Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Accident Mercedes - Toyota

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    eu cred ca daca te uiti in internet dupa testele de rezistenta ae ambelor masini aj la rezultatele din poze.Mertzu-i mertz ce sa mai

    Comment


    • #47
      Originally posted by Dumi 420SE View Post
      Eu cred ca e de preferat, ca in caz de impact sa fiu in Mertz-ul cel mare si greu ... (am un W126) ...
      nu cred in masinile din plastic ... mai ales in cele mici ...
      Sunt de akord, intrun w126 nu ma tem de nimik, si nu o sa ma tem nicikind pentru ka stiu ka e dintre cele mai sigure!!Si nimeni nu trebuie sa zika kontrariul pentru ka ar fi o prostie!!

      Comment


      • #48
        Incearca totusi sa editezi postul de mai sus fara a face abuz de "k".

        Comment


        • #49
          intr-adevar M B este un auto in care este greu sa ti se intample ceva.
          MB C 200 KOMPRESOR

          Comment


          • #50
            Originally posted by Cristi View Post
            neconcludent,dupa cum bine stiti intr-un accident rutier cel mai tare afectat este autoturismul cu viteza mai mica,asa ca normal ca daca mertzul venea cu 200 la ora,toyota cu 50 la ora...avem situatia din pozele respective...
            de unde pana unde asta ?
            poate cel cu viteza mai mica are sanse sa fie aruncat de pe sosea dar forta de impact este aceasi pt ambele masini.
            si daca te lovesti de un stalp stationar forta este aceasi atat pt stalp cat si pt masina (mai putin ce se pierde in urma elasticitatii celor 2 corpuri)
            MB 180C Sport Coupe W203

            Comment


            • #51
              Agree with Catalin.De unde si existenta fortei numita "normala la suprafata".La orice reactiune apare o contrareactiune de forta egala,aceeasi directie dar de sens opus.
              MÃREAȚA COBRA

              Comment


              • #52
                Buna replica aia cu mercedesul si restul. Dar de asemeni si cea in care masinile sunt din ce in ce mai sigure. Totusi Mercedesul ramine Mercedes.
                I will never ever drive another car.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by cristian1155 View Post
                  . Totusi Mercedesul ramine Mercedes.
                  Asta e deja un stereotip, un fel de "Eminescu Luceafar al poeziei romanesti". Mercedes s-a oprit in anii '90.
                  Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                  http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                  http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                  Comment


                  • #54
                    Salut.

                    Am avut si eu un accident cu un MB clasa C model 2008.
                    Cam asa arata masina.
                    [IMG][/IMG]
                    Aceasta poza a fost facuta in service la MB la 2 zile dupa accident.

                    In mine a intrat unu cu un Seat Toledo (mode 2004) care nu a acordat prioritate in interesectie.
                    Cei de la MB neoficial au estimat viteza respectivului la 60-70km/h.
                    Pot spune ca am fost si voi fi foarte multumit de MB.

                    Comment


                    • #55
                      Eu zic ca te-a acrosat , si nu lovit din plin. Daca intra cu 60-70 in lateralul tau....masina era colac acum.

                      Comment


                      • #56
                        asa-i !!!
                        ce fel a zburat farul de la s...parca nici nu era prins....

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by 300zxtt View Post
                          Eu zic ca te-a acrosat , si nu lovit din plin. Daca intra cu 60-70 in lateralul tau....masina era colac acum.
                          Imi pare rau sa te contrazic.
                          A acrosa este una a lovi in plin este alta.
                          Respectivul a intrat in mine cu fata.
                          Viteza estimativa nu este data de mine. Nu pot sa-mi dau cu parerea la viteza.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by mihai_lts View Post
                            A acrosa este una a lovi in plin este alta.
                            Respectivul a intrat in mine cu fata.
                            Exact. Asta spun si eu.In poza reiese ca te-a sters.Doar nu era botul masinii cat usa stg fata.

                            Atasez o poza cu o masina lovita IN PLIN.
                            Attached Files

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF