Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lady - W123 230C coupé

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lady - W123 230C coupé

    După cum am promis aici http://www.clubmercedes.ro/caut-w123....html?p=183150, vă prezint noua mea achiziţie, o Cobra coupe.
    După ce am înmatriculat-o pe mine, a venit vremea să deschid acest topic, unde intenţionez să prezint precesul de "întinerire" a acestei maşini. În starea în care se află acum, se poate numi punct de plecare.
    Maşina a trecut prin multe mâini (numai în carte, eu sunt al 6-lea proprietar), dar sper din tot sufletul s-o pot păstra eu. La naştere ('79) a fost un W123 230C verde, a mai avut un motor de 2800 benzină, iar acum e W123 240D roşu, motor 616.963, cutie automată 722.118, cu selectorul pe volan.
    În ceea ce priveşte starea tehnică, aceasta e OK, cu o mică problemă la cutie : nu are modulatorul de vacuum, şi schimbă lung de la a 2-a la a 3-a. În rest, porneşte la sfert (la -12 grade), toarce lin, s-a achitat onorabil la 2 drumuri de cca. 200 de km, fiecare. Funcţionează aproape totul pe ea, ceea ce e mare lucru la un exemplar de vârsta ei, trecută prin destule peripeţii.
    La partea estetică, e bai mare. Interiorul este din vinil bej, într-o stare bună 90%. Lipsesc panourile de sub bord, respectiv cel lateral-dreapta. Bordul e crăpat, la fel şi corpul ceasurilor de bord. Colegii au avut perfectă dreptate în legătură cu vopsitoria făcută "cu stropitorul de flori". Aceasta este cea mai mare provocare, va trebui s-o desfac toată, s-o curăţ, s-o "netezesc" şi s-o vopsesc ca la carte. Ieri i-am făcut o cosmetizare, şi după ce a dispărut "stratul protector de jeg", au ieşit la lumină toate defectele.
    Intenţionez să mă apuc de adunat piesele necesare operaţiei estetice, şi după aceea s-o bag la un atelier, iar de acolo, să iasă întinerită cu cel puţin 20 de ani. Nu aspir la perfecţiune (în condiţiile noastre e aproape imposibil - toată stima faţă de colegii care, puţini la număr, au reuşit o restaurare onorabilă la bijuteriile lor), dar aş vrea să pot ieşi la drum cu ea fără ruşine.
    Merită, este totuşi un model deosebit (cel puţin în ochii mei), tot mai rar întâlnit, şi (dacă mă ţin buzunarele) n-aş vrea să-mi bat joc de ea.

    Iar acum, să vorbească pozele :
    1 - No comment, se vede cu ochiul liber calitatea lucrării de acu' 3 ani.
    2 - Bancheta s-a curăţat (după o zi de lucru la o spălătorie specializată în aşa ceva), dar arăta gri-maroniu.
    3 - Aşa arată acum, sub bord.
    4 - Ambele oglinzi ar trebui înlocuite.
    5 - Tapiţerie desfăcută (se poate repara, nu e foarte grav) şi cheder obosit (culmea, în afară de acesta şi cel de la lunetă, celelalte chedere sunt într-o stare nesperat de bună).
    6 - Aşa arăta şi celălalt scaun, şi acolo s-a reuşit a se curăţa plasticul (din păcate s-a decolorat un pic de la solventul folosit pentru îndepărtarea vopselei), urmează şi aici butonul. Stă mărturie "priceperii", şi califică nivelul de profesionalism al vopsitorului.
    7 şi 8 - Motorul, despre care am scris mai sus.
    Attached Files
    Last edited by Levi; 03-13-2011, 19:50 PM.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

  • #2
    Felicitari .

    Sa te stapaneasca sanatoasa .
    Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

    Comment


    • #3
      In ciuda micilor probleme descrise de tine, ma repet si sustin in continuare, e superba! E un model rar (la noi ) si foarte frumos si sunt sigur ca o sa o aranjezi foarte bine. Spor la munca si un milion de km. impreuna cu Lady!

      Comment


      • #4
        Originally posted by Levi View Post
        După cum am promis aici [url]Iar acum, să vorbească pozele :
        1 - No comment, se vede cu ochiul liber calitatea lucrării de acu' 3 ani.
        2 - Bancheta s-a curăţat (după o zi de lucru la o spălătorie specializată în aşa ceva), dar arăta gri-maroniu.
        3 - Aşa arată acum, sub bord.
        4 - Ambele oglinzi ar trebui înlocuite.
        5 - Tapiţerie desfăcută (se poate repara, nu e foarte grav) şi cheder obosit (culmea, în afară de acesta şi cel de la lunetă, celelalte chedere sunt într-o stare nesperat de bună).
        6 - Aşa arăta şi celălalt scaun, şi acolo s-a reuşit a se curăţa plasticul (din păcate s-a decolorat un pic de la solventul folosit pentru îndepărtarea vopselei), urmează şi aici butonul. Stă mărturie "priceperii", şi califică nivelul de profesionalism al vopsitorului.
        7 şi 8 - Motorul, despre care am scris mai sus.
        Capacele de sub bord, sunt destul de greu de gasit, la fosta 200D pe care am avut-o lipsea cel de la sofer, si am cautat aproape un an. Acum, la cate se taie, e posibil sa-l iei mai usor. Vad ca a fost vandalizata de embleme, astea se gasesc usor. Compartimentul motor e "minunat". Jentile nu se potrivesc, d-astea aveam eu pe 126, cel mai bine cred ca ar da cele clasice de cobra.
        In rest, s-o tii sanatos !
        Attached Files
        Last edited by Carmine; 03-13-2011, 22:46 PM.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #5
          Fain coupeul tau clasic Levi. Imi place ca are piele :X. Pacat de vopsitorul ala carpaci. De lucru este. Sfatul meu ar fi cand o vopsesti sa dai jos toate elementele din compartimentul motor si sa le cureti de vopsele, iar ce se poate revopsi (gen capacele de la filtre) sa le revopsesti in momentul in care vopsesti masina cu culoarea neagra. Capacul de la motor alaturi de alte elemente metalice le-as duce la polishat sa iasa stralucitoare.

          In schimb Ce am observat eu interesant este acolo o instalatie la radiator. Are cumva instalatie de racire a uleiului?

          Comment


          • #6
            Levi are baza buna!Si piese ai sanse sa gasesti la dezmembrari,ce potriveste de pe berline,piese intr-o stare in care nu te astepti...Rabdare si incet cu treaba buna si daca investesti in ea investeste cu cap ca nu mai este mult pana intra la retromobil!
            Bafta si numai bine.
            Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
            Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
            Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
            Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

            Comment


            • #7
              Originally posted by carmine View Post
              Capacele de sub bord, sunt destul de greu de gasit. Acum, la cate se taie, e posibil sa-l iei mai usor. Jentile nu se potrivesc
              1. - Panouri sub bord găseşti acum, la câte se taie ... vorba ta. Numai aici pe forum, sunt vreo 2 anunţuri. Le vine vremea ...
              2. - Jantele pleacă (sunt de W124, cu flanşe), la fel şi volanul. Va primi BBS-urile pe 15", asta pe perioada verii. Poate, până la iarnă se lipesc de mine 4 ATS-uri pe 15" ... (în carte, e trecut 195/65/R15).
              Originally posted by crstn_savu View Post
              Ce am observat eu interesant este acolo o instalatie la radiator. Are cumva instalatie de racire a uleiului?
              Da, are. Şi radiatorul acela vine schimbat, deoarece are "urechile" cu are se prinde pe radiatorul mare, rupte, şi acum e legat cu coliere de plastic şi sârmă.

              Originally posted by GoguL View Post
              investeste cu cap ca nu mai este mult pana intra la retromobil!
              Nu prea ţine faza cu retromobilul : e departe de starea ei originală. După cum am spus, a fost 230C verde, iar acum e 240D roşu.

              Întrebare : Cineva ştie, dacă se potrivesc oglinzile de pe berlină, pe coupe ? Eu cred că NU, dar poate cineva e mai avizat ...
              Last edited by Levi; 03-13-2011, 21:58 PM.
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #8
                in caz ca ai nevoie iti pot aduce de la nemti :
                emblema originala noua, electromotor, instalatia climatizare , ambreaj , pompa injectie , arcuri , galerii , pompa apa , motoras spalator , filtre k & n pt ea ca si cel original , elemente suspensie si directie , cartea originala , masca fata cromata noua , interioru aproape complet , ceasuri bord , lemn , oglinzi , faruri , etc.

                parerea mea e ca o sa muncesti mult pe ea ... daca vrei sa fie ca in vremurile ei bune.
                respect pt pasiunea ce o arati , eu nu m-as fi apucat ca financiar nu merita.

                apropo, un vopsit la atelier e vreo 3000 lei in medie cu tot, poate ar fi o idee mai buna sa faci tu personal pregatirile. uite am facut un opel ( home made ) si am platit doar vopseaua si suflatul in cabina , a iesit asa la 200 euro tot vopsitu , nemetalizata. iti pun o poza cu rezultatul . lucrata in garaj acasa fara scule profesionale .
                Attached Files
                Last edited by white8snow; 03-14-2011, 01:06 AM.
                +40758148228 whats app active

                Proud owner of Lady Blue W140.

                Comment


                • #9
                  Frumusica Lady a ta. Sper sa ajung sa o vad si Live! Spor la treaba!
                  W123 280E Blue Green Metallic

                  W126 280SE Champagne Metallic
                  W126 280SE Black Blue Metallic
                  W126 500SE Lapis Blue Metallic
                  W126 500SE Midnight Dark Blue

                  W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                  W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by white8snow View Post
                    in caz ca ai nevoie iti pot aduce de la nemti

                    parerea mea e ca o sa muncesti mult pe ea ... financiar nu merita.
                    Mersi de ofertă, am văzut topicul tău cu "adusul din Deutschland". Ideea e că, mă apuc de făcut o listă cu piesele necesare, şi în funcţie de posibilităţile financiare şi de ce piese găsesc "loco", am să fac o listă cu cele care ar trebui aduse de afară. Dar, repet, toate astea un pic mai încolo, trebuie să treacă o perioadă până mi se "linişteşte buzunarul", iar pe de altă parte, nu vreau fac ceva de mântuială.
                    P.S. Normal că, financiar nu merită, nu asta era ideea.
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Levi View Post

                      Întrebare : Cineva ştie, dacă se potrivesc oglinzile de pe berlină, pe coupe ? Eu cred că NU, dar poate cineva e mai avizat ...
                      Se potrivesc cele de pe berlina cu cele de coupe.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by grigorean View Post
                        Se potrivesc cele de pe berlina cu cele de coupe.
                        Mersi de informaţie. Totuşi, mai am nevoie de o confirmare, în sensul că, pe mine mă interesează tot corpul oglinzii, nu numai sticla.
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #13
                          Daca e pasiune pretu nu conteaza.
                          Daca accepti un sfat, eu unu as scoate motoru afara asa incetuc si cu ocazia asta l-as curata bine de tot , l-as reconditiona optic prin vopsire cu vopsea pt motoare rezistenta termic , as duce la vopsire in camp electrostatic elementele de tabla si ce se mai preteaza.
                          Bineinteles inainte m-as apuca sa vad starea mecania a motorului ca are cam multi km, o fi el mercedes da timpu isi spune cuvantul.
                          Sa sti ca e un motor de valoare, am vazut unu de vanzare la nemti cu 180.000 km , vroia 1200 euro pe el.
                          Habitaclu motor ar trebui curatat bine de tot si vopsit in viitoare culoare a masinii ca arata urat asa verde. Capacu ala de filtru aer ar merge cromat, mai vad pe acolo ceva improvizatie de tabla ruginita , chestie inacceptabila la mercedes.

                          Noh ce sa-ti zic, succes si rabdare !
                          +40758148228 whats app active

                          Proud owner of Lady Blue W140.

                          Comment


                          • #14
                            Servus Feri ! .
                            Daca tot vrei sa o aduci in starea ei initiala , trebuie anvelope pe 14 inch . Asa zice neamtzul .
                            230C - 195/70 SR 14 sau 195/70 HR 14 .
                            240D - 175 SR 14 .
                            Oricum te-ai intzepat cu 1000 de euro, dupa parerea mea , dar de "Lady this Lady" .
                            Bafta !.

                            Comment


                            • #15
                              Off topic

                              Originally posted by nstoe View Post
                              Servus Feri !
                              Mă bucur că m-ai (re)botezat, oricum, se apropie Paştele, şi prinde bine un miel ...

                              După cum am precizat, în carte s-a trecut la dimensiunile anvelopelor 195/65/R15, şi, sincer, îmi convine aşa. Mai greu cu jantele originale, pe 15", dar s-o găsi şi alea.

                              P.S. Dacă aş scăpa cu 1000 de EU, aş fi cel mai fericit pământean, dar e vorba de mai mult, de aceea nu mă grăbesc deocamdată.

                              MULŢUMESC TUTUROR DE APRECIERI !!!
                              Last edited by Levi; 03-14-2011, 10:58 AM.
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF