Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Formula 1 2009

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    In Marele Premiu al Italiei, in calificari au obtinut startul din primele 8 locuri 6 masini echipate cu motoare Mercedes. Astfel, Lewis Hamilton de la McLaren Mercedes pole-position, locul 2 Adrian Sutil de la Force India-Mercedes, locul 3 Kimi Raikkonen - Ferrari, locul 4 Heikki Kovalainen - McLaren Mercedes, locul 5 Rubens Barrichello - Brawn-Mercedes, locul 6 Jenson Button - Brawn-Mercedes, locul 7 Vitantonio Liuzzi - Force India-Mercedes.
    In cursa, Hamilton a pierdut conducerea plutonului, din cauza strategiei adoptate de cei de la Brawn-Mercedes, care s-a dovedit a fi mai buna decat cea adoptata de pilotul britanic, cu 2 opriri. Spre sfarsitul cursei, Hamilton se afla in spatele celor 2 piloti de la Brawn (Barrichello si Button in aceasta ordine), si se apropia de ei de la tur la tur. Cu un tur inainte de finish, avansul intre Hamilton si Button era de 1,2 secunde, iar pilotul de la McLaren a fortat in curba, sau a iesit foarte putin cu partea stanga de pe pista, suficient ca acesta sa piarda controlul monopostului, si sa se izbeasca de zid. Nu a fost grav, insa a fost nevoit sa abandoneze pierzand si acest loc 3. Cursa s-a incheiat sub drapel galben. Brawn-Mercedes au facut o cursa exceptionala, si au reusit o dubla (primul loc - Barrichello, locul 2 - Button), dupa cateva curse in care nu prea s-au mai vazut. Pe locul 3 a terminat Raikkonen, iar pe 4 surpriza ultimelor 2 curse un Force India (Adrian Sutil).
    Se aude un nou zvon, cum ca de la anul Mercedes ar vrea sa cumpere o parte din echipa Brawn, sa devina majoritari, fiind nemultumiti de rezultatele obtinute la McLaren, unde au investit foarte mult si nu se vede. Alt zvon: de la anul se pare ca Lotus revine in F1 dupa 16 ani.
    Un alt scandal a izbucnit in F1, la Renault, unde Piquet a dezvaluit cum in cursa de anul trecut de la Singapore i s-a solicitat sa intre in mod voluntar in parapet, ca sa provoace intrarea Safety Car-ului favorizandu-i victoria coechipierului Alonso. Se pare ca a facut aceste dezvaluiri inainte de demiterea sa de la echipa. In prezent acest incident se afla sub investigatie.
    Urmatoarea etapa, in nocturna la Singapore peste 2 saptamani.

    Comment


    • #47
      Incep sa cred ca Hamilton nu prea mai are treaba... aia a fost o greseala copilareasca... slab! RUSINE!

      Comment


      • #48
        Originally posted by cipa View Post
        Incep sa cred ca Hamilton nu prea mai are treaba... aia a fost o greseala copilareasca... slab! RUSINE!
        Asta e un punct de vedere...
        Un alt punct de vedere, al meu, e ca Hamilton a demonstrat ca e un pilot MARE, unul care trage la maxim 100% , pana in ultima secunda....Imi place acest gen de oameni, cu sange in instalatie....Decat o viata vrabie, mai bine o clipa vultur...
        Pentru a se intelege ce vreau sa spun, a se vedea viata pilotului german Manfred von Brauchitsch, care desi a castigat doar 3 curse in cariera a fost unul dintre cei mai mari piloti ai epocii : http://www.clubmercedes.ro/oamenii-d...5304#post65304
        Last edited by VLADD; 09-15-2009, 22:31 PM.

        Comment


        • #49
          Originally posted by vladruse View Post
          Asta e un punct de vedere...
          Un alt punct de vedere, al meu, e ca Hamilton a demonstrat ca e un pilot MARE, unul care trage la maxim 100% , pana in ultima secunda....Imi place acest gen de oameni, cu sange in instalatie....Decat o viata vrabie, mai bine o clipa vultur...
          Pentru a se intelege ce vreau sa spun, a se vedea viata pilotului german Manfred von Brauchitsch, care desi a castigat doar 3 curse in cariera a fost unul dintre cei mai mari piloti ai epocii : http://www.clubmercedes.ro/oamenii-d...5304#post65304
          Corect ... si al tau este un punct de vedere... Nu zic ca nu ai dreptate dar eu prefer totusi sa ajute Mercedesul sa ajunga iar in frunte unde ii e locul. Noroc cu `nea BRAWN care sunt motorizati tot de Mercedes, dar totusi eu sunt fan Mc`Laren Mercedes nu BRAWN Mercedes si ma bucur doar atunci cand unul dintre cei doi piloti ai echipei lui Norbert Haug castiga.

          Oricum Hamilton e inca tanar si are timp sa invete din greseli care sper sa fie din ce in ce mai rare.

          Comment


          • #50
            Weekend-ul trecut a avut loc Marele Premiu al Singapore, singura etapa din F1 desfasurata in nocturna.
            In calificari pilotul McLaren Mercedes, Lewis Hamilton a reusit sa obtina pole-position-ul, urmat de Vettel si Rosberg. Coechipierul lui Hamilton, Kovalainen a plecat abia de pe pozitia a 10-a a grilei de start. Cei de la Brawn au plecat de pe 5-Barrichello si 12-Button, liderul clasamentului.
            In cursa Hamilton nu a avut probleme la start, si in sfarsit a obtinut o noua victorie, a 2-a din acest sezon. Cursa nu a fost foarte spectaculoasa, ba chiar monotona. A castigat Hamilton, urmat de Glock (2), Alonso (3), Vettel (4), Button (5), Barrichello (6), Kovalainen (7), Kubica (8).

            Comment


            • #51
              Se apropie cu pasi repezi sfarsitul sezonului. Au mai ramas doar 2 curse pana la final.
              In Marele Premiu al Japoniei, ce a avut loc la finele saptamanii trecute, in calificari Sebastian Vettel a obtinut pole-position-ul, urmat de Jarno Trulli de la Toyota si Lewis Hamilton pe 3. Celalalt pilot McLaren-Mercedes, Kovalainen din cauza unei iesiri in decor si lovirea zidului de protectie si-a avariat masina si a fost nevoit sa abandoneze sesiunea de calificari. El a luat startul de pe pozitia care o obtinuse in acel moment, si anume a 9-a. Pilotii Brawn-Mercedes (sa-i pomenim si pe ei, ca-s de-ai nostri )) au obtinut plecarea de-abia de pe pozitia 5-Rubens Barrichello si 7-Jenson Button. In cursa, desi initial Hamilton a avansat pe pozitia a 2-a imediat dupa start, dupa a 2-a oprire la boxe, a revenit pe 3, de unde a plecat. In rest, putine depasiri... spre sfarsitul cursei, cu vreo 9 tururi inainte de final Jaime Alguersuari, pilotul STR Ferrari a lovit destul de violent zidul de protectie, si a fost necesara interventia Safety Car-ului. Din fericire nu a fost nimic grav.
              Ordinea in care au trecut linia de sosire este: Vettel, Trulli, Hamilton, Raikkonen, [...], Barrichello (7), Button (8), [...], Kovalainen (11).
              Last edited by 3mil; 10-07-2009, 22:09 PM.

              Comment


              • #52
                In Brazilia, la inceputul sesiunii de calificari ploua cu galeata. Dupa o inspectie a Safety-Car-ului SL 63 AMG si a Medical Car-ului C 63 AMG s-a dat unda verde monoposturilor. Cum ne-cum s-a terminat prima sesiune, cu iesiri in decor, cu timpi slabi. Dupa o noua inspectie se da unda verde si la a 2-a sesiune. Dupa nici 2 minute, pilotul Force India-Mercedes derapeaza, si se opreste in zidul de protectie, avariind masina destul de serios, si se ia decizia de a suspenda calificarile pana cand conditiile meteo se mai amelioreaza. Dupa cateva parade din sfert in sfert de ora ale Safety si Medical Car-urilor in care le-am admirat in toata splendoarea se reia sesiunea a 2-a de calificari. A plouat din ce in ce mai incet pana s-a oprit. In total calificarile au durat peste 2 ore!!! Pole-position-ul l-a obtinut aspirantul la titlu, Rubens Barrichello de la Brawn-Mercedes, locul 2 Mark Webber de la Red Bull-Renault, locul 3 Adrian Sutil de la Force India-Mercedes, locul 4 Kimi Raikkonen de la Ferrari. Jenson Button, celalalt pilot Brawn a plecat de pe locul 14. Pilotii McLaren-Mercedes au luat startul de pe 17-Heikki Kovalainen si 18-Lewis Hamilton.
                In cursa, care s-a desfasurat pe pista uscata, in primul tur a avut loc un acrosaj intre Sutil si Trulli si au fost nevoiti sa abandoneze. Acestia doi s-au luat la cearta si au fost foarte aproape sa se ia la bataie, deci am avut si spectacol pe marginea pistei. A intrat Safety Car-ul. Alonso a fost si el implicat in accident si a abandonat. Kovalainen a avut un incident minor, si a profitat de intrarea SC-ului si a intrat la boxe sa-si remedieze avaria si sa isi efectueze schimbul de pneuri plus realimentare. Odata cu Heikki a intret la boxe si Raikkonen tot in urma unui mic incident. Mecanicii de la McLaren nu s-au coordonat si Kova' a primit liber sa plece, desi nu se terminase realimentarea, si acesta a plecat cu furtunul taras, imprastiind vapori de benzina pe linia boxelor. Raikkonen a iesit imediat in urma McLaren-ului si a izbucnit in flacari Ferrari-ul, dar s-a stins repede si Kimi si-a continuat cursa. Kovalainen a oprit la capatul liniei, in dreptul boxelor Brawn-Mercedes, iar mecanicii Brawn au dat dovada de sportivitate, i-au tras furtunul lui Kovalainen, dandu-i drumul mai departe in cursa. Frumos din partea lor. Sper ca nu v-am plictisit cu aceste detalii. In continuare cursa a fost spectaculoasa. Pana la jumatatea cursei 3 piloti aveau sanse la titlu: cei de la Brawn si Vettel de la Red Bull. Vettel odata cu a 2-a oprire si-a spulberat sansele, reintrand in cursa in a 2-a jumatate a plutonului. Masina lui Barrichello a avut un moment cand era mai lenta ca de obicei si a pierdut ultimul loc care ii mai dadea sanse la titlu. Ca sa fie tacamul complet, a mai facut si o pana. Si asa devine Button Campion Mondial in 2009.
                Au trecut linia de sosire Webber primul, Robert Kubica de la BMW Sauber al 2-lea, Lewis Hamilton al 3-lea, Vettel al 4-lea, Button al 5-lea, Raikkonen al 6-lea. Barrichello a terminat pe 8. Kovalainen terminase al 9-lea, dar din cauza incidentuui de pe linia boxelor i-au fost adaugate 25s timpului total, si a retrogradat pe 12.
                A mai ramas o singura cursa, inaugrarea pistei de la Abu Dhabi, Emiratele Arabe.
                Asadar, Jenson Button Campoin Mondial la piloti si Brawn-Mercedes la constructori.

                Comment


                • #53
                  Multumim Emile pentru relatari.
                  Se dovedeste inca odata suprematia Mercedes-Benz ca si motorist. Speram sa-si faca echipa proprie in cel mai scurt timp, cum se zvoneste...

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by 3mil View Post
                    ...Sper ca nu v-am plictisit cu aceste detalii. In continuare cursa a fost spectaculoasa...
                    Foarte frumos rezumatul cursei. Imi pare rau ca nu am vazut-o!
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #55
                      Ieri, pe CNN au anunţat că TOYOTA părăseşte lumea Formulei 1 începând cu anul 2010. Ce m-a impresionat cel mai mult a fost că la conferinţa de presă, reprezentantul firmei TOYOTA plângea ca un copil, în timp ce făcea anunţul. De la anul nici o firmă japoneză prezentă în Formula 1. Anunţul vine la numai câteva zile după ce firma Bridgestone a anunţat că nu va mai furniza cauciucuri pentru Marele Circ. Cine ştie ce va mai urma?
                      M-am gândit că ar fi util de ştiut de cei care iubim Mercedes-ul şi motoarele în general, uneori mai mult decât pe noi înşine.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by vladruse
                        Multumim Emile pentru relatari.
                        Originally posted by adidc
                        Foarte frumos rezumatul cursei. Imi pare rau ca nu am vazut-o!
                        Multumesc si eu ca m-ati urmarit! Adi, atasez un link unde poti sa vezi rezumatele tuturor curselor din acest sezon, inclusiv cea din Brazilia, sa iti faci o idee cam ce a fost. Niste montaje foarte frumos realizate. ->http://www.formula1.com/video/
                        Originally posted by ddg
                        Ieri, pe CNN au anunţat că TOYOTA părăseşte lumea Formulei 1 începând cu anul 2010. Ce m-a impresionat cel mai mult a fost că la conferinţa de presă, reprezentantul firmei TOYOTA plângea ca un copil, în timp ce făcea anunţul. De la anul nici o firmă japoneză prezentă în Formula 1. Anunţul vine la numai câteva zile după ce firma Bridgestone a anunţat că nu va mai furniza cauciucuri pentru Marele Circ. Cine ştie ce va mai urma?
                        M-am gândit că ar fi util de ştiut de cei care iubim Mercedes-ul şi motoarele în general, uneori mai mult decât pe noi înşine.
                        Da, ai dreptate. Deja avem 2 echipe care s-au retras: Toyota si BMW. Dar se anunta venirea in F1 a inca 2-3 echipe. Daca Bridgestone nu va mai furniza cauciucuri sezonul viitor, poate va reveni Michelin.
                        Se mai anunta inca o schimbare, aberanta dupa parerea mea - interzicearea realimentarii pe durata cursei. Nu stiu ce o sa se faca probabil se va micsora numarul de tururi si se va reduce consumul monoposturilor, afectand dupa mine intr-o oarecare masura si performantele masinii.

                        In legatura cu cursa de weekend-ul trecut, din Abu Dhabi, am asistat la o noua premiera, pe langa inaugurarea circuitului, desfasurarea cursei jumatate la lumina zilei, jumatate la nocturna. Circuitul are o infrastructura moderna, cu multe spatii de siguranta asfaltate majoritatea si avand un strat de pietris aderent peste, iar pilotii in caz ca ies mai larg in curbe, sau scapa de sub control masina, au destul spatiu sa revina.
                        Asadar, nu am avut incidente, decat 2 abandonuri cauzate de probleme tehnice. Dar, sa incep cu inceputul. Pole-position-ul a fost obtinut de pilotul McLaren-Mercedes, Lewis Hamilton, urmat de Sebastian Vettel, si Mark Webber de la RedBull - o echipa ce a fost in plina ascensiune sezonul acesta, in continuare grila de start a fost ocupata de Brawn-Mercedes (Campionii la constructori, echipa ce a uimit pe toata lumea) Rubens Barrichello pe 4 si Jenson Button pe 5. Kimi Raikkonen a plecat de pe 11, japonezul Kamui Kobayashi pilotul Toyota in locul lui Glock, ce a debutat in MP al Braziliei si a impresionat cu prestatia sa a plecat de pe 12, iar Heikki Kovalainen a plecat de pe 13.
                        Cursa n-a avut evenimente deosebite, o cursa cam monotona. Cum am spus si mai sus, nu au abandonat decat 2 piloti, din cauza unor probleme tehnice (Jaime Alguersuari probleme cu cutia de viteze, si Lewis Hamilton probleme la una din rotile din spate ce ramanea infranata).
                        Atasez clasamentul final al cursei, si al sezonului (piloti si echipe).

                        Cursa:
                        1 Sebastian Vettel RBR-Renault
                        2 Mark Webber RBR-Renault
                        3 Jenson Button Brawn-Mercedes
                        4 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes
                        5 Nick Heidfeld BMW Sauber
                        6 Kamui Kobayashi Toyota
                        7 Jarno Trulli Toyota
                        8 Sebastien Buemi STR-Ferrari
                        9 Nico Rosberg Williams-Toyota
                        10 Robert Kubica BMW Sauber
                        11 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes
                        12 Kimi Räikkönen Ferrari
                        13 Kazuki Nakajima Williams-Toyota
                        14 Fernando Alonso Renault
                        15 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes
                        16 Giancarlo Fisichella Ferrari
                        17 Adrian Sutil Force India-Mercedes
                        18 Romain Grosjean Renault

                        Sezon - piloti:
                        1 Jenson Button Brawn-Mercedes 95
                        2 Sebastian Vettel RBR-Renault 84
                        3 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 77
                        4 Mark Webber RBR-Renault 69.5
                        5 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 49
                        6 Kimi Räikkönen Ferrari 48
                        7 Nico Rosberg Williams-Toyota 34.5
                        8 Jarno Trulli Toyota 32.5
                        9 Fernando Alonso Renault 26
                        10 Timo Glock Toyota 24
                        11 Felipe Massa Ferrari 22
                        12 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 22
                        13 Nick Heidfeld BMW Sauber 19
                        14 Robert Kubica BMW Sauber 17
                        15 Giancarlo Fisichella Ferrari 8
                        16 Sebastien Buemi STR-Ferrari 6
                        17 Adrian Sutil Force India-Mercedes 5
                        18 Kamui Kobayashi Toyota 3
                        19 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 2
                        20 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 0
                        21 Nelsinho Piquet Renault 0
                        22 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes 0
                        23 Romain Grosjean Renault 0
                        24 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 0
                        25 Luca Badoer Ferrari 0

                        Sezon - constructori
                        1 Brawn-Mercedes 172
                        2 RBR-Renault 153.5
                        3 McLaren-Mercedes 71
                        4 Ferrari 70
                        5 Toyota 59.5
                        6 BMW Sauber 36
                        7 Williams-Toyota 34.5
                        8 Renault 26
                        9 Force India-Mercedes 13
                        10 STR-Ferrari 8

                        O observatie - Ferrari nu a facut nimic cu aducerea lui Fisichella in locul pilotului de teste Luca Badoer. A iesit numai pe ultimele locuri si in calificari, si in cursa. Parerea mea este ca mai bine mergea Luca daca era lasat in continuare.
                        Ma bucur pentru reusita lui Brawn-Mercedes.
                        Cam asta a fost cu sezonul 2009, un sezon cu surprize.
                        Last edited by 3mil; 11-05-2009, 22:34 PM.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF