Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W210 cdi : Fum foarte negru...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W210 cdi : Fum foarte negru...

    Salutare tuturor!
    Am un e200 w210, motor cdi de 116cp. Acum o luna a inceput sa afume urat. Am mers la reprezentanta mercedes din cluj. Dupa o testare cu starul mi-au dat o gramada de erori si in urmma testarii am schimbat urmatoarele piese: Debitmetru, egr, radiator turbo, senzor de presiune la rampa(?asa ceva). Inainte cu o luna si jumatate am schimbat galeriia de admisie si ceva motoras de la clapete.
    Am plecat in concediu cu sfatul mecanicilor sa o turez tare sa se curete catalizatoarele. Rezultat zero... Pe autostrada in ungaria am fost oprit de politie pt fumul negru din spatele meu si nu am primit o felicitare de la ei. La service mercedes nu prea as mai vrea sa merg ca iar schimb o gramada fara folos.
    Ce se poate face??? Ma poate ajuta cineva? Nu e normal sa afume asa de tare...

  • #2
    Îmi pare rău că ai ajuns să schimbi atât de multe piese fără să rezolvi nimic. Nu ştiu dacă era neapărat nevoie să schimbi tot ce ai enumerat acolo, dar fie. Maşinile astea sunt deja vechi, şi multe piese sunt la sfârşitul carierei.

    O mică curiozitate, cât te-au costat operaţiile enumerate de tine?

    Acum în legătură cu problema ta, fumul negru e datorat arderii incomplete, prea multă motorină şi/sau prea puţin aer.

    Pe partea de aer cred că ar trebui să verifici tot circuitul de la filtru, debitmetru, turbo, intercooler (poţi să-l cureţi preventiv că se umple de ulei la un moment dat), egr, galerie de admisie (cu clapetele şi motoraşul menţionat de tine).

    La partea de motorină ar trebui verificate injectoarele (dacă sunt duse, bagă mai multă motorină decât necesar), pompa şi... cam atât îmi vine în minte momentan.

    Ar mai putea fi şi de la sonda lambda, sau catalizator înfundat.

    Maşina cum se comportă? Se plafonează? Trece de 3000rpm? Trage greu? E manuală sau automată?
    ...

    Comment


    • #3
      Originally posted by OCTAVIANNR1 View Post
      Salutare tuturor!
      Am un e200 w210, motor cdi de 116cp. Acum o luna a inceput sa afume urat. Am mers la reprezentanta mercedes din cluj. Dupa o testare cu starul mi-au dat o gramada de erori si in urmma testarii am schimbat urmatoarele piese: Debitmetru, egr, radiator turbo, senzor de presiune la rampa(?asa ceva). Inainte cu o luna si jumatate am schimbat galeriia de admisie si ceva motoras de la clapete.
      Am plecat in concediu cu sfatul mecanicilor sa o turez tare sa se curete catalizatoarele. Rezultat zero... Pe autostrada in ungaria am fost oprit de politie pt fumul negru din spatele meu si nu am primit o felicitare de la ei. La service mercedes nu prea as mai vrea sa merg ca iar schimb o gramada fara folos.
      Ce se poate face??? Ma poate ajuta cineva? Nu e normal sa afume asa de tare...
      Ori ai furtunul de la turbo spart,ori ai un injector care nu-si mai face treaba,ori in cel mai fericit caz cum zicea si un coleg intr-un thread,dupa ce si-a curatat EGR-ul nu i-a mai scos gram de fum,dar din cate am inteles tu l-ai schimbat parca,deci verifica astea deocamdacta.

      Comment


      • #4
        Sasiu wdb2100071b466155 poate sa fii facut taxi si sa aiba km fara numar??? Asta sa fie motivul?

        Motorul trage, nu se plafoneaza, consuma foarte rezonabil...
        Egr nou (2300ron), senzor debitmetru nou (420ron), radiator turbo nou (1150ron),senzor temperatura in sistemul turbo nou(89ron) toate luate si montate in reprezentanta(manopera 450ron). Galerie de admisie noua cumparata de pe ebay cu 400 euro si motoras nou cu 55 euro.
        Ar putea fi softul de vina? Am observat ca masina nu are limitarea electronica de viteza ...oricum voi schimba softul cu unul de e220, dar ma gandesc sa nu fie in soft problema
        injectoarele nu stiu cum sant, mi-e cam groaza sa ma gandesc numai ca trebuie date jos si verificate.noi costa aproape 2500ron plus manopera per bucata.....
        Last edited by Luxian; 06-25-2010, 00:23 AM.

        Comment


        • #5
          Injectoarele sunt mult mai ieftine. Colegu' Mercedes-cdi avea preţuri mult mai mici (gen 1500 lei bucata sau chiar mai puţin). Să nu mai vorbim că există recondiţionate cu 5-600lei (montaj inclus).

          Când ai fost la teste, nu ţi-a verificam măcar electronic, debitul pe retur la injectoare? Că aşa puteai să-ţi dai seama dacă e vreunul dus sau nu.

          Resoftarea consider că e ok să o faci, mai ales că nu scazi mai deloc fiabilitatea (e200 şi e220 sunt identice mecanic în proporţie de 99%).

          Maşina nu pare să fi făcut taxi, cel puţin nu a fost cumpărată cu dotări de taxi:
          Code:
          P33                    Unknown
          220                    PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
          231                    Unknown
          248                    REAR SEAT WITH INTEGRATED CHILD SEAT
          249                    AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
          260                    TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
          273                    TELEPHONE PRE-INSTALLATION D-NET MOBILE
          280                    LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
          293                    Unknown
          345                    RAIN SENSOR
          353                    AUDIO 30 APS
          423                    5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
          550                    TRAILER COUPLING
          673                    HIGH-CAPACITY BATTERY
          682                    FIRE EXTINGUISHER
          802                    AEJ 06/1/M/X
          873                    SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
          877                    Unknown
          988                    REG. DOC. AND COC CERTIFICATE WITH EC TYPE LABEL
          210A                Unknown
          2XXL                FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
          202B                OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
          227L                NUERNBERG BRANCH
          230B                CUSTOMER SERVICE - STATION EUROPE
          744U                BRILLIANT SILVER METALLIC
          211A                LEATHER ANTHRACITE
          ...

          Comment


          • #6
            Multumesc mult pentru ajutor. Am facut resoftarea si am aflat si cauzele fumului negru: 2 injectoare praf. Baiatul care a facut resoftarea spunea ceva de valori 4.9 si 5 la injectoarele 2 si 4. Asa ca voi schimba cele 2 injectoare. Oricum pare sa scoata mai putin fum negru acum cand are 160 cp (cel putin asa mi-a spus cel care a schimbat softul). Oricum se misca mult mai rapid decat inainte.

            Va multumesc foarte mult pentru ajutor
            Last edited by Luxian; 06-26-2010, 18:59 PM.

            Comment


            • #7
              Cat a costat resoftarea ? La un E 220 cdi 143 cai se poate face? Cati cai am in plus la o resoftare?

              Comment


              • #8
                Scapi relativ ieftin cu injectoarele daca alegi reconditionate, cel putin comparativ cu cati bani ai bagat pana acum in ea.

                PS: te-as ruga sa nu mai scrii cu majuscule pentru ca e greu de citit in felul asta si contravine regulamentului.
                ...

                Comment


                • #9
                  Donrafael , resoftarea a costat 100euro. Am avut 116 CP inainte, acum am 160 CP. Nu pot sa iti dau detalii dar daca vrei iti dau un nr de telefon unde poti cere toate amanuntele(mesaj privat obligatoriu).
                  Luxian imi cer scuze, foloseam majuscule dupa ce ma logam pe forum...Ramanea tasta capslock activata..
                  Stie cineva unde gasesc injectoare reconditionate si la ce pret? Sant mai fiabile decat injectoarele second? Am gasit second la 100 euro /buc cu 1 an garantie.
                  Unde as putea gasii supapa de vacum care controleaza turbina? Se pare ca incepe sa dea erori, conform diagnozei facute inainte sa fac resoftarea.

                  Comment


                  • #10
                    Supapa de vacum o dau eu cu 100 lei SH. Codul se termina cumva 05 27 sau 04 27.

                    Comment


                    • #11
                      Supapa de vacum, sau cred că e mai corect zis electrovalva de comandă, se găseşte la reprezentanţă cu 360 lei. Cred că merită să o iei nouă, părerea mea.

                      Injectoare recondiţionate găseşti mai peste tot. 100 euro e un preţ ok, şi cred că o să te ţină ceva timp (un prieten are pe sprinter de câţiva ani). Nu cred că sunt mai fiabile decât unul nou dar nici cu mult mai slabe. Diferenţa de bani insă e foarte mare...
                      ...

                      Comment


                      • #12
                        Apropos de resoftare . Ochiosul meu are 310.000 km si vreau sa intreb daca nu e cumva "batranel" motorul pentru resoftare. Mi-ar pinde si mie bine ceva iutzeala dar mie frica sa nu reduc drastic durata de functionare a motorului. A mai facut cineva resoftari la kilometri acestia?

                        Comment


                        • #13
                          Resoftare

                          Salut, eu am facut resoftarea la 320000 km(pe cartea service). merge f bine dupa resoftare, a costat 4miloane, in care e inclus si o diagnoza completa. Ai optiunea sa alegi cati cai vrei in acelasi pret(142, 160, 175). daca vrei iti dau un nr de telefon , suna si convinge-te singur. Bogdan 0745943819. Salut


                          Originally posted by cj66hun View Post
                          Apropos de resoftare . Ochiosul meu are 310.000 km si vreau sa intreb daca nu e cumva "batranel" motorul pentru resoftare. Mi-ar pinde si mie bine ceva iutzeala dar mie frica sa nu reduc drastic durata de functionare a motorului. A mai facut cineva resoftari la kilometri acestia?

                          Comment


                          • #14
                            mersi octavian. mai ramane sa verific cumva daca km mei sint reali(cine stie poate-s mult mai multi) si cred ca aplis si eu pt o resoftare.

                            Comment


                            • #15
                              Daca erai din zona te rezolvam eu cu totul.
                              Dar oricum lasa ca mai bine este asa, fiindca acolo la voi in cluj aveti un baiat de treaba care se pricepe foarte bine la Mercedes. Omul este foarte tare in materie Mercedes. Am rezolvat si eu niste cazuri dificile impreuna cu el.

                              Sper ca la el ai fost? Are 25 ani.
                              Originally posted by OCTAVIANNR1 View Post
                              Sasiu wdb2100071b466155 poate sa fii facut taxi si sa aiba km fara numar??? Asta sa fie motivul?

                              Motorul trage, nu se plafoneaza, consuma foarte rezonabil...
                              Egr nou (2300ron), senzor debitmetru nou (420ron), radiator turbo nou (1150ron),senzor temperatura in sistemul turbo nou(89ron) toate luate si montate in reprezentanta(manopera 450ron). Galerie de admisie noua cumparata de pe ebay cu 400 euro si motoras nou cu 55 euro.
                              Ar putea fi softul de vina? Am observat ca masina nu are limitarea electronica de viteza ...oricum voi schimba softul cu unul de e220, dar ma gandesc sa nu fie in soft problema
                              injectoarele nu stiu cum sant, mi-e cam groaza sa ma gandesc numai ca trebuie date jos si verificate.noi costa aproape 2500ron plus manopera per bucata.....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF