Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema Ventilator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Ventilator

    Salut,

    Sunt mandrul posesor al unui A Klasse 140 an 2000 si am o problema care imi da mari batai de cap.
    Problema este urmatoare cand pun contactul pleaca ventilatorul de la radiator la viteza maxima, iar cand opresc motorul sau iau contactul mai sta in functiune vreo 10-15 secunde dupa care se opreste.

    Masina cand am cumparat-o avea avea un buton ventilatorul fiind pus pe manual iar eu am inlocuit releul (elektronica clima parca asa se numeste) care este amplasat intre radiator si grila capotei in dreapta crezand ca el e de vina. Am observat ca si cel vechi la fel face.

    Ceva ideei ?
    Va multumesc
    Last edited by tazuser; 04-02-2013, 19:07 PM. Reason: Edit: am uitat sa va zic am fost si am incercat sa fac o diagnoza insa nu se poate conecta la sistemul de aer conditionat

  • #2
    Salut!
    S-a mai discutat problema asta aici: http://www.clubmercedes.ro/probleme-...ctroventilator
    Citeste cu atentie, sunt multe info utile cat si o posibila rezolvare.
    Bafta!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      am citit, problema e ca flavyus1987 zice de senzorul de temperatura dar problema e ca la mine ala functioneaza daca scot releu si o las la relanti 45-60 de minute imi arata ca fierbe motorul, releu din fata radiatoruui l-am schimbat cu unul nou.

      Comment


      • #4
        Eu nu spun ca el este in cazul tau.Eu am prezentat o posibilitate, si metoda de verificare fara testare computerizata.
        Vezi ca mai exista un senzor in bara jos pe dreapta.Iti indica temperatura exterioara in bord?
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #5
          Da, o indica dar cu vreo 5-6 grade in plus. Iar la verificare computerizata nu o pot face ca nu se conecteaza la instalatia de aer conditionat

          Comment


          • #6
            Indica mai mult atunci cand stai pe loc deoarece vine aer cald din compartimentul motor.
            In mers va arata corect.In teorie, practic la mine asa se intampla, la tine nu stiu.
            Daca nu se poate conecta la AC, atunci ai o buba la istalatia electrica.
            Ragalia mea de tester (multimarca) se conecteaza la AC dar nu imi da parametrii, macar citeste erori, sterge si testeaza instalatia.Concluzia iti dai seama care este, instalatia electrica, unde...nu stiu.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #7
              problema era de la calculatorul de motor (s-a ars modulul de ac) maine ma duc sa-l schimb, trimitea semnal de avarie in releu de la ventilator btw cine doreste piese din dezmembrari pentru mercedes ma poate contacta pe prv am reusit sa vb cu niste parcuri de dezmembrari sa facem o baza de date comuna in maxim 1 sapt proiectul e gata.

              Comment


              • #8
                Salut. Am vaga impresie ca ventilatorul meu se invarte mult prea incet decat ar trebui... As vrea sa-l curat, dar nu prea stiu cum sa procedez... A mai incercat cineva sa curete ventilatorul? Stie cineva cum se da jos? Orice idee e binevenita. Multumesc anticipat!
                W168 or nothing!

                Comment


                • #9
                  Nu a aplicat nimeni la curatarea electroventilatorului?
                  W168 or nothing!

                  Comment


                  • #10
                    Poate merge pe prima treapta deoarece motorul(gradientul de temperatura) nu cere mai mult.
                    Inainte de a umbla ar trebui sa-l activezi cu un tester ca sa fii sigur ca treapta a 2 a este defecta.
                    In general se arde rezistenta de la trepta a 1 a.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by valyvis10 View Post
                      Poate merge pe prima treapta deoarece motorul(gradientul de temperatura) nu cere mai mult.
                      Inainte de a umbla ar trebui sa-l activezi cu un tester ca sa fii sigur ca treapta a 2 a este defecta.
                      In general se arde rezistenta de la trepta a 1 a.
                      Salut si multumesc. Problema mea este ca ventilatorul nu porneste imediat ce pornesc AC-ul. Daca il bat usor cu mana, incepe usor usor sa se invarta... Cu motorul oprit, daca il invart se misca destul de greu, si se opreste brusc. Eu m-am gandit ca are mizerie si ar trebui curatat, acum nu stiu ce sa spun... Cum as putea verifica functionalitatea treptei 1?
                      W168 or nothing!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cezarkage View Post
                        Salut si multumesc. Problema mea este ca ventilatorul nu porneste imediat ce pornesc AC-ul. Daca il bat usor cu mana, incepe usor usor sa se invarta... Cu motorul oprit, daca il invart se misca destul de greu, si se opreste brusc. Eu m-am gandit ca are mizerie si ar trebui curatat, acum nu stiu ce sa spun... Cum as putea verifica functionalitatea treptei 1?
                        Electroventilator de racire radioator AC are in centru cateva bobine inseriate (pentru a da treptele de viteza), si pe margini niste magneti. Partea cu bobinele e fixa, iar partea cu magnetii e mobila, unde este prinsa si elicea. La tine daca se invarte greu cu motorul oprit si se opreste brusc, e de la magneti. Ventilatorul de AC nu porneste imediat cum pornesti AC-ul, ci asteapta comanda de la senzorul de temperatura de pe instalatie de AC care comanda la calculatorul masinii turatia de functionare.

                        Mizerii intra in el destule, se poate desface si curata, doar ca ai ceva de munca pana desfaci bara, faruri si ce mai e acolo sa ajungi la el.
                        Mercedes A-Class, W169, A180 CDI - 2005

                        Comment


                        • #13
                          Nu se desface nici bara, nici farul.... Se desface doar tubulatura de admisie aer si conducta de vacuum de la servofrana. Se desface mufa si se scoate ventilatorul prin ridicare, avand pe laterale patru ghidaje ce "imbraca" radiatorul de racire al motorului.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by rares_crbl View Post
                            Electroventilator de racire radioator AC are in centru cateva bobine inseriate (pentru a da treptele de viteza), si pe margini niste magneti. Partea cu bobinele e fixa, iar partea cu magnetii e mobila, unde este prinsa si elicea. La tine daca se invarte greu cu motorul oprit si se opreste brusc, e de la magneti. Ventilatorul de AC nu porneste imediat cum pornesti AC-ul, ci asteapta comanda de la senzorul de temperatura de pe instalatie de AC care comanda la calculatorul masinii turatia de functionare.

                            Mizerii intra in el destule, se poate desface si curata, doar ca ai ceva de munca pana desfaci bara, faruri si ce mai e acolo sa ajungi la el.
                            Salut. Tot ce ai spus tu e valabil la W169. La modelul W168 avem un ventilator simplu, care e actionat de un modul de comanda (actionat la randul lui de ECU). Modulul creste/scade intensitatea curentului astfel ventilatorul se invarte mai tare sau mai incet. PS: Mai este o postare legata de W169 ca trebuie sa dai bara jos sa schimbi becurile. Numai bine!
                            W168 or nothing!

                            Comment


                            • #15
                              Schimbarea becurilor la W169 e prevazuta in manualul de utilizare la paginile 259-263, atat pentru modelul cu halogen, cat si xenon.

                              Acum, legat de electroventilator de aer conditionat, oricum trebuie desfacut si inspectat ce este pe acolo. Aceste piese trag foarte multe mizerii si praf, ce pot duce la o posibila gripare. Personal, am demontat cateva masini, dar W168/W169 nu mi-au cazut pe mana, sa vad ce-i pe acolo.
                              Mercedes A-Class, W169, A180 CDI - 2005

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF