Salut! E vorba de un a class 170 cdi din anul 2000. Problema sta cam asa: A aparut dintr-o data un zgomot ciudat la motor. Asta doar cand sta la ralanti; cand accelerez, dispare. Cand dau drumul la clima sau la alti consumatori, zgomotul se amplifica. Prima oara m-am gandit ca este cureaua uzata...desi am schimbat-o in vara. Tot atunci am schimbat si 2 role ca erau uzate. Dar zgomotul amplificandu-se atunci cand aprind consumatori, m-a dus cu gandul ca problema e de la alternator de undeva...
Am dat scuturile jos, cu chiu cu vai am dat si cureaua jos, dupa care am pornit motorul. Surpriza, zgomotul disparuse. Atunci m-am gandit ca o fi vreun rulment dus. Am verificat toate fuliile care sunt antrenate de cureaua aia si am descoperit ca fulia de la compresorul de clima are joc. Am dat-o jos, am dat comanda de rulment, l-am schimbat, am pornit motorul si tot se aude. Sunt dezamagit nu stiu ce sa mai zic.... Fulia de la pompa de apa nu are joc. Nici fulia de la arborele cotit. Dar, dupa ce am schimbat rulmentul si am pornit motorul, m-am bagat in rampa si m-am uitat pe acolo. Rola intinzatoare flambeaza axial in sus si in jos de mama focului. Explicati-mi si mie daca stiti, cum se desface resortul ala de la intinzator. Intinzatorul am vazut ca e pe arc, dar nu intinde suficient si nu poate fi strans sau imobilizat. Doar rola are piulita.
Nu stiu daca ati inteles prea multe din ce am explicat eu, doar daca v-ati mai intalnit cu intinzatoare, curele...etc.
Va rog sa ma ajutati ca stau pe bara de o luna si nu imi dau seama de la ce poate sa fie. Multumesc mult!
Am dat scuturile jos, cu chiu cu vai am dat si cureaua jos, dupa care am pornit motorul. Surpriza, zgomotul disparuse. Atunci m-am gandit ca o fi vreun rulment dus. Am verificat toate fuliile care sunt antrenate de cureaua aia si am descoperit ca fulia de la compresorul de clima are joc. Am dat-o jos, am dat comanda de rulment, l-am schimbat, am pornit motorul si tot se aude. Sunt dezamagit nu stiu ce sa mai zic.... Fulia de la pompa de apa nu are joc. Nici fulia de la arborele cotit. Dar, dupa ce am schimbat rulmentul si am pornit motorul, m-am bagat in rampa si m-am uitat pe acolo. Rola intinzatoare flambeaza axial in sus si in jos de mama focului. Explicati-mi si mie daca stiti, cum se desface resortul ala de la intinzator. Intinzatorul am vazut ca e pe arc, dar nu intinde suficient si nu poate fi strans sau imobilizat. Doar rola are piulita.
Nu stiu daca ati inteles prea multe din ce am explicat eu, doar daca v-ati mai intalnit cu intinzatoare, curele...etc.
Va rog sa ma ajutati ca stau pe bara de o luna si nu imi dau seama de la ce poate sa fie. Multumesc mult!
Comment