Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fum alb la relanti

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fum alb la relanti

    Buna ziua,

    Saptamana trecuta am adus un nou membru "necuvantator" pe acest forum. Este vorba de un W213 E250 benzina. Totusi, la o comparatie cu vechiul meu W211 E280 CDI, acesta din urma iese castigator. Orice ar spune cei de la MB, optimizarea softurilor de exploatare a motorului nu poate compensa downsize-ingul.
    Prin urmare, m-am hotarat ca in primavara sa-i acord o noua sansa vechiului meu prieten - detailing interior, revopsire, poate si un tuning exterior.

    Pana atunci ma confrunt cu o mica problema (sper eu) si sper sa ma puteti ajuta. Daca merg cateva zile numai in oras, are momente cand stand la stop scoate un fum alb de se sperie lumea. In mers nu are nici o problema. Iar evacuarea de fum alb este total aleatorie, la un stop scoate, la urmatorul nu mai scoate.
    Daca are cineva idee despre ce este vorba, as fi cel mai fericit.
    Last edited by Zeus; 11-03-2018, 21:53 PM.

  • #2
    Doar din experiența, fără să fi găsit până acum nici o explicație logică, dacă mașina nu are tuning, dpf off, sau alte defecte evidente la turbina, galerii, etc, atunci schimbi ( nu repari ) toate cele 6 injectoare și se rezolvă sigur.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru sfat. Dar daca ar fi probleme la injectoare, nu ar trebui sa apara vreun trenur la motor? Deocamdata motorul "toarce" , are un sunet echilibrat.

      Comment


      • #4
        Probabil 'problemele " sunt de alta natura, or fi expirate...

        Habar nu am, pana sa ajung la solutia asta batraneasca ( e chiar documentata la cateva modele de ML W164 ), am incercat toate testele din lume, inclusiv schimbarea a doua sau trei sau patru...intre ele, etc.

        Nu am auzit pana acum la W211, insa e cam aceeasi generatie cu W164.


        Pe de alta parte, inafara sa te distrezi prin service-uri cu 211'ele, nu cred ca il vei mai putea conduce vre-odata dupa ce te vei obisnui cu 213 ( e destul de ciudat pana va imprieteniti)...mai ales ca e benzina si mai ales ca e 250.

        Pana una alta, poti incerca sa tratezi w213 ca un diesel discret - cat timp apesi ca la diesel si astepti ( o secunda mai mult ca la diesel ) sa creasca in cuplu, pana iti trece si uiti de prostia cu turatie mica si cuplu mare...

        Oricum merge aproape 90% in regim diesel cat timp apesi incet ( se si aude clink, clink in zona respectiva de cerinta) si oricum este departe si la revedere orice V6 diesel cand te urci pe noul 250 de ajunge spre rosu, nu?

        Generatiile noi se comporta ciudat, in zona de sarcina partiala atunci valseaza intre 'homogeneous charge compression ignition (HCCI)" si mersul normal Otto,

        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Multumesc foarte mult. O sa tin cont de sfatul dvs. Se vede ca va pricepeti si ca sunteti pasionat de masini.
          Daca ati avea un service la noi in zona, ati avea succes. Doar ca sa imi schimbe electromotorul, turcul la care ma duc pentru reparatii minore, mi-a luat 350 EUR.

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF