Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme cu debitmetru

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu debitmetru

    Buna ziua
    Am o mare problema cu un mercedes W124 CE2200 de 150cp benzina din 1994. Il turez la maxim si nu depaseste 3500 de rpm, se incalzeste foarte tare iar la drum nu pot depasi 80km/h.Am schimbat debitmetrul si nu s-a produs nici o ameliorare.
    Va rog sa-mi spuneti de la ce ar mai putea apare acest tip de problema si daca odata cu schimbarea debitmetrului trebuia resetat si calculatorul.
    Va multumesc

  • #2
    O pui pe tester si vezi ce se petrece. Daca nu-i dai de cap, faci un drum pina la Bucureshti si ma cautzi.

    Comment


    • #3
      Originally posted by doktor4carz View Post
      O pui pe tester si vezi ce se petrece. Daca nu-i dai de cap, faci un drum pina la Bucureshti si ma cautzi.
      Salut,
      Am dus masina la Targoviste la Bosche, au pus-o pe tester si atat. Nu au absolut nici-o idee exacta de la ce provine defectiunea sau ce ar mai trebui schimbat sau verificat la masina.Debitmetrul l-am cumparat tot de la ei.
      De 2 saptamani sunt intr-un punct mort cu masina , nici macar nu mai ies cu ea.Am pornit-o ieri si nu mai depasesc nici macar 2500 de turatii cand o accelerez.
      Daca poti sa ma ajuti spune-mi unde sa te caut la Bucuresti si lasa-mi un nr de tel unde sa te sun

      Comment


      • #4
        Te uitzi la profilul meu si gaseshti tot ce itzi trebuie.

        Comment


        • #5
          Sper sa nu fie modulul de aprindere,daca ai schimbat si debitmetrul nu prea mai ramine altceva....doar sa ai norocul chior sa ai vreo tija de timonerie strimba....tine-ne la curent...tu sau Fane

          Comment


          • #6
            Ma indoiesc sa fie modului aprindere-injectzie, ala cind crapa ori nu mai merge deloc, ori merge motorul pe jumatate, ori felatzii d-astea... Saptamina asta de a trecut am avut un C220 mort totalmente... aluia i-am dat diagnosticul pe telefon direct. A fost nevoit sa mishte scurt de 450 de euro din urechi, pentru modul... Si n-ar fi fost motor de 2000, alea cu modulul linga ABS, ca n-aveam decit vro doua d-alea, trebuia sa fie el 220, sa n-aiba nici dracu modul ca al lui... S-a gasit pin la urma, ma rog... s-a rezolvat, asta e...

            Comment


            • #7
              Sa zicem ca tine,aprinderea nu e,debitmetrul a pus altul de la....Bosche si e la fel treaba....cum rezolvam omul din ....targovista?

              Comment


              • #8
                Probabil ca d-aia nu merge, ca e Bosche, marfa de contrabanda... vad ce zice Stardiagu, de la Tirgovista pina la mine nu-i cale asha lunga, au venit unii de la Vaslui si Harghita la mine sa ishi faca taraga, se impiedica ashtia de mai de aproape, alde patria hotzilor si dimbu boului sa dea o fuga ?

                Comment


                • #9
                  Buna,
                  Am vazut ca se vorbeste de Debitmetru de aer aici, si nu vreau sa deschid un nou thread.
                  Am o intrebare:
                  Eu am un W202, C200, Benzina, 100Kw, iesit din fabrica la 10.05.1995.
                  Are acest model debitmetru de aer sau nu?
                  - intreb asta pentru ca uitandu-ma pe site-urile de vanzari masini, am vazut cateva poze, la motoare ca si al meu, care aveau vizibil debitmetru de aer pus acolo, pe cand la mine lipseste acea piesa.
                  Sper ca m-am facut inteles.
                  Pun si cateva poze, sa va da-ti seama.

                  -cele fara debitmetru pe tubulatura sunt motoare ca si al meu.
                  Attached Files
                  W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                  http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                  Comment


                  • #10
                    Acest model nu are debitmetru.Nici la mine nu-i.E doar o sonda de temperatura admisie aer pana la intrarea tubului in clapeta de acceleratie.
                    C 180 sport 1995
                    www.pieseauto-buzau.ro

                    Comment


                    • #11
                      Ok,multumesc.
                      Esti in tema cu chestiile astea?
                      -te intreb pentru ca la mine senzorul ala (IAT) nu cred ca isi face treba deoarece mufa in care este pus este rupta si nu face contact cu firul care il leaga.
                      -afecteza acest lucru mersul motorului, consumul, etc.

                      PS:
                      -stiu ca s-a mai discutat de asta, dar nu am primt un raspuns concret.

                      Toate cele bune
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by marele_alb View Post
                        Ok,multumesc.
                        Esti in tema cu chestiile astea?
                        -te intreb pentru ca la mine senzorul ala (IAT) nu cred ca isi face treba deoarece mufa in care este pus este rupta si nu face contact cu firul care il leaga.
                        -afecteza acest lucru mersul motorului, consumul, etc.

                        PS:
                        -stiu ca s-a mai discutat de asta, dar nu am primt un raspuns concret.

                        Toate cele bune

                        Intrebarea este adresata tuturor, care pot da un raspuns bun.
                        Scuze de postare consecutiva.
                        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                        Comment


                        • #13
                          Nu il cunosc pe asta IAT,dar iti pot spune ca pe w124 si w202,doar motorul de 2.2 are debitmetru de aer.Celelalte motoare de 1.8 si 2.0 au doar actuator de ralanti,ala ce am sfatuit pe careva ieri sa curetze.....daca te referi la mufa mititica de pe racordul de admisie(cu fatza inspre sofer)ala e un cititor pentru pornire la rece,daca e fatat, la pornire sub o temperatura nu iti ridica ralantiul pentru citeva minute....dar atentie ca fiecare le boteaza cum vrea,din pacate...

                          Comment


                          • #14
                            Daca senzorul ala nu merge relantiul urca la vreo 3000 de ture si fluctueaza.Nu cred ca ai putea sa mergi fara el prea usor.Debitmetru s-a pus si pe motoarele de 1,8 si 2,0 dar fabricate dupa sept.`95 daca nu ma insel...Am uitat odata mufa scoasa la IAT si la primul semafor (si apoi la urmatoarele,bineinteles) relantiul urca peste 3000 ture.Am pus mufa la loc si am resetat eroarea din calculator si si-a revenit!
                            C 180 sport 1995
                            www.pieseauto-buzau.ro

                            Comment


                            • #15
                              In ce priveste problema lui merco124 cred mai degraba ca avansul aprinderii e de vina,pt. ca omul zice ca se si incalzeste motorul foarte tare.Categoric trebuie ajuns la un tester...
                              C 180 sport 1995
                              www.pieseauto-buzau.ro

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF