Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W203 c200 cdi vreau sa curatesc egr-ul

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203 c200 cdi vreau sa curatesc egr-ul

    BUNA
    Am si eu aceasi problema ca si STEFAN11 ,si ca nu trece de 3000 de ture ,as vrea sa curatesc egr-ul dar nu stiu unde este si cum arata .
    Daca mi-ati putea trimite una foto ca sa ma si eu o idee ce sa fac cu asta s-al curatesc, mi-ar fi de mare ajutor.
    VA MULTUMESC

  • #2
    In topicul http://www.clubmercedes.ro/merita-sa...egr-t6896.html s-a mai discutat despre problema asta. Vezi ca motoarele sunt aproape identitce. Totusi cred ca problema ta este alta: debitmetru de aer/catalizatorul/turbina. Si aici ma refer in special la senzori nu la piese in sine. Oricum stefan11 avea probleme cu debitmetrul de aer daca nu ma insel si pana nu l-a luat original (Pierburg) nu prea i-a dat de cap. Pacat ca stai in Bistrita ca iti recomandam sa vorbesti cu Mercedes-cdi. Prin Timisoara pare-mi-se ca mai avem un coleg la fel de priceput. E si moderator. I-a legatura cu el.

    Comment


    • #3
      Da,dar si a mea scoate fum cand o calc in sarcina sau urc vreo panta ,eu sant in spania dar peste putin timp vin in tara sper sa nu ma lase pe undeva si apoi in tara o sa ma ocup mai tare de ea cred ca e mai ieftin ca pe aici
      Multumesc mult

      Comment


      • #4
        Dupa ce faci un drum lung de 2-300km in regim de mers afara din localitate, mai se observa ca scoate fum cand o accelerezi? Nu stiu ce sa zic legat anduranta pe cei 3000 de km pe care urmeaza sa ii parcurgi. Ai nevoie de tester+mecanic care sa o verifice din punct de vedere al articulatiilor si alte piese care nu sunt prevazute cu senzori.

        Comment


        • #5
          Da ea continua asa cu fumul dar asta e de vreo 2 sau 3 ani eu sincer nici nu mi-am dat seama ca nu trece de 3000 de ture nu prea o calc ,dar am schimbat telescoapele si mi-a zis el ca nu trece de 3000 de ture eu habar nu aveam.
          Nu stiu ce sa zic eu cred ca pana in tara nu are nimica nu-s asa vitezoman ,tu ce-mi sugerezi

          Comment


          • #6
            Este destul de grav, pentru ca in tot timpul cat masina a functionat asa cum zici tu, a fost in "limp mode", iar in conditiile astea s-a comportat ca un diesel normal nu ca unul cu injectie directa cu turbina. Clar ca trebuie sa o duci la tester si cred ca vei avea mai multe probleme (sa dea Domu' sa ma insel). Nu iti recomand sa vi cu ea in tara pana nu o "pui pe roti". In alta ordine de idei pot sa iti dau exemplul altcuiva care a mers pana in Germania si inapoi cu o masina (seat din 2007) cu problema cu turatia. Pana la urma ramane la aprecierea ta ce vei face.

            Comment


            • #7
              Am schimbat acuma telescoapele discurile pe fata ,acuma o sa mai schimb si o rotula pe fata si sa-i mai fac un test cred ca ma rupe aia cred ca o sa vin asa ,apropo cat face un test in tara la noi la reprezentanta?s-au la orice atelier

              Comment


              • #8
                1. E bine ca ai facut schimburile pe care le-ai mentionat.
                2. Nu stiu ce e aia "rotula" poate reusesti sa explici.
                3. Problema masinii trebuie sa fie pe sistemul de alimentare (cu aer sau carburant) si/sau cel de evacuare.
                4. Testerul in tara te costa in jur de 150 la reprezentanta, si intre 50-100 la un alt service.

                Comment


                • #9
                  Masina face un zgomot in partea stanga fata cand dau peste o groapa ca si cum ar fii ceva slabit si cred ca e unul din cele doua braturi.
                  Luni am programare sa-l mai fac si pe asta , aici unul costa 182 si celalalt 124, asta e trebuie s-al schimb ,ah era sa uit trebuie sa schimb si oglinda din dreapta care e 324 de euro dar asta o plateste asigurarea macar atata.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by stefan daniel View Post
                    BUNA
                    Am si eu aceasi problema ca si STEFAN11 ,si ca nu trece de 3000 de ture ,as vrea sa curatesc egr-ul dar nu stiu unde este si cum arata .
                    Daca mi-ati putea trimite una foto ca sa ma si eu o idee ce sa fac cu asta s-al curatesc, mi-ar fi de mare ajutor.
                    VA MULTUMESC

                    Nu trece de 3000 de ture deloc sau urca foarte lent ? Pentru ca si o posibilitate daca iti urca lent acul turometrului este iesirea furtunului de la intercooler si atunci nu iti mai intra turbina . EGR-ul este bine daca il cureti o sa vezi ca are alt tors motorul pe urma plus de asta nu iti mai scoate asa fum negru cu timpu se depune calamina pe el si nu isi mai face aspiratia cum trebuie mai ales daca mergi cu ea subturata.... EGR-ul este cel din poza care am atasato tot acolo vezi si de unde se desface sa il cureti iar in momentul in care il montezi vezi sa fie uscat bine . Dupa ce il cureti pe el poti curata si furtunul care duce in intercooler (ala mare care intra in el) vezi sa nu bagi mizerie in el si vezi cand le scoti sa le bagi cum trebuie ca sunt pe niste cleme asa intrarile si il scoate imediat afara cand intra turbina daca nu e bagat cum trebuie. Verifica si furtunele de la intercooler vezi k intercooleru este jos in spatele barii si are furtune in ambele parti .
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Nu trece de 3000 de ture ,cand ajunge acolo se opreste si la relantiu si in sarcina ,acuma o sa incerc s-al curat egr-ul sa vad ce-o mai fi .
                      Am fost intr-o zi la mercedes sa intreb cat ccosta unul si mi-a zis ca al meu nu are erg acuma toate au si modelul asta nu are?voi ce-mi ziceti astia au habar de ceva s-au ei vor sa mergi cu masina la ei nu-i inteleg.

                      Comment


                      • #12
                        Are. Eventual fa o poza doua la motor fara capac la 3-4 megapixeli sa vedem si ceva detalii (daca e motorina la injectoare, daa curge pe la pompa de inalte etc).

                        Comment


                        • #13
                          Salut, as vrea si eu sa curat EGR-ul am un W203 din 2006 C200 si are 170000 KM,ma ajuta cineva sa il gasesc o poza ceva.Va multumesc !

                          Comment


                          • #14
                            Buna ,nu am mai intrat de mult pe forum pentru ca nu am avut posibilitatea ,acum sant in tara am venit fara probleme acuma o sa am putin timp si de masina oricum am multe de reparat la ea

                            Comment


                            • #15
                              nu creste turatia

                              Zilele trecute am avut o problema asemanatoare. Masina (W203, C220 CDI, 2005) nu avea putere. Peste 2000 rot/min mergea neregulat, urca greu in turatie dar nu scotea fum deloc. Cauza: furtun intercooler despicat (rupt) in lungime (intre intercooler si motor, in spatele farului de la sofer). Cum cresteam turatia, crestea si presiunea pe furtun, se marea gaura si pierdea mai mult aer. Mi-a depistat cineva defectul in 10 min. Bineinteles, nu la reprezentanta. Furtunul l-am cumparat din reprezentanta si am inteles ca au vandut mai multe bucati, deci poate fi un defect des intalnit.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF