Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Rateuri la pornire W202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rateuri la pornire W202

    Am si eu o problema de ceva vreme cu un Mercedes C180 W202 benzina 1799cmc,an fabricatie 1998.
    La pornire cand motorul este rece,da rateuri si nu se accelereaza chiar daca stai cu pedala in podea.Daca reusesc sa plec de pe loc,in continuare da rateuri,te scutura si chiar moare motorul.Dupa cateva porniri de acest gen,acesta isi revine si merge impecabil.Nu are legatura cu temperatura exterioara,mi-a facut si in vara dar nu asa grav si nu asa des.
    La tester nu-mi da nici un cod de eroare la motor.Am citit pe aici probleme cu instalatia electrica...nu e cazul.
    Daca a mai avut cineva probleme de genul acesta va rog sa-mi spuneti pe ce sa pun mana,eu cred ca nu e bai mare,o fi ceva legat de soc,nu da vreun senzor comanda bine la calculator?
    Va multumesc anticipat

  • #2
    Salut ,Asa face si masina mea , da rateuri in filtru de aer la pornire dim ,si am descoperit ca nu se alimenteaza corespunztor , filtru de benzina infundat sau este pe duca pompa de benzina , am luat filtru nou si am sa-l schimb azi sau maine sa vad daca mai face figuri , Si am ajuns la concluzia asta deoarece daca pun contactul de cateva ori dispare rateurile si intra in turatie bine motorul eu cred ca pe alimentare este problema la mine cel putin sigur de aici este problema . Verifica presiunea in rampa injectoare. si mai verifica si debitmetru aer.

    Comment


    • #3
      Nu cred ca e vorba de alimentare,eu spun ca ar face tot timpul nu doar la primele porniri...nici debitmetru de aer nu cred sa fie, a fost schimbat si acesta.
      Ieri a stat in garaj la caldura,azi dimineata am plecat la servici,a functionat perfect,nici un rateu...m-am bucurat,am plecat de la servici,la fel...totul bine,acum seara a inceput din nou,inclin sa cred ca e senzorul de temperatura si nu da comanda la calculator.
      Stiti cumva unde este amplasat?

      Comment


      • #4
        La W202 C180 este foarte important sa ai bujii bune, fise perfecte, bobinele de inductie la fel.
        Corpul clapeta (clapeta de acceleratie) curatat si in parametri. Filtru de benzina NOU si bineinteles pompa de benzina de la rezervor functionala.
        Muti s-au plans de W202 ca e puturos ca oscileaza la relanti si consuma mult. Trebuie sa fim realisti ca masinile astea nu-s vandute de cei din Germania sau de unde le luam pentru ca-s prea bune sau ca noi. Se vand respectiv cumpara ca si masini second-hand. Ca atare necesita o revizie completa dupa cumparare.
        Dati search pe forum cu urmatorii termeni: corp clapeta, clapeta acceleratie, oscileaza la relanti...si cititi...material este.
        Va pot spune din experienta proprie ca un C180 pus la punct si condus in ture asa cum trebuie e o placere, asta in conditiile in care poti accepta un consum maricel.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          Alimentezi de la OMV ??? Daca da, schimba furnizorul.

          (Aceleasi simptome le-am avut si eu - motor benzina 1998 cmc. Alimentam doar de la OMV din comoditate, doar aceasta statie fiind in vecinatate. Dupa ce am inlocuit diverse, la sugestiile unui mecanic, am schimbat furnizorul de combustibil; am trecut pe rompetrol. De atunci nu am mai avut probleme cu pornirea la rece).
          http://www.w204.ro

          Comment


          • #6
            Salutam!


            Originally posted by Paval View Post
            ...inclin sa cred ca e senzorul de temperatura si nu da comanda la calculator.
            Stiti cumva unde este amplasat?
            Cred ca despre acesta este vorba(Nr. 7-punctul rosu)
            Attached Files
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #7
              Adica sub acel capac negru cu stema Mercedes. Ai grija cand il scoti (tragi usor in sus) sa nu-i rupi clemele.
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                Daca e sa fie defect acel senzort de temperatura, nu ar fi trebuit sa apara o eroare de la el pe tester?
                Caci masina in cauza a fost pusa pe tester si totul a iesit perfect, fara nici o eroare.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #9
                  Citesc cu atentie toate postarile,alimentez doar de la Petrom...am renuntat pe rand la Lukoil si Aral si doar Petrom mai avem in oras.Am verificat fisele,bujiile au fost schimbate,clapeta de acceleratie este curata,maine poate reusesc sa desfac acel capac sa vad ce e "ascuns" acolo.
                  Va multumesc tuturor pentru parerile exprimate si ideile prezentate mai sus

                  Comment


                  • #10
                    Imi staruie in minte un aspect. Ti-l spun poate identifici ceva din comportamentul masinii.
                    La unele modele pana in 95-96 am observat ca daca scoti bateria se reseteaza calculatorul masinii si ca atare dupa ce o repornesti masina nu mai sta la relanti si merge haotic. Se ineaca, moare motorul si asta pana mergi cu ea putin si-si ia iarasi datele de injectie.
                    De-obicei un drum extern 20-30 km ajuta foarte mult pentru a-si reface calculatorul datele de injectie.
                    Personal cand am avut C-ul cand am umblat la baterie am ajuns de franam cu piciorul stang ca sa tin dreptul pe accelereatie sa nu mai moara motorul.
                    Ma gandeam sa nu ai si tu ceva asemanator...sa nu se reseteze sau nu stiu. Fa o diagnoza si vezi sa nu ai vreun scurt pe ECU sau probleme cu incarcarea.
                    Ce merita incercat este sa mergi o sesiune doua asa mai sustinut chiar daca nu mergi cu viteza foarte mare dar sa schimbi in ture...peste 3000. Filtru de benzina nou si eventual un aditiv in benzina, pentru curatare injectoare.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      Adidc , Asa ceva am patit eu si ai dreptate in comportament motor am tot schimbat acumulator de pe masina si si-a luat mersul haotic azi am schimbat si filtru benzina si motor merge ok , tind sa cred ca de la regenerare ecu a fost, am tester al meu si am pus pe masina acum si nu am nimic eroare.

                      Comment


                      • #12
                        @Paval, benzina de la OMV este aceeasi cu cea de la Petrom. Alimenteaza din alta parte., Incearca benzina de la MOL, de ex. Iti spun ca astfel vei rezolva problema expusa in primul post. Punem pariu, daca vrei
                        http://www.w204.ro

                        Comment


                        • #13
                          Nu a fost data bateria jos,incarcarea e ok(sunt electrician),am umblat acum seara mai la ea si am gasit un furtun de aer care a iesit destul de usor de la locul lui.Am lasat-o afara si vreau sa vad dimineata cand va fi rece.Am sa pun poza maine cu furtunul respectiv daca acesta a fost problema...

                          Comment


                          • #14
                            Am atasat rezultatul la testul facut acum 1 ora si pozele cu furtunul din foto 190953(cel din stanga...care aseara a iesit destul de usor) si duce la clapeta de acceleratie (foto 191027) ,dar nu era el cauza...tot asa se comporta.Acesta este intrarea in sistemul de control emisie vapori(valva aerisire circuit)-foto 125529 si 125536.Din ce se vede la diagnoza, la motor nu apare nici o eroare.Erorile de la clima apar deoarece nu am compresorul montat.Sa-mi spuneti va rog daca vreuna din celelalte erori care apar ar putea avea legatura cu problema care persista in continuare la masina.
                            Va multumesc
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Salut , eroare a senzorului de temperatura a lichidului apare, din ce m am documentat simptomele unui senzor defect sunt cele asemanatoare tie. Ai spus ca esti electrician , cauta pe internet simptome senzor de temperatura si ai sa regasesti problemele tale dar si o metoda de a verifica senzorul cu aparat de masura , sunt niste valori ce ar trebui sa iti apara. Cu toate ca senzorul de temperatura a apei apare la clima , el are rol important si in oferirea de informatii calculatorului pentru functionarea corecta a motorului.
                              http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...c-t5215p7.html

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF