Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme caldura

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme caldura

    Salut, am un w203 c270 cdi din 2001. Stiu ca sunt multe posturi despre probleme cu caldura imi cer scuze dar nu am vazut ca cineva sa abie o problema la fel ca mine. Am schimbat termostatul acu 6 luni era blocat pe deschis din cate imi aduc aminte, totul a fost ok pana a dat frigul am vazut ca nu baga caldura. se incalzeste cat de cat repede ajunge la 90 de grade dar baga caldura doar daca stau pe loc si o turez peste 3 mii, si atunci nu baga sa zici ca te da jos din masina, doar ca se cunoaste diferenta decat in mers. Aveti idee ce ar putea fi? Problema sa fie de la caloriferul de caldura? Trebuie demontat tot bordul ca sa ajung la caloriferul de caldura? Multumesc!

  • #2
    Verifica nivelul de antigel - daca ai prea putin, poate s-a pierdut cand ai schimbat termostatul - e posibil sa nu se umple radiatorul din bord complet..
    E doar o idee ce poate fi verificata usor, nu stiu daca se pupa cu restul simptomelor.

    Comment


    • #3
      Vezi motorasul de pe vasul de expansiune daca functioneaza este o pompa de apa electrica dupa ce opresti mororul el inca functioneaza cateva secunde pune mana pe el vezi se simte ceva vibratie semn ca ar functiona. Daca zici ca in turatie mare se simte ceva ar putea fi si pompa de apa cea angrenata de cureaua de accesorii. Verifica prima data pompa de pe vas.

      Comment


      • #4
        Ca sa ajungi la calorifer trebuie demontat tot borgul. Este o treaba destul de migaloasa, mie personal mi-a luat cam doua zile sa inlocuiesc evaporatorul (radiatorul din bord), se afla in acelas compartiment cu caloriferul de caldura.
        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
        Onorez comenzi si in Bucuresti
        Tel. 0736375626 Marian

        Comment


        • #5
          O sa verific si pompa de pe vas, azi dimineata -3 grade am mers 20 km turatie 2mii si abia dupa 20 de km a ajuns apa la 80 dupa ce a ajuns la 80 am mai mers aproximativ 6 km si a urcat la 90 oare sa fie blocat termostatul pe deschis?

          Comment


          • #6
            Daca tiar fi blocat pe deschis la drum lung 20 km apa nu trece de 60 . Pentru ca in acel caz tot timpul circula apa prin radiatorul din fata si se raceste .

            Comment


            • #7
              Am inteles dar totusi parca prea greu se incalzeste

              Comment


              • #8
                Pompita de la vas am pus mana pe ea nu se simte ca ar vibra sau ceva de genu nici cand este pornita nici cand opresc motorul, doar scoate un sunet ciudat la oprirea motorului ca si cum ar functiona...si pompa de apa pe care o invarte cureaua de accesorii nu cred ca ar avea ceva, deoarce apa se comporta normal nu trece de 90 de grade se incalzeste mai greu dar asta e. Sa fie caloriferul infundat? Acu 4 luni am schimbat radiatorul de racire si am vazut ca era lipit...oare solutia "minune" care a fost pusa in vas sa fi infundat si radiatorul de caldura din bord? STIMA!

                Comment


                • #9
                  Sar putea sa fi infundat celulele de la radiatorul de incalzire sunt cam subtiri . Ai putea incerca o curatare a instalatiei. Nu stiu exact ce ar presupune asta dar daca ai putea sa bagi presiune de apa doar pe conductele la la radiatorul din interior poate ai face ceva. Poti verifica periile (carbunii) de la pompita de pe vas poate sunt pe duca.

                  Comment


                  • #10
                    Gasiti aici poze puse de mine circuit caldura din interior.

                    Comment


                    • #11
                      La modelul w 203 climatizarea este diferita. Nu ai sistemul cu duovalve iar radiatorul de incalzire are o singura intrare si o iesire.
                      Pentru alin bunea.Verifica daca se infierbanta furtunul care intra in radiator (prin stanga motorului si daca e la fel de cald,fierbinte la iesire sub vasul de expansiune inainte de intrare in pompita de recirculare. Daca e diferenta majora atunci circuitul este obturat.Poti incerca prin bagarea unui jet de apa in sens invers circuitului adica dinpre vasul de expansiune catre pompa de apa .Din posturile anterioare stiu ca ai avut probleme cu chiulasa.Daca nu ai schimbat-o si e fisurata NU AI CALDURA.

                      Comment


                      • #12
                        Problema cu chiulasa sa rezolvat, a fost schimbata acu un an cred, baga caldura nu era problema. O sa verific si cum ai zis tu, Multumesc!

                        Comment


                        • #13
                          Am fost azi pana la sinaia ( 100km) si surpriza nu a trecut apa de 80 de grade...erau -4 grade, nu inteleg de ce se incalzeste asa greu, oare ce sa fie? Ms!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by alin bunea View Post
                            Am fost azi pana la sinaia ( 100km) si surpriza nu a trecut apa de 80 de grade...erau -4 grade, nu inteleg de ce se incalzeste asa greu, oare ce sa fie? Ms!
                            Pentru ca iti circula apa prin radiatorul de racire, tot timpul.
                            Pentru ca ti s-a blocat pe deschis termostatul.

                            Incepe cu ce e simplu - termostatul, pe urma treci la treburi electro-mecanice.

                            Comment


                            • #15
                              am aceiasi problema la un w203 cred ca este radiatorul din bord ca intra apa calda .adica furtunul cald si la iesire furtunul rece multumesc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF