Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Baterie aprinsa la bord, volanul se invarte greu.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Iti multumesc! Am citit in mare si nu stiam exact care a fost problema! Credeam ca problema e de la curea ! O sa reconditionez alternatorul! O zi buna va doresc


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #62
      Am schimbat alternatorul bateria a disparut acum alternatorul incarca dar tot nu am servo.. sa fie dusa si pompa?


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #63
        Am dat astazi pompa jos am puso pe baterie si functioneaza! Problema e ca pornesc motorul functioneaza 10 secunde apoi se opreste! Alternatorul merge ok


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #64
          Cat incarca?
          Un lucru e sa probezi pompa in "gol" pe baterie, cu totul altceva e sa o ai montata si sa duci volanul la capat de cursa(unde sarcina e maxima)...
          Sub vasul de lichid de parbriz ar trebui sa ai o cutiuta de conexiuni. Intre firul albastru subtire, si caroserie(masa) ar trebui sa ai 12V permanent, cu motorul pornit. Daca nu ai, sau ai intermitent, pompa se opreste. Verifica!
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #65
            Am desfacut cutiuta era maxim de oxidat! Am curatat bine tot am pus sus am 12v acolo! Cand pornesc motorul merge pompa cateva secunde apoi se opreste si raman fara servo.. alternatorul baga 13.40 ceva de genu.. sa fie dusa pompa?


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #66
              Tinut multimetrul conectat intre fir albastru si masa, pornit motor si vazut daca scad sau dispar cei 12V, chiar si pt o fractiune de secunda. Treaba de "doi person"...Unu' sta "geana" pe multimetru si altu' poneste motorul. Daca totul e cum trebuie, probabil pompa vrea schimbata.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #67
                Am verificat acum! Cand porneste scade la 11v are o fluctuatie apoi creste in 13v! In secunda in care scade se opreste pompa.. oare ce sa fie?


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #68
                  Sa fie din alternator aceasta fluctuatie?


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #69
                    Da! Posibil ca pompa sa nu fie defecta. Tensiunea de pe firul albastru(+), este tensiunea de comanda a pompei. Daca tensiunea scade sau lipseste, pompa se opreste. Instalatia electrica e astfel realizata, incat functionarea defectuoasa a alternatorului sa limiteze functionarea celui mai mare consumator.
                    Cred ca ai schimbat alternatorul cu unul sh, care, vad ca nu prea "le are"...
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #70
                      Am reconditionat alternatorul.. am vazut ca a schimbat in el ceva piese.. este posibil sa fie si din curea? Am observat ca prezinta cateva semne de uzura! Sau fluctuatia asta sa fie doar din alternator?


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #71
                        Cauzele pentru care alternatorul nu functioneaza corect sunt multe. N-am de unde sa stiu daca-ti patineaza cureaua sau in ce stadiu se afla fulia si rolele.
                        Un lucru iti pot spune cert: tensiunea de incarcare, dupa parerea mea, e cam mica la 13V. Am reconditionat si eu alternatorul, dar cu releul de incarcare nou, tensiunea nu scade sub 14V indiferent de consumatori.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #72
                          Sta la 14v doar daca accelerez putin! Am fost la cel care a reconditionat si a spus ca ar fi vorba de ceva masa... acuma merg sa schimb cureaua..


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #73
                            Repet, cauze sunt multe: curea intinsa, slaba(intinzator defect), uzata, role blocate, fulie uzata, puncte de masa slabe, conexiuni slabe, etc.
                            Totusi nu inteleg de ce ai plecat cu ea din service fara servo sau de ce "injineru' " ti-a dat-o fara sa o verifice.
                            Last edited by LauLaur; 11-04-2018, 14:02 PM.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #74
                              Mecanicul o tine pe a lui ca alternatorul a fost reconditionat cu piese noi si ca problema e undeva la masina si anume masa nu face bine contact.. ! Eu am dat jos alternatorul si l-am dus la reparat..! Inainte nu imi baga decat 11v, aveam bateria in bord aprinsa! Dupa reconditionare l-am montat si bateria a disparut servo a inceput sa functioneze pentru cateva secunde apoi se opreste brusc..! Imi baga permanent 13,42 v dar la pornire dupa 1 secunda apare o fluctuatie dupa care iar revine la normal..


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment


                              • #75
                                Am observat ca dupa 1 minut ajunge la 13,45-13,68v pana atunci baga 12,20v si tot creste treptat..


                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF