu doua sigurante sa o dai jos in fata blocului !!!!Este ambutisata sau mai exact sudata !!!!Dupa ce se schimba trebuie centrata pe un aparat special si asta au doar cei care se ocupa special cu cardane!!!!Eu am facut la masina veche la Bucuresti,unde stiu ca se duc din toata tara si am auzit ca ar mai fi si la Oradea, asa ca nu te lasa pacalit de orice nea Ion care zice ca o schimba el !!!In cazul in care totusi ai schimba crucea,daca nu echilibrezi cardanul, strici crucea noua si chiar restul de cardan care e bun !!!
                Apropo,tu de unde stii ca ai cruce stricata,e sparta cumva si se vede???Vezi ca daca cumva ai doar o vibratie in cardan poate fi si de la unul din rulmentii intermediari !!1
                Si inca ceva,daca intradevar ai o cruce cardanica dusa, asta spune intradevar ca masina are 300000 de km !!!!!!!
                La masina mea am 705000 de km si e cardanul intreg !!!!Am schimbat si eu una la masina veche care avea tot 250000 de km ,luata din tara,dar real.....1 200 000 de km !!!!!!Am descoperit dupa verificari facute in Italia unde facea inspectia tehnica.....
                Nu schimba cureaua daca nu trebuie doar de dragul de a o schimba, iar cand o schimbi e bine sa schimbi si rolele.Eventual da cureaua jos si vezi daca are crapaturi sau daca rolele au joc in ele.Stima.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #9
                  Nu am vibratie in cardan, am un mic soc la debraierea mai brusca, la primele doua trepte de viteza.Socul il simt oarecum la tot ansamblul cutie, motor si bordul masinii. Si cei de la MB de pe Turzii, au zis ca e din cruce, si ca mi-o ofera la 310 lei + manopera.
                  Si tot ei m-au sfatuit sa am sub bancheta o curea de accesorii si un alternator (???).
                  Nu-s turc si inteleg romaneste, doar ca acum sunt bombardat cu mii de idei si sfaturi in ceea ce priveste aceasta masina.
                  Cureaua ma gandesc sa o am la mine, nu de alta, dar am trecut printr-o experienta neplacuta prin Ungaria, cu un Lt 35, la care a cedat cureaua in momentul depasirii unui TIR.
                  Cu Sprinterul din dotare, intentionez sa fac doar externul, chiar daca are doua foi de arc pe spate si e ''pregatit'' pt lejeritatea legislativa a scumpei noastre tari.
                  Bafta !

                  Comment


                  • #10
                    Inca ceva...se aprinde, se stinge dupa cateva minute de mers, martorul de la bujii. De pornit porneste la sfert. Am miscat eu pe acolo pe la mufe/ cabluri, dar degeaba.
                    De regula, sta aprins dupa ce pornesc motoru si merg ceva timp cu el...10-15 min, uneori si mai putin, dupa care se stinge si nu se mai aprinde, pana la urmatoarea repornire a motorului. Inteleg ca e problema de contact sau sa fie ceva bujie pe duca ? Fum la pornire nu scoate si nici in sarcina.

                    Comment


                    • #11
                      Nu as vrea sa fac o magarie, asa ca intreb si aici.
                      Eu am rezervor de 100 L si azi, a treia persoana (posesor de MB 311) mi-a recomandat sa pun la fiecare plin de motorina, 0.5 L de ulei de amestec pt motoare 2T.
                      Ce parere aveti ?

                      Comment


                      • #12
                        Există topic dedicat amestecului cu pricina. Caută și vei găsi!

                        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                        Comment


                        • #13
                          Faza cu "turcul" era doar o gluma, in cazul in care am sarit gardul imi cer scuze !!!!
                          Ai sigur cel putin o bujie arsa dar pentru asta trebuie sa pui testerul pe masina si sa vezi care e.Deocamdata porneste,doar la iarna ar putea fi ceva probleme la pornire...
                          Acel soc pe care-l simti tu cred ca este mai precis faptul ca nu esti obisnuit cu un diesel si mai ales cu o duba !!!Stiu ca si pe la mine se mai simte cand sunt mai somnoros,cand ma grabesc sa schimb vitezele....In general crucea cardanica se simte prin vibratii la o anumita viteza care ori dispare la accelerare ori se simte mai tare !!!
                          Cei de la reprezentanta bineinteles ca sunt amatori sa schimbe tot ce e posibil la o masina
                          Cat priveste sfaturile pe care le primesti de la toata lumea, parerea mea e sa iti montezi "un filtru de urechi" si sa mai selectezi din ele
                          Cat priveste uleiul 2 T, sa stii ca si eu pun exact 0,5 l la un plin,deoarece si eu am tot rezervor de 100 l.Eu sunt multumit,masina merge bine,nu da fum,consum bun asa ca-l folosesc.Pentru mai multe pareri despre uleiul 2 T ,asa cum ti s-a mai zis gasesti topic dedicat.Stima.
                          PS:te astept la Sankt Valentin la o cafa !!! E mai ieftina motorina decat la Oed !!!
                          Last edited by Cristi Nazarov; 08-23-2015, 08:00 AM.
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • #14
                            Cristi, nu ai pt ce sa-ti ceri scuze .
                            Nu se simt vibratii sau alte socuri/ batai, nici la vitezemici si nici mari. Adevarul e ca, daca debraiez mai frumos, socul dispare.
                            Cat despre ulei,am inteles. 0.5 L la 100 L diesel
                            Cafeaua o dau eu ;-)

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                              Ai sigur cel putin o bujie arsa dar pentru asta trebuie sa pui testerul pe masina si sa vezi care e.Deocamdata porneste,doar la iarna ar putea fi ceva probleme la pornire...
                              Imi recomandati un anume producator de bujii ?
                              Denso, Delphi, Beru, Ngk, Bosch, etc?
                              Multumesc !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF