Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme aer conditionat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme aer conditionat

    Salut , am o nedumerire in legatura cu aeru conditionat ( C200 w203 ) ambele butoane sunt date pe 18 grade insa baga aer cald....am scos aeru din instalatie si am bagat freon dar nimic . Se poate sa fie de la compresor ? ca in momentu in care bagam freon sa auzit asa ca o "pacanitura" probabil din compresor ... ati mai intalnit astfel de probleme ?

  • #2
    Posibil sa ai si alte probleme prin instalatie .In mod normal compresorul se alimenteaza ( electric vorbind ) printr-o electrovalva care daca nu are presiune de freon nu da ok-ul si nu cupleaza ambreiajul compresorului ,posibil ca acel pacanit sa fi fost facut de cuplarea acelui ambreiaj .Poti verifica simplu pornesti motorul si te uiti la compresor pe fata lui o sa vezi un triunghi conform desenului de mai jos .care cu toate ca fulia se invarte el sta pe loc ,in momentul cuplarii ac-ului incepe sa se invarta si el semn ca ai freon in instalatie si compresorul cupleaza . Ca nu raceste cu toate ca ai freon in instalatie asta e alta treaba si posibil sa fie din fire,relee senzori etc

    p.s. compresorul din imagine e pentru a explica postul de mai sus si nu apartine de clasa MB



    Last edited by Eugen Gaftoneanu; 06-09-2010, 22:06 PM.

    Comment


    • #3
      Scuze pentru intarziere am fost prins cu altele si nu am mai avut cand posta. Nu prea am cum sa vad acel triunghi daca decupleaza sau nu , se afla mai in interiorul fuliei nu e la fata ca cel din poza pe care mi-ai aratato. (orcum nu avea cum sa fie ca cel din poza ca ai si precizat ca nu este din clasa MB) Cat despre fire relee senzori la testar nu a dat nimic ... probabil tot din compresor este beleaua ceva vreo supapa ceva... ai idee cat este un compresor ?


      Multumesc

      Comment


      • #4
        La mine la w 124 pe lonjeron linga compresor exista o electrovalva cu geam pe care se vede in momentul cuplarii aerului cum circula freonul ,sau mai precis un fel de vapori de ulei ( asta daca exista freon in instalatie ) tot odata la pornirea aerului dupa citeva minute radiatorul de aer ar trebuii sa fie incins .Verifica si chestiile astea ....

        Intra pe bursa si lasa un anunt ,posibil sa gasesti pe la cineva de pe forum unul ,tot asa de posibil sa poti sa il repari pe al tau (daca intradevar e stricat ) la un pret mai mic decit un compresor sh /nou
        Last edited by Eugen Gaftoneanu; 06-11-2010, 22:46 PM.

        Comment


        • #5
          Am avut o vreme aceeaisi problema, insa pe radiatorul de aer este senzorul de temperatura si presiune care se comporta ca si un comutator. Daca este stricat iti pot spune ca nu va inchide circuitul pentru a pleca compresorul. Si mare atentie! Trebuie sa ai neaparat cantitatea de freon si ulei inscrisa de producator (cca 750g freon si 80g ulei) dupa care iti spun ca totul va functiona.
          P.S.: Sper

          Comment


          • #6
            Cumpar din dezmembrari ,radiator AC,C classe din 1996 .Cine ma poate ajuta va rog lasati-mi un mesaj.Multumesc.
            LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

            Comment


            • #7
              Deci daca bag cantitatea necesara de ulei si freon si nu functioneaza posibil sa fie de la senzorul de temperatura si presiune? Am fost la un service sa ii bag freon... de ulei nu a spus nimic...defapt prima data a zis ca am aer in instalatie pe urma a inceput sa bage freon si daca sa auzit acea "pacanitura" probabil de la compresorul de aer nu a mai verificat nimic a zis ca de la ala ar fi problema si trebuie inlocuit . In momentu in care baga freon clima era data drumu si incepea sa se raceasca aerul dar dupa ce a "pacanit" nu a mai bagat ...si aerul tot cald vine...

              Multumesc pentru raspuns giuse o sa ma duc sa verific treaba cu senzoru , si cantitatea de ulei si freon. Dar uleiu se baga tot in aceiasi instalatie adica odata cu freonu?

              Comment


              • #8
                Incearca sa desfaci capacul de la fulia compresorului. Este prins cu un singur surub care este pe mijlocul fuliei. Acel capac este dintat pe interior si acolo are loc cuplajul de care se vorbea mai sus. E foarte posibil ca dintii aia sa se fi ros si chiar daca axul compresorului iese - cuplajul nu are loc din cauza zimtilor tociti.
                O zi buna!

                Comment


                • #9
                  Am avur exact aceeas problema cu AC-ul <nu pe un mercedes >Aveam freon dar,nu baga rece ,la mine a fost de problema electrica adica efectiv porneam AC-ul dar nu cupla rotita aceea cu triunghiul pe comresor.Verificare -Pus AC-ul pe maxim si tragi un fir de la bora<+> si te conectezi la firul care vine din compresor, daca acesta cupleaza...asta e problema .Bafta.

                  Comment


                  • #10
                    Din cate stiu ,compresorul de aer de pe w203 nu are fulie separata care este actionata prin electrocuplaj ci se invarte mereu "toata fulia". Uitati-va cu atentie ! Cuplarea climei se face prin intermediul unei valve(asta nu mai stiu unde e localizata).... dar compresorul se invirte mereu (defectul de proiectare a firmei MB) Multi s-au plins de compresorul de MB ca fiind defectuos.

                    Numai bine!
                    Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                    Comment


                    • #11
                      Ce a spus RevemgerW203,este adevarat.
                      LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by RevengerW203 View Post
                        Din cate stiu ,compresorul de aer de pe w203 nu are fulie separata care este actionata prin electrocuplaj ci se invarte mereu "toata fulia". Uitati-va cu atentie ! Cuplarea climei se face prin intermediul unei valve(asta nu mai stiu unde e localizata).... dar compresorul se invirte mereu (defectul de proiectare a firmei MB) Multi s-au plins de compresorul de MB ca fiind defectuos.

                        Numai bine!

                        Nu cunosc compresorul de clima /aer de la 203 ,il stiu pe cel de la mine de la 124 si pe cel de la renault clio sau renault kangoo ,sau pe cele de la alte masini dotate cu aer cu care am umblat : La toate ,DAR LA TOATE fulia compresorului se invarte actionata de cureaua de accesorii si nu are cum sa stea pe loc pentru ca face parte dintr-un angrenaj .Ce cupleaza la pornirea aerului conditionat este ambreiajul compresorului .Compresorul nu are cum sa mearga non stop ,actionarea lui in regim de lucru ii ia motorului parca vre-o 7 cai .
                        Apoi sa stam si sa ne gandim un pic logic : pentru ce trebuie sa mearga compresorul in toiul iernii pe la -25 grade afara ? ca sa faca ce ? sa-mi raceasca aerul din masina ?

                        Dragi colegi ...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by RevengerW203 View Post
                          Din cate stiu ,compresorul de aer de pe w203 nu are fulie separata care este actionata prin electrocuplaj ci se invarte mereu "toata fulia". Uitati-va cu atentie ! Cuplarea climei se face prin intermediul unei valve(asta nu mai stiu unde e localizata).... dar compresorul se invirte mereu (defectul de proiectare a firmei MB) Multi s-au plins de compresorul de MB ca fiind defectuos.

                          Numai bine!
                          Da, se invarte "toata fulia" pentru ca este legata la cureaua de accesorii care invarte restul fuliilor, si nu se poate opri, pentru ca ar insemna sa nu se mai invarta nimic , dar asta nu inseamna ca fulia aia transmite non-stop miscarea mai departe arborelui si respectiv compresorului de clima,
                          - de treaba asta se ocupa un ambreiaj electric, care este actionat de butonul EC sau dupa caz de setarile climatronicului,
                          - si motorul masinii se invarte non-stop (atunci cand este pornit) dar asta nu inseamna ca atunci cand pornesti motorul masina trebuie neaparat sa o ia din loc, de acea este ambreiajul intre cutia de viteze si respectiv roti.

                          Deci compresorul de clima porneste cand vrei tu, adica atunci cand dai tu drumul la AC sau Clima.

                          Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                          Nu cunosc compresorul de clima /aer de la 203 ,il stiu pe cel de la mine de la 124 si pe cel de la renault clio sau renault kangoo ,sau pe cele de la alte masini dotate cu aer cu care am umblat : La toate ,DAR LA TOATE fulia compresorului se invarte actionata de cureaua de accesorii si nu are cum sa stea pe loc pentru ca face parte dintr-un angrenaj .Ce cupleaza la pornirea aerului conditionat este ambreiajul compresorului .Compresorul nu are cum sa mearga non stop ,actionarea lui in regim de lucru ii ia motorului parca vre-o 7 cai .
                          Apoi sa stam si sa ne gandim un pic logic : pentru ce trebuie sa mearga compresorul in toiul iernii pe la -25 grade afara ? ca sa faca ce ? sa-mi raceasca aerul din masina ?

                          Dragi colegi ...
                          Perfect adevarat !
                          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                          Comment


                          • #14
                            Bine ! Cum spuneti voi! Dar spre surprinderea lui ZNA care are exact acelsi tip de masina ca si mine,omul va ajunge la raspunsul dat de mine(in cazul in care mai are compresorul original).
                            Pana la urma ZNA are o problema cu un compresor de W203 , nu de renault sau alta marca ...si nici de W124 .. la care va spun sincer nu am vazut compresorul de clima. Va spun doar ce am io pe masina si ZNA .
                            Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                            Comment


                            • #15
                              Sa intelegem ca W203 , este mai aparte ca tot ce inseamna Mercedes? si ca acel compresor de clima de pe W203, merge non-stop, ca si cum ar fi pompa de apa? ca trebuie ca nu? nu vreau sa neg, pentru ca nu am vazut si nu cunosc in detaliu compresorul de 203, dar mi s-ar pare ciudat ca el sa functionaze chiar daca nu trebuie, sa faca presiune si sa invarta freonul pentru a face aer rece, si atunci cand nu este data aceasta comanda.

                              Toate cele bune !
                              W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                              http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF