Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Check Alternator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Check Alternator

    Salut,

    Intr-o zi mi-a aparut pe computerul de bord: "Check alternator". Se auzea si un scartait, ca de la curea. Am oprit motorul, m-am uitat la el (asa ca sa ma aflu in treaba, ca nu am vazut nimic deosebit), iar dupa ce am pornit din nou nu am mai avut probleme.
    Dupa cateva saptamani a aparut iar eroarea, si iar a disparut dupa ce am oprit/pornit motorul.
    Acum se aude insa un zgomot ciudat in special cand plec si este motorul in sarcina (sau daca apas frana si ii dau usor drumul din ambreiaj).
    Am fost la mecanic, si a ramas sa schimb cureaua si rolele. A spuns ca dupa ce dam jos cureaua aflam si daca trebuie schimbata fulia de la alternator.

    La cat timp ar trebui schimbata cureaua?
    Am un w203 din 2004, modelul cu facelift.

    Merci
    W203 - 2004

  • #2
    Recomandarea mea este sa-i spui mecanicului sa verifice si rulmentii si eventual sa-i schimbe deoarece nu costa mult (la GHEZACO , daca avetzi in oras aceasta firma costa in jur de 90-100 lei ambii rulmenti ) . Cureaua se schimba dupa vreo 100.000 km sau daca apar crapaturi sau alte urme de uzura . De obicei zgomotul vine de la fulia de la alternator .
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #3
      Merci pentru sfat!
      A dat jos cureaua si era in stare foarte buna. Rola deasemenea - a uns putin rulmentul daca tot era scos, dar a zis ca nu are rost sa-l schimbam.
      Fulia era insa cam blocata. Am gasit cu greu sa cumpar alta, dar acum totul merge bine, nu mai face nici un zgomot aiuera
      W203 - 2004

      Comment


      • #4
        Originally posted by Abraxasnew View Post
        Merci pentru sfat!
        A dat jos cureaua si era in stare foarte buna. Rola deasemenea - a uns putin rulmentul daca tot era scos, dar a zis ca nu are rost sa-l schimbam.
        Fulia era insa cam blocata. Am gasit cu greu sa cumpar alta, dar acum totul merge bine, nu mai face nici un zgomot aiuera
        Si mie imi aparea aceelasi lucru in urma cu un an...pana acum o saptamana cand mi s-au aprins toate erorile in bord.Am crezut ca este de la baterie si am schimbat-o cu una noua.Masina a mers bine 3 zile dupa care iar au aparut erorile in bord.Azi am dus masina la electrician si mi-a dat alternatorul jos.
        Rotorul din el cica e dus.{si al naibii de scump}

        Parerea mea este ca iti va mai merge un timp dupa care va trebui sa dai alternatorul jos sa vezi ce are.

        Pecizez ca masina este un W210.Bafta!

        sigpic

        "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

        Comment


        • #5
          Alternator

          Problema a revenit: din cand in cand imi apare iar eroarea "Battery Alternator Visit Workshop".
          Nu pare sa aiba nici o legatura cu ce consumatori pornesc.
          Am fost la un electrician auto, a masurat si se pare ca arata ok (13,5 V).
          Urmeaza o diagnoza...
          W203 - 2004

          Comment


          • #6
            Originally posted by Abraxasnew View Post
            Problema a revenit: din cand in cand imi apare iar eroarea "Battery Alternator Visit Workshop".
            Nu pare sa aiba nici o legatura cu ce consumatori pornesc.
            Am fost la un electrician auto, a masurat si se pare ca arata ok (13,5 V).
            Urmeaza o diagnoza...
            Salut ,am avut aceeasi problema, chiar azi am scos masina din service:
            problema la mine au fost rulmentii din alternator, carbunii si releul de incarcare( cost 450 ron)
            Si mie imi incarca intre 13.5-13.8 dar in momentul erorii incarcarea scade sub 12.8, sub 12.8 iti aprinde si eroarea in bord. Parerea mea e sa mergi la
            un specialist in alternatoare il probeaza pe un banc la turatii diferite si iti schimba ce e de schimbat in el.

            Comment


            • #7
              Va salut! Postez si eu aici, ca sa nu mai deschid un alt topic. Problema mea este urmatoarea : imi apare destul de des eroarea cu alternatorul, asa ca m-am dus la service. Bateria este ok, am schimbat releul de incarcare, incarca atat cat trebuie....dar eroarea tot apare. Care ar putea fi cauza? E posibil ca aceasta eroare sa fi ramas in memoria computerului si sa trebuiasca stearsa pe tester? Mentionez ca am incercat sa resetez scotand bateria pentru 20 min. Multumesc.

              Comment


              • #8
                Salut!
                La mine nu a mai aparut de cand am postat, si nu am reusit sa ajung la service inca. Insa urmeaza...
                Eroarea din cate stiu eu nu are cum sa ramana. Adica daca problema dispare, dispare si eroarea, iar daca apare eroarea este inca o problema.

                Este posibil sa fie ceva mecanic, gen rulment, care sa aiba probleme intermitent. Ideal ar fi sa reusesti sa ajungi la service cand eroarea este prezenta, ca atunci aproape sigur nu incarca bine.

                Bafta!
                W203 - 2004

                Comment


                • #9
                  Salut

                  Aceasta eroare apare timp de 1 secunda, deoarece se intampla ca in acea secunda alternatorul sa nu incarce (o sa vezi 12.5v). Incepe se dea rateuri, care pot fi din mai multe motive.
                  1. cureaua care aluneca
                  2. regulatorul de tensiune
                  3. componetele alternatorului.

                  Insa trebuie vazut ce fel de alternator este: racire pe lichid sau pe aer. Racire pe aer cel mai simplu si usor de facut. Racire pe lichid, incep durerile la cap.

                  Comment


                  • #10
                    Alternatorul meu are racire pe lichid. Am observat ca eroarea apare in mers, nu si cand masina stationeaza (indiferent de cat de tare o turez). E oare posibil sa fie ceva in scurt-circuit prin cutia de viteze (cutie automata) si sa-mi ia curentul cand se produce , si astfel sa apara eroarea?

                    Comment


                    • #11
                      Up-date : In urma discutiilor telefonice cu un amic, s-ar putea ca in SAM din fata, sa imi fi intrat apa, si de aici sa apara eroarea cu altenatorul....plus inca un pacat al masinii ( daca n-o pornesc 3-4-5 zile, se descarca bateria). A mai intalnit cineva problema asta? E reparabila, sau trebuie inlocuit SAM? Stie cineva despre costuri, si ce implica operatiunea? Multumiri anticipate!

                      Comment


                      • #12
                        Ia legatura cu userul Cl600, am vazut ca el se pricepe.
                        Cu descarcatul baterie- iti facea probleme si pe vara? Ai un consumator, de obicei apar probleme la incalzirea auxiliara sau bateria este aproape dusa.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by dialiv View Post
                          Ia legatura cu userul Cl600, am vazut ca el se pricepe.
                          Cu descarcatul baterie- iti facea probleme si pe vara? Ai un consumator, de obicei apar probleme la incalzirea auxiliara sau bateria este aproape dusa.
                          Bateria am cumparat-o in ianuarie 2013, marca Bosch, de 100 Ah.Pe timp de vara nu am observat sa se intample sa se descarce total...numai cand se raceste putin afara, si dupa cum ziceam...in 2-3-4 zile, nu peste noapte.Multumesc pentru informatie, o sa incerc sa-l contactez pe userul @Cl600.

                          Comment


                          • #14
                            Check Alternator

                            Cu cateva zile in urma a inceput sa dea eroarea mai des, iar alalta-seara a ramas aprinsa. Am mers ieri dimineata direct la service, iar pe drum masina taia pe rand sistemele in ordinea importantei ca sa salveze curent pentru ce putea (intai a inchis cd-player-ul, si consola centrala, apoi s-a aprins martorul de motor, apoi ABS, SRS etc, iar ultimele au fost stergatoarele si semnalizarea).
                            Alternatorul nu mai incarca deloc.
                            Am schimbat regulatorul de tensiune de la alternator si acum incarca bine.

                            Ciudat este insa ca atunci cand am plecat cu ea din service nu mai functiona telecomanda de la cheie (nici radio nici IR). M-am gandit ca paote este ceva cauzat de faptul ca a ramas fara curent, dar electricianul a spus ca nu. Mai tarziu cand am avut nevoie de masina, a functionat IR-ul (radio inca nu merge). Aveti idee daca poate fi vreo legatura intre cele 2 probleme?

                            Merci,
                            Alex
                            W203 - 2004

                            Comment


                            • #15
                              Stiu ca se face o sincronizare- ceva de genul- bagi cheia in contact, o scoti, inchizi/deschizi..
                              Am citit undeva pe forum...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF