Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Debitmetru A160

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Debitmetru A160

    Salutare!
    Vin cu o intrebare catre voi. Astazi dupa ca am avut ceva problema cu masina (e cam puturoasa de la o vreme), am desfacut filtrul de aer sa-l verific. Am aruncat o privire si spre debitmetru si am observat ca iese ceva fum spre filtru de aer, dinspre debitmetru. In plus de asta debitmetrul e plin de ulei si de praf (praful e din cauza filtrului rupt cu care am cumparat masina) Intrebarea ar fi urmatoarea : se poate curata debitmetrul ? A incercat cineva asa ceva ? Stiu ca e intrezisa atingerea lui. Ma gandesc la un spray de curatat carburatoare... si-ar face treaba ? Ce parere aveti ? Mie nu-mi place cata mizerie e depusa pe el si mi-e greu sa cred ca isi mai face datoria ca la "carte".
    Astept raspunsurile voastre.
    Seara Frumoasa!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

  • #2
    Originally posted by LauLaur View Post
    Salutare!
    Vin cu o intrebare catre voi. Astazi dupa ca am avut ceva problema cu masina (e cam puturoasa de la o vreme), am desfacut filtrul de aer sa-l verific. Am aruncat o privire si spre debitmetru si am observat ca iese ceva fum spre filtru de aer, dinspre debitmetru. In plus de asta debitmetrul e plin de ulei si de praf (praful e din cauza filtrului rupt cu care am cumparat masina) Intrebarea ar fi urmatoarea : se poate curata debitmetrul ? A incercat cineva asa ceva ? Stiu ca e intrezisa atingerea lui. Ma gandesc la un spray de curatat carburatoare... si-ar face treaba ? Ce parere aveti ? Mie nu-mi place cata mizerie e depusa pe el si mi-e greu sa cred ca isi mai face datoria ca la "carte".
    Astept raspunsurile voastre.
    Seara Frumoasa!
    salut,ce pot sa-ti spun este ca am avut mari probleme cu debitmetru,poti sal cureti cu alcol,dar daca a apucat sa se deterioreze ultima lamela (care este si principala) trebuie sa schimbi tot calculatoru .Eu lam schimbat cu totul,pentru ca, se crbonizase ultima lamela si tot o curatam degeaba.Poate ai noroc sa mearga doar curatat ,ca la reprezentanta e scump ,vreo 1500e.BAFTA

    Comment


    • #3
      Salut!
      Un calculator nou acum nu imi permit. Am sa incerc azi sa-l curat. Am mai citit pe forum ca cineva a schimbat doar debitmetrul chiar daca e lipit pe placa calculatorului. Sper sa nu ajung acolo. Multumesc de raspuns.
      Bafta si tie!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #4
        Originally posted by LauLaur View Post
        Salut!
        Un calculator nou acum nu imi permit. Am sa incerc azi sa-l curat. Am mai citit pe forum ca cineva a schimbat doar debitmetrul chiar daca e lipit pe placa calculatorului. Sper sa nu ajung acolo. Multumesc de raspuns.
        Bafta si tie!
        Mai oameni buni, ce prosti tot vorbiti, debitmetrul nu este lipit de placa calculatorului , il gasesti langa filtrul de aer, si da poti sa incerci sa il cureti cu solutie de curatat contacte.
        Toate cele bune.
        Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

        Comment


        • #5
          Originally posted by LauLaur View Post
          Salut!
          Un calculator nou acum nu imi permit. Am sa incerc azi sa-l curat. Am mai citit pe forum ca cineva a schimbat doar debitmetrul chiar daca e lipit pe placa calculatorului. Sper sa nu ajung acolo. Multumesc de raspuns.
          Bafta si tie!
          eu lam lipit ,si a mers o luna .De la trpidati se desprind piciorusele alea,probabil trebuie un fludor special. Am gasit la dezmembrari cu totu cu cip 250e.

          Comment


          • #6
            Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
            Mai oameni buni, ce prosti tot vorbiti, debitmetrul nu este lipit de placa calculatorului , il gasesti langa filtrul de aer, si da poti sa incerci sa il cureti cu solutie de curatat contacte.
            Toate cele bune.
            Unele modele A-Klasse, au debitmetru integrat in ECU. De demontat si de montat pe placa e destul de usor.



            Mai mult, debitmetru integrat, trebuie calibrat!

            Eu sugerez curatarea lamelelor de sticla (debitmetru..) cu alcool izopropilic si o diagnoza corecta, inainte de a demonta ceva.
            Attached Files
            Last edited by cl600; 09-25-2011, 15:31 PM.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Si eu am fost nevoit sa schimb calculatorul complet, curatarea lamelelor nu a mai fost benefica iar de lipit alt debimetru pe placa e riscant dupa cum si colegul nostru Fany a simtit pe pielea lui.

              Comment


              • #8
                Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
                Mai oameni buni, ce prosti tot vorbiti, debitmetrul nu este lipit de placa calculatorului , il gasesti langa filtrul de aer, si da poti sa incerci sa il cureti cu solutie de curatat contacte.
                Toate cele bune.
                Salut!
                Ce spunem noi nu sunt prostii. La masina mea A160 model avantgarde an 1998 debitmertul de aer e integrat in placa Ecu. Am reusit astazi sa il curat cu un spray special de curatat carburatoare si senzori de oxigen. Dupa o tura scurta deja se simte diferenta. Maine am sa vad mai bine daca exista o imbunatatire sau nu in mers. Problema care ma deranjeaza este ca apare un fel de fum (vapori de ulei) care vin din chiulasa. Furtunasul ala in forma se "S " ar trebui dupa parerea mea sa aiba o supapa de sens sau ceva . La alte modele cam asa se prezinta.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Furtunul acela mic in forma de S este furtunul de "injectie aer". este ceva normal sa iasa vapori de ulei pe acolo, dar nu in exces.Spre exemplu la mine racordul acela din cauciuc este putin uleios, dar nu murdar.Am observat acasta cand mi sa facut de umblat la masina din lipsa de preocupatie(zi plictisitoare, scule si rampa la indemana), si am curatat clapeta de acceleratie, doar asa; rezultatul muncii egal cu zero, masina merge la fel.
                  Dar spun ca e normal sa iasa vapori pe acolo deoarece rezidurile ramase de la spray au inceput sa "arda" si iesea un fum/aburi parfumati( mirosea fain! ) de la sprayul de curatat, ziceai ca a dat in fiert ceaiul.
                  Nu va speriati ca sa dat pe ulei, mie in 10000km nu mia consumat deloc.Cat am pus atat am scos; ochiometric masurand.
                  Last edited by flavyus1987; 09-25-2011, 22:53 PM.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by LauLaur View Post
                    Salut!
                    Ce spunem noi nu sunt prostii. La masina mea A160 model avantgarde an 1998 debitmertul de aer e integrat in placa Ecu. Am reusit astazi sa il curat cu un spray special de curatat carburatoare si senzori de oxigen. Dupa o tura scurta deja se simte diferenta. Maine am sa vad mai bine daca exista o imbunatatire sau nu in mers. Problema care ma deranjeaza este ca apare un fel de fum (vapori de ulei) care vin din chiulasa. Furtunasul ala in forma se "S " ar trebui dupa parerea mea sa aiba o supapa de sens sau ceva . La alte modele cam asa se prezinta.
                    salut .eu il am opturat furtunasul acela asa am luat masina,probabil sa nu ancarce senzorul de aer cu ulei. pe furtunas iese vapori de ulei.

                    Comment


                    • #11
                      Eu unul am avut putin scos furtunasul scos si masina mergea cam naspa fara el, l am pus inapoi si masina mergea mult mai bine , deci are rol bine definit nu cred ca e rost sa fie infundat.

                      Comment


                      • #12
                        14906

                        Despre asta vorbiti nu? 14306 cel bifat.
                        Pai e normal sa iasa vapori de ulei in cantitati mici pe acolo.
                        Ajung vaporii de ulei la diesel in intercooler...

                        Luati spray de contacte si curatati clapeta de acceleratie si apoi porniti masina.
                        Ce veti face ? sigur vefi folosi extintorul , noroc ca am nasul mai iute decat ochii.
                        Last edited by cl600; 09-26-2011, 12:55 PM. Reason: copyright
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #13
                          14306

                          Admin, scuze, recunosc ca nu am citit regulamentul.

                          Sper ca asa este bine:

                          Racordul reprezinta o problema doar in cazul in care prezinta scurgeri.
                          Last edited by cl600; 09-26-2011, 19:58 PM. Reason: copyright
                          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                          Comment


                          • #14
                            Seara buna!
                            Am ramas dator cu o concluzie a actiunii mele. Rezultatul e de-a dreptul uimitor. Daca inainte intr-a doua "trageam" de ea sa ajung la 2500 rpm si motorul urla ca o pisica trasa de coada, acum abia daca se mai aude motorul si intre 2500-3500 rpm e avion. La fel si cu a treia peste 60km/h. Mai am de constatat modificarile in consum (asta pe parcurs). Sincer nu ma asteptam la o diferenta asa mare.
                            Placut impresionat, sper doar sa dureze. Merci fain pentru sprijin si posturi.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by LauLaur View Post
                              Seara buna!
                              Am ramas dator cu o concluzie a actiunii mele. Rezultatul e de-a dreptul uimitor. Daca inainte intr-a doua "trageam" de ea sa ajung la 2500 rpm si motorul urla ca o pisica trasa de coada, acum abia daca se mai aude motorul si intre 2500-3500 rpm e avion. La fel si cu a treia peste 60km/h. Mai am de constatat modificarile in consum (asta pe parcurs). Sincer nu ma asteptam la o diferenta asa mare.
                              Placut impresionat, sper doar sa dureze. Merci fain pentru sprijin si posturi.
                              Deci care sutn operatiile de executat?
                              Mai degraba ma intereseaza daca ai dat cu spray direct pe lamera sau ai prelins cu ceva, ori scufundat in solutie de curatat portiunea in cauza?
                              Parca ma mananca, lucru manual
                              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF