Salut
Vin cu o problema nemaintalnita de mine: incepand de prin august (a 2-a zi dupa schimbul de ulei) ma trezesc ca n-am puterea obisnuita in mers - parca schimba mai repede treptele de viteza, dar la accelerari mai serioase recuperam; adica urca la 3000 dar mai usurel asa. Apoi la plecarea in concediu constat ca nu vrea mai mult de 3000 pe autostrada; opresc si repornesc, apas tare, urca pana la 4000 usor, ca inainte dar se plafoneaza si tot la 3000 ramane si parca avea un zgomot de neuns motorul, mai strident. La 2000 mergea bine. Am terminat plimbarea de vreo 2000 km, cand in limp mode cand normal, iar de vreo saptamana are un zgomot mai nasol in mers ( a rabla) si ce-i mai rau e ca zgomotul s-a mutat de la pornirea la rece (unde suna de zici ca-s -30 grade afara) si pana la incalzirea la regim de lucru.
Intrebarea este: inainte sa merg la tester iar si iar, imi spune cineva ca a patit la fel de la vreo zeama de ulei imediat dupa schimbare si ca si-a revenit masina cand l-a reschimbat de nervi? Ca mie parca nu prea-mi vine sa cred ca lotul ala de ulei e mult mai rau decat precedentul ( am pus la fel ca precedentele 4 schimburi). Am mai avut limp-mode-uri pana acum din multe cauze: debitmetru, actuator de galerie de admisie ars, EGR, dar in toate nu tipa motorul - era bleg dar silentios.
Vin cu o problema nemaintalnita de mine: incepand de prin august (a 2-a zi dupa schimbul de ulei) ma trezesc ca n-am puterea obisnuita in mers - parca schimba mai repede treptele de viteza, dar la accelerari mai serioase recuperam; adica urca la 3000 dar mai usurel asa. Apoi la plecarea in concediu constat ca nu vrea mai mult de 3000 pe autostrada; opresc si repornesc, apas tare, urca pana la 4000 usor, ca inainte dar se plafoneaza si tot la 3000 ramane si parca avea un zgomot de neuns motorul, mai strident. La 2000 mergea bine. Am terminat plimbarea de vreo 2000 km, cand in limp mode cand normal, iar de vreo saptamana are un zgomot mai nasol in mers ( a rabla) si ce-i mai rau e ca zgomotul s-a mutat de la pornirea la rece (unde suna de zici ca-s -30 grade afara) si pana la incalzirea la regim de lucru.
Intrebarea este: inainte sa merg la tester iar si iar, imi spune cineva ca a patit la fel de la vreo zeama de ulei imediat dupa schimbare si ca si-a revenit masina cand l-a reschimbat de nervi? Ca mie parca nu prea-mi vine sa cred ca lotul ala de ulei e mult mai rau decat precedentul ( am pus la fel ca precedentele 4 schimburi). Am mai avut limp-mode-uri pana acum din multe cauze: debitmetru, actuator de galerie de admisie ars, EGR, dar in toate nu tipa motorul - era bleg dar silentios.
Comment