Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor! Ce anume poate "fura" curentul de la baterie?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor! Ce anume poate "fura" curentul de la baterie?

    Revin obsesiv cu problema mea care nu isi gaseste rezolvare si cu rugamintea de a ma ajuta cineva cu o idee sau un sfat. Dupa incidentul cand am ramas fara picatura de curent in baterie am purces la inlocuirea ei, a doua zi, cu bateria noua aceeasi treaba, mort totul. M-am gandit ca e dus alternatorul, electromotorul...am urcat masina pe platforma si la service...acolo masuratori etc si rezulta bateria noua complet goala, verificat toti posibili consumatori, electromotor, alternator si totul ok. S-a pus o alta bateria si am plecat fericita acasa cu raspunsul ca bateria proaspat achizitionata nu e buna si cu intelegerea sa returnez service-ului bateria imprumutata. Ajung acasa si dupa circa patru ore dau sa pornesc, dar bateria imprumutata are zero energie. Ceva a furat curentul. Ce anume? E ceva ce nu trece prin contact asa incat atunci cand se fac masuratorile totul pare ok? E un consumator mare pentru ca omoara bateria in cateva ore! Nici nu stiu unde sa merg. E posibila o diagnoza a sistemului electric? Sunt din Suceava si cu Reprezentanta am avut doar experiente negative...ma gandesc sa merg in Iasi. Are legatura situatia cu mesajul afisat cu doua zile inainte si anume "lightning senzor visit work shop".

  • #2
    202, 203? Ce motorizare?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Un fir belit pe undeva cu siguranta.

      Comment


      • #4
        Daca e cdi as merge, la ghici, pe HB... Insa ala tzipa pe Star cu mesajul open circuit... O diagnoza cu Star a vazut masina?
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Imi cer scuze, fac precizarea: C class, 220 cdi, 2006, 150 cp, 142. 000 km. Mecanicul a facut o diagnoza, e drept nu cu Star, dar sustine ca nu e nimic in neregula. Ceva epuizeaza bateria si e un consumator mare pentru ca a "terminat-o" cam in trei ore.

          Comment


          • #6
            Daca nu sunt in stare sa faca o diagnoza corespunzatoare sa faca urmatoarea schema "BABESTE" se conecteza acumulator la masina si se scot pe rand sigurantele pana se obseva pe ce anume este consum cu masina nepornita.pe acel circuit va face scanteie ca este un consum"""
            , Cu un ampermetru conectat in serie pe Acumulator se poate verifica foarte simplu de unde este acel consum ce descarca acumulator.
            Un consumator foarte mare se vede a fi daca in timp scurt descarca acumulator , atentie MARITA DEOARECE SE POATE DECLANSA INCENDIU.DACA NU se arde nici o siguranta.
            Last edited by liviu40; 04-10-2015, 20:44 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Ana View Post
              Imi cer scuze, fac precizarea: C class, 220 cdi, 2006, 150 cp, 142. 000 km. Mecanicul a facut o diagnoza, e drept nu cu Star, dar sustine ca nu e nimic in neregula. Ceva epuizeaza bateria si e un consumator mare pentru ca a "terminat-o" cam in trei ore.
              Sa scoata borna de plus de pe alternator si conductor excitatie alternator sa nu fie acolo o problema ..Mergeti la un alectrician auto sa verifice instalatie , nu este greu :daca stie ce sa verifice , pacat ca sunteti intr-o localitate indepartata de mine.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Ana View Post
                Mecanicul a facut o diagnoza, e drept nu cu Star, dar sustine ca nu e nimic in neregula...

                Daca bateria se descarca in continuare inseamna ca mecanicul nu e bun daca sustine ca totul e in regula!



                In primul rand ar trebui verificat cu un aparat de masurat ce consum ai (cu cheia scoasa din contact) pe instalatie si daca intradevar e undeva problema atunci aparatul iti va indica instant consumul.

                Un electrician bun iti poate masura in cateva secunde daca ai consumatori!


                Ar merita o diagnoza STAR precum a mentionat colegul mai sus!
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Si mai "babeste " scoate toate sigurantele , conecteaza bateria si vede daca mai face scanteie cand o conecteaza , daca nu face , este ok , se repun sigurantele in ordinea scoasa si pe amperaj respectiv si unde face scanteie pe siguranta pe care este consum se afla defectul. Daca cu sigurantele scoase tot mai face scanteia" cand se pun bornele , a se verifica alternator , plus baterie duce direct la plus alternator si daca este problema in alternator automat duce la descarcare acumulator.
                  Last edited by liviu40; 04-10-2015, 21:03 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Din pacate, in zona e greu de gasit un electrician bun si cu chef de munca. Acum stau cu frica ca ma pot trezi ca masina ia foc. Imi e si destul de greu cu exprimarea pentru ca nu stiu prea multe in domeniu, astazi l-am intrebat foarte clar daca e posibil sa ma trezesc ca ia foc si a spus ca nu e cazul, ca nu exista un scurt circuit pentru ca a verificat asta.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Ana View Post
                      Imi cer scuze, fac precizarea: C class, 220 cdi, 2006, 150 cp, 142. 000 km. Mecanicul a facut o diagnoza, e drept nu cu Star, dar sustine ca nu e nimic in neregula. Ceva epuizeaza bateria si e un consumator mare pentru ca a "terminat-o" cam in trei ore.
                      Originally posted by Ana View Post
                      Din pacate, in zona e greu de gasit un electrician bun si cu chef de munca. Acum stau cu frica ca ma pot trezi ca masina ia foc. Imi e si destul de greu cu exprimarea pentru ca nu stiu prea multe in domeniu, astazi l-am intrebat foarte clar daca e posibil sa ma trezesc ca ia foc si a spus ca nu e cazul, ca nu exista un scurt circuit pentru ca a verificat asta.
                      Imi cer scuze dar din pacate la acest consum este foarte ciudata problema si foarte grava , recomand scoate o borna la baterie peste noapte pana nu se rezolva problema.

                      Comment


                      • #12
                        Cu mine de fata s-a verificat, cu cheia scoasa din contact si s-a constatat consum. E tare aiurea si sunt foarte dezamagita. Verificarea sigurantelor nu stiu daca s-a facut, nu a pomenit nimic de asa ceva. O diagnoza la Reprezentanta ar elucida problema? Pentru mai multa siguranta, am scos bateria de tot si asa va sta pana gasesc un loc unde sa merg si sa aflu o solutie a problemei. Multumesc din suflet pentru sfaturi.

                        Comment


                        • #13
                          De data asta bateria a rezistat ceva mai mult. Ultima pornire a fost la ora 18 si inainte de a scoate bateria am pornit din nou masina deci bateria a rezistat cam cinci ore.

                          Comment


                          • #14
                            Daca se descarca bateria in 3-4 ore, ar insemna un consum minim de 20Ah, care ar trebui sa incinga firul pe care se consuma. Schimba urgent electricianul, fa o diagnoza, si nu mai lasa bateria cuplata pana nu rezolvi problema.

                            Comment


                            • #15
                              Va zic de pe acum ca este HB-ul. Sa se masoare curentul care pleaca pe cablul HB-ului cu clestele ampermetru si o sa se sesizeze cum trage curent.
                              HB-ul nu da totdeauna pe STAR eroare, eu nu aveam eroare si totusi HB-ul era defect.
                              Cablul de curent nu se incinge, este gros si rezista.
                              Calmati-va, va cumparati altul, sau apelati la improvizatii ca si alti colegi de pe forum (vezi deconectarea cablului de curent de la Heater Booster).
                              Stima !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF