Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Demontare-montare bord A class

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salut!
    Parerea mea(de care poti sa tii seama sau nu) e sa lasi ceasurile alea in pace...pentru binele tau si al masinii.Nu cred ca-i de ajuns sa semene...
    Last edited by Dethave; 11-03-2017, 19:51 PM.

    Comment


    • #77
      @cipy2007: pe scurt: DA. Totusi ai nevoie de STAR si mai ales de cineva care are cunostintele necesare pentru recodare ceasuri. E oarecum tricky la MB. Vrei ceasurile cu alb de pe W245? Daca reusesti lasa un semn aici, candva si eu vroiam sa fac aceeasi operatiune dar documentarea e stufoasa si timpul f pretios (cel putin pt mine). Succes!

      Comment


      • #78
        Salutare,am cumparat si eu ceasuri de bord cu fundal alb de la un a class 2000 si le-am montat pe masina mea a class 2002(facelif) dar nu merg,nu imi arata nimic pe ele si stau in permanenta becurile de la semnalizare aprinse

        Comment


        • #79
          @ DavioForce
          Cauta ceasuri tot de facelift.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #80
            Am inteles,ms pt sfat,am crezut ca trebuiesc scrise sau altceva in memoria ECU

            Comment


            • #81
              Dar electromotorul se potriveste de la 1.4(2000) simplu la 1.4 facelif(2002)?

              Comment


              • #82
                Sunt diferente...Ca sa fii sigur trebuie sa iei electromotor cu acelasi cod. Trebuie, in primul rand, sa stii ce cod are al tau.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #83
                  Buna ziua! Cine ma poate ajuta pentru rezolvarea urmatoarei probleme la Aclass 170 diesel (2001):
                  dupa ce pornesc motorul, toate indicatoarele de bord se comporta total anormal, adica toate beculetele indicatoare se aprind si se sting alternanad cu displayul de la kilometraj (cand beculetele se aprind, displayul cu cristale lichide se opreste sin invers), ceasurile pentru turatie si vitezometru arata valori mari 3000RPM respectiv 40km/h stand cu masina pe loc iar litrometrul are acul indicator peste valoarea maxima in cnditiile in care rezervorul este doar un sfert cu motorina. Daca plc de pe loc cu masina , accelerez, pun frana, schimb viteza, nu se intampla nimic toate arata la fel de eronat. Am incercat in schimb sa opresc motorul, sa scot borna minus de la baterie sa o las asa cateva minute si sa o reconectez. Totul este normal pentru o perioada de timpcare de regula daca nu apare din nou anomalia in mers atunci apare sigur dupa urmatoarea repornire a motorului. Nu stiu ce sa ma fac, poate ma ajutati voi sa gasesc cauza si sa am o functionare normala a plansei de bord.
                  Va multumesc cu speranta ca ma veti ajuta.

                  Comment


                  • #84
                    Salut!
                    Cauze: scurtcircuit, contacte oxidate(sigurante sau mufe), cluster defect.
                    Ia la mana fiecare siguranta si verific-o sa nu fie oxidata, foloseste spray de contacte electrice. Poti incerca chiar sa faci proba cu alt cluster...
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #85
                      @vali_cotofana
                      Verifica starea bateriei si a sistemului de incarcare a ei. Ambele pot da simptome extrem de ciudate daca nu sunt in parametri.
                      Deo juvante

                      Comment


                      • #86
                        Salutare! In incercarea de-a schimba becul de la rotita de caldura, ars fiind, am spart becul in soclu. Aveti solutie cum sa s ot restul de bec din soclu? Trebuie demontata consola? Daca da, cum? Multumesc

                        Comment


                        • #87
                          Salutare. Arunca un ochi peste acest video. Incearca sa scoti resturile becului cu o penseta mai lunga. Verifica inainte de a baga noul bec ca ai scos toate resturile. Bafta!
                          Last edited by cezarkage; 10-17-2018, 14:30 PM.
                          W168 or nothing!

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by LauLaur View Post
                            Uite aici : http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.45.htm , pentru modelul facelift, iar pentru modelul prefacelift(inainte de 03.2001) urmezi linkul din subsolul paginii.
                            Buna seara,

                            Recent am inlocuit ceasurile pe un W168 cu unele din dezmembrari, intrucat cele originale aveau o eroare la semnalizare (semnaliza dreapta cand actionam stanga).

                            Bordul a fost inlocuit de un electrician, care a dispus si de un tester (varianta mai veche din ce am inteles de la el), dar prin care mi-a putut sterge erorile date de montarea noului bord, insa nu a putut reseta indicatorul de combustibil.

                            Din documentari (pe pagina lui Lofty si canalul de youtube al lui Forrera) am inteles ca, daca s-au inlocuit ceasurile trebuie mers in service autorizat MB cu vechiul cluster pt a coda noul cluster cu datele din cel vechi (kilometraj si indicator combustibil) - aici intrebarea mea este: un tester diagnoza STAR poate face aceste lucruri ? Aveti o recomandare pt Bucuresti?

                            Mentionez ca toate celelalte functii ale bordului functioneaza corespunzator, masina porneste si ruleaza fara probleme, inchiderea centralizata la fel, de aici deduc ca nu ar fi probleme de compatibilitate intre cele doua ceasuri (seria lor este aprope identica, terminatia este aceeasi, iar momentul in care au fost produse are o diferenta de o luna de zile).

                            Poate fi o alta cauza care sa genereze aceasta eroare, de exemplu circuitele de pe placa sa fie intrerupte?

                            Va multumesc!

                            Comment


                            • #89
                              Salut!
                              Ce an de fabricatie are masina? Eu stiu ca doar la facelift apare problema cu sonda litrometrica...
                              Vezi aici topicurile sticky, pentru diagnoza Star in Bucuresti.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by LauLaur View Post
                                Salut!
                                Ce an de fabricatie are masina? Eu stiu ca doar la facelift apare problema cu sonda litrometrica...
                                Vezi aici topicurile sticky, pentru diagnoza Star in Bucuresti.
                                Multumesc pentru raspuns!
                                Masina este din 2002, modelul facelift. La sonda m-am gandit si eu, dar tipul de la care am luat ceasurile a dat-o deja. Varianta ar fi, cred eu, sa ii cer seria de sasiu si sa iau o pompa/sonda noua, daca nu merge cu STAR.

                                Seara buna!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF