Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Sprinter 313cdi !!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Sprinter 313cdi !!!

    AM un Sprinter 313cdi din 2003 si totul a mers bine pana azi cand a inceput sa se auda o "hodorageala" pe la pompa de servo directie numai cand motorul functioneaza la ralanti.

    Daca accelerez putin zgomotul dispare, iar daca virez stanga/dreapta max. se blocheaza pompa de servo si cureaua incepe sa scartie.

    Am presupus ca e cureaua prea slaba si am inlocuit-o, la fel si intinzatorul, dar nimic.

    Poate fi pompa de servo sau caseta directie?????!!!!

    Voi ce parere aveti?

  • #2
    pompa de servo oricum la sprinter nu e prea reusita si cade destul de frecvent !

    Comment


    • #3
      gata!! am rezolvat-o, am mai gasit un caz similar pe alte forum-uri, era fulia alternatorului.
      Am schimbat-o si totul a revenit la normal.

      Comment


      • #4
        NU ESTE ADEVARAT . POMPA SERVODIRECTIE NU CADE PREA REPEDE ,DACA ESTE INTRETINUTA CORESPUNZATOR(adica schimba lichidul la 2 ani si completeaza acest ulei cu cel original) SA VEZI /?!!!

        Comment


        • #5
          acu am 9 sprintere si credema ca am schimbat pompe si casete de mam saturat !

          cam la toate au cazut pompele de servo si sunt intretinute dar.......
          saptamana trecuta am schimbat 2 la un 413 si la un 316 !

          Comment


          • #6
            Dupa cum a spus si viano, ca sa pice pompa de servo e mai putin probabil.
            Daca era intr-adevar o problema "in serie", nu credeti ca Mercedes n-ar fi remediat-o dupa atatia ani?? mai ales ca se produc din 2000 - (ma refer la CDI).
            PS: Ionut, tie din ce motive ti-au cazut pompa/caseta directie? Is curios mai ales la caseta ce s-a defectat.

            Comment


            • #7
              salutare. am un sprinter modelul nou, 313 si nu imi mai intra turbinele in functiune (merge doar in puterea motorului). i-am facut o diagnoza si imi da urmatoarele probleme: Y 31/14 BOOST PRESSURE CONTROL / PRESSURE TRANSDUCER. si Y 77 WASTE GATE PRESSURE TRANSDUCER. ma poate sfatui cineva unde anume sa umblu la masina? am fost la 10 meseriasi si cam toti mi-au dat opinii diferite. nu as vrea sa desfac tot motorul pentru mai stiu eu ce problema de vacum sau cine stie ce.... va multumesc anticipat.

              Comment


              • #8
                Buna ! Poate sa mai intalnit cineva cu aceeasi problema ca mine am un sprinter din 2002 313cdi cat a fost iarna nu am avut probleme cu apa acuma cum a dat caldura am fost plecat din tara pe autoband la 130-140 km/h sa ridicat apa la aproape 100 grade am pornitr caldura la maxim sa scada , daca merg 110 si nu tre sa urc pante nu am probleme , ar putea fi termostatul ? Ms

                Comment


                • #9
                  Buna seara.In primul rand trebuia sa creezi un topic nou pentru problema ta , aici discutandu-se altceva.In legatura cu problema mentionata de tine , trebuie verificat atat termostatul , sa se depisteze daca deschide cand si cum trebuie , cat si ventilatorul daca porneste.Cand ajungea apa la 100 de grade ventilatorul era pornit sau oprit?Ma refer la ventilatorul care raceste radiatorul.De asemenea , probleme legate de temperatura motorului pot fi creeate si de depuneri si mizerii in instalatia de racire a motorului.Prima data de verificat termostatul si ventilatorul.

                  Comment


                  • #10
                    Ms maine am sa ma duc in service sa le verifice . Acuma sa ivit alta problema , acum 3 zile cica mi sa defectat calculatoru a venit unu la luat si cica la reparat , duminica dimineata surpriza aceeasi chestie masina nu porneste deloc , fiind duminica o las asa , luni dimineata zic hai sa mai incerc sa vad si surpriza masina o ia la a doua cheie dar nu merge rotund si la relanti moare , luni seara i mai dau o cheie masina porneste moare o data la relanti dupa care merge perfect , imi pun intrebarea oare ma fraierit ala cu calculatoru si e din altceva ? A mai intalnit cineva pb asta ca e tare ciudat , am masina de un an si nam avut pb cu ea pana acuma deloc .

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cristian_me21 View Post
                      Ms maine am sa ma duc in service sa le verifice . Acuma sa ivit alta problema , acum 3 zile cica mi sa defectat calculatoru a venit unu la luat si cica la reparat , duminica dimineata surpriza aceeasi chestie masina nu porneste deloc , fiind duminica o las asa , luni dimineata zic hai sa mai incerc sa vad si surpriza masina o ia la a doua cheie dar nu merge rotund si la relanti moare , luni seara i mai dau o cheie masina porneste moare o data la relanti dupa care merge perfect , imi pun intrebarea oare ma fraierit ala cu calculatoru si e din altceva ? A mai intalnit cineva pb asta ca e tare ciudat , am masina de un an si nam avut pb cu ea pana acuma deloc .
                      Am patit ceva similar la un ford transit si sa dovedit a fi pompa de motorina...

                      Comment


                      • #12
                        Salut baieti!!!

                        Sunt nou pe acest forum si am o mare problema sau grava daca ma poate ajuta cineva spuneti-mi si mie ce sa fac sa nu ajung la reprezentanta.Am un sprinter 313 cdi an 2000 si dintr-o dat pe autostrada in Germania fara sa-mi urce apa,fara sa fug cu ia,a inceput sa-mi bata rau motoru ca doua fiare,ca o bataie de piston ,porneste dar bate si tremura rau si sa scoate fum negru,negru.Ma remorcat A D A C si acum o am in germania.stie cineva ce ar putea sa aibe?????

                        Comment


                        • #13
                          Injectoare blocate!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by adiboss009 View Post
                            salutare. am un sprinter modelul nou, 313 si nu imi mai intra turbinele in functiune (merge doar in puterea motorului). i-am facut o diagnoza si imi da urmatoarele probleme: Y 31/14 BOOST PRESSURE CONTROL / PRESSURE TRANSDUCER. si Y 77 WASTE GATE PRESSURE TRANSDUCER. ma poate sfatui cineva unde anume sa umblu la masina? am fost la 10 meseriasi si cam toti mi-au dat opinii diferite. nu as vrea sa desfac tot motorul pentru mai stiu eu ce problema de vacum sau cine stie ce.... va multumesc anticipat.
                            vezi daca turatie se urca peste 3000 ,daca nu atuncea regulatorul de presiune rampa ..!!

                            Comment


                            • #15
                              regulatorul de presiune.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF