Salut,
Sunt mandrul posesor al unui A Klasse 140 an 2000 si am o problema care imi da mari batai de cap.
Problema este urmatoare cand pun contactul pleaca ventilatorul de la radiator la viteza maxima, iar cand opresc motorul sau iau contactul mai sta in functiune vreo 10-15 secunde dupa care se opreste.
Masina cand am cumparat-o avea avea un buton ventilatorul fiind pus pe manual iar eu am inlocuit releul (elektronica clima parca asa se numeste) care este amplasat intre radiator si grila capotei in dreapta crezand ca el e de vina. Am observat ca si cel vechi la fel face.
Ceva ideei ?
Va multumesc
Sunt mandrul posesor al unui A Klasse 140 an 2000 si am o problema care imi da mari batai de cap.
Problema este urmatoare cand pun contactul pleaca ventilatorul de la radiator la viteza maxima, iar cand opresc motorul sau iau contactul mai sta in functiune vreo 10-15 secunde dupa care se opreste.
Masina cand am cumparat-o avea avea un buton ventilatorul fiind pus pe manual iar eu am inlocuit releul (elektronica clima parca asa se numeste) care este amplasat intre radiator si grila capotei in dreapta crezand ca el e de vina. Am observat ca si cel vechi la fel face.
Ceva ideei ?
Va multumesc
Comment