Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Manometru suplimentar presiune ulei si boost

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Manometru suplimentar presiune ulei si boost

    Salut.
    Mi-am luat astazi un monometru pentru ulei dinasta frumos , cu plasma ,electronic de pe internet si vreau sa il montez sa imi indice presiunea la ulei.
    In pachet vine manometrul ,sistemul de prindere ,cabluri ,instructiuni si sonda.

    Dati-mi si mie un sfat..Unde ma leg cu sonda ?Bineinteles ca undeva pe unde e presiune la ulei ,dar unde mai exact?

    As putea sa ma leg de conducta care duce la turbo ? O alta idee ? Nu este pe blocul motor niciun surub hollender care il pot da afara si cu ceva nipluri adaptoare sa infiletez sonda?

    Multumesc frumos.

    Asta e manometrul.
    Attached Files
    ____________________________________________

  • #2
    Pe mine ma tenteaza in continuare un ceas de boost. Profit de deschiderea acestui topic, prin urmare. Din ce-am sapat, trebuie intepata galeria de admisie. Asadar, cei care se pricep, sa ne lamureasca si pe noi unde si cum se monteaza ceasurile astea (presiune ulei si boost). Ideal ar fi sa explice cei care au montat deja, pe net m-am tot holbat si tot mi-e neclar.
    On: unde vrei sa-l montezi pe bord? Ai luat si suport?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Salut si ma bucur ca mai este cineva treaz la ora asta).
      Se poate discuta despre toate tipurile de manometre aici ,bineinteles modificam titlul .

      Inca nu m-am gandit unde sa il montez ,dar cred ca undeva pe stalp.Curand o sa mai iau un ceas si cred ca o sa iau unul de boos iar ambele o sa le prind pe plasticul de la stalp.

      Am gasit suport pentru 1-2-3 ceasuri de prins pe stalp.

      Cu ceasul de boost ,din ce am vazut si in poza de jos , nu trebuie decat sa faci legatura intre senzor si galeria de admisie printr-un furtunas.Presupun ca se leaga dupa turbina astfel inca sa poata masura si presiunea ,dar si cand motorul incepe sa aspire iar acul sa scada sub 0 si apoi este 1000Rot/min (ex) sa inceapa sa creasca presiunea...


      EDTI:

      Acum am cascat ochii mai bine in poza si am vazut furtunul.Deci eu tare cred ca trebuie sa facem legatura acelui senzor DUPA turbina.(unde se creeaza presiunea)
      Attached Files
      Last edited by Johnny_; 01-28-2014, 00:32 AM. Reason: Mi-am dat seama!
      ____________________________________________

      Comment


      • #4
        Bine, insa tu ai gauri galeria?! La 500 de iepuroi cat m-a costat... Nu prea ma incanta ideea. Ar mai fi varianta gauririi unui furtun de admisie, insa cred ca va pierde presiune pe langa gaura in momentul in care se umfla, la talpa.
        L8r edit: pe net este indicat a se monta senzorul de boost in galerie, nu imediat dupa turbo, deoarece aici ar fi corecte valorile MAP.
        Last edited by cutaresku; 01-28-2014, 00:38 AM.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Pai eu nu inteleg.:| .Adica montez senzorul in filtrul de aer si ce rezolv in afara de faptul ca o sa imi dea doar vacuum adica valoare sub 0 .Presiune nexa,peste 0.
          Presiunea se creeaza pe tubulatura turbina - intercooler - chiuloasa.
          Sper sa gresesc eu ,dar dupa mintea mea eu asa imi imaginez ca ar sta treaba.

          Pai achizita unui astfel de moft sa ii zic ,implica si alte dezavantaje printre care gaurirea galeriei.
          Eu de ce nu ,daca as avea dreptate cu montarea senzorului pe traseul care l-am mentionat as face cu cea mai mare placere urmatoare modificare.
          MAsor diametrul furtunui care imi pleaca din intercooler spre chiuloasa (asta in cazul meu la vito) , ma duc la strungar si il rog sa imi taie , vreo 6cm , o teava la diametrul furtunului . Imi preluceaza capetele putin conice pentru a baga furtunul mai usor ,iar la mijlocul acelei tevi sa imi sudeze un mustiuc unde sa vin cu furtunasul care duce la senzor.

          Apoi as taia furtunul de la intercooler am baga adaptopul care ziceam , prins frumos cu coliere dinalea la cleste colier si la futunasul pentru senzor si iese o treaba cu adevarat calumea.
          Last edited by Johnny_; 01-28-2014, 00:51 AM.
          ____________________________________________

          Comment


          • #6
            Hmm, galeria este DUPA turbo. Evident ca n-ai ce cauta cu senzorul de boost INAINTE de turbo (era unu' c-un BMW seria 5 de-i pusese lanturi pe rotile fata si se mira ca tot derapeaza). Traseul de admisie este TURBO-furtun-IC-furtun-GALERIE. Intrebarea e: ma intep mai aproape de turbo (ar merge in silencer?) sau mai departe (galerie)?
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              De ce nu gauriti langa senzorul de presiune al masinii , adica in teava de dupa intercooler?
              Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

              Comment


              • #8
                Pai la 210 nu prea e teava... E furtun. Ala la presiune se umfla (inclusiv pe langa orificiul meu, nu?). Insa posibil sa fie solutie, deoarece e ceva mai tare decat restul.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Domnule Cutaresku , eu m-am uitat astazi sub capota si intr-adevar am un furtul care iese din galaeria de admisie si intra intr-un senzor .Eu ma pot intepa acolo cu un teu si rezolv problema.

                  Dumneata chiar nu stiu ce ai putea sa faci.
                  Verifica totusi sa nu ai vreun furtunas dinasta mic ( ca ala de la spalatoare parbriz) si sa te poti intepa in ala.


                  Bun pana acum.Vine cineva cu o idee cum as putea sa prind sonda de la ulei?.

                  Nu vrea sa pun sa o fac pe instalatorul , sa dau conducta de la ulei turbo jos si sa ma intep prin ea.NU vreau sa fac astfel de improvizatii ca nu se stie cand o sa se sparga si PA tot uleiul...
                  Are cineva vreo schita a blocului motor? Poate gasesc pe acolo cum am zis vreun surubel ceva ,de aerisire ..cum erau la vechile motoare dacia si Aro.

                  Aro si acum mai am)).

                  Va salut.
                  ____________________________________________

                  Comment


                  • #10
                    Zi-mi unde sa bag T-ul.
                    Attached Files
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Senzorul MAP (B28) este conectat direct la tubul ala? sau are un furtunas intre el si tub? Nu prea imi dau seama din schita.

                      LA senzorul MAP mi s-ar parea cea mai buna varianta.
                      In alta parte nu vad unde.
                      ____________________________________________

                      Comment


                      • #12
                        Are un slot special construit in furtun (se prinde cu 2 surubele). Cu exceptia unei gauri suplimentare (si cum o etansez ulterior?!) nu prea vad solutie...
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Imi spun si eu parerea, pentru manometru la turbo ai putea sa faci o improvizatie mica la iesirea din intercooler, acolo ai posibilitatea sa faci ceva etans si de calitate. Iar pentru manometru la ulei nu se poate face ceva unde e bulbul de ulei ceva gen T-eu? Ma intereseaza si pe mine aspectele astea fiinca o sa-mi dotez masina cu asa ceva dar monentan e la medicul tinichigiu .

                          Comment


                          • #14
                            Petru ,ceva coliziuni in trafic? Ce s-a intamplat.
                            Imi poti spune te rog unde este sonda aia bulb pentru ulei? Am gasit teu de cumparat pentru asa ceva...Mai trebuie sa alfu unde este bulbul ala..

                            EU simt neaparat nevoia unui astfel de ceas. Pe ulei neaparat .Turbina o simti cand fuge ,suiera ,dar si ala ar putea sa spun ca e o necesitate.

                            M-am invatat sa fiu mereu cu ochii pe manometru pentru ca tatal meu are un tractor U650 si are manometru de ulei la el si mai avem un Aro (masina de camp) care si ala la fel ,are manometru.

                            De asta intreb daca pe blocul motor este vreun surub.La ambele utilaje am legat conducta de ulei de pe bloc. .

                            @Cutaresku , da colegul ,cam rau tare la tine acolo.
                            Chiar nu stiu ce sa facem ca sa fie o treaba buna.Poate ca asa cum zicea colegul Petru , ai putea sa adaptezi ceva la intercooler.Dar nici acolo nu e de joaca.
                            Ma gandesc ,in unul din capetele de la intercooler (e plastic parca -la mine asa e) gaurit ,tarodat si infiletat un stut care si ala tarodat frumos la acelasi filet, infiletat frumos ,initial si ceva de etansare(un silicon pe langa ) si treaba buna ..Zic eu.

                            Un strungar te poate ajuta la varianta cu intercoolerul ..
                            Ai grija ca o sa cada span de plastic in intercooler la gaurire si sa nu ajunga unde nu trebuie.Nu e mult ,dar in timp se mai aduna si altele.

                            Ce zici?
                            Last edited by Johnny_; 01-28-2014, 18:18 PM.
                            ____________________________________________

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Johnny_ View Post
                              Salut.
                              Mi-am luat astazi un monometru pentru ulei dinasta frumos , cu plasma ,electronic de pe internet si vreau sa il montez sa imi indice presiunea la ulei.
                              In pachet vine manometrul ,sistemul de prindere ,cabluri ,instructiuni si sonda
                              De unde l-ai luat si cat a costat tot setul ???
                              Si pe mine ma intereseaza pt.Sprinter !!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF