Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w211 Zgomot suspect - posibil transmisie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w211 Zgomot suspect - posibil transmisie

    Gioarsa care o am ma uimeste inca o data CU CAlitatea, atat laudata de colegii nostri.

    Am un sunet de rulment care incepe discret la 40 si intre 80-100 se aude clar. Peste 110 deja nu il mai auzi.
    Suna la fel si la liber si in sarcina si in frana de motor, indiferent daca sunt in v4, v5 sau 6.
    In v3 nu il mai aud din cauza motorului.
    Suna ca autobuzele vechi cand ruleaza.
    Nu cred ca sunt rotile dintate deoarece ar trebui sa isi schimbe sunetul in functie de incarcare.

    Ar putea fi rulmentul intermediar cardan. Cum sa il diagnostichez?
    Ceva vibratii usoare am in masina, dar cred ca e de la roti. Vibreaza intre 130-140, cardanul am inteles ca vibreaza pe o banda mai larga, daca e vorba de dezechilibru sau suport rupt (anul trecut nu era rupt).
    Am joc in canelurile cardanului, poate fi de acolo? Ar trebui sa isi schimbe sunetul in functie de incarcare si directie zic eu.

    Intrebarile mele ar fi: ce e de facut?
    Cum se diagnosticheaza in mod corect? Merge sa ridic masina de fund si sa o las sa invarta rotile in gol?
    Am citit deja asta http://www.clubmercedes.ro/diferenti...ie-t26147.html
    Dar nu l-as desface inca.

    - Nu cred ca e de la gume, am mai circulat cu ele fara sunetul asta.
    - Ulei este in diferential, nu am urme de scursuri. Nu as schimba uleiul pt ca in mod sigur nu imi repara rulmentii sau ce e stricat.
    L-as putea scurge sa vad daca am span in el, dar prefer alte moduri de diagnoza.
    - Rulmenti roata spate ar putea fi, dar eu as zice ca ar trebui sa taca in curbe. Plus un rulment care huruie, huruie si la viteza mare, nu se opreste la 100. Joc in roti nu am.

    E vreun pericol sa circul asa? Se poate ca diferentialul sa se blocheze din cauza unor rulmenti?
    Sunt rulmenti conici nu cred ca se sparg cat sa provoace o catastrofa. Sau?
    Last edited by Sharky; 08-20-2018, 12:07 PM.

  • #2
    La mine se aude la decelerare de la 60 70 . Pune masina pe un elevator, dyno mode, cineva la volan, ridici masina si in drive ar trebui sa se auda foarte clar de dedesubt, la mine cel putin este 100% validata chestia asta.
    Daca il schimbi, te rog sa imi spui si mie ce greutati ai intampinat fata de procedura standard de schimbare.

    Comment


    • #3
      Aia va urma, dar pe butuci. Ce n-as da sa am un elevator si un atelier dedicat...

      De cat timp iti face asa?

      Comment


      • #4
        La mine la unul dintre BMW-uri avute, cand facea figuri rulmentul intermediar de la cardan vibra usor in podea.

        Comment


        • #5
          @sharky De cand am luat-o in luna Mai, aprox 7 mii km.

          Comment


          • #6
            Am ridicat masina de fund, caraituri nu se aud din diferential.
            Cu stetoscopul aud dintii cum calca, dar nu stiu cat e de relevant ceva tot terbuie sa se auda. Se aude ceva schimbare de sunet pe decelerare.

            Ceva joc am de misc de cardan se misca vreo 2-3mm pana cand incep rotile sa se invarta.
            Joc in lungul axei nu am, doar rotatie.

            Or fi rulmentii care suna doar in sarcina? Cine stie. Vedem daca dispare sunetul odata cu montarea rotilor de iarna, in vreo luna-doua.

            Am filmat ceva dar mare lucru nu se vede.
            Din ce am vazut pe youtube altele huruie si caraie mult mai urat ca al meu, tot asa in aer cu rotile libere.

            Concluzia e ca mai merge, va primi ulei poate la anu.

            Comment


            • #7
              Cu ocazia unui reglaj de directie din scurt am mai investigat diferential.
              Jocul nu e de 2-3mm, am gresit eu data trecuta, e cam 1mm ca rotatie, orice peste deja incep planetarele sa se invarta.
              Ideea e sa masori cu frana trasa si sa urmaresti planetarele altfel e inselator.
              Joc radial sau axial nu este.
              Diferentialul are un sunet la invartire normala si e mut cand se invarte invers.
              Cu o roata blocata se aud diferit si clar dintii din grupul conic cum se invart. Deci nu e problema de acolo.

              Singurul sunet suspect e in zona de iesire spre planetara in partea dreapta. Acolo se aude cum ar caraie ceva.
              Ori e rulmentul cu inceput de uzura, ori coroana de antrenare si pinionul de atac cu inceput de uzura.
              Tind sa cred ca e rulmentul pt ca zgomotul nu difera intre accelerare si frana de motor, nici la stetoscop, nici din masina in mers.

              Inca sunt cu gume de vara, sunetul persista, urmatorul update cand pun alea de iarna, dar ma indoiesc ca va face diferenta.
              Daca tot nu tace ii schimb uleiul cu un 80w90 365.0, la 50lei nu am ce pierde.

              Concluzia e clara, pana nu face zgomot sa ma scoata din masina mai merge.
              La ce jocuri imense si scartaituri pocnituri am vazut pe net a mea merge ceas.

              Comment


              • #8
                Poate merita incercat uleiul de amg 75w140(asta am pus in al meu), e putin mai vascos la temperatura si cred ca ar reduce din eventualele zgomote ale diferentialului.

                Comment


                • #9
                  Deocamdata m-am jucat cu toe spate de la paralel la 3mm interior, sunetul nu s-a schimbat, deci nu e de la toe.
                  Urmeaza sa pun gumele de iarna, sa vedem daca alea imi schimba sunetul.
                  De cand a venit frigul am dat niste ture si am observat ca sunetul apare doar dupa o vreme.
                  Suspectez ca se incalzeste uleiul si devine mai subtire. Inca nu sunt sigur.

                  DAca sunetul persista pun 80w90 ravenol, e aprobat mb cu norma .0 si e 50lei 2L.
                  Sa vad daca ii inchide gura.
                  Probabil ca e bun uleiul respectiv, dar nu am de gand sa cumpar ulei de 200lei cand un diferential SH costa 500-800lei.
                  Zgomotul indica o problema, uleiul nu va rezolva acea problema.
                  Poate ca uleiul mai gros 80w90 vs 75w85 + muzica data ceva mai tare vor ascunde mai bine defectul.

                  Daca e sa cumpar un diferential de 220 cdi ar merge direct, ma refer la prinderea mecanica?
                  Dar cardanul? Ca si ala are joc in caneluri.
                  In opinia mea prinderile si cotele ar trebui sa fie aceleasi, dar poate ma insel.
                  Nu ma deranjeaza raportul mai lung, chiar mi-ar place sa fie mai putin turat in v6, chiar daca pierd din sprint.

                  Comment


                  • #10
                    E dificil de estimat in timpul condusului diferenta de rapoarte din diferential. Nici masina nu are 250-300cp, s-ar putea sa simti tare lipsa de cuplu, cel putin in zona 0-60-80km/h. E o diferenta de la 3,67 benzina la 2.87 diesel, 22%. Adica din cuplul maxim de 250nm pe stand, or ajunge 200 la roata si daca mai scazi 22% ramai cu cat?!
                    Prinderea la 1.8 pare ca e in 3 puncte pe cardan, ala de 220cdi in 4. Poate o merge schimbat axul de iesire spre motor?

                    Comment


                    • #11
                      Inca sunt departe de a schimba ceva.
                      Deocamdata habar nu am ce raport are a meu, n-am stat sa il masor.
                      E doar o idee, vazand ca e plin de ele sa stiu ce sa caut, pe viitor.

                      Diferenta dintre rapoarte se va reflecta in schimbarea vitezelor. Ala e neajunsul nasol, adica turatiile in care cazi cand schimbi viteza se indeparteaza cu acelasi procent care e intre rapoarte.
                      Ca nu ajunge cuplu schimbi viteza, problema e cand viteza e prea indepartata.

                      Comment


                      • #12
                        Sa nu faci greseala de a pune diff de diesel pe benzinar. Il va pune in genunchi. Am facut eu experimentul pe o alta masina si este dureros sa faci depasiri cu treapta 2 la 90 km/h. Consumul va fi mai mare cu diff lung.
                        Imagineaza-ti ca vei avea aceeasi masina insa cu un motor de tico, cam asa e feelingul.
                        Eu experimentul l-am facut pe un 2.0 16v 133cp si 190nm la 5500 rpm.

                        Comment


                        • #13
                          Repet, nu stiu ce raport are a meu. Gasisem pe net 3.2 vs 2.87, nu mi se parea diferenta asa mare.
                          Pana sa cumpar ceva mai e mult, mai astept sa se mai ieftineasca piesele, sa se inunde piata, sa ramana lumea cu ele pe stoc si de ce nu, sa se strice mai rau de atat.

                          Comment


                          • #14
                            Nu te astepta sa se inunde piata de diferentiale de 180/200 compresor ca sunt rare rau. De taxi-uri 220cdi insa full de full!

                            Comment


                            • #15
                              Salut,
                              Aceeasi problema o aveam si eu inainte de a schimba anvelopele uzate pe axa spate a masinii, respectiv, dupa ce am pus anvelope noi.
                              Astazi, am trecut la anvelopele de iarna. Am intreptat jantele de pe puntea fata a masinii, erau putin strambe. Dupa aceasta procedura nu se mai aude acel zgomot. Era un zgomot ca de rulment si aparea la decelerare, undeva intre 40km/h si 10km/h.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF