Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

cum schimb bujiile

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cum schimb bujiile

    Am o întrebare,vreau sã schimb bujiile,existã vreo soluþie sã dai pe lângã ele cã eu nu le-am schimbat pânã acum ºi bãnuiesc cã sunt foarte greu de scos.

  • #2
    Nu ai ce solutie sa dai.Mergi la service deoarece de se rupe vreuna in chiloasa ei au variante de rezolvare.

    Comment


    • #3
      Am citit cã e bun spray degresant.
      Last edited by Zeus; 02-04-2014, 20:34 PM. Reason: Majuscula, punctuatie...

      Comment


      • #4
        Trebuie sa dai o luna cu spray degripant zilnic si apoi sa incerci sa le dai jos , chiar si dupa aia poti avea surpriza sa se rupa ( si atunci sa vezi distractie ) . Poti avea si noroc daca atunci cand au fost schimbate s-a pus pasta antiseize pe ele si este posibil sa se desfaca fara sa le rupi . Ca si sfat chiar daca mergi la service intreaba daca au kit pentru extas bujii rupte inainte de a se apuca de treaba , iar daca le schimbi tu "rabdare multa si tutun" si nu forta . Eu unul iti urez BAFTA!
        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

        Comment


        • #5
          eu am vorbit cu un mecanic ºi a zis cã are ceva special de scos fãcut pt bujii ºi imi ia 200 de lei pe bujie dacã se rupe.

          Comment


          • #6
            Parerea mea: mergi la un service, oarecare, unde ti se va emite factura pentru manopera efectuata. In cazul in care se rupe vreo bujie, tu nu ai nici o vina. De ce am zis service unde se emite factura? Pentru ca prietenii, mecanicii si inclusiv tu, nu puteti sa fiti trasi la raspundere d.p.d.v. legal. Asa ca, daca in timpul unei reparatii la un service autorizat ei strica in loc sa repare, ei sunt obligati sa raspunda. Un prieten dupa ce a incercat ceva asemanator (nu cu bujiile - a vazut ca mai mult se va strica la reparare conducta de alimentare la schimbarea filtrului de benzina) s-a dus la service, evident baietii au incercat sa schimbe si au rupt conducta. Dupa cateva fraze gen "ati tras ca animalele de filtru si ati rupt conducta, va dau in judecata daca nu remediati problema" in 2 zile si-a luat masina cu (,) conducta indoita de el si rupta de mecanici schimbata, platind doar manopera pe schimbul de ulei + filtre. Solutii nu exista? )

            Comment


            • #7
              Sfat, nu te duce la un service oarecare ci la unul unde exista o persoana care a mai facut asta.Nu cred ca te incanta cu nimic ca ala rupe bujia si pentru asta da chiulasa jos ca sa o schimbe....Da cautare pe forum si o sa gasesti in sectiunea "e-classe,probleme tehnice" daca nu ma insel,mai multe detalii despre cum se scot si mai ales despre cine se ocupa de asta.E un nene pe la Satu Mare daca nu ma insel care e maestru la asa ceva.
              Cat priveste sfaturile colegului costincox, mi se par putin deplasate, ca sa nu spun mai mult...Daca prietenul lui a ales metoda tipic romaneasca,de a trage pe cineva in piept pentru prostiile lui,asta nu inseamna ca trebuie sa procedam toti la fel si nici ca aceasta metoda ar fi o solutie in rezolvarea problemelor....
              Solutia cred eu ca ar fi sa alegem exact omul potrivit pentru o reparatie pentru a nu cheltui apoi mai multi bani si timp...Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #8
                Colegul Cristi Nazarov are dreptate si faza colegului de mai sus nu cred ca tine la un service de meseriasi care nu factureaza mai intai si dupa se apuca de treaba ( cine a mai umblat la bujii stie riscul) , iar un meserias care are nevoie de clienti nu trage din prima tare ,rupe inevitabil bujia intepenita dupa care scoate trusa lui minune de ,,extras bujii rupte cu 200 ron".

                Concluzie : mergi la un service recomandat, unde au meseriasi si riscul ruperii unei bujii este mai mic!

                Comment


                • #9
                  Va mulþumesc de sfat

                  Comment


                  • #10
                    La dilerul oficial
                    Klann oktatófilm 6. - Izzógyertya csere (beszakadt Mercedes CDI motorokhoz).A szerszámok megvásárolhatóak a Csavarker Iparos Centrumban.http://www.iparoscent...

                    Comment


                    • #11
                      Corect ,dar luati in calcul ca lucrarea respectiva se face pe un turism, in conditii "ireal de simple" cu milioane de km de loc pentru a efectua lucrarea respectiva...Luati in calcul pozitia motorului de Vito, sa nu mai zic de cel de Sprinter in 5 pistoane daca ai de scos bujia 4 sau 5...Nu e imposibil ci doar mult mai greu de realizat,multe subansamble de desfacut,amintirea unor sfinti din calendar si a altor obiecte bisericesti...Mai bine, sa nu vezi asemenea operatii pe masina proprie...Stima.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #12
                        A ars o bujie, am schimbato la un service fara probleme, peste o luna a mai ars una, am dorit so schimb sinngur si sa rupt, adresinduma la citeva service toti meau propus sa dau chiulasa jos ca sa o schimbe, numai la dealer oficial au scos bujia cu setul de instrument de pe video de mai sus, peste o luna mai arde o bujie si ma duc direct la dealer oficial si schimbam ultemele doua ramase, concluzia: a ars o bujie schimba odata toate patru caci viațã rezidualã la ele e cam tot una.

                        Comment


                        • #13
                          Eu am mers pentru prima bujie intr-un service sa o inlocuiesc, tocmai pentru a evita complicatiile, prima bujie s-a schimbat usor, am avut arsa a 2-a bujie la scurt timp dar le-am schimbat eu pe celelalte 3 fara probleme, chiar am avut aspirator si am curatat bine inanite de mizerii dupa care am dat cu wd-40 din belsug si au iesit toate fara nici cea mai mica problema.

                          Masina un w638-2003 fara sa mai fi avut vre-odata schimbate bujiile. Cu ocazia asta am curatat si EGR-ul obturat partial si galeria superioara plina de depuneri.

                          Secretul e sa nu mergi cu ele arse mult timp pana le schimbi. Odata defectate ele nu se mai incalzesc si permit depunerilor sa se "intareasca" pe corpul lor in interiorul cilindrului iar la extragere apar probleme.

                          Comment


                          • #14
                            Buna seara la toata lumea,si eu am schimbat pentru prima data o bujie la Vito,nu am reusit din prima pentru ca nu au fost schimbate niciodata(din fabrica erau BERU),nu am reusit din cauza calaminei,am dat cu un spray contra calaminei,nu mai stiu exact marca,exista contra coroziunii si este bun,am asteptat 2-3 zile si am incercat din nou,a functionat,mai bine mergi la un mecanic,risti sa se rupa in chiuloasa si o sa-ti faci de lucru.

                            Comment


                            • #15
                              Buna ziua , apelez la dumneavoastra pentru un sfat .Am achizitionat de curind un Vito 110 din 2000.Masina pornea si mergea frumos dar Spirala de la bujie imi raminea aprinsa . Am mers la un service mi-a facut constatrea si mi-a spus piston 1 bujie arasa. Ok sa o schimbam . A doua zi ma suna mecanicu si imi spune ca a probat manual si sunt 2 bujii arse , spun ok schimbati . Ma suna mai tirziu si imi spune ca una a mers si cea de a doua nu se desface si nu stie ce sa faca findca ii e frica sa nu se rupa .M-am deplasat la service si am intrebat ce se intimpla , mi-a spus ca 1 bujie nu iese si toate injectoarele pufaie si trebuie scoase si schimbate seibile . Ok am spus schimbati tot ce trebuie . Da da dar exista o problema , care problema ? Bujia si injectoarele nu vor sa iasa si s-ar putea sa se rupa cind incercam sa le scoatem .Bun si ce ma sfatuiti sa fac ? Mecanicul zice eu as pune capacul la loc si as vinde masina ,cind am auzit asa ceva am inebunit .
                              Nu vreau sa renunt la masina si am insitat sa faca operatiile care trebuie dar din pacate de 2 zile NIMIC , nu se misca nici un injector si nici bujia .
                              Va rog frumos ce ma sfatuiti ce sa fac cu ce solutie sa dea acolo findca la noi in Alexandria nu am gasit vre-o solutie mai speciala , am cautat pe net si am gasit pe un site 2 solutii pentru injectoare si bujii de scos dar din pacate momentan nu au.
                              In concluzie sunt disperat si va rog frumos sa ma sfatuiti aici sau daca se poate un bip si va sun eu 0744.11.20.50 - Nae

                              Multumesc anticipat.
                              Last edited by celnou2011; 03-28-2015, 19:05 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF