Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Relanti oscilant si mers constant neregulat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Relanti oscilant si mers constant neregulat

    Buna! Din iarna ma plangeam de faptul ca masina mea la mers constant pare sa se inece, adica mai bine zis smuceste, insa pana in acest moment nimeni nu a putut depista de ce ! Astfel o sa va descriu simptomele si ceea ce am facut pana in acest moment.

    Simptome:
    - Relanti oscilant, acul de la turometru nu sta fix, adica variaza sa zic 100 - 200 rpm
    - La mers constant, sa ii zicem regim de croaziera, cu turatie si viteza constanta, se simt smucituri, care de multe ori se amplifica destul de tare si atunci parca esti in barca. Daca apas mai tare pe acceleratie nu se mai simte, daca iau picioru de pe acceleratie parca ma pune in nas, o frana de motor foarte puternica sa zicem.
    - Trebuie sa mentionez ca de obicei la rece nu se simte, adica mie imi pare ca face dupa ce se incalzeste motorul, insa o chestie si mai ciudata este ca nu face tot timpul!! Exista perioade cand functioneaza corect.
    - Intr-o zi masina a intrat in limp mode, s-a aprins becul de ESP si nu o mai putea tura peste 1500, am oprit motorul am repornit si si-a revenit.

    Incercari de a remedia problema:
    - Schimbat bujii dupa numai 7000 KM cu bujii noi, nici un rezultat
    - Pusa pe tester nu s-a gasit nimic, in afara de o eroare a senzorului clapetei de acceleratie dupa ce a intrat in limp, care a fost stearsa, dupa cateva zile in care masina facea la fel am fost din nou la tester insa nici o eroare.
    - Curatat cu spray de carburator senzorul MAF, nici un rezultat.

    Se pare ca nici mecanicul nu are nici un raspuns la problema mea, adica din punctul sau de vedere masina e ok . Astept pareri si sfaturi, poate cineva s-a mai intalnit cu asemenea probleme! MULTUMESC.
    Mercedes W168, A190 - model 2000

  • #2
    Scrie modelul masinii,tipul cutiei si tipul motorului si poate se vor gasi ceva raspunsuri,

    Toate cele bune,
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

    Comment


    • #3
      Originally posted by marele_alb View Post
      Scrie modelul masinii,tipul cutiei si tipul motorului si poate se vor gasi ceva raspunsuri,

      Toate cele bune,
      Mii de scuze am omis ce era probabil cel mai important!

      Informatii masina:

      Mercedes W168 A190, motor 1900cmc benzina, an 2000, cutie de viteza manuala (5 viteze), masina are 132000 km, schimbat bujii de 1000 km, ulei si filtre (inclusiv cel de benzina ) de 6500km.
      Mercedes W168, A190 - model 2000

      Comment


      • #4
        Paranteza: (Modelul masinii se gasea la profilul userului.)
        Unless I'm very much mistaken...

        Comment


        • #5
          Totusi, daca stiti careva cum s-ar putea descurca omul... datii o mana de ajutor,
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • #6
            Aceeasi problema o am si eu. Pe alta marca de masina, dar aceeasi problema. Totul este OK pe tester dar masina are cel mai urat relanti la cald (la rece este OK). Cel mai probabil ai o problema la contactele din corpul clapeta. Sub capacul negru este un ansamblu de contacte care, de la umezeala, mizerie, varsta, oxidare, etc, dau acele vibratii. Eu am incercat sa il curat, dar nu este recomandat, deoarece afectezi si mai rau contactele care sunt tratate (chimic ?!?) pentru o conductivitate cat mai buna.


            Uite aici o poza cu respectivul corp. Se pare ca A1661410225 este codul de piesa. Cauta-l pe net, este cam 100 de E.



            Cu respect,

            Andrei

            Comment


            • #7
              Originally posted by andrei_preoteasa View Post
              Aceeasi problema o am si eu. Pe alta marca de masina, dar aceeasi problema. Totul este OK pe tester dar masina are cel mai urat relanti la cald (la rece este OK). Cel mai probabil ai o problema la contactele din corpul clapeta. Sub capacul negru este un ansamblu de contacte care, de la umezeala, mizerie, varsta, oxidare, etc, dau acele vibratii. Eu am incercat sa il curat, dar nu este recomandat, deoarece afectezi si mai rau contactele care sunt tratate (chimic ?!?) pentru o conductivitate cat mai buna.


              Uite aici o poza cu respectivul corp. Se pare ca A1661410225 este codul de piesa. Cauta-l pe net, este cam 100 de E.

              Cu respect,

              Andrei
              Multumesc pentru interventia ta! Deci sa inteleg ca este posibil ca sa fie de la senzorul de clapeta. Eu i-am explicat unui mecanic problema pe care o am si el imi zicea ca e posibil sa fie din modulul de aprindere, insa cred ca daca ar fi fost una din bobinele modului in scurt avea simptomele totdeauna!
              Astazi dimineata am patit o treaba care ar putea fi inrudita cu problema prezentata, deci am avut de facut un drum scurt. Am pornit masina si fiiind mai grabit am calcat-o putin desi era rece motorul, sa zic ca am schimbat pe la 4500 rpm vitezele, consecinta cand am ajuns la destinatie (vreo 2.5 km) am simtit un miros puternic de benzina pe langa masina, avand experienta furtunului de alimetare fisurat am controlat acolo prima data insa nimic, dupa ce am facut pe cainele localizat mirosul undeva in spate. Este posibil sa fie benzina nearsa pe teava de esapament sau sa fie chestia aceea care aduna vaporii de benzina din rezervor (nu stiu cum ii zice) ?

              PS pt Andrei : tu cum ai rezolvat problema ?

              Numai bine !
              Mercedes W168, A190 - model 2000

              Comment


              • #8
                Exista posibilitatea curatarii senzorului de la clapeta de acceleratie ? Se incadreaza cumva simptomele descrise de mine in categoria problemelor date de acest senzor?

                Se pare ca la service nu pot primi ajutor atata timp cat pe tester nu apar erori...

                Numai bine!
                Mercedes W168, A190 - model 2000

                Comment


                • #9
                  Si eu as vrea sa stiu daca se poate curata!

                  Comment


                  • #10
                    Ai incercat si alt tip de benzina?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cmd77 View Post
                      Ai incercat si alt tip de benzina?
                      Da, cu orice fel de benzina face la fel inclusiv cu alto 101! Am curatat si injectoarele insa nici o schimbare, masina face la fel!
                      Acuma pot sa descriu simptomele in detaliu, deci daca o accelerez brusc parca sta putin si apoi isi da drumul dintr-o data, daca o accelerez lent si constant pleaca de pe loc cu mici zgaltaituri, la mers constant subturat pe la 2000 RPM nu prea face pe la 2500 scutura bine de tot ... Pe tester inca nimic, chiar nu mai stiu ce sa ii fac ! Exista posibilitatea ca sa fie infundat catalizatorul sau chiar sa fie putin spart si sa faca asa? spun asta deoarece ii destul de ruginita evacuarea de la cat pana la toba ... Careva vreo idee, parere ? \MULTUMESC!
                      Last edited by acroscad; 09-25-2009, 14:45 PM.
                      Mercedes W168, A190 - model 2000

                      Comment


                      • #12
                        Deja te aflii la o masina unde diagnosticarea unei defectiuni este dificila,chiar cei de la MB,bijbiie schimbind una si alta,nefiind clara diagnoza prin tester....altfel vorbind,conversam pina miine.....si xPREOTEASA-nu cumva piesa costa in CE mai mult de 100 euro?

                        Comment


                        • #13
                          Bună,

                          încearcă să schimbi protecţiile de pe fişele de bujii, sau mai bine zis uită-te bine la ele să nu aibă mici crăpături, iar pe lângă crăpătură să aibă culoarea gri deschis. Acesta e un semn că pe acea crăpătură minusculă scânteia dată se "prelinge" şi bujia nu are curentul necesar. E o idee, nu pretind că ar fi şi o soluţie. La maşina mea, care a avut simptome apropiate(turaţie inegală la relanti, nu dezvolta putere, zmucituri în funcţionarea la turaţie mare, etc), a funcţionat. După înlocuirea protecţiilor fişelor cu unele second, dar fără crăpături, merge perfect. A, era să uit, am pus imediat şi bujii noi marca NGK.
                          O zi frumoasă.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ddg View Post
                            Bună,

                            încearcă să schimbi protecţiile de pe fişele de bujii, sau mai bine zis uită-te bine la ele să nu aibă mici crăpături, iar pe lângă crăpătură să aibă culoarea gri deschis. Acesta e un semn că pe acea crăpătură minusculă scânteia dată se "prelinge" şi bujia nu are curentul necesar. E o idee, nu pretind că ar fi şi o soluţie. La maşina mea, care a avut simptome apropiate(turaţie inegală la relanti, nu dezvolta putere, zmucituri în funcţionarea la turaţie mare, etc), a funcţionat. După înlocuirea protecţiilor fişelor cu unele second, dar fără crăpături, merge perfect. A, era să uit, am pus imediat şi bujii noi marca NGK.
                            O zi frumoasă.
                            Din pacate la acest model nu exista fise pe fiecare bujie ci un modul de aprindere care am inteles ca ar contine si 2 bobine, fiecare deservind 2 bujii, diagnosticarea acestui modul fiind aproape imposibila din cate mi s-a spus, daca totusi aveti vreo parere referitoare la testarea modului de aprindere as fi fericit sa mi-o impartasiti.
                            Mercedes W168, A190 - model 2000

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by acroscad View Post
                              Din pacate la acest model nu exista fise pe fiecare bujie ci un modul de aprindere care am inteles ca ar contine si 2 bobine, fiecare deservind 2 bujii, diagnosticarea acestui modul fiind aproape imposibila din cate mi s-a spus, daca totusi aveti vreo parere referitoare la testarea modului de aprindere as fi fericit sa mi-o impartasiti.
                              Nimic nu e imposibil! Pune seria masinii sa vedem ce spune documentatia.
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF