Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mers in 3 pistoane / diferenta de grade distributie mercedes c180 w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mers in 3 pistoane / diferenta de grade distributie mercedes c180 w203

    Salut, am un mercedes c 180 w 203 din 2002 si am o mare problema la el. Acum aproximativ 1 an am avut o problemă cu el, mai exact mi s- au defectat 2 supape si mânca foarte mult ulei ( 1 litru la 1000 km). Am făcut tot demersul, rectificare chiuloasa, supape noi etc. Toate bune, motorul mergea din nou rotund si frumos doar ca o data cu accelerația se auzea un vajait la motor si consumul de ulei a ramas acelasi. Acum( dupa aprox 10 mii km) iar am aceeasi problema, supapă de pe cilindru 2 cum te uiti din fata mașinii s a rupt, motorul merge in 3 pistoane, bujiile si fișele sunt bune( testate). Ce am observat este ca la distributie este o diferenta de câteva grade ( din câte îmi amintesc parca erau 20 sau 30 de grade) dar lanțul este pus la.punct, acum voi repara din nou si schimb supapele dar ma tem ca sa nu se strice iar, ce poate fi? Se poate sa se fi stricat din cauza acelor diferențe de grade? Dacă da ce ar putea crea această diferenta?

  • #2
    Salut, aceasta problema poate fi data de fulia vibrochenului. Fulia are o parte din cauciuc care se poate roti cu tot cu gradatiile de pe ea. Acest lucru se poate intampla de la inbatranirea cauciucului fuliei combinat cu o problema gen rulment alternator gripat care a fortat cureaua de accesorii sau alte cauze similare.
    Daca imi amintesc bine desi a trecut ceva timp de cand am citit, scoti bujia numarul 1 si invarti manual motorul pana ajunge pistonul din cilindrul 1 sus, apoi verifici daca marcajul TDC corespunde cu semnul de pe capapacul distributiei.
    Daca nu corespunde este posibil sa necesite inlocuirea fuliei. Stima.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      semnele dupa care se alinieaza distributia sunt pe pinioane si pe lant.
      Cel de pe fulie e doar informativ, folosit in diverse operatii.
      O fulie defecta nu da un mers anormal.
      In rest nu stiu ce sa zic, prea putine date. Incearca sa identifici cauza pt care s-a rupt supapa. Ceva urme trebuie sa fie. Scaunul e ars? Sau e urma de lovitura?

      Comment


      • #4
        Sharky, manualul de service zice altceva la motorul M271. Cand schimbi doar lantul si intinzatorul si nu umblii si la balansierul Lanchaster, verifici sus pe lant si pe vanos-uri sa se alinieze marcajele si apoi alinierea marcajului de pe fulie cu semnul de pe capacul distributiei dupa ce ai invartit manual motorul.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Omul a uitat să schimbe/verifice variatoarele la prima intervenție.

          De acolo zgomotul și mai ales "diferența de câteva grade".
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Crazyady View Post
            Salut, aceasta problema poate fi data de fulia vibrochenului. Fulia are o parte din cauciuc care se poate roti cu tot cu gradatiile de pe ea. Acest lucru se poate intampla de la inbatranirea cauciucului fuliei combinat cu o problema gen rulment alternator gripat care a fortat cureaua de accesorii sau alte cauze similare.
            Daca imi amintesc bine desi a trecut ceva timp de cand am citit, scoti bujia numarul 1 si invarti manual motorul pana ajunge pistonul din cilindrul 1 sus, apoi verifici daca marcajul TDC corespunde cu semnul de pe capapacul distributiei.
            Daca nu corespunde este posibil sa necesite inlocuirea fuliei. Stima.


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Originally posted by Sharky View Post
            semnele dupa care se alinieaza distributia sunt pe pinioane si pe lant.
            Cel de pe fulie e doar informativ, folosit in diverse operatii.
            O fulie defecta nu da un mers anormal.
            In rest nu stiu ce sa zic, prea putine date. Incearca sa identifici cauza pt care s-a rupt supapa. Ceva urme trebuie sa fie. Scaunul e ars? Sau e urma de lovitura?
            Originally posted by cl600 View Post
            Omul a uitat sã schimbe/verifice variatoarele la prima intervenție.

            De acolo zgomotul și mai ales "diferența de câteva grade".
            Salut tuturor! Revin cu date suplimentare. Motorul este benzinar de 1998 cmc, fara kompresor, 95 kw, 129 CP (un singur actuator pe axul cu came de la admisie), 182.000 KM rulati. In bord sta aprins martorul "Check Engine" - daca este radiata eroare apare dupa aproximativ 10 KM iar testerul indica eroare mecanica " pozitie incorecta ax cu came". Supapele defecte erau arse de parca ar fi fost taiate cu autogenul ( la doua pistoane la prima interventie) si acum la pistonul 2. Senzorul axei cu came(actuatorul) din fata a fost inlocuit cu unul nou, senzorul de pe capacul culbutorilor a fost deasemenea inlocuit, s-a sters eroare, insa dupa aproximativ 10 Km s-a reaprins martorul check engine. Dupa prima reparatie, consumul de ulei oscila intre 1 litru la aproximativ 600- 800 KM. Motorul nu prezinta uzura la grup piston - cilindru. Distributia a fost verificata, din ce mi-a spus un mecanic semnele de sus trebuie sa coincida cu pozitionarea la 20 de grade a fuliei de pe vibrochen, dar, in cazul meu este la 30 de grade. Daca invart din fulie vibrochenul stanga / dreapta axele de sus pornesc simultan cu acesta. Posibil sa fie o problema cu lantul de distributie?

            Comment


            • #7
              Verifica si fizic cand semnul se alinieaza pe came pistonul sa fie la PMS sau PMI.
              Dedu si tu cum e corect.

              Lantul e alungit? Daca nu atunci sigur e pus bine?

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF