Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Care e mai bun ??? W210, W211, W212

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Care e mai bun ??? W210, W211, W212

    Salutare la toata lumea. M-am hotarat sa deschid un topic relativ la ultimele trei modele de MB E-class W210, W211, W212 pentru a urmari daca s-au facut salturi calitative si in ce domenii. Sunt convins ca modelele mai batrane sunt mai fiabile din cauza lipsei gadgeturilor care au avansat pe masura trecerii anilor, dar, cine nu si-ar dori un W212??

  • #2
    Ai dreptate,toti cred ca ne-am dori un w212,dar mie imi place mult mai mult un w211 fulloption,nu stiu de ce dar imi place mult mai mult interiorul w211-ului,oricum de a mea sunt foarte multumit din toate punctele de vedere,este mai spatioasa decat surorile ei(w211 si w212)si cred mult mai rezistenta neavand atata electronica pe ea,probleme nu am avut cu ea deloc inafara faptului ca i-am schimbat odata debitmetrul de aer in 3 ani de zile de cand o am,in rest motorina si ulei bun,cei drept w211 si w212 sunt mai frumoase estetic,dar fiecare cu gusturile lui,eu unu mi-am dorit foarte mult acest model de ochios si sunt foarte multumit de el,am avut un opel vectra inainte si vreau sa zic ca dupa 1 an m-am saturat de ea cu toate ca a fost prima mea masina si am cam pus suflet in ea,dar ochiosu abia astept sa termin lucru sa ma urc in el si sa-l conduc,imi face o deosebita placere acest lucru la masina asta si nu cred ca o sa ma satur vreodata de ea.

    Comment


    • #3
      Cum au evoluat aceste masini vedem aici:
      Noble Music, For A Noble Car! .. W136 -W120- W121- W110- W114- W115- W123- W124 -W210- W211- W212 E- Class


      Die Geschichte der E-KlasseThe story of E-ClassHistoria e E-KlasitMercedes-Benz

      Mercedes-Benz E-Klasse - Willkommen zu Hausehttp://www.mercedes-benz.tv/de

      Ce ziceti de junioru asta,tare nu?
      Last edited by paul1983; 07-09-2010, 20:24 PM.

      Comment


      • #4
        Se spune ca e mai bine sa nu te arunci sa cumperi un model nou aparut. Trebuie sa treaca un an doi pentru ca eventualele probleme (care sunt inerente la noile modele), sa fie remediate. Avem posesori de W212 si daca da, cam ce ne pot spune despre ele?

        Comment


        • #5
          Originally posted by paul1983 View Post
          ,este mai spatioasa decat surorile ei(w211 si w212).

          Cum sa fie w210 mai spatioasa decat w211 si mai ales fata de w212? Inseamna ca Mercedes cu fiecare nou model lansat scurteaza dimensiunile masinilor si le fac mai mici? Asa o fii.

          Comment


          • #6
            Originally posted by 300zxtt View Post
            Cum sa fie w210 mai spatioasa decat w211 si mai ales fata de w212? Inseamna ca Mercedes cu fiecare nou model lansat scurteaza dimensiunile masinilor si le fac mai mici? Asa o fii.
            Intreaba un posesor de w211 si unul de w210 si vezi care e mai spatioasa,la mine s-a urcat cel putin unul care are w211 si a spus de cand s-a urcat ca e mai mare in interior,chiar tu nu stiai chestia asta,Einstein?

            Comment


            • #7
              Originally posted by paul1983 View Post
              chiar tu nu stiai chestia asta,Einstein?
              Va rog frumos fara jigniri.

              sigpic

              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

              Comment


              • #8
                Originally posted by mircea600sel View Post
                Va rog frumos fara jigniri.
                Zi Mircea ca si tu tot W210 ai,care e mai spatios?pun pariu ca e mai mare w210-le,dar in fine nu asta conteaza.

                Comment


                • #9
                  Eu unul sunt convins ca e mai spatios W210 dar nu mai mare, este mai spatios la interior, din cauza sistemelor de protectie pasiva mai slabute sa spunem. Ca dimensiuni sunt la fel W210 cu W211.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by paul1983 View Post
                    Zi Mircea ca si tu tot W210 ai,care e mai spatios?pun pariu ca e mai mare w210-le,dar in fine nu asta conteaza.
                    Sincer nu am prea mers cu W211 si de aceea nu ma dau cu parerea.In schimb am condus un W212 si nu mi-a placut deloc la interior.Cu scaunul dat la maxim in jos tot nu prea aveam loc in masina.

                    sigpic

                    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by paul1983 View Post
                      Intreaba un posesor de w211 si unul de w210 si vezi care e mai spatioasa,la mine s-a urcat cel putin unul care are w211 si a spus de cand s-a urcat ca e mai mare in interior,chiar tu nu stiai chestia asta,Einstein?

                      Stii ce e haios? Ca nu trebuie sa intreb nici un posesor din modelele enumerate de tine, pt ca am fost posesor de W211 E320cdi timp de un an( inca nu am vazut alt w211 cu atatea optiuni cate avea acela), si inca sunt posesor de doua w210 ( 320cdi si un E320 4matic) si de mii de ori le-am vazut una langa alta in curtea mea. Si chiar puteam sa fac live diferenta, nu sa ma iau dupa ce zice nea Gheorghe sau Vasile sau sa pun intrebari pe net. De fiecare data cand am zis ceva, nu am vorbit din auzite cum o fac marea majoritate a colegilor de pe forum, ci din testate si probate.

                      Daca ai gandii logic, Mercedes ....cu fiecare model nou lansat a incercat sa inbunatateasca comfortul si mai ales spatiul interior, nu sa-l micsoreze. Ce ai spus acum e exact cum ai spune ca W126 e mai spatios decat w221. Nu uita, mare parte din impresia de spatiu o dau scaunele, care cu fiecare model sunt mai mari in dimensiuni ( includ sisteme de racire, masaj si alte balarii). Daca ai incerca sa mergi cu vreun model mai nou, o sa vezi.Nu sa afli impresii de la unul si de la altul.


                      Hai sa vedem impreuna cum au crescut dimensiunile cu fiecare model de E-class, sa zicem modelul sedan:

                      W124: Lungime: 4780 mm
                      Ampatament:2799 mm

                      W210: Lungime: 4811mm
                      Ampatament: 2832 mm

                      W211: Lungime: 4851 mm
                      Ampatament: 2855 mm

                      W212: Lungime: 4869 mm
                      Ampatament: 2873 mm


                      Cum e cu dimensiunile, domnule Paul? Ca o ironie, W212 coupe are acelasi ampatament cu sedanul W211. Cum e cu crestea dimensiunilor? Am dreptate?

                      Comment


                      • #12
                        Un prieten ce a avut 211 facelift a zis că lui i se pare puţin mai spaţios 210 după ce a făcut un drum de Olanda într-unul. Acum nu ştiu ce să zic, ştiu sigur că portbagajul e mult mai mare le 211 (au mutat rezervorul din spatele banchetei, sub banchetă).

                        Înăuntru cred că sunt la fel ca dimensiuni, diferă doar bordul, care la 211 e mai arcuit, şi de aia ai probabil impresia că ai mai puţin spaţiu (210 e mai "aerisit").
                        Last edited by Luxian; 07-10-2010, 08:30 AM.
                        ...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Luxian View Post
                          Un prieten ce a avut 211 facelift a zis că lui i se pare puţin mai spaţios 210 după ce a făcut un drum de Olanda într-unul. Acum nu ştiu ce să zic, ştiu sigur că portbagajul e mult mai mare le 211 (au mutat rezervorul din spatele banchetei, sub banchetă).

                          Înăuntru cred că sunt la fel ca dimensiuni, diferă doar bordul, care la 211 e mai arcuit, şi de aia ai probabil impresia că ai mai puţin spaţiu (210 e mai "aerisit").
                          Exact asa si este, la w211, bordul este mai arcuit si s-a redus un pic spatiul pentru sofer si pasager dreapta.Si eu cand am mers cu un prieten cu w211, am vazut ca un fata spatiul e mai mic fata de al meu w210 facelift.Despte fiabilitate pot sa zic doar ca am masina de 1 an jumate si pana acuma nu am avut nici o problema, am schimbat consumabilele si atata, despre primele modele w211 sincer nu am auzit lucruri prea bune, am inteles ca au destule probleme de electronica si abia dupa ce au scos w211 facelift au remediat problemele.Acum sa asteptam sa mai inbatraneasca w212 ca sa ne putem da cu parerea.
                          Drumuri bune sa aveti dragi colegi!
                          Last edited by SEBASTIAN 77; 07-10-2010, 13:23 PM.
                          Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by 300zxtt View Post
                            Stii ce e haios? Ca nu trebuie sa intreb nici un posesor din modelele enumerate de tine, pt ca am fost posesor de W211 E320cdi timp de un an( inca nu am vazut alt w211 cu atatea optiuni cate avea acela), si inca sunt posesor de doua w210 ( 320cdi si un E320 4matic) si de mii de ori le-am vazut una langa alta in curtea mea. Si chiar puteam sa fac live diferenta, nu sa ma iau dupa ce zice nea Gheorghe sau Vasile sau sa pun intrebari pe net. De fiecare data cand am zis ceva, nu am vorbit din auzite cum o fac marea majoritate a colegilor de pe forum, ci din testate si probate.

                            Daca ai gandii logic, Mercedes ....cu fiecare model nou lansat a incercat sa inbunatateasca comfortul si mai ales spatiul interior, nu sa-l micsoreze. Ce ai spus acum e exact cum ai spune ca W126 e mai spatios decat w221. Nu uita, mare parte din impresia de spatiu o dau scaunele, care cu fiecare model sunt mai mari in dimensiuni ( includ sisteme de racire, masaj si alte balarii). Daca ai incerca sa mergi cu vreun model mai nou, o sa vezi.Nu sa afli impresii de la unul si de la altul.


                            Hai sa vedem impreuna cum au crescut dimensiunile cu fiecare model de E-class, sa zicem modelul sedan:

                            W124: Lungime: 4780 mm
                            Ampatament:2799 mm

                            W210: Lungime: 4811mm
                            Ampatament: 2832 mm

                            W211: Lungime: 4851 mm
                            Ampatament: 2855 mm

                            W212: Lungime: 4869 mm
                            Ampatament: 2873 mm


                            Cum e cu dimensiunile, domnule Paul? Ca o ironie, W212 coupe are acelasi ampatament cu sedanul W211. Cum e cu crestea dimensiunilor? Am dreptate?
                            Intr-adevar sunt mai lungi nu am contestat asta,eu m-am referit la spatiu,daca erai mai atent remarcai ca am scris referitor la spatiu nu la lungime,interiorul este mai spatios decat la celelalte,,dar asta mi-a spus-o un posesor de w211 ca este mai spatios w210-le nu le-am masurat eu si tu daca ai w210 si w211 ar trebui sa sti mai bine cum e cu confortul,w211 am condus si eu si mi s-a parut inconfortabil fata de al meu,acum fiecare cu parerile lui.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by paul1983 View Post
                              Intr-adevar sunt mai lungi nu am contestat asta,eu m-am referit la spatiu,daca erai mai atent remarcai ca am scris referitor la spatiu nu la lungime,interiorul este mai spatios decat la celelalte,,dar asta mi-a spus-o un posesor de w211 ca este mai spatios w210-le nu le-am masurat eu si tu daca ai w210 si w211 ar trebui sa sti mai bine cum e cu confortul,w211 am condus si eu si mi s-a parut inconfortabil fata de al meu,acum fiecare cu parerile lui.

                              Acum depinde de model. Pot face o paralela intre W210 si W211. Cu W212 nu pot sa-mi dau cu parerea ca nu am detinut un asa model.

                              Eu am avut versiunea full de W211 si cu o multitudine de reglaje electrice la scaun. Practic,scaunele erau foarte comfortabile la drum lung si mai ales suportul lombar nu-ti crea dureri la spate. Avea si optiunea pulse, un fel de masaj si era relaxare la drum. Pe cand la W210 nu prea gasesti optiunile astea si chiar e obositoare la drum. W210 e mai zgomotoasa, Antifonarea e mai slaba a compartimentului motor iar la viteze ridicate incepe sa se faca simtit zgomotul aerodinamic.La 200km/h vantul incepe sa vajaie suparator. La W211 mergeam pe autostrada cu 250km/h fara nici un stres si in liniste completa iar acul turometrului statea parca in jurul valorii de 3600rot/min.CLS-ul actual e mai zgomotos la viteze ridicate, asta si datorita lipseiramei geamurilor la usi. Mentionez ca motoarele erau la toate versiunile in 6 cilindri, si pot spune ca e o diferenta intre vechiul 320cdi in linie si cel de pe W211 cu ei pozitionati in V.

                              Apoi mai e o mare diferenta si la senzatia de hitech ce o ai privind bordul plin de leduri si a senzatiei de 3D ce difera enorm fata de impresia fada ce o ai la W210. Nu vreau sa supar pe nimeni din colegii ce au W210, dar asta e parerea mea. Climatronicul e mult mai eficient si un plus la W211 l-am descoperit iarna, cand instalatia incepe sa dea aer cald foarte repede dupa ce pornesti motorul. Apoi, suspensiile sunt mult mai ok la W211, poti trece foarte rapid de la un stil foarte sportiv la unul comfortabil, pe cand W210 e setat mai mult pe comfort si nu mai atenueaza bine din ruliul caroseriei cand treci pe unul sportiv. Stabilitatea e mult mai slaba, se vede conceptia mai veche a arhitecturii trenului spate, iar ruliul in viraje e maricel la W210 ,iar o abordare la limita a unui viraj se poate termina cu masina "parcata intr-un pom" pt ca ESP-ul nu e la fel de eficient precum lucreaza cel de pe W211.


                              Propietarii de 211 pot sa certifice eficienta sistemului EBC, si mai ales rezistenta la o utilizare mai intensiva a franelor ce sunt foarte eficiente, chiar daca le-ai cam abuzat, poate datorita dimensiunii discurilor mai mari. La 210 sunt ok franele, dar inginerii de la Mercedes au facut o treaba buna cu EBC-ul.

                              Inca un lucru pozitiv la W211 e sitemul audio, mult mai avansat fata de cel de pe W210. La W210 am Bose iar la W211 am avut Harman Kardon ce practic era fenomenal si cu o rezolutie a sunetului fara cusur ( doar Lexus LS600H putea depasii calitatea sunetului si seria 5 Prologic 7, cel cu boxe sub scaunele din fata) . Chiar numarasem cate boxe sunt in W211 si am numarat parca 12 boxe. Indiferent de volumul sunetului, basul se aude perfect si fara distorsiuni. La W210 nu e aceasi calitate, indiferent daca pe boxe scrie BOSE.

                              Cutia 7gtronic isi face toti banii, chiar daca am auzit ca au fost niste plangeri prin service-uri. De performante nu mai zic, W211 fiind o adevarata racheta pe langa W210, indiferente de motorizare. Calitatea finisarii e impecabila la amandoua modele, dar totusi se vede conceptia invechita la W210. Nu mai spun de securitatea pasiva si activa, practic w211 e un tanc pe langa W210 si mai ales ma uit la cate pliuri de tabla vad in praguri si linjeroane.

                              Uitasem farurile, poate pt unii sunt nesemnificative, dar cele de pe W211 cu cornering chiar sunt eficiente iar faza lunga bixenon zici ca e antiaeriana.

                              Mai sunt multe alte aspecte, dar deja postul e prea lung. Las pe altii sa continuie.
                              Last edited by 300zxtt; 07-10-2010, 16:33 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF